Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - Achizitie servicii curatenie si igienizare


Anunt de participare numarul 101039/02.06.2010
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
DIRECTIA GENERALA DE ASISTENTA SOCIALA SI PROTECTIA COPILULUI SECTOR 6
Adresa postala:  STR. CERNISOARA, NR. 38-40, SECTOR 6, BUCURESTI, Localitatea:  Bucuresti, Cod postal:  061019, Romania, Punct(e) de contact:  GEORGIANA PREDA, Tel. 0217457004, Email:  [email protected], Fax:  0217457004, Adresa profilului cumparatorului:  www.e-licitatie.ro
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Autoritate regionala sau locala
Activitate (activitati)
- Protectie sociala
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
Achizitie servicii curatenie si igienizare
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Servicii
14 - Servicii de administrare, intretinere si curatenie a imobilelor
Locul principal de prestare: Locatiile DGASPC Sector 6 conform specificatiilor din documentatia de atribuire
Codul NUTS: RO321 - Bucuresti
II.1.3) Anuntul implica
Incheierea unui acord-cadru
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
Contractele subsecvente urmeaza sa se atribuie prin reluarea competitiei: Da
Cu reluarea competitiei in SEAP: Nu
Acord-cadru cu maxim 5 agenti economici
Durata acordului-cadru: 4 ani
Valoarea estimata fara TVA: 6, 887, 358.72RON
Frecventa si valoarea contractelor ce vor fi atribuite: Contractele subsecvente se vor incheia anual
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Achizitie servicii curatenie si igienizare pentru locatiile DGASPC Sector 6
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
90900000-6 - Servicii de curatenie si igienizare (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
Servicii de curatenie si igienizare pentru locatiile specificate in documentatia de atribuire
Valoarea estimata fara TVA: 6, 887, 358.72RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului sau termenul pentru finalizare
48 luni incepand de la data atribuirii contractului
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice ?i garantii solicitate
Se percepe gar de particip de 0, 5% din val est - 34.436, 79 Ron, solocitata la deschiderea of in a doua etapa a proc si gar de buna executie de 5% din val fara TVA a fiecarui contr subsecvent incheiat.
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
Bugetul local
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Asociere
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Decl. de eligibilitate; Decl de participant la procedura; Decl pe propria rasp cu priv la neincadrarea in prevederile art 181 din OUG 34/2006; Certific priv imp si taxele locale; Certif de atestare fiscala; Certific Constatatoe emis de ORC; Certificat de inregistrare al firmei; Statut si actele aditionale aferente dupa caz.
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Fisa de inf gen cu priv la cifra medie de afaceri pe ultimii 3 ani-min 2000000Ron; Bilantul la 30.06.2009 si balanta contabila la 31.12.2009, vizate si inregistrate de organele competente.
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Lista principalelor prestari de servicii in ultimii 3 ani; Experienta similara- 2 contracte similare care insumeaza min 300000 Euro; trei documente constatatoare cf OUG 34/2006 ale unor contracte similare; Declaratie pe propria raspaspundere cu privire la dotarile tehnice; Dovada detinerii resurselor tehnice: echipamente specializate pentru prestatiile de servicii de curatenie, mijloace de transport, cladiri; ofertantul va preciza dotarile (cu mentionarea valorii totale) pe care le are referitor la echipamente specializate, mijloace de transport si cladiri care se regasesc ca valori in actele contabile prezentate;trebuie avute in vedere obligatia referitoare la conditiile de munca si protectia muncii, protectia mediului. Declaratie privind nr mediu de angajati in ultimii 3 ani cu obligatia de a prezenta evidenta nominala a asiguratilor si a obligatiilor de plata catre bugetul asigurarilor sociale de stat depusa de ofertant la casele de pensii. CV pt personal executant si de conducere; acte doveditoare privind specializarea personalului, contracte de confidentialitate personal executant.
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie restransa accelerata
cf art 1 Ordin 51/2009 cu respect art 2 alin 2 din OUG 34/2009 aut contract are dr de a accelera procedura cfart 83 alin 2-3 si art 89 alin 6 din 34/2006
IV.1.2) Limitarea numarului de operatori economici invitati sa prezinte oferte sau sa participe
Numar de agenti economici preconizat: 5
ISO9001-10P;ISO14001-10P;OHSAS18001-10P;ISO27001-20P;SA8000-20P;polita de asig daune valabila la 31.12.2010: prima asig val glob min80000Eu, val asig/ev min 8000Eu-30p
IV.1.3) Reducerea numarului de operatori economici in timpul negocierii sau al dialogului
Aplicarea unei licitatii care sa se deruleze in etape succesive pentru a reduce progresiv numarul solutiilor care trebuie discutate sau al ofertelor care trebuie negociate
Nu
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 04.06.2010 14:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
11.06.2010 09:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 11.06.2010 11:00
Locul: Sediul autoritatii contractante din Str Cernisoara nr 38-40 Sector 6
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
Reprezentanti legali ai operatorilor economici insotiti de imputernicire si copie xerox dupa CI
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
Tip de finantare: Fonduri bugetare
VI.3) Alte informatii
ISO9001-10P;ISO14001-10P;OHSAS18001-10P;ISO27001-20P;SA8000-20P;polita de asigurare de daune valabila pana la 31.12.2010: dovada primelor asigurare avand valoarea globala scadenta la data deschiderii ofertelor min 80000Eu si o valoare asigurata/eveniment min 8000Eu-30p astfel: pt valoare globala mai mare sau egala cu 80000-15p;pt alte valori: valoare asigurata/80000x15p; pt valoare asigurata/eveniment mai mare sau egala de 8000Euro-15p; pt alte valori: valoare asigurata/8000x15p;Primii 5 ofertanti in ordine descrescatoare a punctajului vor fi calificati in a doua etapa a procedurii. Toate certificatele ISO si SA solicitate trebuie sa aiba aplicare in activitatea de curatenie si dezinfectie pentru institutii publice, centre medicale si monumente istorice.
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
CNSC
Adresa postala:  STR STAVROPOLEOS NR 6 SECTOR 3, Localitatea:  BUCURESTI, Cod postal:  061418, Romania, Tel. 0213104641, Email:  [email protected], Fax:  0213104642
Organism competent pentru procedurile de mediere
CURTEA DE APEL
Adresa postala:  STR SPLAIUL INDEPENDENTEI NR 5, Localitatea:  BUCURESTI, Cod postal:  050091, Romania, Tel. 0213191674, Email:  [email protected], Fax:  0213195176
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
SERVICIUL JURIDIC SI CONTENCIOS
Adresa postala:  STR CERNISOARA NR 38-40 SECTOR 6, Localitatea:  BUCURESTI, Cod postal:  061418, Romania, Tel. 0217457004, Email:  [email protected], Fax:  0217457004
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
27.05.2010 13:03
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer