Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - Achizitie servere pentru sistemul de automatizare distribuit (DCS) Procontrol P14 - POS30 tip TCF-RM-SSP SE Isalnita-Lot 1, Achizitie piese schimb aferente sistem de reglare numerica PROCONTROL-P14 bloc 1 si 2 S.E. Craiova II-Lot 2


Anunt de participare (utilitati) numarul 91941/04.12.2009
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
COMPLEXUL ENERGETIC CRAIOVA
Adresa postala: CALEA UNIRII NR. 147, Localitatea: Craiova, Cod postal: 200330, Romania, Punct(e) de contact: Eugenia Albeanu, Tel.0351403357, In atentia: Serv. Achizitii, Email: [email protected], Fax: 0251594837, Adresa internet (URL): www.cencraiova.ro, Adresa profilului cumparatorului: www.e-licitatie.ro
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Activitate (activitati)
- Electricitate
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de entitatea contractanta
Achizitie servere pentru sistemul de automatizare distribuit (DCS) Procontrol P14 - POS30 tip TCF-RM-SSP SE Isalnita-Lot 1, Achizitie piese schimb aferente sistem de reglare numerica PROCONTROL-P14 bloc 1 si 2 S.E. Craiova II-Lot 2
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Furnizare
Cumparare
Locul principal de livrare: - SE Isalnita, str. Mihai Viteazu, nr. 101, localitatea Isalnita, jud. Dolj
- SE Craiova II, str. Bariera Valcii, nr. 195, Craiova, Dolj
Codul NUTS: RO411 - Dolj
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Contractul stabileste cantitatile, caracteristicile tehnice, operatiile efectuate in vederea montarii si punerii in functiune, conditiile de calitate si modul de verificare a acestora cu privire la achizitionarea a 2 (doua) servere tip TCF-RM-SSP pentru sistemul de automatizare distribuit (DCS) Procontrol P14 - POS30 de la blocul energetic nr. 8 - S.E. lsalnita precum si achizitia de echipamente aferente sistemului de reglare numerica PROCONTROL-P14 de la blocurile 1 si 2 - SE Craiova II
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
48820000-2 - Servere (Rev.2)
31712110-4-Circuite integrate si microasamblari electronice (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Da
Trebuie depuse oferte pentru unul sau mai multe loturi
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
Contractul stabileste cantitatile, caracteristicile tehnice, operatiile efectuate in vederea montarii si punerii in functiune, conditiile de calitate si modul de verificare a acestora cu privire la achizitionarea a 2 (doua) servere tip TCF-RM-SSP pentru sistemul de automatizare distribuit (DCS) Procontrol P14 - POS30 de la blocul energetic nr. 8 - S.E. lsalnita precum si achizitia de echipamente aferente sistemului de reglare numerica PROCONTROL-P14 de la blocurile 1 si 2 - SE Craiova II
Valoarea estimata fara TVA: 349, 299.63RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului sau termenul pentru finalizare
60 zile incepand de la data atribuirii contractului
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice i garantii solicitate
Garantie de buna executie: 10% din valoarea contractului
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
Surse proprii
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Asociere legalizata a grupului de operatori carora li s-a atribuit contractul
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Declaratie privind eligibilitateaDeclaratie privind neincadrarea in prevederile art. 181
Certificate constatatoare privind indeplinirea obligatiilor exigibile de plata a .impozitelor si taxelor catre stat precum si a contributiei pentru asigurarile sociale de stat.(formulare tip eliberate de autoritatile competente din tara in care ofertantul este rezident)
Certificat de inregistrare/Certificat constatator emis de Oficiul Registrului Comertului de pe langa Camera de Comert si Industrie Nationala sau Teritoriala
Documente care dovedesc o forma de inregistrare / atestare ori apartenenta din punct de vedere profesional
nota: In locul documentelor de calificare solicitate mai sus ofertantii pot opta pentru Declaratie pe proprie raspundereprivind indeplinirea criteriilor de calificare conform formular A.
In cazul in care opteaza pentru prezentarea Formularului A va trebui sa prezinte siDeclaratie privind calitatea de participant la procedura
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Fisa de informatii generale
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Lista principalelor livrari de produse in ultimii 3 ani (se va completa Formularul 9), insotita de certificari de buna executie pentru cele mai importante livrari (de exemplu ex. document constatator cf. HGR 1337/2006, recomandari din partea beneficiarilor de produse similare)
Informatii referitoare la studiile, pregatirea profesionala si calificarea personalului de conducere precum si ale persoanelor responsabile pentru indeplinirea contractului
Documente emise de organisme acreditate, care confirma ca atat furnizorul cat si producatorul echipamentelor precum si toti subcontractantii au certificarea sistemului calitatiide catre un organism de certificare acreditat in tara sau in strainatate, Standardulde calitate aplicat este SR EN ISO 9001/2001; SR EN ISO 9001/2008 sau echivalent
Informatii privind subcontractantii, Nota: In locul documentelor privind capacitatea tehnica solicitate mai sus ofertantii pot opta pentru Declaratie pe proprie raspundereprivind indeplinirea criteriilor de calificare conform formular A
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de entitatea contractanta
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 18.12.2009 13:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
21.12.2009 13:00
IV.3.5) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.6) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
60zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.7) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 21.12.2009 14:00
Locul: sediul SC Complexul Energetic Craiova din localitatea Craiova Str. Unirii nr. 147 etaj 3, jud. Dolj
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
Reprezentantii imputerniciti ai operatorilor economici care au depus oferte
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
VI.3) Alte informatii
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Curtea de Apel Craiova, Sectia Contencios Administrativ si Fiscal
Adresa postala: Bulevardul Nicolae Titulescu, nr. 14, Localitatea: Craiova, Cod postal: 200134, Romania, Tel.0251-418568, Fax: 0251-415601
Organism competent pentru procedurile de mediere
CONSILIUL NATIONAL DE SOLUTIONARE A CONTESTATIILOR
Adresa postala: STR. STAVROPOLEOS, NR. 6, SECTOR 3, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030084, Romania, Tel.021-3104641, Fax: 021-3104642
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
5 zile de la data luarii la cunostinta de catre contestator despre un act al autoritatii contractante pe care acesta il considera nelegal
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
Serviciul Juridic al SC CEN Craiova SA
Adresa postala: str. Unirii, nr. 147, Localitatea: Craiova, Cod postal: 200330, Romania, Tel.0351-403362, Fax: 0251-418466
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
04.12.2009 12:14
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer