Licitatie Publica - Achizitie servicii de administrare imobil Bruxelles (Belgia)
Anunt de participare numarul 53307/22.05.2008
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
MINISTERUL APARARII - UNITATEA MILITARA 02523
Adresa postala: STRADA DRUMUL TABEREI NR. 7 - 9, SECTOR 6, BUCURESTI, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 061352, Romania, Punct(e) de contact: BALASA PAUL, Tel.021/319.58.58 interior 2844, In atentia: SECTIEI ACHIZITII, Email: [email protected], Fax: 021/319.81.52, Adresa internet (URL): http: //www.mapn.ro, Adresa profilului cumparatorului: http: //www.e-licitatie.ro
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Minister sauorice alta autoritate nationala sau federala, inclusiv subdiviziuni regionale sau locale ale acestora
Activitate (activitati)
- Aparare
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
Achizitie servicii de administrare imobil Bruxelles (Belgia)
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Servicii
14 - Servicii de administrare, intretinere si curatenie a imobilelor
Locul principal de prestare: Belgia, Bruxelles, resedinta Evelyn Livia a Evere, strada Bon Pasteur nr. 21-23-25, bloc A-B-C
II.1.3) Anuntul implica
Incheierea unui acord-cadru
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
Contractele subsecvente urmeaza sa se atribuie prin reluarea competitiei: Nu
Acord-cadru cu un singur agent economic
Durata acordului-cadru: 4 ani
Valoarea estimata fara TVA: intre 80, 000 si 120, 000EUR
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Administrare imobil apartinand Ministerului Apararii, respectiv 73 spatii de cazare, din care 12 in regim hotelier
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
93411300-5 - Servicii de administrare de imobile (Rev.1)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Da
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
administrare 73 spatii de cazare, din care 12 in regim hotelier
Valoarea estimata fara TVA: intre 80, 000 si 120, 000EUR
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului sau termenul pentru finalizare
48 luni incepand de la data atribuirii contractului
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice i garantii solicitate
garantia de participare: 1400 lei, Garantia de buna executie 5% din val. contractului fara TVA
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
Sursa de finantare: bugetul Ministerului Apararii. Plata se va efectua la 30 de zile de la data intocmirii facturii
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Se solicita legalizarea asocierii, inainte de semnarea contractului de achizitie publica
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Vor fi exclusi ofertantii care se incadreaza in prevederile art. 180 si art. 181 din OUG nr. 34/2006.Documente solicitate: - Certificate constatatoare privind plata impozitelor si taxelor- cazier judiciarCriteriul de calificare- realizarea de servicii care fac obiectul prezentei achizitiiDocumente solicitate: Pentru persoane fizice autorizate: autorizatia de functionare, Pentru persoane juridice: Certificat constatator emis de ORC cu precizarea obiectului de activitate clasificat pe coduri CAEN - obiect principal de activitate administrarea de imobile;Extras din Statutul Societatii privind obiectul de activitateCopie CUI emis de ORCPentru persoanele straine se cer documente echivalente insotite de traducerile legalizate in limba romana
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
cifra de afaceri aferenta obiectului contractului pe anul 2007 sa fie mai mare de 111.000 lei sau echivalent euro
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
cifra de afaceri aferenta obiectului contractului pe anul 2007 sa fie mai mare de 111.000 lei sau echivalent euro
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
demonstrarea capacitatii tehnice si/sau profesionale a ofertantului- experienta, aptitudinile, eficienta si eficacitatea ofertantului
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
O lista a principalelor prestari servicii efectuate in ultimii 3 ani. Se cere cel putin indeplinirea unui contract de administrare imobile - locuinte, personal atestat
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Da
administratori de imobile
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Da
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
A5950/22.05.2008
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 13.06.2008 10:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
19.06.2008 10:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
90zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 19.06.2008 11:00
Locul: Sediul autoritatii contractante
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
Reprezentanti ai agentilor economici care au depus oferte, care trebuie sa detina o imputernicire din partea acestora
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
VI.3) Alte informatii
Referitor la acest ANUNT DE PARTICIPARE s-a publicat un ANUNT DE INTENTIE in SEAP CU NR. 10368/12.02.2008. Documentatia este atasata la prezentul anunt si se poate descarca gratuit.
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala: STR. STAVROPOLEOS NR.6, SECTOR 3, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030084, Romania, Tel.021 310.46.41, Email: [email protected], Fax: 021 310.46.42, Adresa internet (URL): www.cnsc.ro
Organism competent pentru procedurile de mediere
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
Biroul juridic al Unitatii Militare 02523 Bucuresti
Adresa postala: Str. Drumul Taberei, nr. 7-9, sector 6, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 061352, Romania, Tel.021/319.58.58 int. 2224, Fax: 021/319.81.52, Adresa internet (URL): www.mapn.ro
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
22.05.2008 14:09