Licitatie Publica - ACHIZITIE "Seringi cu ac de unica folosinta"- Un singur LOT
Anunt de participare numarul 83521/31.07.2009
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
SPITALUL CLINIC JUDETEAN DE URGENTA CONSTANTA
Adresa postala: B-dul Tomis 145 Constanta, Localitatea: Constanta, Cod postal: 900591, Romania, Punct(e) de contact: IOAN TIBERIU TOFOLEAN, Tel.0241/616784, In atentia: Referent Furnica Mariana, Email: [email protected], Fax: 0241/616784, Adresa profilului cumparatorului: www.e-licitatie.ro
Adresa de la care se pot obtine informatii suplimentare:
Biroul Achizitii
Adresa postala: B-dul Tomis nr 145, Localitatea: Constanta, Cod postal: 900591, Romania, Tel.0241.503.255, In atentia: Referent Furnica Mariana, Fax: 0241.619.260
Caietul de sarcini si documentele suplimentare (inclusiv documentele pentru dialogul competitiv si sistemul de achizitie dinamic) pot fi obtinute la:
Biroul Achizitii
Adresa postala: B-dul Tomis nr 145, Localitatea: Constanta, Cod postal: 900591, Romania, Tel.0241.503.255, In atentia: Referent Furnica Mariana, Fax: 0241.619.260
Ofertele sau solicitarile de participare trebuie transmise la:
Biroul Achizitii
Adresa postala: B-dul Tomis nr 145, Localitatea: Constanta, Cod postal: 900591, Romania, Tel.0241.503.255, In atentia: Referent Furnica Mariana, Fax: 0241.619.260
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
spitalul Clinic Judetean de Urgenta Constanta
Activitate (activitati)
- Sanatate
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
ACHIZITIE "Seringi cu ac de unica folosinta"- Un singur LOT
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Furnizare
Cumparare
Locul principal de livrare: B-dul Tomis nr 145, Constanta
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
ACHIZITIE "Seringi cu ac de unica folosinta"- Un singur LOT
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
33141310-6 - Seringi (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
sunt prevazute in documentatia de atribuire anexa preznetului anunt.
Valoarea estimata fara TVA: 170, 550.8RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului sau termenul pentru finalizare
4 luni incepand de la data atribuirii contractului
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice i garantii solicitate
Garantia de participare este de 1% din valoarea estimata, adica 1705 Lei si se constituie cf instructinuilor din documentatia de atribuire.
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
Venituri proprii
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Ascoiere
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Decl. eligib Original; decl. privindneincadrareain sit.prev. la art.181 din OUG34/2006 Original; cert.fiscalemise de AFP si Primarie - orig sau copie leg.; Cert. ORC + CUI + Anexa la CUI copie;
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
fisade informatii generale original; ultimul bilant contabil (bilant la 31.12.2008) copie;
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Autoriz pt livrarea produselor de la producator- copie leg.; Recom. din partea altor unitati spitalicesti (cel putin 2 recomandari) orig; Lista princip livrari original; Decl.dotarile spec orig.; Decl. personal orig; Decl. privind stocul(orig) ; certificat de calitateISO 9001:2001 (copie); aviz sanitar eliberat de MSP pt dispozitive medicale copie, certificat de marca CE pt reactivi, mostre de produs cate 3 mostre din fiecare produs.
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Oferta cea mai avantajoasa d.p.d.v. economicin ceea ce priveste:
- criteriile enuntate in caietul de sarcini, in invitatia de a prezenta o oferta sau de a participa la negociere sau in documentul descriptiv
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 17.08.2009 15:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
20.08.2009 10:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
90zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 20.08.2009 11:00
Locul: Sala de consiliu de langa Registratura unitatii
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
Orice operator economic ce a depus oferta
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
VI.3) Alte informatii
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala: Str. Stavropoleos nr 6 sector 3, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030094, Romania, Tel.021.310.46.41, Fax: 021.310.46.42
Organism competent pentru procedurile de mediere
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
Oficiul Juridic
Adresa postala: B-dul Tomis nr 145, Localitatea: Constanta, Cod postal: 900591, Romania, Tel.0241.503.427, Fax: 0241.619.260
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
31.07.2009 12:21