Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - Achizitie servicii de asigurari


Anunt de participare (utilitati) numarul 131870/02.12.2011
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
COMPANIA DE TRANSPORT PUBLIC SA Arad
Adresa postala: ARAD, CALEA VICTORIEI, NR. 35B - 37, Localitatea: Arad, Cod postal: 310158, Romania, Punct(e) de contact: ANDRA SILVIU, Tel. 0257 / 338625, In atentia: GHERGHEL DAN, Email: [email protected], Fax: 0257 / 338625, Adresa internet (URL): www.ctparad.ro, Adresa profilului cumparatorului: www.e-licitatie.ro
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
societate comerciala din domeniul transportului public de persoane
Activitate (activitati)
- Servicii feroviare, de tramvai sau de autobuz
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de entitatea contractanta
Achizitie servicii de asigurari
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Servicii
6 - Servicii financiare: (a) Servicii de asigurare (b) Servicii bancare si de investitii
Locul principal de prestare: sediul SC CTP SA, Arad, Calea Victoriei, nr 35b-37
Codul NUTS: RO421 - Arad
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Se doreste achizitionarea serviciilor:
de asigurari RCA pentru 340 vehicule
de asigurare CASCO pentru 4 vehicule
de asigurare contra accidentelor a 276 persoane
de asigurare a bunurilor si bagajelor calatorilor
de asigurare a statiei interne de carburanti
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
66516100-1 - Servicii de asigurare de raspundere civila auto (Rev.2)
66513000-9-Servicii de asigurare legala si de asigurare impotriva tuturor riscurilor (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Da
II.1.8) Impartire in loturi
Da
Trebuie depuse oferte pentru unul sau mai multe loturi
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului/acordului cadru
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
Se doreste achizitionarea serviciilor:
de asigurari RCA pentru 340 vehicule
de asigurare CASCO pentru 4 vehicule
de asigurare contra accidentelor a 276 persoane
de asigurare a bunurilor si bagajelor calatorilor
de asigurare a statiei interne de carburanti
Valoarea estimata fara TVA: 300, 000RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului/acordului cadru sau termenul pentru finalizare
12 luni incepand de la data atribuirii contractului
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice ?i garantii solicitate
se solicita constituirea urmatoarelor garantii de participare: LOT I - 5360 lei, II - 105 lei, III - 485 lei, IV - 20 leiV - 15 leisi garantiei de buna executie 5% din valoarea contractului
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
surse proprii
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Asociere conform art. 44 din O.U.G. nr. 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
-declaratie privind calitatea de participant in procedura
-declaratie privind eligibilitatea
-declaratie privind neincadrarea in prevederile art 181 din OUG nr 34/2006
-declaratie privind participarea la licitatie cu oferta independenta
-declaratie privind neincadrarea in prevederile art 69 din OUG 34/2006
-certificat constatator emis de catre Oficiul Registrului Comertului
-dovada autorizarii activitatii
-declaratie pe proprie raspundere privind notificarea tarifelor de prima RCA
-declaratie pe proprie raspundere prin care se confirma ca, in cursul anului 2010 si in anul curent 2011, ofertantul nu s-a aflat sub incidenta Legii 503/2004
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
-bilant contabil si contul de profit si pierdere la data de 31.12.2010
-balanta de verificare la 30.06.2011
-fisa de informatii generale din care sa reiasa cifra medie globala de afaceri pe ultimii 3 ani
-declaratie privind gradul de solvabilitate
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
-certificat care atesta implementarea si mentinerea in functiune a sistemului de management al calitatii ISO 9001:2000 sau echivalent
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Oferta cea mai avantajoasa d.p.d.v. economicin ceea ce priveste:
- criteriile mentionate in continuare
Criterii
Pondere
1.
Pretul ofertei
75%
Descriere: Componenta financiara
2.
Limita de excedent RCA pentru pagube materiale
20%
Descriere: componenta tehnica
3.
Suma totala minima asigurata pentru asigurarile tip CASCO
5%
Descriere: componenta tehnica
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Da
etapa finala de licitatie electronica intr-o singura runda. Elementul reofertarii este pretul.
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de entitatea contractanta
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 19.12.2011 08:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
19.12.2011 09:00
IV.3.5) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
Moneda in care se transmite oferta de pret: RON
IV.3.6) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
90zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.7) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 19.12.2011 10:00
Locul: Sediu SC CTP SA Arad , Calea Victoriei Nr. 35B-37 , Sala de sedinte
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
membrii comisiei de evaluare, reprezentantii UCVAP si reprezentantii imputerniciti ai societatilor ce au depus oferta in termen
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
Tip de finantare: Alte fonduri
VI.3) Alte informatii
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala: Str. Stavropoleos nr. 6 sector 3, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030084, Romania, Tel. 021.310.46.41, Email: [email protected], Fax: 021.310.46.42
Organism competent pentru procedurile de mediere
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
SC COMPANIA DE TRANSPORT PUBLIC SA - Serviciul Juridic
Adresa postala: Calea Victoriei, nr 35b-37, Localitatea: Arad, Cod postal: 310158, Romania, Tel. 0257/338590, Email: [email protected], Fax: 0257/338625
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
02.12.2011 14:46
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer