Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - Achizitie servicii de audit pentru proiectul "Reabilitare campus universitar Complex Mecanica ?lucrari de schimbare de destinatie a cantinei in biblioteca, extindere cladire pentru asigurarea de spatii de invatamant si facilitati conexe - Craiova, Calea B


Anunt de participare numarul 116193/01.03.2011
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
UNIVERSITATEA CRAIOVA
Adresa postala:  Str. A.I. Cuza nr. 13, Localitatea:  Craiova, Cod postal:  200585, Romania, Punct(e) de contact:  Serviciul Achizitii Publice, Tel. 0251411752, In atentia:  Demetra Lupu Visanescu, Email:  [email protected], Fax:  0251411752, Adresa profilului cumparatorului:  www.e-licitatie.ro
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
universitate
Activitate (activitati)
- Educatie
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
Achizitie servicii de audit pentru proiectul "Reabilitare campus universitar Complex Mecanica ?lucrari de schimbare de destinatie a cantinei in biblioteca, extindere cladire pentru asigurarea de spatii de invatamant si facilitati conexe - Craiova, Calea Bucuresti 107D" Cod SMIS 3791
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Servicii
9 - Servicii de contabilitate, audit financiar, consultanta in domeniul fiscal
Locul principal de prestare: Univeristatea din Craiova, Dolj
Codul NUTS: RO411 - Dolj
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Achizitie servicii de audit pentru proiectul "Reabilitare campus universitar Complex Mecanica ?lucrari de schimbare de destinatie a cantinei in biblioteca, extindere cladire pentru asigurarea de spatii de invatamant si facilitati conexe - Craiova, Calea Bucuresti 107D" Cod SMIS 3791
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
79212100-4 - Servicii de auditare financiara (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului/acordului cadru
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
Conform caiet de sarcini
Valoarea estimata fara TVA: 42, 846RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului/acordului cadru sau termenul pentru finalizare
Incepand de la 05.04.2011 pana la 29.03.2013
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice ?i garantii solicitate
Garantie de participare 850 lei. GBE 7% din valoarea fara TVA a contractului
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
Plata cu OP in max 30 zile de la aprobarea de catre AM POR a cererilor de ramb insotite de cele 2 rapoarte de audit. Sursa de fin: fond externe: proiect" Reabilitare campus univ Complex Mecanica
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Asociere conform art. 44 din O.U.G. nr. 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
-Declaratie privind calitatea de participant la procedura
-Declaratii privind eligibilitatea-Certificat de participare la licitatie cu oferta independenta-Documente care demonstreaza neincadrarea in prevederile art. 181-Certificat de atestare fiscala eliberat de Administratia Finantelor Publice privind plata datoriilor la Bugetul consolidat in termen de valabilitate- original sau copie legalizata.
-Certificat de atestare fiscala privind impozitele si taxele locale privind plata datoriilor la bugetul local in termen de valabilitate ? original sau copie legalizata.
-Certificat constatator emis de Oficiul Registrului Comertului-original sau copie legalizata
-Persoane juridice /fizice straine: Pentru a-si demonstra capacitatea de exercitare a activitatii profesionale operatorul economic va prezenta documente edificatoare prin care sa dovedeasca forma de inregistrare ca persoana fizica sau juridica. Documentele vor fi prezentate in traducere legalizata
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Nu se solicita
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
Nu se solicita
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
-Conditii de calitate
-Lista principalelor prestari de servicii
-Informatii privindcapacitatea tehnica
-Recomandari
-Efectivul mediu anual al personalului angajat si al cadrelor de conducere
-Informatii privind subcontractantii / asociatii
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
-Doc emise de org acreditate, care conf certificarea sistemului calit la prest serv pentru serv care fac ob contractului resp serv de audit financiar si verificare, cu respectarea preved contract de fincel putin ISO 9001 sau echiv in termen de valab.In cazul unei asocieri, aceasta conditie trebuie indeplinita de cel putin liderul asocierii.Nu se accepta operatori economici in curs de acreditare-Lista principalelor prest de serv - Ofertantul (op ec sau membrii asocierii de operatori ec impreuna) vor completa o lista a princ prestari de servicii similare, resp audit financiar si verificare, finalizate in ultimii 3 ani (calculati de la termenul limita pentru depunerea ofertelor), din care sa rezulte urmatoarele: a) valoarea cumulata a cel mult 3 (trei) contracte in domeniul audit financiar si verificare, sa fie de minim40.000 lei fara TVA-a) Pentru persoane fizice: - Certificat de atestare a calitatii de auditor financiar eliberat de CAFR-copie legalizata- Carnet de membru al CAFR vizat cu mentiunea ?Activ? pentru anul in curs - copie pe care se va mentiona?conf cu orig?, semnata si stampilata- Declaratie pe propria raspundere a Audit financiar din care sa rezulte ca nu a fost sanctionat in ultimii 3 ani de catre Dep. de monit si compet prof al CAFRb) Pentru persoane juridice: - Certificat de atestare a calitatii de auditor financiar eliberat de CAFR-copie legalizata- Carnet de membru al CAFR vizat cu mentiunea ?Activ? pentru anul in curs - copie pe care se va mentiona?conform cu originalul?, semnata si stampilata- Declaratie pe propria raspundere a Auditorului financiar din care sa rezulte ca nu a fost sanctionat in ultimii 3 ani de catre Departamentul de monitorizare si competenta profesionala al CAFR-Recomandari? maxim trei-Declaratie privind efectivul mediu anual al personalului angajat si al cadrelor de conducere .-Declaratie privind personalul propus pentru elaborarea contractului-Lista cuprinzand asociatii si subcontractantiicompletata de liderul Asocieri-Acord sau o scrisoare preliminara de asociere
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 16.03.2011 12:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
18.03.2011 10:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
60zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 18.03.2011 12:30
Locul: Universitatea din Craiova, Serviciul Achizitii Publice, Str. Libertatii, Nr. 19
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
reprezentanti imputerniciti ai ofertantilor
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Da
Trimitere (trimiteri) la proiect(e) si/sau program(e): Proiect "Reabilitare campus universitar Complex Mecanica ?lucrari de schimbare de destinatie a cantinei in biblioteca, extindere cladire pentru asigurarea de spatii de invatamant si facilitati conexe - Craiova, Calea Bucuresti 107D" Cod SMIS 3791
Tip de finantare: Fonduri europeneFond european: Programul Operational Regionale
VI.3) Alte informatii
Avand in vedere faptul ca in Planul anual al achizitiilor publice ? 2011, valoarea totala a serviciilor care urmeaza sa fie achizitionate pentru codurile CPV aferente este mai mare de 125.000 euro, in conformitate cu art. 20 din OUG nr. 34/2006, autoritatea contractanta are obligatia de a atribui contractul de achizitie publica prin aplicarea procedurilor de licitatie deschisa sau licitatie restransa. In acest caz, s-a optat pentru procedura de licitatie deschisa.
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala:  Str. Stavropoleos, Nr. 6, sector 3, Localitatea:  Bucuresti, Cod postal:  030084, Romania, Tel. 0213104641, Fax:  0213104642, Adresa internet (URL):  www.cncs.ro
Organism competent pentru procedurile de mediere
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
5 zile
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
universitatea din Craiova, Serviciul Contencios
Adresa postala:  Str. Libertatii, Nr. 19, Localitatea:  Craiova, Cod postal:  200421, Romania, Tel. 0251/415.899, Fax:  0251/415.899
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
24.02.2011 15:29
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer