Licitatie Publica - ACHIZITIE SERVICII DE COLECTARE, TRANSPORT SI ELIMINARE DESEURI SPITALICESTI
Anunt de participare numarul 59417/23.07.2008
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
SPITALUL CLINIC DE URGENTA "Prof. Dr. Octavian Fodor"
Adresa postala: Cluj-Napoca, str. Constanta nr. 5, Localitatea: Cluj-Napoca, Cod postal: 400158, Romania, Punct(e) de contact: Florin Ioan Crisan, Tel.0264.596414, Email: [email protected], Fax: 0264.455995, Adresa internet (URL): http: //www.scucj.ro, Adresa profilului cumparatorului: http: //www.scucj.ro, https: //www.e-licitatie
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Organism de drept public
Activitate (activitati)
- Sanatate
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
ACHIZITIE SERVICII DE COLECTARE, TRANSPORT SI ELIMINARE DESEURI SPITALICESTI
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Servicii
16 - Servicii de eliminare a deseurilor si a apelor uzate; salubrizare si servicii similare
Locul principal de prestare: Complex Clinica Mediala III-Chirurgie III-Str. Croitorilor nr.19-21
Sectia Clinica de Ginecologie Dominic Stanca Str. 21 Dec nr. 55-57, Sectia Clinica de Ortopedie-Traumatologie str. G-ral Traian Mosoiunr. 47, Sectia Clinica Psihiatrie cr. Str. Decebal nr. 126
II.1.3) Anuntul implica
Incheierea unui acord-cadru
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
Contractele subsecvente urmeaza sa se atribuie prin reluarea competitiei: Nu
Acord-cadru cu un singur agent economic
Durata acordului-cadru: 2 ani
Valoarea estimata fara TVA: intre 240, 000 si 480, 000RON
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
ACHIZITIE SERVICII DE COLECTARE, TRANSPORT SI ELIMINARE DESEURI SPITALICESTI
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
90122240-2 - Servicii de colectare, de transport si de eliminare a deseurilor spitalicesti (Rev.1)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
Conform fisa de date a achizitiei si caietului de sarcini
Valoarea estimata fara TVA: intre 240, 000 si 480, 000RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului sau termenul pentru finalizare
24 luni incepand de la data atribuirii contractului
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice i garantii solicitate
Garantia de participare in cuantum de 2500 leiGarantia de buna executie in cuantum de 10 % din valoarea fara TVA a contractului
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
Fonduri bugetare, venituri proprii.
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Asociere/Subcontractare - Formular 7
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Declaratie privind neincadrarea in situatiile prevazute de art. 181 din OUG 34/2006 - Formular 3
Declaratie privind eligibilitatea - Formular 4
Certificat unic de inregistrare emis de Oficiul Registrului Comertului de pe langa Camera de comert si industrie nationala sau teritoriala (pt. pers. juridice romane) documente edificatoare care sa dovedeasca o forma de inregistrare ca persoana juridica sau de inregistrare /atestare ori apartenenta din punct de vedere profesional in conformitate cu prevederile legale din tara in care ofertantul este rezident(pt. pers. juridice straine)
Certificate constatatoare privind indeplinirea obligatiilorexigibile de plata a impozitelor si taxelor catre stat(bugetul consolidat) precum si impozitele si taxele locale
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Ultima balanta/bilant
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Autorizatia de Mediu de la Ministerul Mediului si Gospodaririi Apelor cu anexe
Aviz/certificat de autorizare a ambalajelor emis de Ministerul Economiei si Comertului.
Aviz/certificat de autorizare pt. transportul deseurilor emis de un organism competent
Formularul nr.5-Informatii generaleFormular nr. 8-Lista principalelor prestatii din ulrtimii 3 ani
Formular nr.9-Lista utilajelor, echipamentelor tehnice din dotare.
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 29.08.2008 12:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
05.09.2008 09:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
90zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 05.09.2008 09:30
Locul: Sediul autoritatii contractante, str. Constanta nr.5 et.2, Cluj-Napoca
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
Reprezentantii participanti la sedinta de deschidere vor prezenta imputernicire
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
VI.3) Alte informatii
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
CONSILIUL NATIONAL DE SOLUTIONARE A CONTESTATIILOR
Adresa postala: STR. STAVROPOLEOS NR6, Localitatea: BUCURESTI, Cod postal: 030084, Romania, Tel.021/3104641, Email: [email protected], Fax: 02113104642, Adresa internet (URL): http: //www.cnsc.ro
Organism competent pentru procedurile de mediere
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
Serviciul Juridic
Adresa postala: Str. Constanta nr.5, Localitatea: cluj-napoca, Cod postal: 400158, Romania, Tel.0264596414, Email: [email protected], Fax: 0264/455995, Adresa internet (URL): http: //www.scucj.ro
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
22.07.2008 14:56