Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - achizitie servicii aviochimice(contravaloare manopera) pentru combaterea agentilor de daunare la culturile de grau si orz si combaterea omidei paroase a dudului pe aliniamente si in parcuri


Anunt de participare numarul 47564/24.03.2008
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
Directia pentru Agricultura si Dezvoltare Rurala Ialomita
Adresa postala: Bdul Chimiei, nr 19., Localitatea: Slobozia, Cod postal: 920063, Romania, Punct(e) de contact: Maria Ardeleanu, Tel.0243212040; 0243206236, Email: [email protected], Fax: 0243211778
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Minister sauorice alta autoritate nationala sau federala, inclusiv subdiviziuni regionale sau locale ale acestora
Activitate (activitati)
Altele: servicii generale ale administratiei publice (agricultura)
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
achizitie servicii aviochimice(contravaloare manopera) pentru combaterea agentilor de daunare la culturile de grau si orz si combaterea omidei paroase a dudului pe aliniamente si in parcuri
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Servicii
27 - Alte servicii
Locul principal de prestare: culturi de grau si orz din judet, aliniamente domeniul public.
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
servicii aviochimice(contavaloare manopera)pentru combaterea agentilor de daunare la culturile de grau si orz; combaterea omidei paroase a dudului pe aliniamente.
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
62410000-9 - Servicii de pulverizare aeriana (Rev.1)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
alocatii bugetare pentru anul 2008, conform O.M. 67/2008 si a adreselor MADR nr. 126377 si 126380 din 27.02.2008.
Valoarea estimata fara TVA: 401, 535RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului sau termenul pentru finalizare
150 zile incepand de la data atribuirii contractului
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice i garantii solicitate
garantia de participare in valoare de 7167 lei, garantia de buna executie este de 5% din valoarea fara TVA a contractului.
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
fonduri alocate de la bugetul de stat(MADR)conform OM 67/2008 si a adreselor MADR nr.126377 si 126380 din 27.02.2008.
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
persoanele juridice se pot asocia conform art. 44 din OUG 34/2006 si au posibilitatea de a subcontracta o parte din contract conform art.45 din OUG 34/2006.
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
declaratie privind eligibilitatea, certificate de atestare fiscala privind indeplinirea obligatiilor exigibile de plata a impozitelor si taxelor catre bugetul de stat si bugetul local(original sau copie legalizata), declaratie privind neincadrarea in prevederile art.181 din OUG34/2006, certificat constatator(original) si certificat de inregistrare(copie) emis de Oficiul Registrului Comertului
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
bilant contabil la 31.12.2007 inregistrat si vizat de organele competente(copie), informatii generale privin cifra de afaceri pe ultimii 3 ani in domeniul prestari servicii cu produse de protectia plantelor, solvabilitate patrimoniala; scrisoare de bonitate din partea bancii.
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
recomandare din partea a 3 beneficiari, autorizatie de operator aerian(original sau copie legalizata), autorizatie de prestari servicii cu produse de protectia plantelor valabila pe anul 2008, imputernicire prin care semnatarul ofertei este autorizat sa angajeze ofertantul in procedura pentru atribuirea contractului de achizitie publica, obligatii contractuale in desfasurare fata de alti beneficiari/clienti(perioada), declaratie pe propria raspundere ca are aparate de zbor in dotare(nr. si tip), carburanti suficienti pentru indeplinirea contractului, personal calificat, persoanele care raspund de indeplinirea contractului.
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Da
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 24.04.2008 10:00
Documente de plata: DA
Pretul: 50 RON
Conditii si modalitate de plata: documentatia se cumpara de la sediul DADR Ialomita- contabilitate. plata se face la casieria unitatii.
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
24.04.2008 11:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
150zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 24.04.2008 13:00
Locul: DADR Ialomita, b-dul Chimiei, nr.19, Slobozia, Jud. Ialomita
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
membrii comisiei de evaluare si reprezentantii autorizati ai ofertantilor sau imputernicitii acestora
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
VI.3) Alte informatii
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Tribunalul Ialomita
Adresa postala: b-dul Cosminului, nr.12, ,Localitatea: Slobozia, Cod postal: 920064, Romania, Tel.0243236950, Email: [email protected], Fax: 0243236950
Organism competent pentru procedurile de mediere
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala: Str. Stavropoleos, nr. 6 , sector 3., Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030084, Romania, Email: [email protected], Fax: 0213104642, Adresa internet (URL): www.cnsc.ro
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
conform OUG 34/2006
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
DADR Ialomita
Adresa postala: b-dul Chimiei, nr.19., Localitatea: Slobozia, Cod postal: 920063, Romania, Tel.0243212040, Email: [email protected], Fax: 0243211778
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
24.03.2008 15:19
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer