Licitatie Publica - ACHIZITIE SERVICII CATERING PENTRU PERSONALUL DIDACTIC PARTICIPANT LA "PROGRAM FORMARE INOVATIV-CARIERA DE SUCCES IN INVATAMANTUL PREUNIVERSITAR" cod contract POSDRU /87/13/S/63666
Valoarea Contractului:
369.073 RON
Castigatorul Licitatiei: TEOMARG CONSULT 2004 SRL
369.073 RON
Castigatorul Licitatiei: TEOMARG CONSULT 2004 SRL
Anunt de atribuire numarul 128857/02.12.2011
Informatii anunt de participare asociat 118964
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
Inspectoratul Scolar judetean Valcea
Adresa postala: B-dul Nicolae Balcescu, nr.30, Localitatea: Ramnicu Valcea, Cod postal: 240192, Romania, Punct(e) de contact: Madalina Saia, Tel. 0350431571, Email: [email protected], Fax: 0350431576, Adresa internet (URL): www.isj.edu.ro, Adresa profilului cumparatorului: www.e-licitatie.ro
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Minister sauorice alta autoritate nationala sau federala, inclusiv subdiviziuni regionale sau locale ale acestora
Activitate (activitati)
- Educatie
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea atribuita contractului de autoritatea contractanta
ACHIZITIE SERVICII CATERING PENTRU PERSONALUL DIDACTIC PARTICIPANT LA "PROGRAM FORMARE INOVATIV-CARIERA DE SUCCES IN INVATAMANTUL PREUNIVERSITAR" cod contract POSDRU /87/13/S/63666
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Servicii
17 - Servicii hoteliere si de restaurant
Locul principal de prestare: locatiile specificate in caietul de sarcini
Codul NUTS: RO415 - Valcea
In cazul categoriilor de servicii 17-27 aprobati publicarea prezentului anunt?Da
II.1.3) Anuntul implica
II.1.4) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
ACHIZITIE SERVICII CATERING PENTRU PERSONALUL DIDACTIC din judetul Valcea si judetul Giurgiu, PARTICIPANT LA "PROGRAM FORMARE INOVATIV-CARIERA DE SUCCES IN INVATAMANTUL PREUNIVERSITAR" cod contract POSDRU /87/13/S/63666
II.1.5) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
55520000-1 - Servicii de catering (Rev.2)
II.1.6) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.2) Valoarea totala finala a contractului (contractelor)
II.2.1) Valoarea totala finala a contractului sau a contractelor
369, 073.4RON
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Pretul cel mai scazut
IV.2.2) S-a organizat o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
730/08.08.2011
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Da
Anunt de participare
Numarul anuntului in JO: 2011/S162-267765din25.08.2011
Contract nr: 924 Denumirea: Prestari servicii caterig pt.cadrele dicatice partcopant la cursul de formare , jud.Valcea
V.1) Data atribuirii contractului 10/27/2011
V.2) Numarul de oferte primite 4
V.3) Numele si adresa operatorului economic caruia i-a fost atribuit contractul
TEOMARG CONSULT 2004 SRL
Adresa postala: Str. Campia Libertatii, nr. 6, bl. PM52, sc. B, ap.94, et. 7, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030361, Romania, Tel. 0728268003, Email: [email protected], Fax: 0311053014
V.4) Informatii privind valoarea contractului
Estimarea initiala a valorii contractului
Valoarea: 320350.00 Moneda: RON Fara TVA
Valoarea totala finala a contractului
Valoarea: 221563.00 Moneda: RON Fara TVA
V.5) Contractul ar putea fi subcontractat
Nu
V.6) Lista de Loturi
1
Contract nr: 935 Denumirea: Prestari servicii catering pentru personal didactic participant la curs formare, jud.Giurgiu
V.1) Data atribuirii contractului 10/27/2011
V.2) Numarul de oferte primite 3
V.3) Numele si adresa operatorului economic caruia i-a fost atribuit contractul
TEOMARG CONSULT 2004 SRL
Adresa postala: Str. Campia Libertatii, nr. 6, bl. PM52, sc. B, ap.94, et. 7, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030361, Romania, Tel. 0728268003, Email: [email protected], Fax: 0311053014
V.4) Informatii privind valoarea contractului
Estimarea initiala a valorii contractului
Valoarea: 213280.00 Moneda: RON Fara TVA
Valoarea totala finala a contractului
Valoarea: 147510.40 Moneda: RON Fara TVA
V.5) Contractul ar putea fi subcontractat
Nu
V.6) Lista de Loturi
2
VI.1) Contractul de fata este legat de un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Da
Trimitere (trimiteri) la proiect(e) si/sau program(e): POSDRU/87/13/S/63666
VI.2) Alte informatii
VI.3) Cai de atac
VI.3.1) Organismul competent pentru caile de atac
Tribunalul Valcea
Adresa postala: Scuarul Revolutiei nr. 2, Localitatea: Ramnicu Valcea, Cod postal: 240175, Romania, Tel. 0250731536, Email: [email protected], Fax: 0250731536, Adresa internet (URL): www.noulportal.just.ro
Organismul competent pentru procedurile de mediere
VI.3.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
VI.3.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
Compartimentul Juridic
Adresa postala: Inspectoratul Scolar Judetean Valcea , strada N.Balcescu nr. 30, Localitatea: Rm.Valcea, Cod postal: 240192, Romania, Tel. 0350431571, Fax: 0350431576, Adresa internet (URL): www.isj.edu.ro
VI.4) Data expedierii prezentului anunt
30.11.2011 13:58