Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - Achizitie saci individuali de rufe


Anunt de participare numarul 20573/22.06.2007
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
UNITATEA MILITARA 02316 CRAIOVA
Adresa postala: str. Tancodromului nr.10, Localitatea: Craiova, Cod postal: 200611, Romania, Punct(e) de contact: Mr.ing. CATALIN VINTILA, Tel.0251485935, In atentia: Mr.ing. Catalin VINTILA, Email: [email protected], Fax: 0251485935
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Minister sauorice alta autoritate nationala sau federala, inclusiv subdiviziuni regionale sau locale ale acestora
Activitate (activitati)
- Aparare
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
Achizitie saci individuali de rufe
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Furnizare
Cumparare
Locul principal de livrare: U.M.02316 Craiova , Str. Tancodrom nr. 10 , Craiova , Dolj.
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Cumpararea cantitatii de 10.000 saci individuali de rufe , conform precizarilor din documentatia de atribuire .
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
17221500-2 - Saci de rufe (Rev.1)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
10.000 bucati saci individuali de rufe.
Valoarea estimata fara TVA: 110, 000RON
II.2.2) Optiuni
Da
Suplimentarii cantitatii , la acelasi pret , dar fara a se depasi valoareaestimata a procedurii .
Calendarul provizoriu de aplicare a optiunilor: 5 luni incepand de la data atribuirii contractului
1 prelungiri posibile
II.3) Durata contractului sau termenul pentru finalizare
Incepand de la 15.08.2007 pana la 14.12.2007
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice i garantii solicitate
-garantia de participare in valoare de 2200 lei si garantia de buna executie in valoare de5% din valoarea contractului constituite prin scrisoare de garantie bancara ;
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
Bugetul de stat pe anul 2007
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Se solicita asocierea .
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
A. Situatia privind eligibilitatea :
Cerinta obligatorie : - prezentarea declaratiei privind eligibilitatea ;
B. Situatia privind neincadrarea in prevederile art. 181 din OUG34/2006 :
Cerinta obligatorie prezentarea :1.Declaratie pe propria raspundere ;2.Certificate constatatoare privind indeplinirea obligatiilor exigibile de plata a impozitelor si taxelor : a. Certificat de atestare fiscala ;b.Certificat privind plata taxelor si impozitelor locale ;c. Cerere de consultare BNR/Centrala incidentelor de plata ;d. Cazier fiscal emis de Directia generala a Finantelor Publice.
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Cerinte obligatorii :
1. Ofertanti vor prezenta fisa de informatii generale, completata potrivit modelului prezentat in sectiunea Formulare - Formularul nr. 5 ;
2.Bilantul contabil la data de 31.12.2006 si balanta de verificare la 31.03.2007, vizate si aprobate de catre organele competente .
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
Prezentarea documentelor mai sus mentionate .
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Cerinte obligatorii :
1. Declaratia privind lista principalelor livrari de produse in ultimii 2 ani ;
2.Recomandare de la beneficiari prevazuti in lista ;
3.Autorizare pentru livrarea produselor ;
4.Buletine de analiza sau certificate emise de un laborator acreditat RENAR pentru materialul de baza ;
5.Mostre din produsele oferite, conform precizarilor din caietul de sarcini .
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
-prezentarea listei cu livrarile din ultimii 2 ani ;
-prezentarea recomandarilor de la beneficiari prevazuti in lista ;
-prezentarea in original a autorizari pentru livrarea produselor , valabila pentru anul in curs ;
-prezentarea buletinului de analiza a materialului de baza cu prezentarea caracteristicilor tehnice ale acestuia ;
-prezentarea mostrelor de produs , conform precizarilor din caietul de sarcini .
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 17.07.2007 10:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
19.07.2007 10:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
Pana la: 31.08.2007
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 20.07.2007 10:00
Locul: La sediul U.M.02316 Craiova
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
Reprezentantii agentilor economici care au depus oferte (cu imputernicire si copie act de indentitate ).
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
VI.3) Alte informatii
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala: B-dul Dinicu Golescu , nr. 38 , sector 1, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 010873, Romania, Tel.0213104641, Email: [email protected], Fax: 0213104642
Organism competent pentru procedurile de mediere
Curtea de Apel Craiova
Adresa postala: Bd. Nicolae Titulescu nr. 4, Localitatea: Craiova, Cod postal: 200188, Romania, Tel.0251415600, Fax: 0251415600
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
Deciziile CNSC privind contestatiile pot fi atacate cu plangere in termen de 10 zile . Plangerea se depune in termen de cel mult 3 zile de la expirarea termenului .
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
U.M.02316 Craiova
Adresa postala: str. Tancodrom nr. 10, Localitatea: Craiova, Cod postal: 145621, Romania, Tel.0251485935, Email: [email protected], Fax: 0251485935
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
22.06.2007 13:18
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer