Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - Achizitie scule de mana


Anunt de participare (utilitati) numarul 143594/14.05.2013
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
E-ON GAZ DISTRIBUTIE S.A.
Adresa postala: Str Trandafirilor nr. 21, Localitatea: Targu Mures, Cod postal: 540049, Romania, Punct(e) de contact: Radu Vlad, Tel. +40 365403698, In atentia: Radu Vlad, Email: [email protected], Fax: +40 365403693, Adresa profilului cumparatorului: www.e-licitatie.ro
Adresa de la care se pot obtine informatii suplimentare:
Punctul (punctele) de contact mentionat(e) anterior
Caietul de sarcini si documentele suplimentare (inclusiv documentele pentru dialogul competitiv si sistemul de achizitie dinamic) pot fi obtinute la:
Punctul (punctele) de contact mentionat(e) anterior
Ofertele sau solicitarile de participare trebuie transmise la:
E.ON Gaz Distributie
Adresa postala: P-ta Trandafirilor 21, Localitatea: Targu Mures, Cod postal: 540049, Romania, Punct(e) de contact: Radu Vlad, Tel. +40 365403698, In atentia: Radu Vlad, Email: [email protected], Fax: +40 365403693
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Societate pe actiuni
Activitate (activitati)
- Producere, transport ?i distribu?ie de gaz ?i de energie termic?
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de entitatea contractanta
Achizitie scule de mana
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Furnizare
Cumparare
Locul principal de livrare: Depozite E.ON Gaz Distributie
Codul NUTS: RO125 - Mures
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Achizitie scule de mana
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
44512000-2 - Diverse scule de mana (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului/acordului cadru
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
Cantitatile estimate si tipodimensiunile acestora sunt conform anexelor la Specificatiile Tehnice.
Valoarea estimata fara TVA: 335, 000RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului/acordului cadru sau termenul pentru finalizare
24 luni incepand de la data atribuirii contractului
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice ?i garantii solicitate
Garantia de participare se constituie conform prevederilor art. 86 din HGR 925/2006. Se solicita garantia de participare in cuantum de: 6.633 lei (3.316, 50 lei pt IMM). Echivalenta lei/alta valuta se va face la curs BNR din data publicarii anuntului de participare. Mod de constituire: conform prevederilor art. 86, alin. 1 din HGR 925/2006, in cont RO11BRDE270SV27540412700 deschis la BRD Tg-Mures. Perioada de valabilitate a garantiei de participare trebuie sa fie cel putin 100 zile calendaristice de la termenul limita de primire a candidaturilor. Se va prezenta si declaratie pe proprie raspundere privind incadrarea in categoria IMM (daca este cazul) in original. In cazul in care CNSC va respinge o contestatie ca fiind nefondata, Autoritatea contractanta va retine contestatarului din garantia de participare suma calculata conf. prev. art. 278^1 alin (1) din OUG34/2006 actualizata. Prevederile se aplica si in cazul in care contestatorul renunta la contestatie. Garantia de participare trebuie sa fie irevocabila si se depune o data cu candidatura. Nu se accepta depunere in numerar la casieria autoritatii contractante, bilet la ordin, ordin de plata care nu este vizat de banca. Se va constitui garantia de buna executie, in procent de 5% (2, 5% pentru IMM) din valoarea contractului, exclusiv T.V.A.. Modul de constituire: conform prevederilor art.90 din HG 925/2006. Garantia trebuie sa fie irevocabila si va constitui anexa la contract. Restituirea garantiei de buna executie se va efectua conform HGR 925/2006 art 92 aliniat (1)
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
Surse proprii E.ON Gaz Distributie
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Asociere conform art. 44 din O.U.G. nr. 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
1-Declaratie pe proprie raspundere privind neincadrarea in dispozitiile art 180 din OUG 34/2006, aprobata cu modificari si completari prin legea nr. 337/2006, cu modificari si completari ulterioare, prezentata de candidat/ofertant/ofertant asociat/tert sustinator al candidatului/ofertantului. Incadrarea in situatiile prevazute la art. 180 din OUG 34/2006 atrage excluderea ofertantului din procedura aplicata pentru atribuirea contractului de achizitie publica. Se va completa Formularul 12A.2-Declaratie pe proprie raspundere privind neincadrarea in situatiile prevazute la art.181 din O.U.G. 34/2006, aprobata cu modificari si completari prin legea nr. 337/2006, cu modificari si completari ulterioare, prezentata de candidat/ofertant/ofertant asociat/tert sustinator al candidatului/ofertantului. Se va completa Formular 12B.Tertul sustinator va prezenta documentul numai pentru neincadrarea in prevederile art. 181 lit.a), c1), si d) din OUG 34/2006.Incadrarea in situatiile prevazute la art.181 din Ordonanta de urgenta nr.34/2006 ofera autoritatii contractante posibilitatea excluderii ofertantului din procedura aplicata pentru atribuirea contractului de achizitie publica.3-Declaratie pe proprie raspundere privind neincadrarea in situatiile prevazute de prevederile art 69^1(evitarea conflictului de interese) din OUG 34/2006, aprobata cu modificari si completari prin legea nr. 337/2006 cu modificarile si completarile ulterioare, prezentata de candidat/ofertant/ofertant asociat/tert sustinator/subcontractant al candidatului/ofertantului. Ofertantul care se afla in situatiile prevazute la articolul mentionat este exclus din procedura de atribuite. Se va completa Formularul 13APersoanele cu functie de decizie din cadrul autoritatii contractante sunt: Director General: Virgil Metea; - Director General Adjunct: Radu Petre; - Director General Adjunct: Livioara Sujdea.Persoanele care aproba/semneaza documente emise in legatura cu prezenta procedura de achizitie sunt: Bogdan Cirstea, Flavius Marcus, Angela Vasile, Erwin Wagner. Persoanele implicate in organizarea, derularea si finalizarea prezentei proceduri de achizitie: Radu Vlad, Andrei Mihaly,
Angela Vasile, Sorin Rosca, Ovidiu Romanti; Doru Pora.4-Certificat de participare la procedura cu oferta independenta, conform Ordinului presedintelui Autoritatii Nationale pentru Reglementarea si Monitorizarea Achizitiilor Publice nr.314/2010 privind punerea in aplicare a certificatului de participare la licitatii cu oferta independenta. Se va completa Formularul 13B.5-Declaratie privind calitatea de participant la procedura. Se va completa obligatoriu si formularul 2D.Nedeclararea subcontractantului/subcontractantilor presupune derularea contractului fara posibilitatea adaugarii unui/mai multor
subcontractanti pe parcursul derularii contractului.Nota: In cazul unei asocieri se va depune acordul de asociere Formular nr 6 semnat de parti, respectiv in cazul subcontractarii se depune
acordul de subcontractare Formularul nr 7 semnat de parti. Pentru Persoane juridice romane - Certificat constatator, in original/copie legalizata sau copie lizibila cu mentiunea "conform cu originalul", emis de Oficiul Registrului Comertului de pe langa Tribunalul teritorial, din care sa rezulte: - Obiectul de activitate. Obiectul contractului trebuie sa aiba corespondent in codul CAEN din certificatul constatator emis de ONRC.Ofertantul isi va asuma raspunderea printr-o declaratie, cu privire la faptul ca informatiile cuprinse in acest document sunt reale/actuale la data limita de depunere a ofertelor.In cazul in care in acest certificat nu sunt trecute domenii de activitate necesare pentru indeplinirea contractului, neacoperite de subcontractanti/ asociati, ofertantul va fi declarat descalificat. Autoritatea contractanta isi rezerva dreptul de a solicita inainte de transmiterea comunicarilor finale, in cazul in care se prezinta actul incopie conforma cu originalul, prezentarea pentru conformitate a Certificatului constatator in original/copie legalizata.Pentru persoanele fizice/juridice straine documente care dovedesc o forma de inregistrare/atestare ori apartenenta din punct de vedere profesional in conformitate cu prevederile legale din tara in care ofertantul este rezident si certificat de rezidenta fiscala valabil la data limita de depunerii a candidaturii.
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Declaratie privind Cifra de afaceri globala. Cerinta minima: realizarea unei
cifre de afaceri medii globale anuale pe ultimii 3 ani de exercitiu financiar
incheiat, egala sau mai mare decat: 663.300 RON. Se solicita Cifra medie globala de afaceri pe ultimii 3 ani pentru operatorii economici. Atunci cand un grup de operatori economici(asociati) depune oferta comuna, situatia economica si financiara sedemonstreaza prin luarea in considerare a resurselor tuturor membrilor grupului.
Modalitatea de indeplinire
Completare Formular F3Cursul leu/euro avut in vedere pentru calculul echivalentei este
cursul mediu anual lei/euro comunicat de BNR pentru fiecare an
in parte.
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Pentru demonstrarea experientei similare se va prezenta o lista a principalelor livrari de produse similare efectuate in ultimii 3 ani, calculati de la termenul limita de depunere a ofertelor, continand valori, perioade de livrare, beneficiari, indiferent daca acestia din urma sunt autoritati contractante sau clienti privati. Livrarile de produse se confirma prin prezentarea unor certificate/documente emise sau contrasemnate de o autoritate ori de catre clientul beneficiar, a caror valoare sa fie de minimum: 335.000 lei. Valorile mentionate sunt fara TVA. Pentru echivalenta(leu/euro)se va tine cont de cursul mediu anual lei/valuta comunicat de BNR pentru fiecare an in parte. In cazul in care beneficiarul este un client privat si, din motive obiective, operatorul economic nu are posibilitatea obtinerii unei certificari/confirmari din partea acestuia, demonstrarea livrarilor de produse se realizeaza printr-o declaratie a operatorului economic;
In cazul asocierii mai multor ofertanti, cerintele privind experienta similara, detaliate mai sus trebuie sa fie indeplinite prin cumul de grupul de asociati.
Modalitatea de indeplinire
Completarea Formularul 4 si Formularul 4A. Candidatul va prezenta informatii relevante cu obiectul contractului.
Descrieri, fotografii edificatoare ale produselor ofertate, fise tehnice, a caror autenticitate trebuie demonstrata.
Modalitatea de indeplinire
Depunere candidatura insotita de documentele solicitate.
Depunere mostre:
Se vor prezenta mostre in conformitate cu produsele ofertate pentru urmatoarele scule:
- Cleste cu gura tip S pt. tevi, 55mm - 1buc;
- Surubelnita de mana cu cap cruciform 150mm - 1 buc;
- Taietor teava otel cu role 1, 1/4"-(3-42mm) - 1buc;
- Cheie reglabila cu rola, 38, 5mm - 1buc;
- Cheie fixa 20x22mm - 1buc;
- Cheie inelara dublu cotita 12x13mm - 1buc;
- Geanta material textil pt. trusa de instalatori de 43 piese, dimensiuni maxime L420mm x l190mm x H240mm, - 1buc.
Mostrele se vor livra cu titlu gratuit. Mostrele depuse de ofertantii declarati necastigatori se vor returna/restitui.
Modalitatea de indeplinire
Mostrele se vor trimite pana la data depunerii candidaturilor, la adresa: Tg. Mures, P-ta Trandafirilor 17, d-lui Sorin Rosca.
Ofertantul va prezenta un certificat emis de un organism independent care atesta ca
acesta are implementat si mentine standarde de asigurare a calitatii, conform ISO
9001:2008 sau echivalent.
Modalitatea de indeplinire
Certificat ISO (9001:2008) sau alte documente echivalente
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Negociere
Au fost deja selectati candidati
Nu
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de entitatea contractanta
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 28.05.2013 12:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
30.05.2013 14:00
IV.3.5) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.6) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
IV.3.7) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 30.05.2013 15:00
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: nu
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
Tip de finantare: Alte fonduri
VI.3) Alte informatii
Punctajul pentru factorul "Pretul ofertei" se calculeaza astfel: a) pentru pretul cel mai mic ofertat se acorda maximum de punctaj ? 100 pct. b) pentru valori ofertate mai mari decat pretul minim ofertat, punctajul se calculeaza astfel: Pn = ( pret minim / pret n) x punctaj maxim alocat. In cazul in care ofertele clasate pe primul loc au preturi egale, autoritatea contractanta va solicita oferte financiare imbunatatite, in plic inchis, in vederea departajarii ofertelor. Autoritatea contractanta isi rezerva dreptul de a preselecta candidaturile calificate, in situatia in care numarul acestora va fi mai mare de 5. Criteriul de preselectie aplicabil in situatia in care sunt mai mult de 5 candidati este urmatorul: - Cifra reprezentand exp. similara, val. realizata din vanzarea de scule de mana, cumulata pe utimii 3 ani calculati de la termenul limita de depunere a ofertelor. Punctajul pentru etapa de preselectie se acorda de catre comisia de evaluare pe baza aprecierii obiective pentru criteriul ales, astfel: a) Operatorului economic care are valoarea privind experienta similara cea mai mare i se acorda punctajul maxim alocat, respectiv 100 de puncte;b) Pentru alta valoare decat cea de la litera a) se acorda punctajul astfel: CAn=(CAn/CAmaxim) x punctaj maxim acordat. Vor fi preselectati primii 5 operatori, in ordinea punctajului obtinut.In cazul in care pe ultimul loc se vor situa mai multi operatori economici cu punctaje egale, pentru departajarea acestora autoritatea contractanta va lua in considerare candidatura cu cea mai mare valoare a cifrei de afaceri prezentate pentru calificare.Termenul de valabilitate al ofertelor este de 100 zile. Curs de referinta pentru ofertare Leu/Euro: 4, 3573. Propunerea tehnica va contine si Fisa tehnica a produsului, eliberata de producator si autentificata (stampilata si semnata).Mod derulare procedura: Procedura de achizitie(negociere cu publicare) se va desfasura in doua etape distincte astfel: Etapele procedurii sunt: Etapa I - Depunerea candidaturii; - Deschiderea candidaturilor - Evaluarea candidaturilor de catre membrii comisiei de evaluare; - Aplicarea preselectiei; - Anuntarea rezultatului privind evaluarea candidaturilor si a aplicarii criteriului de preselectie. Candidatii vor fi informati de rezultatul evaluarii candidaturilor, prin intermediul unei invitatii de participare care va contine detalii legate de data si locul depunerii ofertei tehnice si financiare.Etapa II - Deschiderea ofertelor tehnice si economice. Se va comunica printr-o invitatie scrisa locul, data si intervalul orar de desfasurare a negocierilor; - Negocierea cu fiecare candidat calificat in parte, pentru perfectarea/imbunatatirea ofertei tehnice si a ofertei financiare. Elementele supuse negocierii sunt oferta tehnica si financiara si propunerile de contract; - Evaluarea ofertelor , conform punctajului; Intocmirea raportului procedurii - Anuntarea rezultatului procedurii; - Perioada de contestatii; - Incheierea contractului.Informatii detaliate privind modul de prezentare al of. se regasesc in sect. IV 4, din Fisa de date anexata prezentului anunt de participare.
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala: Str. Stavropoleos, nr. 6, sector 3, Bucuresti, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030084, Romania, Tel. +40 213104641, Email: [email protected], Fax: +40 213104642 / +40 218900745, Adresa internet (URL): http: //www.cnsc.ro
Organism competent pentru procedurile de mediere
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
5 zile incepand cu ziua urmatoare luarii la cunostinta despre un act al autoritatiicontractante, considerat nelegal (art. 252 OUG 34/2006).
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
Departamentul Juridic al E.ON GAZ DISTRIBUTIE SA
Adresa postala: P-ta Trandafirilor, 21., Localitatea: Targu Mures, Cod postal: 540049, Romania, Tel. +40 365403679, Email: [email protected]
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
13.05.2013 11:40
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer