Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - Achizitie Servere, Statii de lucru si Netbook


Anunt de participare numarul 119261/12.04.2011
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
INSTITUTUL PENTRU TEHNOLOGII AVANSATE
Adresa postala:  Str. Dinu Vintila nr.10, sector 2, Localitatea:  Bucuresti, Cod postal:  021102, Romania, Punct(e) de contact:  Str. Dinu Vintila, nr.10, sector 2, Tel. 021 4106550/2205, In atentia:  Corol Daniela, Email:  [email protected], Fax:  0212100454, Adresa profilului cumparatorului:  www.e-licitatie.ro
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Minister sauorice alta autoritate nationala sau federala, inclusiv subdiviziuni regionale sau locale ale acestora
Activitate (activitati)
- Ordine si siguranta publica
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
Achizitie Servere, Statii de lucru si Netbook
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Furnizare
Cumparare
Locul principal de livrare: Str. Dinu Vintila, nr.10, sector 2
Codul NUTS: RO321 - Bucuresti
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Achizitie Servere, Statii de lucru si Netbook conform caietului de sarcini.
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
48821000-9 - Servere de retea (Rev.2)
30213100-6-Computere portabile (Rev.2)
30214000-2-Puncte de lucru (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Da
Trebuie depuse oferte pentru unul sau mai multe loturi
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului/acordului cadru
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
Lotul 1- Statie de lucru compus din: Statii de lucru, 10 buc. cod CPV30214000-2, Lotul 2- Netbook compus din: Netbook tip ?HP mini 5103 touch? sau echivalent, 2 bucati, cod CPV 30213100-6, Lotul 3 - Server tip 1 compus din: Server, 2 bucati, cod CPV48821000-9, Lotul 4 - Server tip 2 compus din: Server, 6 bucati, cod CPV48821000-9.
Valoarea estimata fara TVA: 459, 620RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului/acordului cadru sau termenul pentru finalizare
45 zile incepand de la data atribuirii contractului
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice ?i garantii solicitate
Garantie de participare: Lotul 1 - 670, 00 lei, Lotul 2 - 85, 00 lei, Lotul 3 - 2.050, 00 lei, Lotul 4 - 6.380, 00 lei. Garantie de buna executie: 10% din valoarea fara TVA a contractului de furnizare.
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
Bugetul general consolidat al statului. Plata se face prin OP, in max. 30 zile bancare de la data semnarii PV de receptie cantitativa si calitativa
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Asociere conform art. 44 din O.U.G. nr. 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
1. Declaratie privind eligibilitatea. Completare formular 12A,
2. Declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 181 din O.U.G. nr. 34/2006. Completare formular 12B, 3. Certificat de participare la procedura de achizitie publica cu oferta independenta. Completare formular 12C, 4. Declaratia privind neincadrarea in prevederile art. 69^1 din ordonanta.5. Certificatul de Atestare Fiscala pentru persoane juridice eliberat de Agentia Nationala de Administrare Fiscala sau de Administratia Financiara, 6. Certificat fiscal privind impozitele si taxele locale in cazul persoanelor juridice eliberat de Directia de Impozite si Taxe Locale din cadrul Primariei pe raza careia ofertantul isi are sediul, 7. Certificat Constatator emis de Oficiul National al Registrului Comertului de pe langa Tribunalul Teritorial
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
1. Bilantul contabil intocmit la 30.06.2010, 2. Fisa de informatii generale.
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
1. Cerinta obligatorie: Depunere Autorizare pentru livrarea produselor emisa de producatorii sau distribuitorii autorizati ai produselor ofertate, pentru anul 2011, in cazul in care furnizorul nu este producatorsau orice alte documente prin care operatorul economic sa faca dovada provenientei bunului respectiv. Daca ofertantii au calitatea de producatori ai produselor ofertate vor intocmi o declaratie in acest sens,
2. Cerinta obligatorie: Ofertantii vor prezenta documente emise de organisme acreditate, care sa confirme certificarea sistemului de management al calitatii la producator in conformitate cu seria de standarde ISO 9001.
Conform principiului recunoasterii reciproce se accepta si alte certificate emise de organisme acreditate din tara de origine a producatorului,
3. Cerinta obligatorie: Ofertantii vor depune certificate/declaratii de calitate/ conformitate pentru produsele ofertate, emise de producator si datate cu cel mult 1 an calendaristic inainte de anul livrarii, sau orice alte probe sau dovezi care sa confirme asigurarea unui nivel corespunzator al calitatii.
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Da
Elementul ofertei care urmeaza sa faca obiectul procesului de reofertare: pretul. Numarul de runde ale licitatiei electronice: 1 (una). Durata unei runde: 1 (una) zi (24 ore).
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 26.04.2011 15:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
27.04.2011 15:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
Moneda in care se transmite oferta de pret: RON
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
90zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 28.04.2011 12:00
Locul: La sediul Autoritatii contractante din Str. Dinu Vintila nr.10, sector 2, Bucuresti
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
Membrii comisiei de evaluare si reprezentantii imputerniciti ai ofertantilor
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
Tip de finantare: Fonduri bugetare
VI.3) Alte informatii
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala:  Str. Stavropoleos, nr. 6, sector 3, Localitatea:  Bucuresti, Cod postal:  030084, Romania, Tel. 021 310 46 42, Email:  [email protected], Fax:  021 310 46 42, Adresa internet (URL):  www.cnsc.ro
Organism competent pentru procedurile de mediere
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala:  Str. Stavropoleos, nr. 6, sector 3, Localitatea:  Bucuresti, Cod postal:  030084, Romania, Tel. 021 310 46 42, Email:  [email protected], Fax:  021 310 46 42, Adresa internet (URL):  www.cnsc.ro
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
Contestatiile pot fi depuse in cel mult 5 zile incepand cu ziua urmatoare luarii la cunostinta de catre contestator despre un act al autoritatii contractante pe care acesta il considera nelegal.
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
Serviciul juridic al autoritatii contractante
Adresa postala:  Str. Dinu Vintila, nr. 10, sector 2, Localitatea:  Bucuresti, Cod postal:  021102, Romania, Tel. 021 1406550/2205, Email:  [email protected], Fax:  021 2100454
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
07.04.2011 18:48
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer