Licitatie Publica - ACHIZITIE SERINGI DIFERITE TIPURI SI DIMENSIUNI
Anunt de participare numarul 139238/29.09.2012
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
SPITALUL JUDETEAN DE URGENTA BRAILA
Adresa postala: BRAILA , SOS.BUZAULUI NR.2, Localitatea: Braila, Cod postal: 810325, Romania, Punct(e) de contact: Dobrescu Mariana, Tel. +4 0239/693868, In atentia: Dobrescu Mariana, Email: [email protected], Fax: +4 0239/693868, Adresa internet (URL): www.spitjudbraila.ro, Adresa profilului cumparatorului: www.e-licitatie.ro
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Autoritate regionala sau locala
Activitate (activitati)
- Sanatate
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
ACHIZITIE SERINGI DIFERITE TIPURI SI DIMENSIUNI
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Furnizare
Cumparare
Locul principal de livrare: SPITALUL JUDETEAN DE URGENTA BRAILA, SOSEAUA BUZAULUI NR. 2
Codul NUTS: RO221 - Braila
II.1.3) Anuntul implica
Incheierea unui acord-cadru
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
Contractele subsecvente urmeaza sa se atribuie prin reluarea competitiei: Nu
Acord-cadru cu maxim 3 agenti economici
Durata acordului-cadru: 12 luni
Valoarea estimata fara TVA: intre 203, 400 si 811, 800RON
Frecventa si valoarea contractelor ce vor fi atribuite: lunar, in functie de necesitati si fonduri disponibile. Contractele subsecvente vor avea valabilitate pe toata durata anului bugetar.
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
CHIZITIE SERINGI DIFERITE TIPURI SI DIMENSIUNI
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
33141310-6 - Seringi (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Da
Trebuie depuse oferte pentru unul sau mai multe loturi
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului/acordului cadru
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
LOTUL NR. 1 = MINIM 12000 MAXIM 36000
LOTUL NR. 2 = MINIM 15600 MAXIM 48000
LOTUL NR. 3 = MINIM 102000 MAXIM 420000
LOTUL NR. 4 = MINIM 210000 MAXIM 804000
LOTUL NR. 5 = MINIM 210000 MAXIM 804000
LOTUL NR. 6 = MINIM 120000 MAXIM 528000
LOTUL NR. 7 = MINIM6000 MAXIM24000
LOTUL NR. 8 = MINIM1200 MAXIM6000
Valoarea estimata fara TVA: intre 203, 400 si 811, 800RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului/acordului cadru sau termenul pentru finalizare
12 luni incepand de la data atribuirii contractului
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice ?i garantii solicitate
garantia de participare este suma fixa, astfel: lot nr. 1= 214 lei; lot nr. 2= 238 lei; lot nr. 3= 1671 lei; lot nr. 4 = 3999 lei; lot nr. 5= 4799 lei; lot nr. 6= 3677 lei; lot nr. 7= 955 lei; lot nr. 8= 597 lei.Perioada de valabilitate a garantiei pentru participare trebuie sa fie cel putin egala cu perioada de valabilitate a ofertei, respectiv 90 zile de la termenul limita de depunere a ofertelor. 3. Modul de constituire a garantiei de participare: - ordin de plata in contul Spitalului Judetean de Urgenta Braila, RO 49TREZ 1515006XXX007274 deschis la Trezoreria Municipiului Braila. CF 4342863; - instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara, sau de o societate de asigurari in original. 4.Conform prevederilor art.33, alin.(3) din HGR nr.925/2006, cu modificarile si completarile ulterioare, oferta se respinge daca nu este insotita de garantia de participare, in cuantumul, forma si avand perioada de valabilitate solicitata in documentatia de atribuire. Autoritatea contractanta are dreptul de a retine garantia pentru participare, ofertantul pierzand astfel suma constituita, atunci cand acesta din urma se afla in oricare dintre urmatoarele situatii: a) isi retrage oferta in perioada de valabilitate a acesteia; b) oferta sa fiind stabilita castigatoare, refuza sa semneze contractul de achizitie publica/acordul-cadru in perioada de valabilitate a ofertei. Lipsa garantiei de participare duce automat la respingerea ofertei 7.In masura in care Consiliul respinge o contestatie ca nefondata, autoritatea contractanta va retine contestatorului din garantia de participare, in conf cu prev art. 278^1 alin 1 din OUG 34/2006, cu modificarile si completarile ulterioare, respectiv 1% din valoarea estimata a acordului cadru, aferent fiecarui lot..Garantia de participare se va posta, obligatoriu, in SEAP (scanata), pana la data stabilita pentru depunerea ofertelor si va fi prezentata si la sediu autoritatii contractante de catre toti operatorii economici. Cuantumul garantiei de buna executie a contractului subsecvent este de 10% din valoarea contractului fara TVA. Garantia de buna executie se constituie, pana la data semnarii contractului, printr-un instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara sau de o societate de asigurari, care devine anexa la contract. In cazul in care valoarea garantiei de buna executie este redusa ca valoare, autoritatea contractanta are dreptul de a accepta constituirea acesteia prin depunerea la casierie a unor sume in numerar. Autoritatea contractanta are dreptul de a emite pretentii asupra garantiei de buna executie, oricand pe parcursul indeplinirii contractului, in limita prejudiciului creat, in cazul in care contractantul nu isi indeplineste obligatiile asumate prin contract
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
venituri proprii
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Asociere conform art. 44 din O.U.G. nr. 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
a)Prezentare formular 12 A , de eligibilitate (neincadrarea la art. 180 din OUG 34/2006)b)Prezentare formular 12 B (neincadrarea la art. 181 / OUG34/2006)c)Prezentare formular 12 C - Declaratie pe proprie raspundere, semnata si stampilata de catre reprezentantul legal al ofertantului, privind neincadrarea intr-una din situatiile prevazute de art. 69^1 din OUG 34/2006d)Certificatul de participare la licitatie cu oferta independenta, potrivit Ordin ANRMAP 314/2010 - Formular nr. 5e)Certificat constatator privind plata obligatiilor catre bugetul general consolidat de stat eliberat de Directia Generala a Finantelor Publice, din care sa reiasa ca ofertantul nu are datorii catre Bugetul general consolidat, in luna anterioara depunerii ofertelor. In cazul ofertei comune, fiecare asociat va prezenta documentul mai sus precizat.f)Certificat privind plata obligatiilor catre bugetul local eliberat de catre directia de specialitate din cadrul Primariilor in a caror raza teritoriala ofertantul are deschise, sucursale, sedii secundare, puncte de lucru din care sa reiasa ca ofertantul nu are obligatii restante la bugetul local, in luna anterioara depunerii ofertelor. In cazul ofertei comune, fiecare asociat va prezenta documentul mai sus precizat.Tertul sustinator trebuie sa prezinte declaratia de neincadrare la art.180, art. 181 lit. a), c1) di d); art.69^1; subcontractantul trebuie sa depuna doar declaratia de neincadrare la art. 69^1.Documentele vor fi prezentate in oricare din formele: original/copie legalizata/copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul?.Persoanele juridice straine vor prezenta orice document edificator pentru dovedirea eligibilitatii - eliberate de autoritati ale tarii de origine (certificate, caziere judiciare sau alte documente echivalente) prin care sa dovedeasca ca si-au indeplinit obligatiile de plata a impozitelor, taxelor si contributiilor catre bugetul de stat si bugetul local in conformitate cu cerintele solicitate de autoritatea contractanta.Pentru ofertantii nerezidenti se vor aplica prevederile art.182 din OUG nr. 34/2006, aprobata prin Legea nr.337/2006, cu modificarile si completarile ulterioare
Persoane responsabile cu privire la organizarea, derulare si finalizarea procedurii de atribuire:
Manager: Ec. Sin Rodica-ordonator de credite
Director Financiar Contabil: Ec. Chirita Irina- aproba fondurile pentru procedura
Ec. Dobrescu Mariana-intocmit documentatie atribuire
Cons. Jur.: Gegea Constanta- intocmit documentatie atribuire
Ec. Petrea Lenuta- intocmit documentatie de atribuire
As Pr. Crivat Olguta- intocmit caiet de sarcini
As Pr. Crivat Olguta -Presedinte comisie de evaluare cu drept de vot 1.Certificat constatator eliberat de Oficiul Registrului Comertului de pe langa instanta competenta cu cel mult 30 de zile inainte de data depunerii ofertelor , in original, copie legalizata sau xerocopie certificata pentru conformitate cu originalul cu semnatura si stampila din care sa rezulte obiectul de activitate al societatii.Depunerea/prezentarea documentelor solicitate in cadrul acestei sectiuni se poate face in oricare din formele: original/copie legalizata/copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul?.Inainte de transmiterea comunicarii privind rezultatul procedurii de atribuire, ofertantul clasat pe primul loc, trebuie sa prezinte pentru conformitate documentul (ele) in original/copie legalizata.
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Se solicita Fisa de informatii generale intocmita conform Formularului 2, care sa cuprinda si cifra de afaceri pe ultimii trei ani, in masura in care informatiile respective sunt disponibile. Bilant contabil anual la 31 decembrie 2010, vizat si inregistrat de organele competente. Se va prezenta o fotocopie dupa acest document
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
. Formular de experienta similara, insotit de certificate /documente emise sau contrasemnate de catre clientul beneficiar, din care sa rezulte experienta similara privind produsele pentru care se face oferta.Ofertantii vor pune la dispozitia spitalului mostre pentru fiecare produs ofertat , pentru a verifica calitatea produsului. Aceste mostre trebuie sa ajunga la unitatea contractanta, pana la data limita de depunere a ofertei
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 06.11.2012 15:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
14.11.2012 16:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
Moneda in care se transmite oferta de pret: RON
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
90zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 15.11.2012 18:00
Locul: In SEAP
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: nu
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
Tip de finantare: Fonduri bugetare
VI.3) Alte informatii
in cazul in care pretul ofertat de mai multi operatori economici este egal, se fa recurge la ofertare in plic inchis, in sensul scaderii lui, in vederea departajarii ofertelor.
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala: Str. Stavropoleos, nr. 6, sector 3, Bucuresti, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030084, Romania, Tel. +40 213104641, Email: [email protected], Fax: +40 213104642 /+40 218900745, Adresa internet (URL): http: //www.cnsc.ro
Organism competent pentru procedurile de mediere
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
10 zile incepand cu ziua urmatoare a luarii la cunostinta, in conditiile OG34/2006, despre un act al unitatii contractante considerat nelegal
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
Biroul Juridic al Spitalului Judetean de Urgenta Braila
Adresa postala: Soseaua Buzaului nr. 2, Localitatea: Braila, Cod postal: 810325, Romania, Tel. +40 239693868, Email: [email protected], Fax: +40 239693868, Adresa internet (URL): www.spitalbraila.ro
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
27.09.2012 14:13