Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - Achizitie servicii de asigurare a patrimoniului Romatsa RA


Anunt de participare (utilitati) numarul 134419/30.03.2012
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
R.A. ROMATSA - ADMINISTRATIA ROMANA A SERVICIILOR DE TRAFIC AERIAN
Adresa postala: Str. Ion Ionescu de la Brad nr. 10, O.P. Box 18-90, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 013813, Romania, Punct(e) de contact: ADRIAN COJOC, Tel. +40 212083450, Email: [email protected], [email protected], [email protected], [email protected], [email protected], [email protected], [email protected], Fax: +40 212083564, Adresa internet (URL): www.romatsa.ro, Adresa profilului cumparatorului: www.e-licitatie.ro
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
regie autonoma
Activitate (activitati)
- Activit??i aeroportuare
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de entitatea contractanta
Achizitie servicii de asigurare a patrimoniului Romatsa RA
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Servicii
6 - Servicii financiare: (a) Servicii de asigurare (b) Servicii bancare si de investitii
Locul principal de prestare: RA Romatsa
Codul NUTS: RO321 - Bucuresti
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Achizitie servicii de asigurare a patrimoniului Romatsa RA
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
66515200-5 - Servicii de asigurare a bunurilor (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului/acordului cadru
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
Contractul se va incheia pe o perioada de 3 ani
Valoarea estimata fara TVA: 900, 000RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului/acordului cadru sau termenul pentru finalizare
36 luni incepand de la data atribuirii contractului
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice ?i garantii solicitate
Cuantumul garantiei de participare este in suma de 9.000 lei si se constituie potrivit prevederilor art. 86 din HG 925/ 2006 cu modificarile si completarile ulterioare.Perioada de valabilitate a garantiei pentru participare trebuie sa fie cel putin egala cuperioada de valabilitate a ofertei (cel putin 60 de zile de la data limita de depunere a ofertelor).Forma de constituire a garantiei de participare: - sub forma de scrisoare de garantie bancara pentru participare (Formularul 2)sau- prin ordin de plata in contul IBAN RO93 RNCB 0085 0441 8223 0013 deschis la BCR sucursala WTCsau- prin instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate de asigurari.Garantia de participare se va anexa la plicul ce contine documentele ofertei, dar neinclusa in plic.In cazul in care ofertantul contesta rezultatul procedurii de achizitie iar CNSC respinge cererea (conform prevederilor art. 2781 din O.U.G. 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare) se va retine din cuantumul garantiei de participare suma de 4.680 lei. ? Cuantumul garantiei de buna executie a contractului: 10% din valoarea contractului de prestare, fara TVA.? Modul de constituire a garantiei de buna executie: sub forma de scrisoare de garantie bancara (Formular 3), care va fi emisa de o banca de preferat domiciliata in Romania sau printr-un instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate de asigurari.? Daca partile convin, garantia de buna executie se poate constitui si prin retineri succesive din sumele datorate pentru facturi partiale. In acest caz, contractantul are obligatia de a deschide un cont la dispozitia autoritatii contractante, la o banca agreata de ambele parti.Conditiile de constituire a garantiei de buna executie a contractului- conform art. 90 din HG 925/ 2006 cu modificarile si completarile ulterioare.
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
surse proprii
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Asociere conform art. 44 din O.U.G. nr. 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Declaratie privind neincadrarea in situatiile prevazute la Art.180 din OUG 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare - formular A (Documentul se solicita si va trebui sa fie prezentat si de tertul sustinator, daca este cazul), Declaratie privind neincadrarea in prevederile art.181 din OUG 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare - formular formular B (Aflarea ofertantului in una din situatiile prevazute in formular duce la respingerea ofertei acestuia)- Documentul se solicita si va trebui sa fie prezentat si de tertul sustinator daca este cazul, Declaratie privind calitatea de participant la procedura - formular 5, Declaratie privind neincadrarea in prevederile Art.691 din OUG 34/2006cu modificarile si completarile ulterioare - formular 6 (Documentul se solicita si va trebui sa fie prezentat si de catre tertul sustinator daca este cazul), Certificat de participare la licitatie cu oferta independenta - formular 7, Referitor la Art.691 din OUG 34/2006, persoanele cu functie de decizie din cadrul autoritatii contractante in legatura cu prezenta procedura de atribuire sunt:
Bogdan DONCIU ? Director General
Florin PETRASCU- Director Directia Juridica, Achizitii si Administrativ
Adrian COJOC, Marian RADOI, Gheorghe PETRACHE - Copie legalizata a certificatului constatator emis de Oficiul Registrului Comertului Se va prezenta copia certificatului emis de Oficiul National al Registrului Comertului semnata si parafata de catre operatorul economic purtand mentiunea ?conform cu originalul? din care sa rezulte urmatoarele:
? ca obiectul de activitate al operatorului economic include activitatile ce fac obiectul achizitiei publice;
? ca nu sunt inscrise mentiuni cu privire la faliment ori lichidare, administrarea afacerilor de catre un judecator sindic sau cu privire la declansarea unei proceduri legale pentru declararea sa in una din aceste situatii.
- Documente care dovedesc o forma de inregistrare/ atestare ori apartenenta din punct de vedere profesional (pentru persoanele juridice/ fizice straine)
- Autorizatie emisa de Comisia de Supraveghere a Asigurarilor pentru acest tip de asigurare
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Informatii generale
Conversia euro-leu se face prin raportare la cursul mediu comunicat de BNR pentru fiecare an in parte (2008 ? 1 euro=3, 6827 lei, 2009 ? 1 euro=4, 2373 lei si 2010 ? 1 euro=4, 2099 lei)
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Experienta similara -Prezentarea unui numar de maxim 2 contracte (prestate in ultimii 3 ani) care sa confirme prestarea de servicii de asigurare de bunuri cu o valoare totala de 200.000 euro.
Certificatul ISO 9001:2008, de atestare a sistemului de management de calitate al ofertantului, sau a oricarui alt document eliberat de o autoritate acreditata in domeniu, care sa confirme existenta sistemului de management al calitatii.
Declaratie privind respectarea legislatiei in domeniul protectiei mediului
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de entitatea contractanta
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 18.04.2012 00:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
19.04.2012 11:00
IV.3.5) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.6) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
60zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.7) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 19.04.2012 11:30
Locul: CDZ Bucuresti - Str. Ion Ionescu de la Brad nr. 10, sector 1, Bucuresti
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
Reprezentantii imputerniciti ai ofertantilor
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
Tip de finantare: Alte fonduri
VI.3) Alte informatii
1. Departajarea ofertelor clasate pe primul loc cu pret egal: In cazul in care 2 sau mai multe oferte contin in cadrul propunerii financiare acelasi pret, ofertantilor respectivi li se va solicita o noua propunere financiara in plic inchis. In acest caz, contractul va fi atribuit ofertantului a carui propunere financiara are pretul cel mai scazut.2. Autoritatea contractanta isi rezerva dreptul de a verifica, prin intermediulfirmelor specializate, autenticitatea celor declarate de ofertanti in cadrul documentelor de calificare cu privire la eligibilitatea si/sau situatia economico-financiara. In cazul in care se constata neconcordante autoritatea contractanta poate proceda la excluderea acestora din procedura.
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala: Str. Stavropoleos, nr. 6, sector 3, Bucuresti, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030084, Romania, Tel. +40 213104641, Email: [email protected], Fax: +40 213104642 / +40 218900745, Adresa internet (URL): http: //www.cnsc.ro
Organism competent pentru procedurile de mediere
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
Termenele de exercitare a cailor de atac sunt cele prevazute la art. 256(2) din OUG 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare.
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
Serviciul Juridic Romatsa RA
Adresa postala: Str. Ion Ionescu de la Brad nr.10, sector 1, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 013813, Romania, Tel. +40 212083100, Fax: +40 212083564, Adresa internet (URL): www.romatsa.ro
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
29.03.2012 15:40
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer