Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - ACHIZITIE SERVICII DE COLECTARE, ELIMINARE SI TRANSPORT DESEURI MEDICALE


Anunt de participare numarul 142421/08.03.2013
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
Institutul de Boli Cardiovasculare "Prof.Dr.C.C. Iliescu"
Adresa postala: Sos. Fundeni Nr.258, Sect. 2, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 72435, Romania, Punct(e) de contact: Gheorghe Dumitrescu, Tel. +40 0213175222, Email: [email protected], Fax: +40 0213175221, Adresa profilului cumparatorului: www.e-licitatie.ro
Adresa de la care se pot obtine informatii suplimentare:
Punctul (punctele) de contact mentionat(e) anterior
Caietul de sarcini si documentele suplimentare (inclusiv documentele pentru dialogul competitiv si sistemul de achizitie dinamic) pot fi obtinute la:
Punctul (punctele) de contact mentionat(e) anterior
Ofertele sau solicitarile de participare trebuie transmise la:
Punctul (punctele) de contact mentionat(e) anterior
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Organism de drept public
Activitate (activitati)
- Sanatate
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
ACHIZITIE SERVICII DE COLECTARE, ELIMINARE SI TRANSPORT DESEURI MEDICALE
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Servicii
16 - Servicii de eliminare a deseurilor menajere si a apelor menajere; servicii de igienizare si servicii similare
Locul principal de prestare: la sediul institutului
Codul NUTS: RO321 - Bucuresti
II.1.3) Anuntul implica
Incheierea unui acord-cadru
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
Contractele subsecvente urmeaza sa se atribuie prin reluarea competitiei: Nu
Acord-cadru cu un singur agent economic
Durata acordului-cadru: 36 luni
Valoarea estimata fara TVA: intre 663, 120 si 1, 326, 240RON
Frecventa si valoarea contractelor ce vor fi atribuite: atribuirea contractelor subsecvente se va face functie de modalitatea de alocare a fondurilor bugetare, respectiv: lunar, trimestrial sau semestrial. Cantitate minima subsecvent-3000Kg; cantitate maxima subsecvent-36000Kg; valoare maxima subsecvent-221040 Lei; Cantitate minima acord cadru -108000 Kg; Cantitate maxima acord cadru -216000 Kg.
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
ACHIZITIE SERVICII DE COLECTARE, ELIMINARE SI TRANSPORT DESEURI MEDICALE
Contractele subsecvente se vor incheia fara a relua competitia iar calendarul estimativ de atribuire a acestora este: Martie 2013, Aprilie 2013, Iunie 2013, Septembrie 2013, Decembrie 2013, Ianuarie 2014, Aprilie 2014, Iunie 2014, Septembrie 2014, Decembrie 2014, Ianuarie 2015, Aprilie 2015, Iunie 2015, Septembrie 2015, Decembrie 2015, Ianuarie 2016.
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
90524400-0 - Servicii de colectare, de transport si de eliminare a deseurilor spitalicesti (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Da
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului/acordului cadru
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
CONFORM CAIET SARCINI PUBLICAT IN SEAP
Valoarea estimata fara TVA: intre 663, 120 si 1, 326, 240RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului/acordului cadru sau termenul pentru finalizare
36 luni incepand de la data atribuirii contractului
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice ?i garantii solicitate
Garantia pentru participare se exprima in lei si trebuie constituita prin : - scrisoare de garantie bancara in favoarea organizatorului-formular nr.11, constituita: - printr-un instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara sau de o societate de asigurari, de preferinta din Romania; - prin ?virament bancar? cf.art.86 HG 925. Cuantum garantie de participare: 26524 lei.Perioada de valabilitate a garantiei pentru participare - 90 zile raportat la termenul limita de primire a ofertelor.In eventualitatea in care operatorul economic alege sa constituie garantia de participare si in alta moneda decat lei, data de referinta pentru care va lua in calcul echivalenta Lei/valuta, aceasta v-a avea ca referinta urmatorul termen: cu 5(cinci) zile inainte de data LIMITA de depunere a ofertelor. Garantia de participare se va posta in SEAP (scanat) pana la data limita stabilita pentru depunerea ofertelor si va fi prezentata la sediu de catre toti operatorii economici participanti la procedura in ORIGINAL Garantia de buna executie se constituie printr-un instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara sau de o societate de asigurari, care devine anexa la contract.Cuantumul garantiei de buna executie va fi 5% din valoarea contractului subsecvent. , daca contractul subsecvent depaseste 15000 Euro. Modul de constituire a garantiei de buna executie a contractului subsecvent: -conform art. 90 din HG 925/2006.
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
Plata cu OP, la 90 de zile de la data primirii facturii, din fonduri bugetare
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Asociere conform art. 44 din O.U.G. nr. 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Declaratii privind eligibilitatea ; Declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 181 ;Declaratia pe propria raspundere privind neincadrarea in prevederile art.69^1din OUG 34/2006;Mentionam persoanele cu functii de decizie din cadrul institutului si care aproba semneaza documente emise in legatura sau pentru procedura de atribuire Manager-Conf. Dr. Serban Bubenek;Director Medical-Conf. Dr. Daniela Filipescu;Director Financiar Contabil-Ec. Elena Tapu Mocanu;Cons. Juridic Cristina Ficeac;Ing. Gh. Dumitrescu; Membrii comisiei de intocmire a caietului de sarcini: Ec. Raduta Gheorghe, As. Sava Dorina, As. Ani Dragomirescu.Membrii din comisiade evaluare: Ec. Pana Amelia, As. Liliana Farin, As. Lupascu AdrianaCertificatul de participare la procedura cu oferta independenta; Certificat atestare fiscala privind achitarea obligatiilor exigibile catre bugetul de stat si catre bugetele asigurarilor sociale de stat si Certificat privind plata taxelor si impozitelor locale(se va prezenta situatia obligatiilor exigibile in luna anterioara lunii in care se depun ofertele ); 1.Certificat constatator emis de oficiul registrului comertului ?din care sa reiasa: domeniul de activitate al ofertantului, conform CAEN, corespunde obiectuluiprocedurii; original sau copie conform cu originalul-scanat in format .pdf; Informatiile cuprinse in certificatul constatator trebuie sa fie reale/actuale la data limita de depunere a ofertelor.
Mentiune: Autoritatea contractanta isi rezerva dreptul ca inainte de transmiterea comunicarii privind rezultatul aplicariiprocedurii de atribuire, sa solicite ofertantului clasat pe primul loc sa prezinte pentru conformitate, certificatul constatatoremis de ONRC, in original / copie legalizata2.Autorizatie de mediu valabila, in procedura completa, emisa in baza HG 128/2002 de autoritatea competenta, dupa cazAgentia Judeteana sau Regionala pentru Protectia Mediului. Ofertantul va prezenta autorizatia de mediu din care sa reiasa in mod explicit fiecare activitate prevazuta in obiectul contractului, iar subcontractantii acestuia vor prezenta autorizatia de mediu pt.partea din contract pe care o executa.. In cazul unei asociatii, autorizatia de mediu din care sa reiasa in mod explicit fiecare activitate prevazuta in obiectul contractului trebuie prezentata de fiecare asociat in parte.3.Avize/Notificari/Autorizatii sanitare de functionare emise de DSP din care sa rezulte in mod explicit : operatorii economici sunt autorizati sa desfasoare activitatea de colectare, transport si eliminare a deseurilor medicale.4. Avize/Notificari/Autorizatii sanitare de functionare emisa de DSP pt.toate mijloacele de transport cu care se va face colectarea si transportul deseurilor spitalicesti de la autoritatea contractanta.5. Acord de functionare eliberat de Primaria pe raza careia ofertantul isi desfasoara activitatea din care sa reiasa ca obiectul de activitate al ofertantului include furnizarea de servicii din categoria celor care fac obiectul achizitiei.6. Dovada inregistrarii la Autoritatea Rutiera Romana-A.R.R. din care sa rezulte calitatea de operator de transport deseuri periculoase-conform OG 27/2011 privind transportul rutier-prezentarea documentului in original / copie legalizata/copie lizibila conform cu originalul-scanat in format .pdf.
Autorizatiile trebuie sa fie valabile la data limita de depunere a ofertelor
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Fisa de informatii generale-Operatorul economic are obligatia de a completa Formularul care trebuie
datat, semnat si parafat; deasemenea media cifrei de afaceri globala pe ultimi 3 ani
trebuie sa reprezinte un minimum de 442080 Lei;
Avand in vedere ca este impus un nivel ce trebuie indeplinit se va avea in vedere cursul mediu anual lei/valuta comunicat de BNR.
Bilant contabil la 31.12.2011 sau la 31.06.2012, vizat siinregistrat de organele competente
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
prezentarea documentului in original / copie legalizata/copie lizibila conform cu originalul-scanat in format .pdf.prezentarea documentului in original / copie legalizata/copie lizibila conform cu originalul-scanat in format .pdf.
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Declaratie privind echipamentele tehnice, utilajele, instalatiile disponibile pt.indeplinirea corespunzatoare a contractului;
Dovada detinerii in posesie a unui spatiu temporar de depozitare a deseurilor autorizat dotat cu instalatie frigorifica ? se va prezenta mentiune in Autorizatia de Mediu
Documente care dovedesc ca personalul prestatorului care proceseaza deseurile medicale are asigurari de sanatate care sa acopere riscurile profesionale;
Documente/informatii privind masurile de protectie a mediului pe care operatorul economic le poate aplica in timpul indeplinirii contractului de servicii - de-a lungul intregului proces: preluare, transport si eliminare deseurilor medicale.
Certificat de etalonare valabil eliberat de Biroul Roman de Metrologie Legala pentru mijloacele de masurare folosite la cantarirea deseurilor
Aviz si certificate de autorizare pentru toate ambalajele folosite la colectarea si transportul deseurilor medicale;
Certificate de atestare profesionala (ADR) pt.sofer, persoana desemnata si Consilier de Siguranta conf. OMS 82/1992;
Declaratie privind lista principalelor prestari de servicii in ultimii 3 ani. Lista a principalelor prestari de servicii efectuate in ultimii 3 ani, continand valori, perioade de livrare, beneficiari, indiferent daca acestia din urma sunt autoritati contractante sau clienti privati? prezentarea cel putin a unui document/certificat prin care sa confirme livrarea de servicii similare a caror valoare sa fie cel putin egala cu 221040 Lei"
Se vor prezenta rezultatele monitorizarii activitatii ofertantului din punct de vedere al protectiei mediului de catre institutii tehnice de specialitate, pentru ultimul trimestru incheiat;
MOSTRE- Neprezentarea acestora pana la limita de depunere a ofertelor, va duce larespingerea ofertei.
Autorizatie de transport de la ISU- conform HG 1061/2008 privind transportul deseurilor periculoase;
In cazul existentei subcontractantilor se va completa o declaratie cu subcontractantii si specializarea acestora si se vor prezenta si acordurile de subcontractare;
a.un sistem de management al calitatii in conformitate cu ISO 9001/2008 sau echivalentb.un sistem de management de mediu in conformitate cu ISO 14001/2005 sau echivalent
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
prezentarea documentului in original / copie legalizata/copie lizibila conform cu originalul-scanat in format .pdf.prezentarea documentului in original / copie legalizata/copie lizibila conform cu originalul-scanat in format .pdf.prezentarea documentului in original / copie legalizata/copie lizibila conform cu originalul-scanat in format .pdf.prezentarea documentului/documentelor in original / copie legalizata/copie lizibila conform cu originalul-scanat in format .pdf.prezentarea documentului in original / copie legalizata/copie lizibila conform cu originalul-scanat in format .pdf.prezentarea documentului in original / copie legalizata/copie lizibila conform cu originalul-scanat in format .pdf.prezentarea documentelor in original / copie legalizata/copie lizibila conform cu originalul-scanat in format .pdf.prezentarea documentelor in original / copie legalizata/copie lizibila conform cu originalul-scanat in format .pdf.prezentarea documentului in original / copie legalizata/copie lizibila conform cu originalul-scanat in format .pdf.Se vor prezenta mostre cu ambalajelefolosite pentru fiecare tip de deseuri spitalicesti? impreuna cu avizele tehniceale acestora eliberate de forurile competente, din care sa reiasa ca sunt indeplinite cerintele legale pentru a putea fi folosite in procesul de eliminare a deseurilor medicale mentionate anterior. Mostrele se vor prezenta pana la data limita de depunere a ofertelorprezentarea documentului in original / copie legalizata/copie lizibila conform cu originalul-scanat in format .pdf.prezentarea documentului in original / copie legalizata/copie lizibila conform cu originalul-scanat in format .pdf.prezentarea documentelor in original / copie legalizata/copie lizibila conform cu originalul-scanat in format .pdf.
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 16.04.2013 13:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
22.04.2013 16:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
Moneda in care se transmite oferta de pret: RON
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
90zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 23.04.2013 18:00
Locul: In SEAP
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: nu
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
Tip de finantare: Fonduri bugetare
VI.3) Alte informatii
In situatia in care doi sau mai multi ofertanti depun oferte financiare cu pretul cel mai scazut, atunci autoritatea contractanta va recurge la solicitarea de reofertare a pretului, prin intermediul facilitatilor SEAP, in conditii ce vor fi comunicate in timp util.
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala: Str. Stavropoleos, nr. 6, sector 3, Bucuresti, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030084, Romania, Tel. +40 213104641, Email: [email protected], Fax: +40 213104642 / +40 218900745, Adresa internet (URL): http: //www.cnsc.ro
Organism competent pentru procedurile de mediere
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
Termenul limita de depunere a contestatiilor este de 10 zile incepand cu ziua urmatoare luarii la cunostinta de catre contestator despre un act al autoritatii contractante pe care acesta il considera nelegal
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
OFICIUL JURIDIC
Adresa postala: Sos. Fundeni, nr. 258, Sector2, Localitatea: BUCURESTI, Cod postal: 0272435, Romania, Tel. +40 0213175222, Fax: +40 0213175221
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
06.03.2013 17:43
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer