Licitatie Publica - Achizitie servicii de curatenie - DS Hunedoara si 7 subunitati 2012
Anunt de participare numarul 135936/25.05.2012
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
REGIA NATIONALA A PADURILOR - ROMSILVA
Adresa postala: B-dul Magheru nr. 31, sect. 1, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 70164, Romania, Punct(e) de contact: Daniel Vasile Robu, Tel. +40 213171005, Email: [email protected], Fax: +40 213169745, Adresa internet (URL): www.rosilva.ro, Adresa profilului cumparatorului: www.e-licitatie.ro
Adresa de la care se pot obtine informatii suplimentare:
REGIA NATIONALA A PADURILOR ? ROMSILVA ? DIRECTIA SILVICA HUNEDOARA
Adresa postala: str.M.Viteazu, nr.10, jud.Hunedoara, Localitatea: Deva, Cod postal: 330091, Romania, Punct(e) de contact: Biroul Productie, Marketing, Achizitii, Tel. +40 254205100, In atentia: ing.Gorun Gabriel, Email: [email protected], Fax: +40 254205111
Caietul de sarcini si documentele suplimentare (inclusiv documentele pentru dialogul competitiv si sistemul de achizitie dinamic) pot fi obtinute la:
REGIA NATIONALA A PADURILOR ? ROMSILVA ? DIRECTIA SILVICA HUNEDOARA
Adresa postala: str.M.Viteazu, nr.10, jud.Hunedoara, Localitatea: Deva, Cod postal: 330091, Romania, Punct(e) de contact: Biroul Productie, Marketing, Achizitii, Tel. +40 254205100, In atentia: ing.Gorun Gabriel, Email: [email protected], Fax: +40 254205111
Ofertele sau solicitarile de participare trebuie transmise la:
REGIA NATIONALA A PADURILOR ? ROMSILVA ? DIRECTIA SILVICA HUNEDOARA
Adresa postala: str.M.Viteazu, nr.10, jud.Hunedoara, Localitatea: Deva, Cod postal: 330091, Romania, Punct(e) de contact: Biroul Productie, Marketing, Achizitii, Tel. +40 254205100, In atentia: ing.Gorun Gabriel, Email: [email protected], Fax: +40 254205111
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
regie autonoma
Activitate (activitati)
Altele: silvicultura
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
Achizitie servicii de curatenie - DS Hunedoara si 7 subunitati 2012
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Servicii
14 - Servicii de curatenie pentru cladiri si servicii de administrare a proprietatilor
Locul principal de prestare: Serviciile de curatenie vor fi prestate la locatiile specificate in ANEXA B ? INFORMATII PRIVIND LOTURILE.
Codul NUTS: RO321 - Bucuresti
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Se achizitioneaza servicii de curatenie pentru o perioada de 12 luni: Lot 1 Sediu Directia Silvica Hunedoara, Lot 2 Sediu Ocolul Silvic Baia de Cris, Lot 3 Sediu Ocolul Silvic Geoagiu, Lot 4 Sediu Ocolul Silvic Gradiste, Lot 5 Sediu Ocolul Silvic Hunedoara, Lot 6 Sediu Ocolul Silvic Petrosani, Petrosani, Lot 7 Sediu Ocolul Silvic Pui, Lot 8 Sediu Ocolul Silvic Retezat, Mai multe detalii referitoare la loturi se gasesc in ANEXA B ? INFORMATII PRIVIND LOTURILE.
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
90910000-9 - Servicii de curatenie (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Da
Trebuie depuse oferte pentru unul sau mai multe loturi
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului/acordului cadru
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
Cantitati : Lot 1 Sediu Directia Silvica Hunedoara, Suprafata obiectiv: 820 mpLot 2 Sediu Ocolul Silvic Baia de Cris, Suprafata obiectiv: 324 mpLot 3 Sediu Ocolul Silvic Geoagiu, Suprafata obiectiv: 191 mpLot 4 Sediu Ocolul Silvic Gradiste, Suprafata obiectiv: 100 mpLot 5 Sediu Ocolul Silvic Hunedoara, Suprafata obiectiv: 198 mpLot 6 Sediu Ocolul Silvic Petrosani, Petrosani, Suprafata obiectiv: 173 mpLot 7 Sediu Ocolul Silvic Pui, Suprafata obiectiv: 180 mpLot 8 Sediu Ocolul Silvic Retezat, Suprafata obiectiv: 200 mp
Valoarea estimata fara TVA: 54, 000RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului/acordului cadru sau termenul pentru finalizare
12 luni incepand de la data atribuirii contractului
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice ?i garantii solicitate
Valoarea garantiei pentru fiecare lot este prezentata in ANEXA B ? INFORMATII PRIVIND LOTURILE Perioada de valabilitate a garantiei de participare: 90 zile de la data limita stabilita pentru depunerea ofertelor. In situatii exceptionale, comisia de evaluare poate solicita acordul ofertantilor pentru marirea perioadei de valabilitate a garantiei de participare. Forma de constituire a garantiei de participare: - plata in numerar la casieria autoritatii contractante (cf. art. 86 din H.G. 925/2006). - virament bancar sau printr-un instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara ori de o societate de asigurari, care se prezinta in cuantumul si pentru perioada prevazuta in documentatia de atribuire; Cont RO17RZBR0000060001246149 ? Raiffeisen Bank sucursala Deva. - scrisoare de garantie bancara. Alte detalii referitoare la garantia de participare pentru fiecare lot sunt prezentate in ANEXA B ? INFORMATII PRIVIND LOTURILE. Indiferent de modalitatea de constituire a garantiei de participare, ofertantul va depune la sediul D.S. Hunedoara pana la data si ora limita de depunere a ofertelor dovada constituirii garantiei. In cazul in care G.P. nu este prezentata pana cel mai tarziu la deschiderea ofertelor precum si in cazul in care nu este constituita in conditiile prezentate mai sus, in cuantumul si pentru perioada de valabilitate stabilite in prezenta documentatie, respectiva oferta va fi considerata inacceptabila si va fi respinsa. A.C. are dreptul de a retine garantia de participare, ofertantul pierzand suma constituita, atunci cand acesta din urma se afla in oricare din situatiile prevazute de art. 87 din H.G. 925/2006. In termen de maxim 5 zile lucratoare de la semnarea contractului, prestatorul va fi obligat, prin contract, sa constituie garantia de buna executie a contractului conform art.90 din H.G. 925/2006, in cuantum de 5 % din valoarea contractului. Aceasta garantie se retine pentru eventuale prejudicii care ar putea fi aduse achizitorului prin nerespectarea prevederilor contractuale. Deblocarea garantiei depuse se va face conform art. 92 din H.G. 925/2006.
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
Surse proprii de finantare ale Regiei Nationale a Padurilor ? Romsilva
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Asociere conform art. 44 din O.U.G. nr. 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Cerinta nr. 1 Informatii privind asocierea, dupa caz.
In cazul in care oferta este depusa de o asociatie, fiecare operator economic din cadrul asocierii va trebui sa indeplineasca conditiile privind Situatia personala a ofertantului, Capacitatea de exercitare a activitatii profesionale (inregistrare). Situatia economico-financiara si Capacitatea tehnica si profesionala pot fi indeplinite prin cumul de catre membrii asociatiei respective.
ii)Se vor atasa obligatoriu toate documentele solicitate la Situatia personala a ofertantului, Capacitatea de exercitare a activitatii profesionale (inregistrare), pentru fiecare operator economic asociat. In cazul in care ofertantul nu apeleaza la acociati pentru indeplinirea contractului, formularul se completeaza cu ?NU ESTE CAZUL? sau nu se prezinta. Mentiune: Daca ofertantul castigator va fi o asociatie, autoritatea contractanta solicita legalizarea asocierii conform prevederilor legale, pana la data incheierii contractului de achizitie publica.
Cerinta nr. 2 Informatii privind subcontractantii, dupa caz.
Nota: Fiecare subcontractant va trebui sa prezinte formularul , ,Informatii generale? completat cu propriile date, pentru recunoastere, conform art. 45, alin.(2) din OUG nr.34/2006.
Cerinta nr. 3 Sustinerea invocata conform art. 186 si 190 din O.U.G. nr. 34/2006, dupa caz.
In cazul unei sustineri invocate conform art. 186 si 190 din O.U.G. nr. 34/2006, angajamentul de sustinere incheiat in forma autentica va cuprinde o clauza prin care autoritatea contractanta isi rezerva dreptul de a solicita sustinatorului indeplinirea obligatiilor contractuale neexecutate de catre persoana sustinuta. Sustinatorul raspunde pentru prejudiciile cauzate autoritatii contractante ca urmare a nerespectarii obligatiilor prevazute in angajament, aceasta din urma are posibilitatea de actiune directa impotriva sustinatorului (cf. art. 11^1 din H.G. 925/2006).
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
Nr. 4036 din 29.03.2012
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 13.06.2012 12:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
14.06.2012 11:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
90zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 14.06.2012 12:00
Locul: DIRECTIA SILVICA HUNEDOARA, Deva, str.Mihai Viteazu nr.10, cod. 330091, jud. Hunedoara
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
La deschiderea ofertelor pot participa doar reprezentantii legali ai ofertantilor sau imputerniciti ai acestora.
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
Tip de finantare: Alte fonduri
VI.3) Alte informatii
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala: Str. Stavropoleos, nr. 6, sector 3, Bucuresti, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030084, Romania, Tel. +40 213104641, Email: [email protected], Fax: +40 213104642 / +40 218900745, Adresa internet (URL): http: //www.cnsc.ro
Organism competent pentru procedurile de mediere
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
In termen de 5 zile dupa data luarii la cunostinta de catre contestator de un act al autoritatii contractante, pe care acesta il considera nelegal.
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
Compartimentul Juridic al D.S.Hunedoara
Adresa postala: str.M.Viteazu, nr.10, jud.Hunedoara, Localitatea: Deva, Cod postal: 330091, Romania, Tel. +40 254205100, Email: [email protected], Fax: +40 254205111
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
24.05.2012 10:45