Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - Achizitie servicii de audit financiar extern pentru proiectul ?PRAXIS ? Buni practicieni in domeniul economic in tranzitie de la scoala la viata activa?


Anunt de participare numarul 109377/11.10.2010
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
UNIVERSITATEA CRAIOVA
Adresa postala:  Str. A.I. Cuza nr. 13, Localitatea:  Craiova, Cod postal:  200585, Romania, Punct(e) de contact:  Serviciu Achizitii Publice, Tel. 0251411752, In atentia:  Demetra Visanescu, Email:  [email protected], Fax:  0251411752, Adresa profilului cumparatorului:  www.e-licitatie.ro
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Universitate
Activitate (activitati)
- Educatie
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
Achizitie servicii de audit financiar extern pentru proiectul ?PRAXIS ? Buni practicieni in domeniul economic in tranzitie de la scoala la viata activa?
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Servicii
9 - Servicii de contabilitate, audit financiar, consultanta in domeniul fiscal
Locul principal de prestare: Universitatea din Craiova, Sediul prestatorului
Codul NUTS: RO411 - Dolj
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Achizitie servicii de audit financiar extern pentru proiectul ?PRAXIS ? Buni practicieni in domeniul economic in tranzitie de la scoala la viata activa? POSDRU/90/2.1/S/61477
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
79212100-4 - Servicii de auditare financiara (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
conform caietului de sarcini
Valoarea estimata fara TVA: 150, 000RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului sau termenul pentru finalizare
Incepand de la 04.11.2010 pana la 02.09.2013
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice ?i garantii solicitate
garantie de participare: 3.000 lei;garantiei de buna executie - 7% din valoarea fara TVA a contractului.
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
Plata serviciilor se va face cu ordin de plata, in termen de maxim 45 zile de la aprobarea de catre AM POSDRU / OI POSDRU a fiecarei cereri de rambursare
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
asociati/subcontractanti
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
-Declaratii privind calitatea de participant la procedura;
-Declaratii privind eligibilitatea;
-Documente care demonstreaza neincadrarea in prevederile art. 181;
-Certificat de atestare fiscala eliberat de Administratia Finantelor Publice privind plata datoriilor la Bugetul consolidat-Certificat de atestare fiscala privind impozitele si taxele locale privind plata datoriilor la bugetul local-Certificat constatator emis de Oficiul Registrului Comertului-original sau copie legalizata
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Informatii privindsituatia economico-financiara
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
Nivelul minim al cifrei medii de afaceri realizata pe ultimii trei ani respectiv 2007, 2008, 2009trebuie sa fie de minim 300.000 lei.In cazul in care oferta este depusa de o asociere, fiecare asociat (inclusiv liderul) va prezenta acest formular.Ofertantii care trebuie sa efectueze conversia altor monede decat Euro vor utiliza ratele de schimb medii anuale stabilite de catre Banca Centrala Europeana. (www.ecb.eu).
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
-Conditii de calitate
-Lista principalelor prestari de servicii
-Informatii privindcapacitatea tehnica
-Recomandari
-Efectivul mediu anual al personalului angajat si al cadrelor de conducere
-Personalul propus pentru realizarea contractului
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
- Documente emise de organisme acreditate, care confirma certificarea sistemului calitatii la prestator pentru serviciile care fac obiectul contractului respectiv servicii de audit financiar cel putin ISO 9001 sau echivalent in termen de valabilitate. -Certificat de atestare a calitatii de auditor financiar eliberat de C.A.F.din Romania-copie legalizata - Carnet de membru al C.A.F.din Romania vizat cu mentiunea ?Activ? pentru anul in curs - copie pe care se va mentiona ?conform cu originalul?, semnata si stampilata - Declaratie pe propria raspundere a Auditorului financiar din care sa rezulte ca nu a fost sanctionat in ultimii 3 ani de catre Departamentul de monitorizare si competenta profesionala al Camerei Auditorilor Financiari din Romania - Ofertantul (operator economic sau membrii asocierii de operatori economici impreuna) vor completa o lista a principalelor prestari de servicii similare, respectiv audit financiar, finalizate in ultimii 3 ani (calculati de la termenul limita pentru depunerea ofertelor), din care sa rezulte cumulativ urmatoarele: a) valoarea cumulata a cel mult 3 (trei) contracte in domeniul audit financiar sa fie de minim 150.000 lei fara TVA b) valoarea cumulata auditata in cel mult 3 (trei) contracte sa fie de minim 300.000 lei fara TVA - Recomandari privind modul de indeplinire a obligatiilor contractuale asumate, semnate de conducatorii unitatilor la care s-au prestat servicii similare ? minim trei Se solicita ca recomandarile sa fie emise de beneficiarii contractelor, din lista principalelor prestari de servicii, a caror valoare cumulata a serviciilor de audit depaseste suma de 150.000 lei fara TVA sau a caror valoare cumulata auditata depaseste suma de 300.000 lei fara TVA. -Declaratie privind efectivul mediu anual al personalului angajat si al cadrelor de conducere -Declaratie privind personalul propus pentru elaborarea contractului.Se impune o echipa formata din minim: 1 (un) auditor cu drept de semnatura cu o vechime de minim 5 ani, 1 (un) auditor cu o vechime de minim 1 an si 1(un) expert achizitii publice (cu certificare acreditata CNFPA).
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 25.10.2010 12:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
27.10.2010 10:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
60zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 27.10.2010 10:30
Locul: Universitatea din Craiova, DGAE, Str. Libertatii nr.19, Serviciul Achizitii Publice
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
reprezentantii imputerniciti ai ofertantilor
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Da
Trimitere (trimiteri) la proiect(e) si/sau program(e): Proiect cofinantat din Fondul Social European prin Programul Operational Sectorial pentru Dezvoltarea resurselor Umane 2007-2013Axa prioritara: 2 "Corelarea invatarii pe tot parcursul vietii cu piata muncii" Domeniul major de interventie: 2.1 ?Tranzactia de la scoala la viata activa?-PRAXIS ? Buni practicieni in domeniul economic in tranzitie de la scoala la viata activaPOSDRU/90/2.1/S/61477
Tip de finantare: Fonduri europene
VI.3) Alte informatii
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Curtea de Apel Craiova, Sectia Contencios Administrativ
Adresa postala:  Str. Nicolae Titulescu, Nr.4, Localitatea:  Craiova, Cod postal:  200188, Romania, Tel. 0251418568, Fax:  0251418568
Organism competent pentru procedurile de mediere
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala:  Str. Stavropoleos, Nr.6, Sector3, Localitatea:  Bucuresti, Cod postal:  030084, Romania, Tel. 0213104641, Fax:  0213104642
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
5 zile
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
Universitatea din Craiova, Serviciul Contencios
Adresa postala:  Universitatea din Craiova, Serviciul Contencios, Localitatea:  Craiova, Cod postal:  200421, Romania, Tel. 0251415899, Fax:  0251415899
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
11.10.2010 21:09
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer