Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - Achizitie servicii de asigurari facultative de persoane


Anunt de participare numarul 133786/08.03.2012
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
unitateamilitara01144roman
Adresa postala: str. Prof. Dumitru Martinas nr. 2 Roman, Neamt, Localitatea: Roman, Cod postal: 611047, Romania, Punct(e) de contact: DANUT MAXIM, Tel. +40 233741402, Email: [email protected], Fax: +40 233740228, Adresa profilului cumparatorului: www.e-licitatie.ro
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Minister sauorice alta autoritate nationala sau federala, inclusiv subdiviziuni regionale sau locale ale acestora
Activitate (activitati)
- Aparare
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
Achizitie servicii de asigurari facultative de persoane
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Servicii
6 - Servicii financiare: (a) Servicii de asigurare (b) Servicii bancare si de investitii
Locul principal de prestare: Principalul loc de incheiere a politelor ? U.M. 01144 ROMAN, strada Profesor Dumitru Martinas, nr. 2, judetul NEAMT
Codul NUTS: RO214 - Neamt
II.1.3) Anuntul implica
Incheierea unui acord-cadru
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
Contractele subsecvente urmeaza sa se atribuie prin reluarea competitiei: Nu
Acord-cadru cu un singur agent economic
Durata acordului-cadru: 36 luni
Valoarea estimata fara TVA: 1, 810, 440RON
Frecventa si valoarea contractelor ce vor fi atribuite: Valoarea estimata a celui mai mare contract subsecvent ce urmeaza a fi atribuit, va fi de 453.600, 00 RONfara TVA(minim 1om x 6lei x1zi=6, 00lei, maxim 420oameni x 6lei x 180zile=453.600, 00lei)
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Obiectul procedurii il constituie achizitia serviciilor de asigurarifacultative de persoane pentru un numar de zile ce va fi comunicat in momentul incheierii contractelor subsecvente acordului-cadru.
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
66511000-5 - Servicii de asigurare de viata (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului/acordului cadru
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
301.740 zile de asigurare, estimare pret unitar/zi/om= 6, 00 lei
Valoarea estimata fara TVA: 1, 810, 440RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului/acordului cadru sau termenul pentru finalizare
36 luni incepand de la data atribuirii contractului
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice ?i garantii solicitate
Cuantumul garantiei de participare este de 18.105, 00 RONPerioada de valabilitate a garantiei de participare este de 90 de zilede la data limita pentru depunerea ofertelor si coincide cu perioada de valabilitate a ofertei.Mod de constituire si exprimare a garantiei de participare: - prin virament bancar sau printr-un instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara ori de o societate de asigurari;
- respectandu-se prevederile art. 86 din H.G. 925/2006, cu modificarile si completarile ulterioare. In cazul in care garantia de participare se va constitui prin ordin de plata (cont de depuneri/incasari RO07 TREZ 4925 005X XX00 4010, Trezoreria Roman) se vor respecta prevederile art. 86, alin. (5), lit. a) in sensul confirmarii acestuia pana la deschiderea ofertelor;
- confirmarea se va proba prin atasarea la ordinul de plata a extrasului de cont emis de banca, de unde sa reiasa faptul ca garantia de participare a fost virata in contul U.M.01144 Roman.Cuantumul ce se va retine in conditiile art.2781 lit.b) din OUG nr.34/2006 (in masura in care eventuala contestatie va fi respinsa de catre C.N.S.C.) este de 5590, 44leiRetinerea garantiei de participare se va face in conformitate cu prevederile legale in domeniul achizitiilor publice Se va constitui, pentru fiecare contract subsecvent in parte, conform art. 90, din H.G. nr. 925/2006, cu modificarile si completarile ulterioare, in cuantum de 10% din valoarea fiecarui contract subsecvent fara TVA;
- scrisoareadegarantiebancara de buna executie care va fi obligatoriu semnata si stampilata de institutia emitenta sau formularul personalizat al bancii;
- contul pentru garantii al autoritatii contractante RO07 TREZ 4925 005X XX00 4010, Trezoreria Roman
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
Bugetulde stat
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Asociere legalizata conform art.44 din OUG 34/2006
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Cerinta nr.1 - neincadrarea in situatiile prevazute la art. 180 si 181 din OUG nr. 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare;Cerinta nr.2 ? sa depuna oferta independenta;
Cerinta nr.3 ? neincadrarea in prevederile art. 691 din OUG nr. 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare;
Modalitatea de indeplinire :
1.1.Declaratie privind situatia personala din care sa reiasa ca nu se incadreaza in situatiile prevazute la art. 180 si 181 din OUG nr. 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare(Anexanr.1);
Nota: In cazul in care in tara de origine sau in tara in care este stabilit ofertantul nu exista prevederi legale referitoare la declaratia pe propria raspundere, se accepta o declaratie autentica data in fata unui notar, a unei autoritati administrative sau judiciare sau a unei asociatii profesionale care are competente in acest sens.
1.2. Certificate de atestare fiscala, astfel incat din acestea sa reiasa ca nu are datorii scadente in luna anterioara celei in care se depun ofertele(conform art.181 lit.c) din OUG nr. 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare). Se vor prezenta in oricare din formele: original/copie legalizata/copie conform cu originalul.
2.Certificat de participare la licitatie cu oferta independenta in baza ordinului ANRMAP Nr. 314/2010(Anexanr.2);
3.Declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 691 din OUG nr. 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare(Anexa nr.3)-precizam ca persoanele cu functii de decizie din cadrul autoritatii contractante sunt Teodor CORNEA ? director, Constantin-Virgil CIUGUDEAN- director adjunct, Daniel PLESCA - lucrator modul achizitii, Danut MAXIM - lucrator modul achizitii; Nicolae VIGHECI - lucrator modul achizitii, Bogdan MANEA - lucrator modul achizitii, Costel Prisacariu - lucrator modul achizitii, Marcel Stoleriu - lucrator modul personal Cerinta nr.1 ? sa faca dovada ca este inregistrat si are ca obiect de activitate principal si/sau secundar serviciul solicitat
Cerinta nr.2 ? sa fie autorizat de catre CSA-Comisia de supraveghere a asigurarilor, pentru prestarea serviciilor ofertate
Modalitatea de indeplinire :1.Certificat constatator, eliberat de Oficiul Registrului Comertului de pe langa Camera de comert si industrie nationala sau teritoriala, in original sau copie lizibila conforma cu originalul, valabil la data depunerii ofertelor. Obiectul contractului (prestari servicii de asigurari de persoane) trebuie sa aiba corespondent in codul CAEN din certificatul constatator, in conformitate cu art.183 din OUG34/2006;
2.Documente emise de organisme acreditate (CSA-Comisia de supraveghere a asigurarilor), care confirma autorizarea pentru prestarea serviciilor de asigurari de persoane pe teritoriul Romaniei pentru anul 2012, in conformitate cu art.183 din OUG34/2006.
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Cerinta nr. 1 ?sa aiba experienta similara in prestarea serviciilor de asigurari facultative de persoane, in valoare de minim 453.600 lei
Cerinta nr.2 ? sa prezinte informatii din ultimii 3 ani referitoare la indeplinirea obligatiilor contractuale din partea beneficiarilor
Cerinta nr. 1- sa faca dovada ca areimplementat un sistem de management al calitatii conform cu cerintele din standardul ISO-9001:2008 sau echivalent.
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Da
a)elementele ofertei care urmeaza sa faca obiectul procesului de reofertare: pretul total al ofertei;b)eventualele limite ale valorilor pana la care elementele prevazute la pct.a)ce pot fi imbunatatite: NU exista limite, cu respectarea prevederilor art. 202 din O.u.G. 34/2006;c)informatiile care urmeaza a fi puse la dispozitie op.ec. in cursul L.E. si momentul cand acestea vor fi disponibile: ?clasament-pozitia ocupata in acesta;?existenta de preturi sau valori noi prezentate in cadrul L.E.;?numarul participantilor la L.E.;?Licitatia electronica va incepe la 2 zile lucratoare de la transmiterea invitatiei.d)Nr. de runde ale licitatiei electronice: 1(una)?Durata unei runde: 1 (una) zie)op.ec. tb. sa fie inreg.online si sa detina certificat digital valid pentu acces in sistem. Informatii disponibile pentru conectare si inregistrare la: www.e-licitatie.ro/Public/Common/Static.aspx?f=InregistraeOF.
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
48
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 17.04.2012 14:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
26.04.2012 10:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
Moneda in care se transmite oferta de pret: RON
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
90zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 26.04.2012 11:00
Locul: UM 01144, str.profesor Dumitru Martinas nr.2, Roman, jud. Neamt
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
Orice ofertant are dreptul de a fi prezent, prin reprezentantii sai, la sedinta de deschidere, pe baza de delegatie (imputernicire) semnata si stampilata de fiecare ofertant si act de identitate.
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
Tip de finantare: Fonduri bugetare
VI.3) Alte informatii
Modul de departajare a ofertelor cu preturi egale: In cazul in care se constata ca ofertele clasate pe primul loc in urma etapeifinale de licitatie electronica, au preturi egale, autoritatea contractanta va recurge, in cascada, la urmatoarele criterii pentru stabilirea clasamentului final: 1.Va clasa pe o pozitie superioara oferta al carei pret de pornire a fost cel mai mic (pretul prezentat in propunerea financiara la deschiderea ofertelor). Daca acest criteriu nu poate departaja ofertantii, atunci: 2.Va solicita reofertarea in plic inchis, in vederea departajarii ofertelor.Pretul ofertat ulterior nu poate fi mai mare decat pretul licitat in urma etapeifinale de licitatie electronica.
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala: Str. Stavropoleos, nr. 6, sector 3, Bucuresti, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030084, Romania, Tel. +40 213104641, Email: [email protected], Fax: +40 213104642 / +40 218900745, Adresa internet (URL): http: //www.cnsc.ro
Organism competent pentru procedurile de mediere
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
Unitatea Militara nr. 01144
Adresa postala: str. Profesor Dumitru Martinas nr.2, jud. NEAMT, Localitatea: ROMAN, Cod postal: 611047, Romania, Tel. +40 233-741401, Email: [email protected], Fax: +40 233-740228
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
07.03.2012 11:20
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer