Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - Achizitie servicii catering


Anunt de participare numarul 111266/16.11.2010
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
DIRECTIA GENERALA DE ASISTENTA SOCIALA SI PROTECTIA COPILULUI GIURGIU
Adresa postala:  Sos. Alexandriei , nr. 7-9, Localitatea:  Giurgiu, Cod postal:  08375, Romania, Punct(e) de contact:  NAVALA MARCEL, Tel. 0246214011, Email:  [email protected], Fax:  0246216232, Adresa profilului cumparatorului:  www.e-licitatie.ro
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Minister sauorice alta autoritate nationala sau federala, inclusiv subdiviziuni regionale sau locale ale acestora
Activitate (activitati)
- Protectie sociala
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
Achizitie servicii catering
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Servicii
17 - Servicii hoteliere si restaurante
Locul principal de prestare: Centrele din subordinea DGASPC Giurgiu
Codul NUTS: RO314 - Giurgiu
II.1.3) Anuntul implica
Incheierea unui acord-cadru
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
Contractele subsecvente urmeaza sa se atribuie prin reluarea competitiei: Nu
Acord-cadru cu un singur agent economic
Durata acordului-cadru: 4 ani
Valoarea estimata fara TVA: intre 6, 582, 536 si 10, 105, 737RON
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
SE VA EFECTUA SERVICII DE CATERING LA CENTRELE DIN SUBORDINEA DGASPC GIURGIU
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
55523000-2 - Servicii de catering pentru alte societati sau institutii (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
Serviciu de catering efectuat la centrele din subordinea DGASPC Giurgiu
Valoarea estimata fara TVA: intre 6, 582, 536 si 10, 105, 737RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului sau termenul pentru finalizare
48 luni incepand de la data atribuirii contractului
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice ?i garantii solicitate
Garant. de part. 160000 lei si se va constitui prin instr. de gar. bancara F 11 sau cu OP in cont RO05TREZ3215006XXX000145 trez.Giurgiu sau prin orice alta forma prev. la art. 86 din HG 925/2006
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
Bugetul de stat
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Contract de asociere legalizat
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
-se va completa decl. pe propria rasp. ca ofertantul nu se incadreaza in nici una din sit. prev.la art. 180 din O.U.G. nr. 34/2006 (formularnr.12 A) sau cazier judiciar/certif. echiv., decl. pe propria rasp. priv.neincadrarea in sit. prev. la art. 181 (form. nr.12B).Confirm. decl., se va face prin prez. urm. certif. privind oblig. de plata: certif. de atestare fiscala, eliberat de DGFP, care sa ateste daca soc. are datorii, certif. priv.taxelesiimp. locale, care sa ateste daca soc. are datorii.Form.-tip elib. de autorit. competente din tara in care ofertantul este rezident).Pers. juridice straine tr. sa prez. doc. edificatoare pentru dovedirea eligibilitati in conform. cu cerintele solicitate de autorit. ctr.. Decl. priv. cal. de particip. la proc. (form. nr.12C).Certf.de inmatric. CUI - se va prezenta in copie, semnata si stampilata de catre ofertant, pe propria rasp., cu mentiunea « conform cu originalul ».Certif. const. emis de Of. Reg. Comertului/Autorizatie de functionare / altele echival., eliberat cu cel mult 30 zile inainte de data deschiderii ofertelor- original.Lipsa codului aferent desf. activ. care face ob. ctr, din dom. de activ. decl. la Of. Reg. Comertului de pe langa Camera de Comert si Industrie Nationala sau Teritoriala descalifica ofertantul sau asocierea. Doc. edif. care sa dov. o forma de inreg. ca pers. fizica sau juridica sau de inreg./atestare ori apartenenta d.p.v. profes., in conform. cu prev. legale din tara in care ofertantul este stab.
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
- se va prezenta Bilantul contabil la data de 31.12.2009, la data de 30.06.2010, vizat si inregistrat de organismele competente.se va prezenta cifra de afaceri pe ultimi 3 ani?Informatii generale despre ofertant : - se va completa formularul ?Fisa de informatii generale?, anexat la documentatia de atribuire, in care se va inscrie in mod obligatoriu contul IBAN deschis la unitatile de Trezorerie ale statului (cerinta obligatorie pentru efectuarea platilor), precum si datele complete de identificare ale operatorului economic, inclusiv adresele de e-mail si web.
Documentul solicitat prezentat in copie stampilata, semnata si cu mentiunea «conform cu originalul»pe fiecare pagina
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Se va prez. o Decl. ce va cuprinde lista princip. prestari de serv. in ultimii 3 ani, continandval., perioade de prest., benef., indif. daca acestia sunt aut. contr.sau clienti privati - conform F 12 E. Se va completa form. Fisa / fise de inf. privind exp. similara, anexat la doc. de atrib., insotite de xerocopiile ctr-lor nominalizate si recomad. emise de benef. serv. prestate ( ex.: 3, 4 ctr.).Se vor prez. doc. dov. cu privire la detinerea spatiului ptr. pregat.si prepararea alim. si a hranei, autorizat cf.normelor legale in vigoare de catre organismele competente. Doc. sol. va fi prezentat in copie legalizata.Se vor prez. doc. dov. cu privire la detinerea echip.si dotarilor tehnice specifice activitatii de catering, prin prezentarea in copie a fact. de achizitie, F12. Echipame. si dotarile tehn. solicitate, pe care op. ec. este obl. si se angajeaza sa le utilizeze pentru indepl. ctr de serv. de catering, privesc: mij. de transp. a alim. si a hranei, autoriz. in cond. legii (se va prezenta autoriz. sanitar-veterinara termoking )?containere/recipiente speciale pentru transp. alim. si a hranei; utilaje teh. pt prep. si preg. hranei.Se va prez. o Decl. privind preg. prof. si calif. pers. resp. pt. indepl. ctr. de servicii. a de - F 12 I, decl. va cuprinde infor detaliate cu privire pers. calif.pe care operatorul ec. se angajeaza sa-l foloseasca pentru indepl. ctr. (doc. dov. privind calif. pers. in dom. de activ. specific prep. si preg. alim. si a hranei ).Se solicita dupa caz, complet. Form. nr. 12 G cu subctr. si specializarea acestora.In cazul in care o parte din ctr. va fi indeplinita de catre un subctr., se va preciza partea din ctr. care urmeaza sa se subcontracteze si datele de recunoastere ale subctr. propusi ?original -.In acest caz, se va prez. completat acordul de subctr. (Formular nr.B9).Subcontractantii care vor avea o pondere de peste 10 % in indeplinirea contractului, vor prezentafisa ? informatii generale?.Pe parcursul derularii ctr, contractantul nu are dreptul de a inlocui subcontr. nominalizati in oferta fara acceptul autorit. ctr.
Eventuala inloc. a acestora nu tr. sa conduca la modif. propunerii tehnice sau financiare initiale.
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
- livrarile de produse se confirma prin prezentarea unor documente emise sau contrasemnate de o autoritate ori de catre clientul beneficiar. Valoarea minima a unui contract delivrari trebuie sa fie de: - 1.400.000 lei
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Da
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 27.12.2010 16:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
29.12.2010 10:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
90zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 29.12.2010 12:00
Locul: Sediul DGASPC Giurgiu
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
Maxim cate doi reprezentanti imputerniciti din partea fiecarui ofertant.
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
Tip de finantare: Fonduri bugetare
VI.3) Alte informatii
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala:  Str.Stavropoleos nr.6, sector 3, Localitatea:  Bucuresti, Cod postal:  010867, Romania, Tel. 021/3104641, Email:  [email protected], Fax:  021/3104642
Organism competent pentru procedurile de mediere
Tribunalul Giurgiu - sectia Contecios si Administrativ
Adresa postala:  Str. Portului, nr. 13, Localitatea:  Giurgiu, Cod postal:  080185, Romania, Tel. 0246 / 21 27 25; 21 54 41, Email:  [email protected], Fax:  0246 / 21 74 92
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
Serviciul Juridic dun cadrul DGASPC Giurgiu
Adresa postala:  Sos. Alexandriei , nr. 7-9, Localitatea:  Giurgiu, Cod postal:  080185, Romania, Tel. 0246/214011, Email:  [email protected], Fax:  0246/216232
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
11.11.2010 13:22
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer