Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - Achizitie servicii de consultanta pentru managementul proiectului "Reabilitarea Centrului Cultural Istoric al municipiului Barlad"


Anunt de participare numarul 83636/03.08.2009
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
JUDETUL VASLUI
Adresa postala: Stefan cel Mare nr 79, Localitatea: Vaslui, Cod postal: 730168, Romania, Punct(e) de contact: Petrica Manolachi, Tel.0235361095, In atentia: Iacob Iulia; Vasiliu Cristina, Email: [email protected], Fax: 0235361091, Adresa internet (URL): www.consiliu.vaslui.ro, Adresa profilului cumparatorului: www.e-licitatie.ro
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Autoritate regionala sau locala
Activitate (activitati)
- Servicii generale ale administratiilor publice
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
Achizitie servicii de consultanta pentru managementul proiectului "Reabilitarea Centrului Cultural Istoric al municipiului Barlad"
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Servicii
11 - Servicii de consultanta pentru afaceri si management si servicii conexe
Locul principal de prestare: Consiliul judetean Vaslui, Vaslui, str.Stefan cel Mare nr. 79, judetul Vaslui.
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Achizitionare servicii de consultanta pentru managementul proiectului "Reabilitarea Centrului Cultural Istoric al municipiului Barlad".
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
79400000-8 - Consultanta in afaceri si in management si servicii conexe (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
Consultanta pentru managementul proiectului "Reabilitarea Centrului Cultural Istoric al municipiului Barlad", conform caietului de sarcini.
Valoarea estimata fara TVA: 158, 308RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului sau termenul pentru finalizare
23 luni incepand de la data atribuirii contractului
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice i garantii solicitate
Nesolicitat
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
1. Fondul European de Dezvoltare Regionala; 2. Buget de stat; 3. Buget local. Plata se va efectua cu ordin de plata.
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Asociere
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Declaratie privind eligibilitatea;Declaratie privind neincadrarea in situatiile prevazute la art. 181 din Ordonanta de urgenta a Guvernului nr. 34/2006;Certificat constatator privind indeplinirea obligatiilor exigibile de plata a impozitelor si taxelor catre stat, precum si a contributiilor pentru asigurarile sociale de stat;Certificat constatator privind indeplinirea obligatiilor exigibile de plata a impozitelor si taxelor locale;Certificat constatator emis de oficiul registrului comertului;Certificat de inregistrare emis de Camera de Comert si Industrie;Certificat de inregistrare in scopuri de TVA; Pentru persoane juridice/fizice straine: documente care dovedesc o forma de inregistrare / atestare ori apartenenta din punct de vedere profesional;
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
-Informatii generale ofertant;
-Copii ale bilanturilor contabile pe ultimii 3 ani incheiati;
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
-cifra medie anuala de afaceri pe ultimii 3 ani incheiati, minim310.000 lei, sau pe perioada de la infiintare, daca aceasta perioada este mai mica de 3 ani.
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
-declaratie privind lista principalelor prestari de servicii in ultimii 3 ani;
-experienta similara;
-contractele de prestari servicii prezentate ca similare in formularul experienta similara;
-copii ale contractelor de finantare pentru care a realizat servicii de consultanta in managementul de proiect ;
-recomandare din partea beneficiarului, privind modul de indeplinire a obligatiilor contractuale.
-declaratie privind personalul responsabil cu indeplinirea contractului de servicii;
-curriculum vitae- pentru personalulresponsabil cu indeplinirea contractului de servicii. CV-urile trebuie sa fie insotite de copii de pe diplome / certificate de studii mentionate in CV-ul respectiv, precum si de pe documente care sa confirme experienta profesionala indicata.-declaratii de disponibilitate - pentru personalul responsabil cu indeplinirea contractului de sercicii;
-contracte de colaborare cu persoanele de specialitate care nu sunt angajati permanenti ai ofertantului daca este cazul (Contractele de colaborare trebuie sa precizeze ca va participa la prestarea acestor servicii, pe toata perioada, pina la indeplinirea contractului).
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
-experienta in derularea, in ultimii3 ani, a minim douaproiecte cu valori peste 1 milion euro/proiect(in care a realizat servicii de consultanta in managementul proiectelor), dovedita prin lista contractelor similare din ultimii 3 ani;Personal care sa posede expertiza si experienta necesara, respectiv: -1 manager de proiect, cu diploma de studii universitare, cu experienta specifica in domeniul managementului proiectelor finantate din fonduri nerambursabile europene;
-1 responsabil tehnic, cu diploma de studii universitare, cu experienta specifica in domeniul reabilitarii monumentelor istorice;
-1 responsabil financiar, cu diploma de studii universitare, cu experienta specifica in domeniul managementului financiar al proiectelor finantate din fonduri nerambursabile europene;Membrii echipei de experti trebuie sa posede, impreuna, pe langa experienta specifica: -experienta in derularea de proiecte cu valori de peste 1 milion euro/proiect finantate din fonduri nerambursabile europene ;
-cunostinte de management de proiect;
-foarte buna cunoastere a procedurilor si legislatiei nationale relevante pentru obiectivele si scopurile contractului;
-experienta in managementul general si financiar al proiectelor si coordonarea unor echipe de experti;
-experienta in derularea procedurilor de achizitie cf OUG 34/2006, cu modificarile si completarile ulterioare.
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 25.08.2009 16:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
26.08.2009 10:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
90zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 26.08.2009 14:00
Locul: Consiliul judetean Vaslui, strada Stefan cel Mare, nr. 79, cod postal 730168, judetul Vaslui, Romania
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
Imputerniciti ai ofertantilor.
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Da
Trimitere (trimiteri) la proiect(e) si/sau program(e): Programul Operational Regional 2007-2013; Axa prioritara 5- "Dezvoltarea durabila si promovarea turismului";Domeniul major de interventie 5.1- "Restaurarea si valorificarea durabila a patrimoniului cultural, crearea si modernizarea infrastructurilor conexe"; Proiect: "Reabilitarea Centrului Cultural Istoric al municipiului Barlad"; Cod SMIS 2099.
VI.3) Alte informatii
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Curtea de Apel Iasi
Adresa postala: str. Anastasie Panu nr. 25 bis., Localitatea: Iasi, Cod postal: 700024, Romania, Tel.0232/260600, Email: [email protected], Fax: 0232/255907
Organism competent pentru procedurile de mediere
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala: Str. Stavropoleos nr. 6, sector 3., Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030084, Romania, Tel.021 310.46.41, Email: [email protected], Fax: 021 310.46.42, Adresa internet (URL): www.cnsc.ro
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
Consiliul judetean Vaslui- Compartimentul juridic contencios
Adresa postala: Strada Stefan cel Mare, nr. 79, judetul Vaslui., Localitatea: Vaslui, Cod postal: 730168, Romania, Tel.0235/361089, Email: [email protected], Fax: 02353/361090, Adresa internet (URL): www.cjvs.ro
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
03.08.2009 13:27
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer