Licitatie Publica - ACHIZITIE SERVICII CATERING PENTRU PERSONALUL DIDACTIC PARTICIPANT LA "PROGRAM FORMARE INOVATIV-CARIERA DE SUCCES IN INVATAMANTUL PREUNIVERSITAR" cod contract POSDRU /87/13/S/63666
Anunt de participare numarul 128353/17.08.2011
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
Inspectoratul Scolar judetean Valcea
Adresa postala: B-dul Nicolae Balcescu, nr.30, Localitatea: Ramnicu Valcea, Cod postal: 240192, Romania, Punct(e) de contact: Madalina Saia, Tel. 0350431571, Email: [email protected], Fax: 0350431576, Adresa internet (URL): www.isj.edu.ro, Adresa profilului cumparatorului: www.e-licitatie.ro
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Minister sauorice alta autoritate nationala sau federala, inclusiv subdiviziuni regionale sau locale ale acestora
Activitate (activitati)
- Educatie
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
ACHIZITIE SERVICII CATERING PENTRU PERSONALUL DIDACTIC PARTICIPANT LA "PROGRAM FORMARE INOVATIV-CARIERA DE SUCCES IN INVATAMANTUL PREUNIVERSITAR" cod contract POSDRU /87/13/S/63666
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Servicii
17 - Servicii hoteliere si de restaurant
Locul principal de prestare: locatiile specificate in caietul de sarcini
Codul NUTS: RO415 - Valcea
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
ACHIZITIE SERVICII CATERING PENTRU PERSONALUL DIDACTIC din judetul Valcea si judetul Giurgiu, PARTICIPANT LA "PROGRAM FORMARE INOVATIV-CARIERA DE SUCCES IN INVATAMANTUL PREUNIVERSITAR" cod contract POSDRU /87/13/S/63666
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
55520000-1 - Servicii de catering (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Da
Trebuie depuse oferte pentru unul sau mai multe loturi
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului/acordului cadru
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
conform caietului de sarcini
Valoarea estimata fara TVA: 533, 630RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului/acordului cadru sau termenul pentru finalizare
Incepand de la 21.10.2011 pana la 01.10.2012
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice ?i garantii solicitate
Garantii de participare: pentru lotul 1 - 6200 lei si pentru lotul 2 - 4100 lei prin scrisoare de garantie bancara sau prin ordin de plata
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
F.S.E - POSDRU
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Asociere conform art. 44 din O.U.G. nr. 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Declaratie privind calitatea de participant la procedura, Declaratie pe propria raspundere privind eligibilitatea, Declaratie privind neincadrarea in situatiile prevazute la art.181 din OUG 34/2006, certificate de atestare fiscala privind indeplinirea obligatiilor eligibile de plata a impozitelor si taxelor locale si a impozitelor taxelor si contributiilor de asigurari sociale la bugetul general consolidat, Certificatul constatator emis de ORC si copie legalizata certificat de inregistrare
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Bilantyl contabil pe anul 2010 vizat si inregistrat de organele competente, declararea cifreide afaceri globala pe 2008, 2009, 2010
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Declaratie privind principalele prestari de servicii similare din ultimii trei ani.
Incheierea a cel putin un contract al carui obiect a fost de prestare servicii similare- catering
Declaratie pe propria raspundere referitoare la efectivele medii anuale ale personalului angajat si a cadrelor de conducere
Declaratie privind echipamentele tehnice
Informatii privind subcontractantii
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Da
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
730/08.08.2011
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 16.08.2011 16:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
27.09.2011 12:30
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
90zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 27.09.2011 14:30
Locul: Sediul Inspectoratului Scolar Judetean Valcea
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
Participantii la sedinta de deschidere a ofertelor trebuie sa prezinte imputernicire legala semnata de catre administrator sau un alt document legal echivalent.
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Da
Trimitere (trimiteri) la proiect(e) si/sau program(e):
Tip de finantare: Fonduri europeneFond european: Programul Operational Sectorial Dezvoltarea Resurselor Umane
VI.3) Alte informatii
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Organism competent pentru procedurile de mediere
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
10.08.2011 15:42