Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - Achizitie servicii de asistenta tehnica pentru sprijinirea AM POS CCE pentru evaluarea-selectia si contractarea proiectelor din cadrul Domeniului major de Interventie 1.3 ?Dezvoltarea durabila a antreprenoriatului?, Operatiunea 1.3.1 ?Dezvoltarea structur


Anunt de participare numarul 143294/23.04.2013
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
MINISTERUL ECONOMIEI, COMERTULUI SI MEDIULUI DE AFACERI
Adresa postala: CALEA VICTORIEI NR.152, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 010096, Romania, Punct(e) de contact: OVIDIU CATALIN MATEI, Tel. +40 212025180, Email: [email protected], Fax: +40 212025294, Adresa profilului cumparatorului: www.e-licitatie.ro
Adresa de la care se pot obtine informatii suplimentare:
Punctul (punctele) de contact mentionat(e) anterior
Caietul de sarcini si documentele suplimentare (inclusiv documentele pentru dialogul competitiv si sistemul de achizitie dinamic) pot fi obtinute la:
Punctul (punctele) de contact mentionat(e) anterior
Ofertele sau solicitarile de participare trebuie transmise la:
Punctul (punctele) de contact mentionat(e) anterior
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Minister sauorice alta autoritate nationala sau federala, inclusiv subdiviziuni regionale sau locale ale acestora
Activitate (activitati)
- Servicii generale ale administratiilor publice
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
Achizitie servicii de asistenta tehnica pentru sprijinirea AM POS CCE pentru evaluarea-selectia si contractarea proiectelor din cadrul Domeniului major de Interventie 1.3 ?Dezvoltarea durabila a antreprenoriatului?, Operatiunea 1.3.1 ?Dezvoltarea structurilor de sprijin al afacerilor de interes national si international ? poli de competitivitate?
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Servicii
11 - Servicii de consultanta in management si servicii conexe
Locul principal de prestare: Bucuresti, Str. Ernest Juvara, nr 3-7, sector 6
Codul NUTS: RO321 - Bucuresti
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Furnizare de asistenta Ministerului Economiei ? AMPOSCCE ? in gestionarea corespunzatoare a fondurilor alocate prin asigurarea unui proces de selectie calificat si transparent si selectarea de propuneri de proiecte mature care corespund obiectivelor Axei prioritare I, operatiunea ?Poli de competitivitate?
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
79419000-4 - Servicii de consultanta in domeniul evaluarii (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului/acordului cadru
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
Obiectivul principal al contractuluieste sa furnizeze asistenta Ministerului Economiei ? AMPOSCCE ? in gestionarea corespunzatoare a fondurilor alocate prin asigurarea unui proces de selectie calificat si transparent si selectarea de propuneri de proiecte mature care corespund obiectivelor Axei prioritare I, operatiunea ?Poli de competitivitate?
Valoarea estimata fara TVA: 1, 416, 800RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului/acordului cadru sau termenul pentru finalizare
5 luni incepand de la data atribuirii contractului
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice ?i garantii solicitate
Cuantum: 28.336 lei.Garantia de participare se constituie in cf. cu prevederile art. 86 din HG 925/2006.Garantia de participare poate fi constituitasi in alta moneda decat lei, la un curs de reconversie afisat de BNR, la data publicarii anuntului de participare.Perioada de valabilitate a garantiei pentru participare: 90 zile de la data limita stabilita pentru depunerea ofertelor, cu posibilitate de prelungire la solicitarea Ministerului Economiei.? Mod de constituire: instrument de garantare emis in conditiile legii de catre o societate bancara sau de catre o societate de asigurari (Formularul nr. 3) sau cu OP in contul nr. RO05TREZ7005005XXX002305, deschis la Trezoreria Municipiului Bucuresti;? Mod de prezentare: dovada constituirii garantiei/instrumentul de garantare se prezinta in original, in cuantumul si pentru perioada prevazuta in documentatia de atribuire;? In cazul depunerii de oferte in asociere, garantia de participare trebuie constituita in numele asocierii si sa mentioneze ca acopera in mod solidar toti membrii grupului de operatori economici.? Garantia de participare emisa in alta limba decat romana va fi prezentata in original si va fi insotita de traducerea autorizata si legalizata in limba romana.? In cazul ofertantilor care se regasesc in categoria intreprinderilor mici si mijlocii conform Legii nr. 346/2004 (facand dovada in acest sens pana la data limita stabilita pentru depunerea ofertelor) garantia de participare se constituie in procent de 50% din cuantumul precizat in documentatia de atribuire. (Formularul nr. 22)? Garantia de participare se va elibera conform legislatiei in vigoare, la solicitarea scrisa a ofertantului; Cuantumul garantiei de buna executie: 10% din valoarea fara TVA contractului.? Mod de constituire a garantiei de buna executie: prin orice instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara ori de o societate de asigurari (Formularul nr. 15)? IMM-urile vor face dovada constituirii a 50% din valoarea garantiei de buna executie, conform Legii nr. 346/2004, semnand o declaratie pe proprie raspundere in acest sens (daca este cazul).? Atentie! Chiar daca toti asociatii se incadreaza, in mod individual, in categoria IMM, reducerea cu 50% a cerintei privind cuantumul garantiei de buna executie nu se va aplica daca asocierea in ansamblu nu se incadreaza in categoria IMM.
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
Proiect finantat din bugetul de stat ? Linia de finantare 56.20.01 cu rambursarea a maxim 75% din fondurile Axei de AT a POS CCE
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Asociere conform art. 44 din O.U.G. nr. 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
1) Declaratie pe proprie raspundere semnata de reprezentantul legal privind neincadrarea in situatiile prevazute la art. 180 din O.U.G. nr. 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare: Formularul nr. 6.
Conditie de calificare: Ofertantul nu trebuie sa fi fost condamnat in ultimii 5 ani, printr-o hotarare definitiva si irevocabila, pentru frauda, coruptie, spalare de bani, activitati criminale.2) Declaratie pe proprie raspundere semnata de reprezentantul legal privind neincadrarea in situatiile prevazute la art. 181 din O.U.G. nr. 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare: Formularul nr. 7.
Conditie de calificare: Autoritatea contractanta nu vacalifica ofertantul care inregistreaza datorii la bugetul consolidat precum si la cel local (indiferent de cuantumul acestora); documentele prezentate trebuie sa ateste indeplinirea obligatiilor scadente in lunaanterioara celei in care se depun ofertele .
Pentru persoanele juridice romane documentele se prezinta in original, copie legalizata sau copie conforma cu originalul iar pentru persoanele juridice straine documentele se prezinta in original sau copie conforma cu originalul si vor fi insotite de traducere autorizata si legalizata.
Persoanele juridice straine vor prezenta orice documente edificatoare eliberate de institutiile autorizate ale tarii de origine (certificate de atestare fiscala, caziere judiciare, alte documente echivalente etc) prin care sa dovedeasca faptul ca si-au indeplinit obligatiile de plata a impozitelor, taxelor si contributiilor catre bugetul de stat si bugetul local.3) Declaratie privind calitatea de participant la procedura: Formularul nr. 9.4) Declaratie pe proprie raspundere ?Certificat de participare la licitatie cu oferta independenta?: Formularul nr. 10.
5) Declaratie pe proprie raspundere privind neincadrarea in prevederile art. 69^1 din O.U.G. nr. 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare (ofertantul, asociatii, subcontractantul si tertul sustinator au obligatia neincadrarii in prevederile acestui articol): Formularul nr. 11. Persoanele ce detin functii de decizie in cadrul autoritatii contractante, in ceea ce priveste organizarea, derularea si finalizarea procedurii de atribuire in sensul articolului mentionat sunt: Varujan Vosganian ? Ministru, Adrian Ciocanea ? Secretar de Stat, Radu Nicolae Chiurtu ? Secretar General, Ioana Apan ? Secretar General Adjunct, Toma Bogdan Costreie ? Director General (Directia Generala Juridica si Relatii Institutionale), Diana Ioana Florea ? Director General (Directia Generala Buget, Financiar Contabilitate), Adina Moga ? Director (AMPOSCCE), Carmen Rosu ? Fost Director (AMPOSCCE), Dorina Muntean ? Sef Serviciu (AMPOSCCE), Monica Busila (AMPOSCCE), Roxana Gratiozi (AMPOSCCE), Razvan Desliu (AMPOSCCE), Ovidiu Catalin Matei ? Director (Directia Achizitii Publice si Concesiuni), Gabriela Ghenea (Directia Achizitii Publice si Concesiuni), Sergiu Ionescu (Corp Control Ministru), Rodica Dumitrache (Corp Control Ministru).Informatii privind indeplinirea obligatiilor:
Cerinte obligatorii: - Certificat fiscal privind indeplinirea obligatiilor exigibile de plata a impozitelor si taxelor catre bugetul general consolidat.
- Certificat fiscal privind indeplinirea obligatiilor exigibile de plata a impozitelor si taxelor catre bugetul local.
Certificatele fiscale vor prezenta situatia datoriilor scadente in luna anterioara celei in care se depun ofertele.NOTA 1: Documentele prevazute la pct. III.2.1. a) sunt cerinte obligatorii si se vor prezenta, atat pentru ofertantii unici, cat si pentru asociati. In cazul asocierii mai multor persoane juridice, cerintele de la pct. III.2.1. a) trebuie sa fie indeplinite de fiecare asociat in parte. Formularul nr. 6si Formularul nr. 7 se vor prezenta si pt tertul sustinator, daca este cazul.NOTA 2: Pentru demonstrarea indeplinirii criteriilor de calificare prevazute la pct.III.2.1.a), ofertantul are dreptul de a prezenta initial doar o declaratie pe propria raspundere conform art. 11, alin. (4) si (5) din H.G. nr. 925/2006 (Formularul nr. 8 si Anexa 1 la Formularul nr. 8). In caz contrar, are obligatia de a prezenta certificatele/documentele edificatoare care probeaza/confirma indeplinirea cerintelor de calificare.NOTA 3: Persoanele fizice sau juridice straine si romane care desfasoara activitati in strainatate trebuie sa prezinte documentele edificatoare pentru dovedirea eligibilitatii si a obligatiilor exigibile de plata a impozitelor si taxelor catre stat in conformitate cu cerintele solicitate de autoritatea contractanta. Se vor accepta: - certificate ? echivalent- cazier juridic ? echivalent- declaratii pe propria raspundere date in fata unui notar, autoritati administrative sau judiciare sau asociatii profesionaleNOTA 4: Daca exista incertitudini referitoare la situatia unui operator economic, autoritatea contractanta are dreptul sa solicite informatii direct de la autoritatile competente. Persoane fizice/juridice romane
Cerinta obligatorie:
Certificat constatator de la Oficiul Registrului Comertului de pe langa Tribunalul Teritorial, din care sa rezulte domeniul de activitate principal/secundar, codurile CAEN aferente acestora. Obiectul contractului trebuie sa aiba corespondent in codul CAEN din certificatul constatator emis de ORC.
Informatiile cuprinse in acest document trebuie sa fie reale/actuale la data limita de depunere a ofertelorPersoane fizice/juridice straine
Cerinta obligatorie:
- Prezentarea de documente care dovedesc o forma de inregistrare/atestare ori apartenenta din punct de vedere profesional conform prevederile legale din tara in care ofertantul este rezident.
- Prezentarea Certificatului de Rezidenta Fiscala (evitarea dublei impuneri) sau o declaratie, valabile pentru anul calendaristic in curs.NOTA 1: Documentele solicitate la cap. III.2.1.b)vor fi valabile la data limita de depunere a ofertelor si se vor prezenta pentru ofertant si ofertant asociat in oricare din formele: original sau copie legalizata sau copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul?. Acestea pot fi certificate echivalente emise de organisme abilitate din alte state ale U.E. In conformitate cu prevederile art. 183 din O.U.G. nr. 34/2006, autoritatea contractanta va lua in considerare certificate echivalente emise de organisme abilitate din tara in care ofertantul este rezident (se va anexa traducerea autorizata in limba romana), chiar daca ofertantul si/sau ofertantul asociat este rezident intr-un stat ce nu este membru al U.E.In cazul asocierii mai multor persoane juridice, cerintele de la pct. III.2.1. b) trebuie sa fie indeplinite de fiecare asociat in parte.NOTA 2: Pentru demonstrarea indeplinirii criteriilor de calificare prevazute la pct.III.2.1.b), ofertantul are dreptul de a prezenta initial doar o
declaratie pe propria raspundere conform art. 11, alin. (4) si (5) din H.G. nr.925/2006 (Formularul nr. 8 si Anexa 1 la Formularul nr. 8). In caz contrar, are obligatia de a prezenta certificatele/documentele edificatoare care probeaza/confirma indeplinirea cerintelor de calificare.NOTA 3: Se va solicita ofertantului clasat pe primul loc, inainte de transmiterea comunicarii privind rezultatul procedurii de atribuire, prezentarea pentru conformitate a documentului solicitat la pct. III.2.1.b)1. in original sau copie legalizata.
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Declaratie privind cifra de afaceriConditii de calificare: Cifra medie de afaceri in domeniul obiectului contractului a ofertantului (operator economic sau membrii asocierii de operatori economici impreuna), intr-o perioada anterioara care vizeaza cel mult ultimii 3 ani, trebuie sa fie de minim 1.500.000 lei.Se completeaza Formularul nr. 12Informatii generale.Echivalentul in lei a valorii exprimate in euro/alte valute se va determina corespunzator cursului mediu leu/valuta, comunicat de Banca Nationala a Romaniei pentru anul respectiv.Se vor prezenta ultimele 3 bilanturi contabile (aferente anilor 2009, 2010, 2011), inregistrate la organismele abilitate/alte documente care demonstreaza indeplinirea cerintei sau alte documente echivalente din care sa reiasa nivelul solicitat. Documentele se vor prezenta pentru ofertant si ofertant asociat.In cazul in care ofertantul uzeaza de prevederile art. 11, alin. (4) si (5) din H.G. nr. 925/2006, operatorul economic va prezenta o declaratie (Formularul nr. 8 si Anexa 1 la Formularul nr. 8)Documentele vor fi valabile la data limita de depunere a ofertelor si se vor completa pt ofertant si ofertant asociat. Cifra de afaceri pt operatorii economici incadrati cf legii in categoria IMM va fi admisa in cuantum de 50% din nivelul minim impus.
Angajament privind sustinerea financiara a operatorului economic/grupului de operatori economici (daca este cazul) - Formularul nr. 20In cazul in care ofertantul isi demonstreaza indeplinirea cerin?ei minime privind situa?ia economica ?i financiara invocand sustinerea acordata de catre o alta persoana (conform art. 186 din OUG 34/2006), acesta se considera a fi calificat daca ter?ul sus?inator demonstreaza indeplinirea in integralitate a cerin?ei minime solicitate prin prezentarea documentelor relevante. Aceste documente vor inso?i angajamentul ferm incheiat in forma autentica al persoanei respective care trebuie sa garanteze autorita?ii contractante faptul ca, in cazul in care contractantul intampina dificulta?i pe parcursul derularii contractului, persoana sus?inatoare s eobliga sa asigure indeplinirea completa ?i reglementara a obliga?iilor contractuale prin implicarea sa directa.
In cazul in care ofertantul este un grup de operatori economici, cerin?a minima privind situa?ia economica ?i financiara poate fi indeplinita prin cumul. Daca grupul de operatori isi demonstreaza indeplinirea cerin?ei minime privind situa?ia economica ?i financiara invocand sustinerea acordata de catre o alta/altepersoana (e) modalitatea de indeplinire a cerin?ei este similara ofertei individuale men?ionata mai sus, cu precizarea ca sus?inerea va fi acordata asocierii ?i nu unuia dintre asocia?i.Nota : Persoana ce asigura sustinerea situa?iei economic ?i financiare nu trebuie sa se afle in situatia care determina excluderea din procedura de atribuire conform prevederilor art. 180, art. 181 lit. a), c^1) si d) si art .69^1 din OUG 34/2006.
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
- Se completeaza Formularul nr. 12 Informatii generale.Echivalentul in lei a valorii exprimate in euro/alte valute se va determina corespunzator cursului mediu leu/valuta, comunicat de Banca Nationala a Romaniei pentru anul respectiv.- Declaratie pe propria raspundere, daca este cazul (Formularul nr. 8 si Anexa 1 la Formularul nr. 8)Se completeaza Formularul nr. 20 - Angajament privind sustinerea financiara a operatorului economic/grupului de operatori economici (daca este cazul)
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Experienta similara
Ofertantul (operator economic sau membrii asocierii de operatori economici impreuna) va face dovada ca a prestat in ultimii 3 ani, in cadrul unuia sau mai multor contracte, servicii de natura similara celor prevazute in caietul de sarcini.Prezentarea Listei privind principalele servicii prestate in ultimii 3 ani incheiati la data depunerii ofertelor, continand valori, perioade de prestare, beneficiari, indiferent daca acestia din urma sunt autoritati contractante sau clienti privati.Se vor completa Formularul nr. 16 impreuna cu Anexa la Formularul nr. 16 si Formularul nr. 17.
Confirmarea indeplinirii cerintei de calificare referitoare la capacitatea tehnica se face prin:
- prezentare certificate/documente emise sau contrasemnate de o autoritate sau de catre clientul privat beneficiar.
Detinerea de personal cu pregatire profesionala si calificare
corespunzatoare pentru indeplinirea contractuluiSe va completa Formularul nr. 18 ? Lista cuprinzand personalul de specialitate de care ofertantul dispune pt prestarea serviciilor care constituie obiectul achizitiei, din care sa rezulte ca acesta (ofertantul) dispune de minimum 10 experti evaluatori care vor evalua un numar de maximum 300 cereri de finantare (si documentatii tehnice si financiare aferente acestora). Numarul de experti evaluatori va fi decis de catre Prestator, astfel incat durata procesului de verificare a conformitatii administrative si a eligibilitatii sa nu depaseasca 25 zile calendaristice (inclusiv clarificari) si durata procesului de evaluare tehnico-financiara sa nu depaseasca 30 zile calendaristice (inclusiv clarificari).Prestatorul trebuie sa aiba in vedere ca fiecare proiect trebuie sa fie verificat din punct de vedere administrativ si al eligibilitatii de cel putin 2 evaluatori, pentru fiecare criteriu/subcriteriu din grila de evaluare. Pentru fiecare expert evaluator va fi precizat clar rolul propus in activitatea de evaluare.
Personalul ce va fi pus la dispozitie de Prestator se va imparti in 2 categorii, in functie de aria atributiilor si cerintele de profil, respectiv: A. Manager de proiect (minimum 1 persoana)
B. Experti evaluatori (minimum 9 persoane)
A. Manager de proiect
Prestatorul va asigura 1 Manager de proiect, care va raspunde intre altele de: - asigurarea legaturii cu AM POS CCE in calitate de beneficiar si cu Ministerul Economiei in calitate de Autoritate Contractanta, pentru toate aspectele legate de managementul contractului, de gestionarea si coordonarea echipei de experti furnizati pe contract de catre Prestator;
- elaborarea rapoartelor de activitate in conformitate cu Sectiunea 7 ? Cerinte de raportare.Costurile legate de plata Managerul de proiect cad exclusiv in sarcina Prestatorului, fiind considerate ca incluse in pretul contractului.Cerinte privind studiile si experienta profesionala: - Studii superioare cudiploma de absolvire/licenta la o universitate acreditata sau master/doctorat;
- Mimimum 3 ani experienta profesionala in specialitatea studiilor superioare absolvite;
- Cunostinte de operare pe calculator: Microsoft Office.Experienta profesionala specifica:
- Experienta specifica de minimum 3 ani in atributii de management de proiect.
B. Expertii pe domenii de activitate1) 3 experti cu urmatorul profil: Cerinte privind studiile si experienta profesionala: - Studii superioare cudiploma de absolvire/licenta la o universitate acreditata sau master/doctorat in domeniul economic;
- Mimimum 3 ani experienta profesionala in specialitatea studiilor superioare absolvite in domeniul economic;
- Cunostinte de operare pe calculator: Microsoft Office.Experienta profesionala specifica: - Participarea la elaborarea/evaluarea a minimum 1 proiect de tip investitii/Cercetare-Dezvoltare-Inovare.2) 4 experti cu urmatorul profil: Cerinte privind studiile si experienta profesionala: - Studii superioare cudiploma de absolvire/licenta la o universitate acreditata sau master/doctorat in domeniul tehnic;
- Mimimum 3 ani experienta profesionala in specialitatea studiilor superioare absolvite in domeniul tehnic;
- Cunostinte de operare pe calculator: Microsoft Office.Experienta profesionala specifica: - Participarea la elaborarea/evaluarea a minimum 1 proiect de tip investitii/Cercetare-Dezvoltare-Inovare.3) 2 experti cu urmatorul profil: Cerinte privind studiile si experienta profesionala: - Studii superioare cu diploma de absolvire/licenta de la o universitate acreditata sau master/doctorat in domeniul juridic;
- Minimum 3 ani experienta profesionala dupa absolvirea studiilor superioare;
- Cunostinte de operare pe calculator: Microsoft Office.Experienta profesionala specifica: - Participarea la elaborarea/evaluarea a minimum 1 proiect.Ofertantul va depune o Declaratie de disponibilitate, semnata de fiecare persoana nominalizata, in original, in conformitate cu Formularul nr. 19.
Informatii privind asociatiiOfertantul va prezenta lista cuprinzand asociatii (Formularul nr. 13), completata de liderul asocierii (daca este cazul). Prezentare Acord sau o scrisoare preliminara de asociere (daca este cazul) in care sa se mentioneze ca toti asociatii isi asuma raspunderea colectiva si solidara pentru indeplinirea contractului, ca liderul asociatiei este imputernicit sa se oblige si sa primeasca instructiuni in numele tuturor asociatilor si este raspunzator in nume propriu si in numele Asocierii pentru indeplinirea contractului. Intelegerea trebuie sa stipuleze de asemenea ca toti asociatiidin Asociere sunt obligati sa ramana in Asociatie pe intreaga durata a contractului.In cazul in care oferta este prezentata de o asociatie la care participa mai multi operatori economici, liderul Asocierii va semna o declaratie prin care se obliga ca in cazul in care oferta sa este declarata castigatoare sa legalizeze asocierea, iar contractul de asociere legalizat va fi prezentat Autoritatii Contractante
Informatii privind subcontractoriiSe va completa Formularul nr. 13, completat de ofertant (daca este cazul).
Angajament privind sustinerea tehnica si profesionala a operatorului economic/grupului de
operatori economici (daca este cazul)Se va completa Formularul nr. 21 - Angajament privind sustinerea tehnica si profesionala a operatorului economic/grupului de operatori economici (daca este cazul)In cazul in care ofertantul isi demonstreaza indeplinirea cerin?ei minime privind capacitatea tehnica invocand sustinerea acordata de catre o alta persoana (cf. art. 190 din OUG 34/2006), acesta se considera a fi calificat daca ter?ul sus?inator demonstreaza indeplinirea in integralitate a cerin?ei minime solicitate prin prezentarea listei de servicii prestate in ultimii 3 ani inso?ita de certificate/documente emise sau contrasemnate de o autoritatea sau de catre clientul privat beneficiar. Aceste documente vor inso?i angajamentul ferm incheiat in forma autentica al persoanei respective care trebuie sa garanteze autorita?ii contractante faptul ca, in cazul in care contractantul intampina dificulta?i pe parcursul derularii contractului, persoana sus?inatoare s eobliga sa asigure indeplinirea completa ?i reglementara a obliga?iilor contractuale prin implicarea sa directa.In cazul in care ofertantul este un grup de operatori economici, cerin?a minima privind capacitatea tehnica poate fi indeplinita prin cumul. Daca grupul de operatori isi demonstreaza indeplinirea cerin?ei minime privind capacitatea tehnica invocand sustinerea acordata de catre o alta/alte persoana (e) modalitatea de indeplinire a cerin?ei este similara ofertei individuale men?ionata mai sus, cu precizarea ca sus?inerea va fi acordata asocierii ?i nu unuia dintre asocia?i.Nota : Persoana ce asigura sustinerea capacita?ii tehnice nu trebuie sa se afle in situatia care determina excluderea din procedura de atribuire conform prevederilor art. 180, art. 181 lit. a), c^1) si d) si art .69^1 din OUG 34/2006.
Implementarea Standardului de Management al Calitatii in conformitate cu SR EN ISO 9001Conditii de calificare:
Ofertantul va prezenta un certificat emis de un organism independent care atesta ca acesta are implementat si mentine, conform ISO 9001 un sistem de management al calitatii pentru activitatile care fac obiectul contractului ce urmeaza a fi atribuit.Operatorii economici care nu detin un astfel de certificat vor furniza orice alte probe/dovezi prin care sa confirme asigurarea unui nivel corespunzator al calitatii.
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
Se vor completa: Formularul nr. 16 impreuna cu Anexa la Formularul nr. 16 si Formularul nr. 17.Pentru fiecare contract mentionat se vor atasa documente suport (recomandari/certificari sau alte documente care sa ateste prestarea serviciilor contractului) care vor contine obligatoriu date referitoare la: - achizitorul contractului;
- tipul si complexitatea serviciilor/activitatilor prestate;
- perioada in care s-a realizat contractul;
- valoarea contractului.Recomandarile/certificarile vor fi emise sau contrasemnate de o autoritate contractanta beneficiara a prestarilor de servicii ori de catre clientul privat beneficiar al prestarilor de servicii.Ofertantul trebuie sa demonstreze ca are la dispozitie resurse de personal calificat si resurse tehnice pentru natura si dimensiunile acestei achizitii.* In cazul in care operatorul economic a fost infiintat sau si-a inceput activitatea la o data mai recenta decat perioada stabilita, acesta va face dovada privind lista principalelor prestari de servicii, corespunzator perioadei scurse de la infiintare pana in prezent.Formularul nr. 18 ? Lista cu personalul de specialitateOfertantul trebuie sa demonstreze ca are la dispozitie resurse de personal calificat si resurse tehnice pentru natura si dimensiunile acestei achizitii.Documente suport: 1. Curriculum vitae pentru fiecare specialistPentru a verifica indeplinirea cerintelor, pentru fiecare specialist propus, ofertantul va depune: - copii ale diplomelor de studii si ale certificatelor profesionale obtinute si mentionate in CV- copii ale certificatelor sau referintelor emise de beneficiari care sa probeze experienta profesionala specifica indicata in CV si durata de lucru in domeniile cerute2. Declaratie de disponibilitate, semnata de fiecare persoana nominalizata, in original, in conformitate cu Formularul nr. 19.Documente suport: 1.Curriculum vitae pentru fiecare specialist
Pentru a verifica indeplinirea cerintelor, pentru fiecare specialist propus, ofertantul va depune:
- copii ale diplomelor de studii si ale certificatelor profesionale obtinute si mentionate in CV
- copii ale certificatelor sau referintelor emise de beneficiari care sa probeze experienta profesionala specifica indicata in CV si durata de lucru in domeniile cerute2. Declaratie de disponibilitate, semnata de fiecare persoana nominalizata, in original, in conformitate cu Formularul nr. 19.Ofertantul va prezenta lista cuprinzand asociatii (Formularul nr. 13), completata de liderul asocierii (daca este cazul.Se va completa Formularul nr. 13, completat de ofertant (daca este cazul).Se va completa Formularul nr. 21 - Angajament privind sustinerea tehnica si profesionala a operatorului economic/grupului de operatori economici (daca este cazul)Prezentare certificat emis de un organism independent in copie conform cu originalul, valabil la data limita de depunere a ofertelor, care sa ateste respectarea standardelor de asigurare a calitatii, respectiv ISO 9001 sau echivalent.In cazul depunerii unei oferte comune, fiecare asociat trebuie sa detina un astfel de pentru partea din contract pe care o realizeaza.
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 31.05.2013 12:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
06.06.2013 10:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
90zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 06.06.2013 11:00
Locul: Ministerul Economiei, Calea Victoriei nr. 152, et. 2, cam. 230, sector 1, Bucuresti
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
Membrii comisiei si reprezentantii imputerniciti din partea ofertantilor.
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Da
Trimitere (trimiteri) la proiect(e) si/sau program(e): Proiect finantat din bugetul de stat - Linia de finantare 56.20.01 cu rambursare de maximum 75% din fondurile Axei de AT a POS CCE
Tip de finantare: Program / ProiectProgram / Proiect: Programul Operational Sectorial Cresterea Competitivitatii Economice - POS CCE
VI.3) Alte informatii
In cazul in care se constata ca ofertele clasate pe primul loc au preturi egale, autoritatea contractanta va solicita reofertarea in plic inchis, in vederea departajarii ofertelor.
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala: Str. Stavropoleos, nr. 6, sector 3, Bucuresti, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030084, Romania, Tel. +40 213104641, Email: [email protected], Fax: +40 213104642 / +40 218900745, Adresa internet (URL): http: //www.cnsc.ro
Organism competent pentru procedurile de mediere
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
MINISTERUL ECONOMIEI - DGJRI
Adresa postala: Calea Victoriei, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 010096, Romania, Tel. +40 212025424
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
22.04.2013 14:47
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer