Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - Achizitie servicii de auditare necesare implementarii proiectului ?Realizarea arhitecturii sistemului informational si a structurii bazei de date economico-financiare ale autoritatilor administratiei publice locale ? BDAPL?, cod SMIS 2984 al Directiei pen


Anunt de participare numarul 111520/16.11.2010
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
Ministerul Administratiei si Internelor - Directia Generala Financiara
Adresa postala:  Piata Revolutiei, nr.1A, sector 1, Bucuresti, Localitatea:  Bucuresti, Cod postal:  010086, Romania, Punct(e) de contact:  Gabi Atomei, Tel. 0213037080/10851, Email:  [email protected], Fax:  0213132761, Adresa internet (URL):  www.mai.gov.ro, Adresa profilului cumparatorului:  www.e-licitatie.ro
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Minister sauorice alta autoritate nationala sau federala, inclusiv subdiviziuni regionale sau locale ale acestora
Activitate (activitati)
- Servicii generale ale administratiilor publice
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
Achizitie servicii de auditare necesare implementarii proiectului ?Realizarea arhitecturii sistemului informational si a structurii bazei de date economico-financiare ale autoritatilor administratiei publice locale ? BDAPL?, cod SMIS 2984 al Directiei pentru Politici Fiscale si Bugetare Locale.
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Servicii
9 - Servicii de contabilitate, audit financiar, consultanta in domeniul fiscal
Locul principal de prestare: Ministerul Administratiei si Internelor ? Directia pentru Politici Fiscale si Bugetare Locale, Piata Revolutiei nr.1A, Sector 1, Bucuresti.
Codul NUTS: RO321 - Bucuresti
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Servicii de auditare necesare implementarii proiectului ?Realizarea arhitecturii sistemului informational si a structurii bazei de date economico-financiare ale autoritatilor administratiei publice locale ? BDAPL?, cod SMIS 2984 al Directiei pentru Politici Fiscale si Bugetare Locale.
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
79212000-3 - Servicii de auditare (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
Servicii de auditare necesare implementarii proiectului ?Realizarea arhitecturii sistemului informational si a structurii bazei de date economico-financiare ale autoritatilor administratiei publice locale ? BDAPL?,
Valoarea estimata fara TVA: 197, 500RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului sau termenul pentru finalizare
3 luni incepand de la data atribuirii contractului
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice ?i garantii solicitate
Cuantumul garantiei pentru participare este de 3500 lei.Garantia de buna executiese constituie in procent de 10% din valoarea fara T.V.A. a contractului.
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
Este finantat din PO DCA 2007-2013, Axa prioritara 1?Imbunatatiri de structura si proces ale managementului ciclului de politici publice? a PO DCA 2007-2013
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Asociere/subcontractare
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 180 din O.U.G. nr. 34/2006-Formularul nr.4, . Declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 181 din O.U.G. nr. 34/2006-Formularul nr.5, Certificat de atestare fiscala, Certificat de atestare fiscala privind plata impozitelor si taxelor locale, Certificatul constatator emis de Oficiul Registrului Comertului.
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Informatii generale privindsituatia economica si financiara-Fisa de informatii generale ? Formular nr.6, Situatiile financiare aferente exercitiilor financiare 2007, 2008 si 2009.
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
Cifra de afaceri medie anuala a ofertantului (operator economic sau membrii asocierii de operatori economici, impreuna) pe ultimii trei ani (2007, 2008 si 2009) este mai mare decat echivalentul in lei a 50.000 EURO.Media rezultatului net al exercitiului financiar al ofertantului (operator economic sau membrii asocierii de operatori economici, impreuna) pe ultimii trei ani (2007, 2008 si 2009) este pozitiva. In cazul in care ofertantul este infiintat dupa 31.12.2009, acesta trebuie sa prezinte ultima balanta de verificare cu rezultat pozitiv.
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Informatii privind experienta din ultimii 3 ani calculati de la data depunerii ofertelor-Declaratie privind Lista principalelor prestari de servicii in ultimii 3 ani-Formularul nr.7. Ofertantul (operator economic sau membrii asocierii impreuna) trebuie sa faca dovada ca in ultimii 3 ani a finalizat cu succes un contract similar privindprestarea de servicii de audit financiar extern pentru un proiect finantat din fonduri europene. Valoarea proiectului trebuie sa fi fost de cel putin 700.000 EURO.
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
Auditorii care vor presta serviciul de auditare, trebuie sa indeplineasca urmatoarele cerinte obligatorii: -Sa fie absolventi de studii superioare de lunga durata. Pentru dovedirea indeplinirii acestei cerinte se vor prezenta copii ale diplomelor obtinute;
-Sa aiba calitatea de membru al CAFR, dovedita prin prezentarea unei copii a carnetului de membru, cu mentiunea ?Activ? pentru anul in curs;
-Sa faca dovada ca nu au fost sanctionati, in ultimii 3 ani de catre Departamentul de monitorizare si competenta al CAFR, prin prezentarea unei Declaratii pe propria raspundere, in acest sens;
-sa fi participat in caliate de auditor, la minimum 1 proiect cu finantare asigurata din fonduri de preaderare sau instrumente structurale, proiect finalizat la data depunerii ofertei, cu o valoare (fara TVA) mai mare sau egala cu echivalentul in lei a 700.000 EURO. Demonstrarea participarii in calitate de auditor laproiectele cu finantare din fonduri europene nerambursabile se va face prin prezentarea unei recomandari scrise (copie) din partea beneficiarului proiectului in care se vor mentiona cel putin urmatoarele informatii: titlul proiectului, autoritatea beneficiara, valoarea totala a proiectului, perioada de derulare, persoana de contact. Recomandarea va fi insotita de o copie a contractelor / documentelor la care se face referire in recomandare.
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 03.12.2010 16:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
06.12.2010 10:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
Pana la: 18.02.2011
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 06.12.2010 12:00
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
La sedinta publica de deschidere a ofertelor pot participa reprezentanti ai operatorilor economici ofertanti in baza unei imputerniciri scrise
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Da
Trimitere (trimiteri) la proiect(e) si/sau program(e): Acest contract este finantat din Programul Operational ?Dezvoltarea Capacitatii Administrative? 2007-2013, Axa prioritara 1 ?Imbunatatiri de structura si proces ale managementului ciclului de politici publice? a Programului Operational ?Dezvoltarea capacitatii administrative? 2007-2013, domeniul major de interventie 1.2 ?Cresterea responsabilizarii administratiei publice.
Tip de finantare: Cofinantare
VI.3) Alte informatii
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala:  Strada Stavropoleos nr.6, sector 3, Bucuresti, Localitatea:  Bucuresti, Cod postal:  030084, Romania, Tel. 0213104641, Email:  [email protected], Fax:  0213104642, Adresa internet (URL):  www.cnsc.ro
Organism competent pentru procedurile de mediere
Curtea de Apel Bucuresti
Adresa postala:  Splaiul Independentei nr.5, Bucuresti, Localitatea:  Bucuresti, Cod postal:  050091, Romania, Tel. 0213321240, Email:  [email protected], Fax:  0213195183, Adresa internet (URL):  www.portal.just.ro
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
5 zile incepand cu ziua urmatoare a luarii la cunostinta despre un act al autoritatii contractante.
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
Ministerul Administrsatiei si Internelor-Directia Generala Juridica
Adresa postala:  Piata Revolutiei nr.1A, sector1, Bucuresti, Localitatea:  Bucuresti, Cod postal:  010086, Romania, Tel. 0213141376, Fax:  0213130219, Adresa internet (URL):  www.mai.gov.ro
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
16.11.2010 15:26
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer