Licitatie Publica - Achizitie servicii de audit financiar extern pentru proiectul Burse Universitare in Romania prin Sprijin European pentru Doctoranzi? (BURSE DOC) POSDRU/CPP107/DMI1.5/S/78421
Anunt de participare numarul 115984/24.02.2011
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
UNIVERSITATEA CRAIOVA
Adresa postala: Str. A.I. Cuza nr. 13, Localitatea: Craiova, Cod postal: 200585, Romania, Punct(e) de contact: Serviciul Achizitii Publice, Tel. 0251411752, In atentia: Demetra Lupu Visanescu, Email: [email protected], Fax: 0251411752, Adresa profilului cumparatorului: www.e-licitatie.ro
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Universitate
Activitate (activitati)
- Educatie
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
Achizitie servicii de audit financiar extern pentru proiectul Burse Universitare in Romania prin Sprijin European pentru Doctoranzi? (BURSE DOC) POSDRU/CPP107/DMI1.5/S/78421
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Servicii
9 - Servicii de contabilitate, audit financiar, consultanta in domeniul fiscal
Locul principal de prestare: Universitatea din Craiova si sediul prestatorului
Codul NUTS: RO411 - Dolj
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Achizitie servicii de audit financiar extern pentru proiectul Burse Universitare in Romania prin Sprijin European pentru Doctoranzi? (BURSE DOC) POSDRU/CPP107/DMI1.5/S/78421
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
79212100-4 - Servicii de auditare financiara (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului/acordului cadru
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
conform caiet de sarcini
Valoarea estimata fara TVA: 120, 000RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului/acordului cadru sau termenul pentru finalizare
Incepand de la 29.03.2011 pana la 29.11.2013
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice ?i garantii solicitate
Garantie de participare: 2.400 lei, GBE 7% din valoarea fara TVA a contractului
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
Plata cu OP, in termen de 45 de zile de la aproba de catre POSDRU a fiec cereri de ramb. Sursa de fin proiect Burse Universitare in Romania prin Sprijin European pentru Doctoranzi? (BURSE DOC)
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Asociere conform art. 44 din O.U.G. nr. 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
-Declaratii privind calitatea de participant la procedura-Declaratii privind eligibilitatea-Certificat de participare la licitatie cu oferta independenta ? formular 2B
-Certificat de atestare fiscala eliberat de Administratia Finantelor Publice privind plata datoriilor la Bugetul consolidat in termen de valabilitate- original sau copie legalizata.
-Certificat de atestare fiscala privind impozitele si taxele locale privind plata datoriilor la bugetul local in termen de valabilitate ? original sau copie legalizata
-Certificat constatator emis de Oficiul Registrului Comertului-original sau copie legalizata
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Informatii privindsituatia economico-financiara
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
Fisa de informatii generale ?care contine cifra medie de afaceri pe ultimii trei aniFormularul4.- Nivelul minim al cifrei medii de afaceri realizata pe ultimii trei ani respectiv 2007, 2008, 2009trebuie sa fie de minim 240.000 lei.
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
-Conditii de calitate
-Lista principalelor prestari de servicii
-Informatii privindcapacitatea tehnica
-Recomandari
-Efectivul mediu anual al personalului angajat si al cadrelor de conducere
-Informatii privind subcontractantii / asociatii
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
-Documente emise de organisme acreditate, care confirma certificarea sistemului calitatii la prestatorul serviciului pentru serviciile care fac obiectul contractului respectiv servicii de audit financiarcel putin ISO 9001 sau echivalent in termen de valabilitate.-Lista principalelor prestari de servicii - Ofertantul (operator economic sau membrii asocierii de operatori economici impreuna) vor completa o lista a principalelor prestari de servicii similare, respectiv audit financiar, finalizate in ultimii 3 ani-a) Pentru persoane fizice: - Carnet de membru al CAFR vizat cu mentiunea ?Activ? pentru anul in curs - copie pe care se va mentiona?conf cu orig?, semnata si stampilata- Declaratie pe propria raspundere a Auditorului financiar din care sa rezulte ca nu a fost sanctionat in ultimii 3 ani de catre Dep de monitorizare si competenta profesionala al CAFRb) Pentru persoane juridice: - Certificat de atestare a calitatii de auditor financiar eliberat de CAFR-copie legal- Carnet de membru al CAFR vizat cu mentiunea ?Activ? pentru anul in curs - copie pe care se va mentiona?conf cu orig?, semnata si stampilata- Declaratie pe propria raspundere a Auditorului financiar din care sa rezulte ca nu a fost sanctionat in ultimii 3 ani de catre Dep de monitorizare si competenta profesionala al CAFR ? Formularul 16-Recomandari-max 3-Declaratie privind efectivul mediu anual al personalului angajat si al cadrelor de conducere .Formular nr. 8-Declaratie privind personalul propus pentru elaborarea contractului Formular nr. 9.-Lista cuprinzand asociatii si subcontractantii-Acord (Formularul 12)sau o scrisoare preliminara de asociere
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 11.03.2011 12:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
14.03.2011 10:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
60zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 14.03.2011 11:30
Locul: Universitatea din Craiova, str. Libertatii, Nr. 19, Serviciul Achizitii Publice
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
Reprezentanti imputerniciti ai ofertantilor
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Da
Trimitere (trimiteri) la proiect(e) si/sau program(e): Proiectul ?Burse Universitare in Romania prin Sprijin European pentru Doctoranzi? (BURSE DOC) POSDRU/CPP107/DMI1.5/S/78421
Tip de finantare: Fonduri europeneFond european: Programul Operational Sectorial Dezvoltarea Resurselor Umane
VI.3) Alte informatii
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala: Str. Stavropoleos, Nr. 6, Sector 3, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030084, Romania, Tel. 021.310.46.41, Fax: 021.310.46.42, Adresa internet (URL): www.cncs.ro
Organism competent pentru procedurile de mediere
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
5 zile
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
Universitatea din Craiova - Serviciul Contencios
Adresa postala: Str. Libertatii, Nr. 19, Localitatea: Craiova, Cod postal: 200421, Romania, Tel. 0251.415.899, Fax: 0251.415.899
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
22.02.2011 12:55