Licitatie Publica - Achizitie saci individuali pentru rufe
Anunt de participare numarul 3306/26.02.2007
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
UNITATEA MILITARA 02316 CRAIOVA
Adresa postala: str. Tancodromului nr.10, Localitatea: Craiova, Cod postal: 200611, Romania, Punct(e) de contact: Mr.ing. Vintila Catalin, Tel.0251485935, Email: [email protected], Fax: 0251485935
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Minister sauorice alta autoritate nationala sau federala, inclusiv subdiviziuni regionale sau locale ale acestora
Activitate (activitati)
- Aparare
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
Achizitie saci individuali pentru rufe
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Furnizare
Cumparare
Locul principal de livrare: U.M. 0216 Craiova , Str, Tancodromului nr. 10 , jud. Dolj
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Cumparare 7000 bucati saci individuali pentru rufe.
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
17221500-2 - Saci de rufe (Rev.1)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
7000 bucati saci individuali pentru rufe
Valoarea estimata fara TVA: 87, 500RON
II.2.2) Optiuni
Da
Posibilitatea suplimentarii cantitatilor contractate .
Calendarul provizoriu de aplicare a optiunilor: 8 luni incepand de la data atribuirii contractului
1 prelungiri posibile
II.3) Durata contractului sau termenul pentru finalizare
Incepand de la 01.05.2007 pana la 14.12.2007
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice i garantii solicitate
a. garantia de participare :1500 lei constituita in scrisoare de garantie bancara ;b. garantia de buna executie :5 % din valoarea contractului .
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
Sursa de finantare este bugetul statului pe anul 2007 .
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Solicitam legalizarea asocierii .
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
A. Situatia privind eligibilitatea : Cerinta obligatorie : - prezentare Declaratie privind eligibilitatea ;
B.Situatia privind neincadrarea in prevederile art. 181 din O.U.G.34/2006 :
Cerinta obligatorie prezentarea :1. Declaratie pe propria raspundere ;2. Certificate constatatoare privind indeplinirea obligatiilor exigibile de plata a impozitelor si taxelor : a.Certificat de atestare fiscala ;b.Certificat privind plata taxelor si impozitelor locale;c.Cerere de consultare B.N.R./ Centrala incidentelor de plata;d.Cazier fiscal emis de Directia generala a Finantelor publice ;
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
Prezentarea documentelor mai sus mentionate .
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Cerinte obligatorii: 1. Declaratie privind lista principalelor livrari de produse in ultimii 3 ani.2. Recomandare din partea a cel putin un beneficiar.3. Autorizare pentru livrarea produselor. 4. Buletine de analiza sau certificate emise de un laborator acreditat RENAR ;
5. Mostre din produsele oferite , conform precizarilor din caietul de sarcini .
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
- prezentarea declaratiei privind lista principalelor livrari de produse in ultimii 3 ani , din care sa rezulte livrarea cel putin a unui produs similar ;
- prezentarea cel putin a unei recomandari din partea unui beneficiar;
- prezentarea in original a autorizarii pentru livrarea produselor, valabila pentru anul in curs ;
- prezentarea buletinului de analiza a materialului de baza cu precizarea caracteristicilor tehnice ale acestuia .- prezentarea mostrelor de produs conform precizarilor din caietul de sarcini si cele de la punctul V.9
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 15.03.2007 12:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
22.03.2007 10:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
Pana la: 15.05.2007
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 26.03.2007 12:00
Locul: La sediul U.M.02316 Craiova
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
Reprezentantii legali ai agentilor economici care au depus oferte .
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
VI.3) Alte informatii
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National de Solutionare al Contestatiilor
Adresa postala: Bd. Dinicu Golescu nr. 38 sector 1, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 010873, Romania, Tel.0213104641, Email: [email protected], Fax: 0213104642
Organism competent pentru procedurile de mediere
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
U.M.02316 Craiova
Adresa postala: Str. Tancodromului nr. 10, Localitatea: Craiova, Cod postal: 145621, Romania, Tel.0251485935, Email: [email protected], Fax: 025148595
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
26.02.2007 08:56