Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - Achizitie Seringi de unica folosinta,


Anunt de participare numarul 84066/11.08.2009
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
Institutul National de Cercetare-Dezvoltare pentru Microbiologie si Imunologie "Cantacuzino"
Adresa postala: Splaiul Independentei 103, Sector 5 Bucuresti, 050096, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 050096, Romania, Punct(e) de contact: Laurentiu Marcel Constantinescu, Tel.021/ 3069100sau3069200 int.5280 si 5164, Email: [email protected], [email protected], Fax: 021/ 3069307, Adresa internet (URL): www.cantacuzino.ro, Adresa profilului cumparatorului: www.e-licitatie.ro
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
inst.cercetare-dezv.productie seruri si vaccinuri de uz uman.
Activitate (activitati)
- Sanatate
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
Achizitie Seringi de unica folosinta,
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Furnizare
Cumparare
Locul principal de livrare: Splaiul Independentei nr.103, sector 5, Bucuresti
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
1.Seringi de unica folosinta, de 1ml. cu ac 23G/25mm. (diametru 0, 6mm. x lungime 25mm.), 5.000.450 buc.,
2.Seringi de unica folosinta, de 2 ml., 4.500 buc.
3.Seringi de unica folosinta, de 5ml., 350 buc.
4.Seringi de unica folosinta, de 10ml., 5.000 buc.
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
33141310-6 - Seringi (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
1.Seringi de unica folosinta, de 1ml. cu ac 23G/25mm. (diametru 0, 6mm. x lungime 25mm.), 5.000.450 buc.,
2.Seringi de unica folosinta, de 2 ml., 4.500 buc.
3.Seringi de unica folosinta, de 5ml., 350 buc.
4.Seringi de unica folosinta, de 10ml., 5.000 buc.
Valoarea estimata fara TVA: intre 167, 205.26 si 250, 807.89EUR
II.2.2) Optiuni
Da
Suplimentarea cantitatilor cu :1ml= 2500225;2ml=2250;5ml=175;10ml=2500.
Calendarul provizoriu de aplicare a optiunilor: 7 luni incepand de la data atribuirii contractului
1 prelungiri posibile
Calendarul provizoriu al contractelor ulterioare: 7 luni de la data adjudecarii contractului
II.3) Durata contractului sau termenul pentru finalizare
Incepand de la 15.10.2009 pana la 31.12.2009
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice i garantii solicitate
G. participare-2% val.estim.a contr.fara TVA, =21.146, 1 RON, adica 5.016, 16 euro.Garantia de buna executie - o suma fixa egala cu 10 % din valoarea contractului atribuit, fara TVA.
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
BUGETUL DE STAT
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
asociere/subcontractare
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
- Formular A: Declaratii privind eligibilitatea
- Certificat constatator emis de oficiul registrului comertului;valabi 30 zile.
- Certificat de inregistrareeliberat de Camera de Comert si Industrie a Romaniei;
-Certificat de inregistrare in scopuri de TVA emis deAgentia Nationala de Administrare Fiscala (codul fiscal);
-Certificat fiscal privind achitarea datoriilor la zi catre bugetul local
- Atestat fiscal de la Ministerul Finantelor Publice privind plata la zi a taxelor catre bugetul de stat.
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Informatii generale cu declararea cifrei de afaceri pe ultimii trei ani;
-Rezultatul exercitiilor financiare si bilant contabil, vizat si inregistrat de organele competente, pe care ofertantul avea obligatia sa il depuna, potrivit legii, pe ultimii 3 ani,
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
- Formularul C2 Lista principalelor livrarii de produse in ultimii 3ani cu anexa cuprinzand valori, perioade livrare, beneficiari / cantitati,
Cerinta obligatorie: - Formularul : Experienta similara. Ofertantul va prezenta 3 recomandari din partea beneficiarilor si un contract indeplint in totalitate, in copie.
SE SOLICITA UN NUMAR DE 10 BUC. DIN FIECARE TIP, CA MOSTRE. MOSTRELE SUNT OBLIGATORII, LIPSA LOR CONDUCE LA RESPINGEREA OFERTEI.
-Certificat de inregistrare emis de Ministerul Sanatatii pentru produsul ofertat;
-Certificat / aviz emis de Ministerul Sanatatii, care sa dovedeasca ca furnizorul este autorizat sa comercializeze produsele ofertate;
- Declaratie pe proprie raspundere privind respectarea conditiilor de munca si de protectie a muncii la elaborarea ofertei si derularea contractului.
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Da
Licitatia electronica din SEAP, va avea una runda finala.
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
5908/28.07.2009
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 28.09.2009 15:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
30.09.2009 11:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
3luni (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 30.09.2009 13:00
Locul: Biroul Aprovizionare
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
Reprezentantii M.F., precum si reprezentantii ofertantilor imputerniciti.
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
VI.3) Alte informatii
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala: Str. Stavropoleos nr. 6, Sector 3, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 050096, Romania, Tel.(+4) 021 310.46.41, Email: [email protected], Fax: (+4) 021 310.46.42, Adresa internet (URL): www.cnsc.ro
Organism competent pentru procedurile de mediere
Curtea de apel Bucuresti, sectia Contencios administrativ si fiscal
Adresa postala: Spl. Independentei nr.5, sector 4, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 050081, Romania, Tel.021.3195180, Email: [email protected], Fax: 021.332.1240, Adresa internet (URL): www.cabuc.ro
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
Art 256(2) din OUG 34 / 2006
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
BIROUL JURIDUC PROPRIU
Adresa postala: Splaiul Independentei nr.103, sector 5, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 050096, Romania, Tel.0213069192, Email: [email protected], Fax: 021.3069164, Adresa internet (URL): www.cantacuzino.ro
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
07.08.2009 14:14
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer