Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - Achizitie servicii de consultanta in domeniul managementului activitatilor proiectului ?DEZVOLTAREA UNUI SISTEM DE MONITORIZARE A INDICATORILOR DE PERFORMANTA IN SECTORUL SERVICIILOR COMUNITARE DE UTILITATI PUBLICE?


Anunt de participare numarul 110443/28.10.2010
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
Ministerul Administratiei si Internelor - Directia Generala Financiara
Adresa postala:  Piata Revolutiei nr.1A, sector 1, Bucuresti, Localitatea:  Bucuresti, Cod postal:  010086, Romania, Punct(e) de contact:  George Martac, Tel. 021.303.70.80 int.10647, In atentia:  George Martac, Email:  [email protected], Fax:  021.313.27.61, Adresa internet (URL):  www.mai.gov.ro, Adresa profilului cumparatorului:  www.e-licitatie.ro
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Minister sauorice alta autoritate nationala sau federala, inclusiv subdiviziuni regionale sau locale ale acestora
Activitate (activitati)
- Servicii generale ale administratiilor publice
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
Achizitie servicii de consultanta in domeniul managementului activitatilor proiectului ?DEZVOLTAREA UNUI SISTEM DE MONITORIZARE A INDICATORILOR DE PERFORMANTA IN SECTORUL SERVICIILOR COMUNITARE DE UTILITATI PUBLICE?
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Servicii
11 - Servicii de consultanta pentru afaceri si management si servicii conexe
Locul principal de prestare: Baza operationala a proiectului va fi in Bucuresti, sediul Ministerului Administratiei si Internelor ? Directia pentru Dezvoltare Locala din cadrul Directiei Generale pentru Relatia cu Comunitatile Locale, Piata Revolutiei, nr.1A, Sector 1, Bucuresti
Codul NUTS: RO321 - Bucuresti
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Achizitie servicii de consultanta in domeniul managementului activitatilor proiectului ?DEZVOLTAREA UNUI SISTEM DE MONITORIZARE A INDICATORILOR DE PERFORMANTA IN SECTORUL SERVICIILOR COMUNITARE DE UTILITATI PUBLICE? al Directiei pentru Dezvoltare Locala.
Ofertantul va oferi sprijin echipei de management a beneficiarului in vederea asigurarii managementului tehnic si financiar al proiectului ?DEZVOLTAREA UNUI SISTEM DE MONITORIZARE A INDICATORILOR DE PERFORMANTA IN SECTORUL SERVICIILOR COMUNITARE DE UTILITATI PUBLICE? pentru implementarea cu succes a acestuia, in conformitate cu prevederile Contractului de Finantare
Beneficiarul, avand sprijinul Ofertantului, raspunde de organizarea, planificarea si monitorizarea proiectului, atat din punct de vedere tehnic, financiar, imagine si publicitate, cat si al activitatilor de elaborare a cererilor de rambursare si a documentatiei aferente acestora, inclusiv elaborarearapoartelor de progresin conformitate cu Ghidul Solicitantului.
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
73200000-4 - Servicii de consultanta in cercetare si in dezvoltare (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
Servicii de consultanta in domeniul managementului activitatilor proiectului ?DEZVOLTAREA UNUI SISTEM DE MONITORIZARE A INDICATORILOR DE PERFORMANTA IN SECTORUL SERVICIILOR COMUNITARE DE UTILITATI PUBLICE?
Valoarea estimata fara TVA: 317, 300RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului sau termenul pentru finalizare
11 luni incepand de la data atribuirii contractului
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice ?i garantii solicitate
Cuantumul garantiei de participare este de 6000 lei.Garantia de buna executie se constitiue in procent de 10% din valoarea fara TVA a contractului.
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
Acest contract este finantat prin proiectul Dezvoltarea unui sistem de monitorizare a indicatorilor de performanta in sectorul serviciilor comunitare de utilitati publice, cod SMIS 2903
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Asociere/subcontractare
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Declaratie privind eligibilitatea (Declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 180 din O.U.G. nr. 34/2006)-Formularul nr. 4;Declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 181 din O.U.G. nr. 34/2006 - Formularul nr. 5;Certificat de atestare fiscala eliberat de organul de administrare fiscala al unitatii administrativ teritoriale de pe raza careia societatea isi are sediul social privind plata obligatiilor la bugetul de stat sau echivalent;Certificat de atestare fiscala privind plata impozitelor si taxelor locale;Certificat pentru plata CAS (pentru statele in care autoritatile fiscale nu colecteaza si CAS);Cazier judiciar pentru administratorul / administratorii, asa cum sunt mentionati in Certificatul Constatator;Certificatul constatator emis de Oficiul Registrului Comertului din care sa reiasa ca societatea are ca obiect de activitate prestarea serviciilor solicitate prin prezenta procedura.
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Informatii generale privindsituatia economica si financiara-Fisa de informatii generale ? Formular nr.6;Situatiile financiare aferente exercitiilor financiare 2007, 2008 si 2009.
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
- cifra de afaceri medie anuala a ofertantului (operator economic sau membrii asocierii de operatori economici, impreuna) pe ultimii trei ani (2007, 2008 si 2009) este mai mare decat echivalentul in lei a 80.000 EURO.- media rezultatului net al exercitiului financiar al ofertantului (operator economic sau membrii asocierii de operatori economici, impreuna) pe ultimii trei ani (2007, 2008 si 2009) este pozitiva. In cazul in care ofertantul este infiintat dupa 31.12.2009, acesta trebuie sa prezinte ultima balanta de verificare cu rezultat pozitiv.
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Declaratie privind Lista principalelor prestari de servicii in ultimii 3 ani-Formularul nr.7;Ofertantul (operator economic sau membrii asocierii impreuna) trebuie sa faca dovada ca in ultimii 3 ania finalizat cu succes un contract similar de management din cadrul implementarii unui proiect, finantat din fonduri europene, ce a presupus realizarea unui sistem informatic complex. Valoarea proiectului trebuie sa fi fost de minim 1.800.000 EUR.
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
1. Liderul de echipa: Expert in managementul general al proiectului: Pregatire profesionala si aptitudini (la nivel minim)-Diploma de absolvire a studiilor superioare universitare de lunga durata;
-Certificat profesional recunoscut international in Management de Proiect;
-Certificare COR 241919, sau echivalentpentru alte tari;
-Aptitudini de organizare si comunicare;
-Abilitati demonstrate in coordonarea unei echipe.Experienta profesionala generala (minim)-Minimum 10 ani experienta profesionala in domeniul IT&C, din care minimum 5 ani experienta in managementul de proiect;
-Experienta si cunoastere a cel putin unei Metodologii de Management de Proiect recunoscute(Ex.PMBOK, PRINCE2, TEMPO sau echivalenta;
-Experienta in coordonarea si supervizarea tuturor aspectelor tehnice ale unor proiecte similare;
-Experienta in managementul schimbarii;Experienta profesionala specifica (minim)-Asigurarea managementului a cel putin 2 proiecte de complexitate similara din care cel putin 1 sa fi fost finantat din fonduri europene. Se va furniza recomandare nominala de Team Leader/Project Manager pentru fiecare din cele 2 proiecte.2. Expert financiarPregatire profesionala si aptitudini (la nivel minim)-Diploma de absolvire a studiilor superioare de lunga duratain domeniul financiar;
-Participarea la minimum 2 programe de specializare / perfectionare in accesarea instrumentelor structurale;Experienta profesionala generala (minim)-Minim 10 ani experienta;Experienta profesionala specifica (minim)-Minim 3 ani experienta profesionala in domeniul gestionarii financiare in programe /proiecte finantate din fonduri europene, din care cel putin un proiect/program de complexitate similara;
-Cunostinte relevante privind operatiunile contabile si incadrarea cheltuielilor in bugetul proiectului si achizitii demonstrate prin participarea ca expert financiar in minim 2 proiecte finantate din fonduri europene, Banca Mondiala sau bugetul de stat (minim 2 recomandari de la beneficiari).Continuarea nivelului minim necesar se va regasi la pct.VI.3 ALTE INFORMATII
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 18.11.2010 08:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
18.11.2010 10:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
Pana la: 31.01.2011
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 18.11.2010 12:00
Locul: Ministerul Administratiei si Internelor-Directia Generala Logistica, str.Eforie nr.3 sector 5 Buc.
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
La sedinta publica de deschidere pot participa reprezentanti ai operatorilor economici ofertanti, pe baza unei imputerniciri scrise.
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Da
Trimitere (trimiteri) la proiect(e) si/sau program(e): Acest contract este finantat prin proiectul Dezvoltarea unui sistem de monitorizare a indicatorilor de performanta in sectorul serviciilor comunitare de utilitati publice, cod SMIS 2903, aprobat, in baza axei prioritare 2 ?Imbunatatirea calitatii si eficientei furnizarii serviciilor publice.
Tip de finantare: Cofinantare
VI.3) Alte informatii
3. Expert in monitorizare si raportarePregatire profesionala si aptitudini (la nivel minim)-studii superioare universitare de lunga durata;
-certificari/atestari in domeniul managementului de proiect;Experienta profesionala generala (minim)-Minimum 5 ani experienta profesionala in domeniul managementului de proiect;
-Experienta in monitorizare si raportare in proiecte de complexitate similara;Experienta profesionala specifica (minim.)-Minim 3 ani de experienta inactivitatea de monitorizare si raportare;
-Participare in minim 1 proiect similar ca marime si complexitate cu rol de responsabil monitorizare si raportare.4. Expert in informare si publicitatePregatire profesionala si aptitudini (la nivel minim)-Diploma de absolvire a studiilor superioare de lunga duratain domeniu comunicarii si relatiilor publice (comunicare, relatii publice, jurnalism);
-Certificari profesionale /specializare / perfectionare in domeniul comunicarii si relatiilor publice;
-Certificari profesionale / studii post-universitare in domeniul publicitatii;Experienta profesionala generala (minim)-Minimum 7 ani experienta profesionala in domeniul comunicarii si relatiilor publice.Eperienta profesionala specifica (minim)- Experienta de minim 5 ani ca specialistin Relatii Publice, cu atributii si responsabilitati in activitati specifice, precum: initierea si mentinerea relatiei cu mass media, pregatirea si transmiterea materialelor publicitare, scrierea si transmiterea comunicatelor de presa, organizarea de evenimente: seminare, conferinte, simpozioane, work-shop-uri, intruniri etc.
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala:  Strada Stravopoleos nr.6 sector 3 Bucuresti, Localitatea:  Bucuresti, Cod postal:  030084, Romania, Tel. 021.310.46.41, Email:  [email protected], Fax:  021.310.46.42, Adresa internet (URL):  www.cnsc.ro
Organism competent pentru procedurile de mediere
Curtea de Apel Bucuresti
Adresa postala:  Splaiul Independentei nr.5, Localitatea:  Bucuresti, Cod postal:  050091, Romania, Tel. 021.3321240, Email:  [email protected], Fax:  021.3195183, Adresa internet (URL):  http: /portal.just.ro
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
5 zile incepand cu ziua urmatoare a luarii la cunostinta despre un act al autoritatii contractante.
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
Ministerul Administratiei si Internelor-Directia Generala Juridica
Adresa postala:  Piata Revolutiei nr.1A sectorul 1, Localitatea:  Bucuresti, Cod postal:  010086, Romania, Tel. 021.314.13.76, Fax:  021.313.02.19, Adresa internet (URL):  www.mai.gov.ro
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
28.10.2010 14:46
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer