Licitatie Publica - Achizitie servicii de auditare financiara externa pentru PROIECTUL CENTRU GRID OLTENIA, NUMAR PROIECT 221, COD SMIS 2737, PROGRAMUL OPERATIONAL POS CCE, AXA PRIORITARA 2, DOMENIUL MAJOR DE INTERVENTIE 2.2.3, NR. CONTRACT 49/11.05.2009
Anunt de participare numarul 117756/23.03.2011
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
UNIVERSITATEA CRAIOVA
Adresa postala: Str. A.I. Cuza nr. 13, Localitatea: Craiova, Cod postal: 200585, Romania, Punct(e) de contact: Universitatea din Craiova, Serviciul Achizitii Publice, Tel. 0251411752, In atentia: Demetra lupu Visanescu, Email: [email protected], Fax: 0251411752, Adresa profilului cumparatorului: www.e-licitatie.ro
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Universitate
Activitate (activitati)
- Educatie
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
Achizitie servicii de auditare financiara externa pentru PROIECTUL CENTRU GRID OLTENIA, NUMAR PROIECT 221, COD SMIS 2737, PROGRAMUL OPERATIONAL POS CCE, AXA PRIORITARA 2, DOMENIUL MAJOR DE INTERVENTIE 2.2.3, NR. CONTRACT 49/11.05.2009
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Servicii
9 - Servicii de contabilitate, audit financiar, consultanta in domeniul fiscal
Locul principal de prestare: Universitatea din Craiova
-DGAE, Str. Libertatii, Nr. 19
Codul NUTS: RO411 - Dolj
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Achizitie de servicii de auditare financiara externa pentru PROIECTUL CENTRU GRID OLTENIA, NUMAR PROIECT 221, COD SMIS 2737, PROGRAMUL OPERATIONAL POS CCE, AXA PRIORITARA 2, DOMENIUL MAJOR DE INTERVENTIE 2.2.3, NR. CONTRACT 49/11.05.2009
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
79212100-4 - Servicii de auditare financiara (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului/acordului cadru
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
Conform caietului de sarcini
Valoarea estimata fara TVA: 8, 000RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului/acordului cadru sau termenul pentru finalizare
Incepand de la 22.04.2011 pana la 28.04.2011
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice ?i garantii solicitate
-garantie de participare: 160 lei-garantie de buna executie: 7% din valoarea fara TVA a contractului
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
Plata se va face cu ordin de plata, pe baza de factura si proces verbal de receptie astfel incat termenul final de plata (inclusiv ordinul de plata) va fi : maxim 02.05.2011 din fonduri europene
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Asociere conform art. 44 din O.U.G. nr. 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Declaratii privind calitatea de participant la proceduraDeclaratii privind eligibilitatea;
-Certificat de participare la licitatie cu oferta independenta;
-Certificat de atestare fiscala privind plata impozitelor si taxelor la bugetul de stat original sau copie semnata si stampilata conforma cu originalul
-Certificat de atestare fiscala privind plata impozitelor si taxelor la bugetul local original sau copie semnata si stampilata conforma cu originalul
- Certificat constatator emis de ORC original sau copie semnata si stampilata conforma cu originalul
- Persoane juridice /fizice straine: Pentru a-si demonstra capacitatea de exercitare a activitatii profesionale operatorul economic va prezenta documente edificatoare prin care sa dovedeasca forma de inregistrare ca persoana fizica sau juridica. Documentele vor fi prezentate in traducere legalizata
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
nu se solicita
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
-Lista principalelor prestari de servicii
-Informatii privindcapacitatea tehnica
-Recomandari
-Efectivul mediu anual al personalului angajat si al cadrelor de conducere
-Informatii privind subcontractantii / asociatii
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
-Ofertantul (op. ec sau membrii asoc de operatori ec) vor completa o lista a princip. prestari de servicii similare, respectiv audit financiar, finalizate in ultimii 3 ani (calculati de la termenul limita pentru depunerea ofertelor), din care cel putin unul are ca obiect realizarea de servicii similare-a) Pentru persoane fizice: - Carnet de membru al CAFR vizat cu mentiunea ?Activ? pentru anul in curs - copie pe care se va mentiona?conform cu originalul?, semnata si stampilata- Declaratie pe propria raspundere a Auditorului financiar din care sa rezulte ca nu a fost sanctionat in ultimii 3 ani de catre Departamentul de monitorizare si competenta profesionala al CAFRb) Pentru persoane juridice: - Certificat de atestare a calitatii de auditor financiar eliberat de CAFR-copie pe care se va mentiona?conform cu originalul?, - Carnet de membru al CAFR vizat cu mentiunea ?Activ? pentru anul in curs - copie pe care se va mentiona?conform cu originalul?, semnata si stampilata- Declaratie pe propria raspundere a Auditorului financiar din care sa rezulte ca nu a fost sanctionat in ultimii 3 ani de catre Departamentul de monitorizare si competenta profesionala al CAFR-Recomandari privindmodul de indeplinire a obligatiilor contractuale asumate, semnate de conducatorii unitatilor la care s-au prestat servicii similare ? cel putin una-Declaratie privind efectivul mediu anual al personalului angajat si al cadrelor de conducere .-Declaratie privind personalul propus pentru elabor. contract + de CV-ul persoanelor responsabile cu prestarea serviciului precum si copii ale diplomelor studiilor de profilSe impune o echipa formata din minim: 1 (un) auditor cu drept de semnatura cu o vechime de minim 3 ani, 1(un) expert achizitii publice (cu certificare acreditata CNFPA).-Lista cuprinzand asociatii si subcontractantiicompletata de liderul Asocierii-Acord sau o scrisoare preliminara de asociere
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 06.04.2011 12:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
08.04.2011 10:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
60zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 08.04.2011 10:30
Locul: Universitatea din Craiova, Directia Administrativ Economica, Serviciul Achizitii Publice
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
Reprezentantii imputerniciti ai ofertantilor
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Da
Trimitere (trimiteri) la proiect(e) si/sau program(e): Proiectul "CENTRU GRID OLTENIA", numar proiect 221, cod SMIS 2737, programul operational POS CCE, axa prioritara 2, domeniul major de interventie 2.2.3, nr. contract 49/11.05.2009
Tip de finantare: Fonduri europeneFond european: Programul Operational Sectorial Cresterea Competitivitatii Economice
VI.3) Alte informatii
Avand in vedere faptul ca in Planul anual al achizitiilor publice ? 2011, valoarea totala a serviciilor care urmeaza sa fie achizitionate pentru codurile CPV aferente este mai mare de 125.000 euro, in conformitate cu art. 20 din OUG nr. 34/2006, autoritatea contractanta are obligatia de a atribui contractul de achizitie publica prin aplicarea procedurilor de licitatie deschisa sau licitatie restransa. In acest caz, s-a optat pentru procedura de licitatie deschisa.
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala: Str. Stavropoleos nr. 6, Sector 3, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030084, Romania, Tel. 0213104641, Fax: 0213104642, Adresa internet (URL): www.cnsc.ro
Organism competent pentru procedurile de mediere
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
5 zile
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
Universitatea din Craiova - Serviciul Contencios
Adresa postala: Str. Libertatii nr.19, Localitatea: Craiova, Cod postal: 200421, Romania, Tel. 0251415899, Fax: 0251415899
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
19.03.2011 18:23