Licitatie Publica - Achizitie salupa - 1 bucata
Anunt de participare (utilitati) numarul 106418/19.08.2010
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
HIDROELECTRICA SA
Adresa postala: Sucursala Hidrocentrale Sebes, str. Alunului , nr. 9, Localitatea: Sebes, Cod postal: 515800, Romania, Punct(e) de contact: Bogdan Dorin, Tel. 0258/806400, Email: [email protected], Fax: 0258/732647, Adresa profilului cumparatorului: www.e-licitatie.ro
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Minister sauorice alta autoritate nationala sau federala, inclusiv subdiviziuni regionale sau locale ale acestora
Activitate (activitati)
- Electricitate
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de entitatea contractanta
Achizitie salupa - 1 bucata
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Furnizare
Cumparare
Locul principal de livrare: Furnizorul va asigura transportul ambarcatiunii (salupa) impreuna cu peridocul de transport inclusiv troliu de lansare la apa, la sediul SH Sebes str. Alunului , nr. 9, Sebes, unde se va face si receptia conform Caietului de Sarcini nr.4356/27.05.2009
Codul NUTS: RO121 - Alba
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Furnizare ambarcatiune (salupa) impreuna cu peridocul de transport inclusiv troliu de lansare la apa conform Documentatiei de Atribuire nr.7290/19.08.2010 atasata prezentului anunt de participare.
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
34522000-2 - Ambarcatiuni sportive si de agrement (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
1 bucata ambarcatiune(salupa)impreuna cu peridocul de transport inclusiv troliu de lansare la apa, conform Caietului de Sarcini cuprins in Documentatia de atribuire nr. 7290/19.08.2010 atasata prezentului anunt de participare
Valoarea estimata fara TVA: 90, 000RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului sau termenul pentru finalizare
45 zile incepand de la data atribuirii contractului
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice ?i garantii solicitate
Garantia de participare la licitatie: 900 lei.Modul de constituire a garantiei de participare conform Documentatiei de Atribuire atasata
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
Surse proprii.
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Asociere conform OUG nr. 34/2006, cu modificarile si completarile ulterioare
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Declaratie privind eligibilitatea;Declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 181;Certificat de inregistrare eliberat de Oficiul Registrului Comertului;Certificat de inregistrare fiscala in scopuri de TVA
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Fisa de informatii generale; Certificat constatator emis de Oficiul Registrului Comertului cu cel mult 90 zile inainte de data depunerii ofertei, din care sa rezulte cadomeniul de activitate al ofertantului corespunde obiectului procedurii si faptul ca nu sunt inscrise mentiuni cu privire la aplicarea Legii nr. 85/2006 privind procedura insolventei, sau ca societatease afla in incapacitate de plata - prezentat in copie legalizata ;
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Autorizare de livrare a produselor ce fac obiectul acestei achizitii;Certificate sau alte documente emise de organisme abilitate in acest sens, care sa ateste conformitatea produselor, indentificata clar prin referire la specificatii sau standarde relevante;Lista principalelorlivrari de produse similare cu cele ce fac obiectul achizitiei, efectuate in ultimii 3 ani;Prezentarea unor certificate/documente emise sau contrasemnate de o autoritate ori de catre clientul beneficiar;Descrieri si/sau fotografii a caror autenticitate trebuie sa poata fi demonstrate in cazul in care se solicita acest lucru;Ofertantii vor prezenta dovada certificarii Sistemului de Management pentru asigurarea calitatii conformSR EN ISO 9001/2008- la producator, sau echivalent asa cum se precizeaza la art.193 din OUG 34/2006; Ofertantii vor prezenta certificate din punct de vedere al securitatii muncii insotite de certificate de conformitate, vor respecta cerintele legii securitatii si sanatatii in munca nr. 319/2006, HG 1425/2006 privind normele de aplicare ale legii SSM, HG 1146/2006 privind cerintele minime de securitate si sanatate pentru utilizarea echipamentelor de munca. Echipamentele vor fi insotite de instructiuni de utilizare in limba romana.
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de entitatea contractanta
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 08.09.2010 00:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
09.09.2010 10:00
IV.3.5) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.6) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
60zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.7) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 09.09.2010 12:00
Locul: Sediul SH Sebes - str. Alunului, nr. 9, Sebes, jud. Alba (secretariat et.2)
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
Reprezentantii imputerniciti ai ofertantilor, pe baza de imputernicire scrisa, semnata de reprezentantul legal al ofertantului, insotita de copia CI/BI al imputernicitului.
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
Tip de finantare: Alte fonduri
VI.3) Alte informatii
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala: str. Stavropoleos, nr. 6, sector 3, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030084, Romania, Tel. 021/3104641, Email: [email protected], Fax: 021/3104642
Organism competent pentru procedurile de mediere
Curtea de Apel Alba-Iulia
Adresa postala: str. I.C.Bratianu, nr. 1, jud Alba, Localitatea: Alba-Iulia, Cod postal: 510118, Romania, Tel. 0258/810293, Fax: 0258/810286
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
Conform OUG nr. 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare.
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
Compartiment Juridic - SH Sebes
Adresa postala: str. Alunului, nr. 9, Sebes, jud. Alba, Localitatea: Sebes, Cod postal: 515800, Romania, Tel. 0258/806406, Fax: 0258/732647
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
19.08.2010 12:50