Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - Achizitie seringi de unica folosinta 0,5 /1ml. cu ac de 23G/25mm.


Anunt de participare numarul 21303/28.06.2007
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
Institutul National de Cercetare-Dezvoltare pentru Microbiologie si Imunologie "Cantacuzino"
Adresa postala: Splaiul Independentei 103, Sector 5 Bucuresti, 050096, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 050096, Romania, Punct(e) de contact: Laurentiu Marcel Constantinescu, Tel.021/ 318.44.10(20) int.5280 si 5164, In atentia: Merc. Aelenei Ana, Email: [email protected], [email protected], Fax: 021/ 318.44.14, Adresa internet (URL): www.cantacuzino.ro, Adresa profilului cumparatorului: www.cantacuzino.ro
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Productie seruri si vaccinuri
Activitate (activitati)
- Sanatate
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
Achizitie seringi de unica folosinta 0, 5 /1ml. cu ac de 23G/25mm.
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Furnizare
Cumparare
Locul principal de livrare: C.N. Unifarm SA, str. Aviator Sanatescu, nr.48, sector 1, Bucuresti.
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Achizitie seringi de unica folosinta 0, 5 /1ml. cu ac de 23G/25mm.
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
33141310-6 - Seringi (Rev.1)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
a) 260.000 buc. b) Cantitatea totala poate fi suplimentata cu 1.100.000 buc.
Valoarea estimata fara TVA: 70, 000EUR
II.2.2) Optiuni
Da
Posibilitatea incheierii unui act aditional.
1 prelungiri posibile
II.3) Durata contractului sau termenul pentru finalizare
12 luni incepand de la data atribuirii contractului
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice i garantii solicitate
a)Garantia de participare: 1400 euro echivalent in lei(2% din val. estim. a contr.) b)Garantia de buna executie: 3500 euro echivalent in lei(5% din val. estim. a contr.)
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
SURSE PROPRII
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Asociere simpla
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
-Certificat constatator emis de oficiul registrului comertului; - Certificat de inregistrare eliberat de Camera de Comert si Industrie a Romaniei; - Certificat de inregistrare in scopuri de TVA emis de Agentia Nationala de Administrare Fiscala (codul fiscal); - Certificat fiscal privind achitarea datoriilor la zi catre bugetul local - Atestat fiscal de la Ministerul Finantelor Publice privind plata la zi a taxelor catre bugetul de stat. - Certificat de inregistrare a dispozitivelor medicale, eliberat de Ministerul Sanatatii.
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Formular Informatii generale, Formular A Declaratie privind eligibilitatea, Formular B Declaratie privind neincadrarea in situatiile prevazute la art. 181. Formular Experienta similara Formular C2 Declaratie privind lista principalelor livrari de produse in ultimii 3 ani.
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
- Certificat de inregistrare a dispozitivelor medicale, eliberat de Ministerul Sanatatii.
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 20.07.2007 15:00
Documente de plata: DA
Pretul: 30 RON
Conditii si modalitate de plata: In cazul ridicarii de la sediul INCDMI Cantacuzino a documentatiei de atribuire, in numerar sau cu O.P - BCR sector 5, cont : RO98RNCB0076029420860001
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
31.07.2007 15:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
Pana la: 15.08.2007
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 01.08.2007 12:00
Locul: Sediul INCDMI Cantacuzino
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
Comisia de evaluare;reprez.Min. de Finante;reprez ofertanti(vor prezenta: Formular 12C Declaratie privind calitatea de participant la procedura;imputerniciresi un act de identitate.
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
VI.3) Alte informatii
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala: Str. Stavropoleos nr. 6, Sector 3 , ,Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 050096, Romania, Tel.(+4) 021 310.46.41, Email: [email protected], Fax: (+4) 021 310.46.42
Organism competent pentru procedurile de mediere
Curtea de apel Bucuresti, sectia Contencios administrativ si fiscal
Adresa postala: Spl. Independentei nr.5, sector 4, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 050081, Romania
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
BIROU JURIDIC PROPRIU
Adresa postala: Splaiul Independentei nr.103, sector 5, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 050096, Romania, Tel.318.44.10, Fax: 318.44.14
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
28.06.2007 08:52
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer