Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - ACHIZITIE SERVICII DE ASIGURARE OBLIGATORIE SI CASCO - VALCEA


Anunt de participare numarul 147818/08.11.2013
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
REGIA NATIONALA A PADURILOR - ROMSILVA RA
Adresa postala: str. Petricani, nr. 9A, sector 2, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 70164, Romania, Punct(e) de contact: ADAM CRACIUNESCU, Tel. +40 213171005, Email: [email protected], Fax: +40 213169745, Adresa internet (URL): www.rosilva.ro, Adresa profilului cumparatorului: www.e-licitatie.ro
Adresa de la care se pot obtine informatii suplimentare:
Punctul (punctele) de contact mentionat(e) anterior
Caietul de sarcini si documentele suplimentare (inclusiv documentele pentru dialogul competitiv si sistemul de achizitie dinamic) pot fi obtinute la:
Punctul (punctele) de contact mentionat(e) anterior
Ofertele sau solicitarile de participare trebuie transmise la:
Punctul (punctele) de contact mentionat(e) anterior
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
regie autonoma
Activitate (activitati)
Altele: silvicultura
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
ACHIZITIE SERVICII DE ASIGURARE OBLIGATORIE SI CASCO - VALCEA
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Servicii
6 - Servicii financiare: (a) Servicii de asigurare (b) Servicii bancare si de investitii
Locul principal de prestare: Directia Silvica Valcea
Codul NUTS: RO415 - Valcea
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
servicii de asigurare RCA pentru 59 de autovehicule si CASCO pentru 20 autoturisme
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
66510000-8 - Servicii de asigurare (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului/acordului cadru
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
servicii de asigurare RCA pentru 59 de autovehicule si CASCO pentru 20 autoturisme
Valoarea estimata fara TVA: 85, 000RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului/acordului cadru sau termenul pentru finalizare
12 luni incepand de la data atribuirii contractului
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice ?i garantii solicitate
Cuantumul garantiei de participare este de: 1700 lei. Garantia de participare va fi valabila cel putin 90 zile (de la data limita de depunere a ofertelor) si se va constitui conform Art.86 din HG 925/2006. Nu se admit modalitatile de constituire prevazute lala Art. 86 alin. (5) lit. a).Daca se opteza pentru plata garantiei in alta valuta, pentru echivalenta se va avea in vedere cursul BNR la data publicarii anuntului de participare.Dovada constituirii garantiei va fi prezentata autoritatii contractante cel mai tarziu la data si ora stabilite pentru deschiderea ofertelor, in afara plicului continand oferta. Viramentul bancar se va efectua incontul Directiei Silvice Valcea RO81 RZBR 0000 0600 0107 1076 - RAIFFEISEN BANKRm.Valcea.In conformitate cu prevederile Art. 87 din H.G.925 /2006 cu modificarile si completarile ulterioare, autoritatea contractanta are dreptul de a retine garantia pentru participare, ofertantul pierzand astfel suma constituita, atunci cand acesta din urma se afla, printre altele, in oricare dintre urmatoarele situatii: a) isi retrage oferta in perioada de valabilitate a acesteia;b) oferta sa fiind stabilita castigatoare, nu constituie garantia de buna executie in perioada de valabilitate a ofertei si, oricum, nu mai tarziu de 15 zile de la semnarea contractului;c) oferta sa fiind stabilita castigatoare, refuza sa semneze contractul de achizitie publica/acordul-cadru in perioada de valabilitate a oferteiIn situatia in care o eventuala contestatie este respinsa pe fond de catre CNSC, autoritatea contractanta va retine din garantia de participare a contestatorului o suma calculata in conformitate cu prevederile Art. 278.1 din OUG 34 /2006 cu modificarile si completarile ulterioare.Retinerea restituirea garantiei de participare se va face la solicitarea ofertantului, in conformitate cu prevederile legale. Cuantumul garantiei de buna executie: 5 % din valoarea fara tva a contractului.Ofertantul va constitui garantia de buna executie in termen de maxim 10 zile de la data semnarii contractului de ambele parti. Garantia de buna executie va fi constituita cf. Art. 90, alin. (1), (2) sau (3) din H.G. nr. 925/2006 cu modificarile si completarile ulterioare. A se vedea si capitolul relativ la garantia de buna executie din cadrul modelului de contract atasat.
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
fonduri proprii
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Asociere conform art. 44 din O.U.G. nr. 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Cerinta nr. 1Operatorii economici participanti la procedura in calitate de ofertanti, ofertanti asociati sau tert sustinatornu trebuie sa se afle in situatiile prevazute de Art. 46 din O.U.G. nr 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare si sa participe la procedura in concordanta cu regulile de concurenta. Tertul sustinator nu trebuie sa depuna certificatul de participare cu oferta independenta
Se vor depune documentele:
- Informatii generale (conform formular anexat).
- Declaratie privind calitatea de participant la procedura (conform formular anexat).
- Certificat de participare la procedura cu oferta independenta (conform formular anexat).
Cerinta nr. 2Operatorii economici participanti la procedura in calitate de ofertanti, ofertanti asociati sau terti sustinatori nu trebuie sa se incadreze in situatiile prevazute la Art. 180 din O.U.G. nr. 34/2006 (incadrarea in situatiile prevazute la Art. 180 din O.U.G. nr. 34/2006 atrage excluderea ofertantului din procedura aplicata pentru atribuirea contratului de achizitie publica).Se vor depune documentele:
- Declaratie privind neincadrarea in situatiile prevazute la Art. 180 din O.U.G. nr. 34/2006 (conform formular anexat).
Cerinta nr. 3
Operatorii economici participanti la procedura in calitate de ofertanti sau ofertanti asociati nu trebuie sa se incadreze in situatiile prevazute la Art. 181 din OUG 34/2006 (incadrarea in una sau mai multe din situatiile prevazute la Art. 181 din O.U.G. nr. 34/2006, atrage excluderea ofertantului din procedura aplicata pentru atribuirea contractului de achizitie publica).Operatorii economici participanti la procedura in calitate de terti sustinatori nu trebuie sa se afle in situatia care determina excluderea din procedura de atribuire conform Art. 181 lit. a), c1) si d).Se vor depune documentele:
- Declaratie privind neincadrarea in situatiile prevazute la Art. 181 din O.U.G. nr. 34/2006 (conform formular anexat).
- Certificat de atestare fiscala care sa ateste ca ofertantul si-a indeplinit obligatiile de plata a impozitelor si taxelor catre bugetul general consolidat , din care sa reiasa ca ofertantul nu are datorii scadente la nivelul lunii anterioare celei in care este termenul limita de depunere a ofertelor.
- Certificat de taxe si impozite locale din care sa reiasa ca ofertantul nu are datorii scadente la nivelul lunii anterioare celei in care este termenul limita de depunere a ofertelorin conformitate cu prevederile legale in vigoare in Romania sau echivalent, .
Recomandare : in masura in care procedura de emitere a acestor certificate nu permite confirmarea situatiei datoriilor la data solicitata , opreratorii economici pot depuneo declaratie pe proprie raspundere potrivit art.11, alin.4 din HG 925/2006
Cerinta nr. 4Operatorii economici participanti la procedura in calitate de ofertanti, ofertanti asociati, terti sustinatori sau subcontractanti nu trebuie sa se incadreze in situatiile prevazute la Art. 69.1 din O.U.G. nr. 34/2006 (incadrarea in situatiile prevazute la Art. 69.11 din O.U.G. nr. 34/2006 atrage excluderea ofertantului din procedura aplicata pentru atribuirea contratului de achizitie publica).Persoanele de decizie in cadrul D.S. Valcea pentru procedura in cauza sunt: 1.Gheorghe Mihailescu - director, 2. Adam Jinaru - director tehnic, 3.Constantin Gogonetu - director economic, 4. Alina Popoiu - consilier juridic, 5. Elena Emanuela Ababe - consilier juridic, 6. Ana Dumitrascu - economist, 7.Radulescu Daniel - inginer 8.Adrian Iosif - sef birou, 9. Raluca Frunzescu - inginer, 10. Sergiu Chera - inginer.Se vor depune urmatoarele documentele:
- Declaratie privind neincadrarea in prevederile Art. 69.1 din O.U.G. nr. 34/2006 (conform formular anexat). Cerinta nr. 1Ofertantul are obligatia sa fie legal inregistrat si sa aiba dreptul de a presta serviciile solicitate prin prezenta documentatie. Obiectul contractului trebuie sa aiba corespondent in codul CAEN din certificatul constatator emis de ONRC.
Se vor depune documentele:
- Certificatul constatator eliberat de Oficiul Registrului Comertului. Datele prevazute in certificat trebuie sa fie reale/actuale la data limita de depunere a ofertelor.
Cerinta nr. 2
Ofertantul trebuie sa detina Autorizarea societatii de asigurare ? reasigurare emisa de C.S.A. din care sa rezulte ca firma de asigurare este autorizata sa practice astfel de servicii Se vor depune documentele:
-Autorizatiade mai sus vizatapentru anul 2013.
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Ofertantul trebuie sa aiba o medie a cifrei de afaceri globale pe ultimii 3 ani de cel putin valoarea estimata a contractului adica 85 000 lei.Se vor depune documentele:
- Declaratie privind cifra de afaceri (conform formular anexat). Pentru echivalenta se va avea in vedere cursul mediu anual leu/alta valuta comunicat de BNR (in cazul euro acesta va fi: 2010 -4, 2099 lei/euro, 2011 -4, 2379 lei/euro, 2012 - 4, 4560 lei/euro).
- Pentru demonstrarea situatiei financiare se va mai depune bilantul contabil pe 2012 (formular 10 si 20), inclusiv dovada de transmitere la Administratia Finantelor Publice.
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
Ofertantul trebuie sa aiba o medie a cifrei de afaceri globale pe ultimii 3 ani de cel putin valoarea estimata a contractului adica 85 000 lei.Se vor depune documentele: - Declaratie privind cifra de afaceri (conform formular anexat). Pentru echivalenta se va avea in vedere cursul mediu anual leu/alta valuta comunicat de BNR (in cazul euro acesta va fi: 2010 -4, 2099 lei/euro, 2011 -4, 2379 lei/euro, 2012 - 4, 4560 lei/euro).- Pentru demonstrarea situatiei financiare se va mai depune bilantul contabil pe 2012 (formular 10 si 20), inclusiv dovada de transmitere la Administratia Finantelor Publice.
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Ofertantul are obligatia sa faca dovada ca a fost implicat in prestarea de servicii similare.Se vor depune documentele:
- Lista principalelor servicii prestate in ultimii 3 ani (conform model anexat), unde sa se gaseasca cel putin un contract similar.- Certificate /documente (exemplu recomandare /proces verbal de receptie /document constatatator) emise sau contrasemnate de catre o autoritate sau clientul beneficiar care sa confirme prestarea de servicii similare realizate corespunzator. In plus, ofertantul are posibilitatea de a prezenta in copie parti relevante din contractele respective.
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
Ofertantul are obligatia sa faca dovada ca a fost implicat in prestarea de servicii similare.Se vor depune documentele: - Lista principalelor servicii prestate in ultimii 3 ani (conform model anexat), unde sa se gaseasca cel putin un contract similar.- Certificate /documente (exemplu recomandare /proces verbal de receptie /document constatatator) emise sau contrasemnate de catre o autoritate sau clientul beneficiar care sa confirme prestarea de servicii similare realizate corespunzator In plus, ofertantul are posibilitatea de a prezenta in copie parti relevante din contractele respective.
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 22.11.2013 00:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
29.11.2013 10:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
90zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 29.11.2013 11:00
Locul: la sediul Directiei Silvice Valcea
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
imputernicitii legali ai ofertantilor
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
Tip de finantare: Alte fonduri
VI.3) Alte informatii
fonduri proprii
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala: Str. Stavropoleos, nr. 6, sector 3, Bucuresti, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030084, Romania, Tel. +40 213104641, Email: [email protected], Fax: +40 213104642 / +40 218900745, Adresa internet (URL): http: //www.cnsc.ro
Organism competent pentru procedurile de mediere
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
Eventualele contestatii vor fi solutionate potrivit Cap. IX din O.U.G. 34/2006. Termenele de exercitare a cailor de atac sunt cele prevazute la Art. 256.2 din OUG 34/2006.
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
COMPARTIMENT JURIDIC AL DIRECTIEI SILVICE VALCEA
Adresa postala: STR.CAROL i , NR.37, RM.VALCEA, Localitatea: RM.VALCEA, Cod postal: 240173, Romania, Tel. +40 250735840, Fax: +40 250739266
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
07.11.2013 11:22
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer