Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - Achizitie servicii de curatenie - DS Hunedoara si 7 subunitati 2012


Anunt de participare numarul 135936/25.05.2012
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
REGIA NATIONALA A PADURILOR - ROMSILVA
Adresa postala: B-dul Magheru nr. 31, sect. 1, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 70164, Romania, Punct(e) de contact: Daniel Vasile Robu, Tel. +40 213171005, Email: [email protected], Fax: +40 213169745, Adresa internet (URL): www.rosilva.ro, Adresa profilului cumparatorului: www.e-licitatie.ro
Adresa de la care se pot obtine informatii suplimentare:
REGIA NATIONALA A PADURILOR ? ROMSILVA ? DIRECTIA SILVICA HUNEDOARA
Adresa postala: str.M.Viteazu, nr.10, jud.Hunedoara, Localitatea: Deva, Cod postal: 330091, Romania, Punct(e) de contact: Biroul Productie, Marketing, Achizitii, Tel. +40 254205100, In atentia: ing.Gorun Gabriel, Email: [email protected], Fax: +40 254205111
Caietul de sarcini si documentele suplimentare (inclusiv documentele pentru dialogul competitiv si sistemul de achizitie dinamic) pot fi obtinute la:
REGIA NATIONALA A PADURILOR ? ROMSILVA ? DIRECTIA SILVICA HUNEDOARA
Adresa postala: str.M.Viteazu, nr.10, jud.Hunedoara, Localitatea: Deva, Cod postal: 330091, Romania, Punct(e) de contact: Biroul Productie, Marketing, Achizitii, Tel. +40 254205100, In atentia: ing.Gorun Gabriel, Email: [email protected], Fax: +40 254205111
Ofertele sau solicitarile de participare trebuie transmise la:
REGIA NATIONALA A PADURILOR ? ROMSILVA ? DIRECTIA SILVICA HUNEDOARA
Adresa postala: str.M.Viteazu, nr.10, jud.Hunedoara, Localitatea: Deva, Cod postal: 330091, Romania, Punct(e) de contact: Biroul Productie, Marketing, Achizitii, Tel. +40 254205100, In atentia: ing.Gorun Gabriel, Email: [email protected], Fax: +40 254205111
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
regie autonoma
Activitate (activitati)
Altele: silvicultura
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
Achizitie servicii de curatenie - DS Hunedoara si 7 subunitati 2012
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Servicii
14 - Servicii de curatenie pentru cladiri si servicii de administrare a proprietatilor
Locul principal de prestare: Serviciile de curatenie vor fi prestate la locatiile specificate in ANEXA B ? INFORMATII PRIVIND LOTURILE.
Codul NUTS: RO321 - Bucuresti
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Se achizitioneaza servicii de curatenie pentru o perioada de 12 luni: Lot 1 Sediu Directia Silvica Hunedoara, Lot 2 Sediu Ocolul Silvic Baia de Cris, Lot 3 Sediu Ocolul Silvic Geoagiu, Lot 4 Sediu Ocolul Silvic Gradiste, Lot 5 Sediu Ocolul Silvic Hunedoara, Lot 6 Sediu Ocolul Silvic Petrosani, Petrosani, Lot 7 Sediu Ocolul Silvic Pui, Lot 8 Sediu Ocolul Silvic Retezat, Mai multe detalii referitoare la loturi se gasesc in ANEXA B ? INFORMATII PRIVIND LOTURILE.
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
90910000-9 - Servicii de curatenie (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Da
Trebuie depuse oferte pentru unul sau mai multe loturi
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului/acordului cadru
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
Cantitati : Lot 1 Sediu Directia Silvica Hunedoara, Suprafata obiectiv: 820 mpLot 2 Sediu Ocolul Silvic Baia de Cris, Suprafata obiectiv: 324 mpLot 3 Sediu Ocolul Silvic Geoagiu, Suprafata obiectiv: 191 mpLot 4 Sediu Ocolul Silvic Gradiste, Suprafata obiectiv: 100 mpLot 5 Sediu Ocolul Silvic Hunedoara, Suprafata obiectiv: 198 mpLot 6 Sediu Ocolul Silvic Petrosani, Petrosani, Suprafata obiectiv: 173 mpLot 7 Sediu Ocolul Silvic Pui, Suprafata obiectiv: 180 mpLot 8 Sediu Ocolul Silvic Retezat, Suprafata obiectiv: 200 mp
Valoarea estimata fara TVA: 54, 000RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului/acordului cadru sau termenul pentru finalizare
12 luni incepand de la data atribuirii contractului
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice ?i garantii solicitate
Valoarea garantiei pentru fiecare lot este prezentata in ANEXA B ? INFORMATII PRIVIND LOTURILE Perioada de valabilitate a garantiei de participare: 90 zile de la data limita stabilita pentru depunerea ofertelor. In situatii exceptionale, comisia de evaluare poate solicita acordul ofertantilor pentru marirea perioadei de valabilitate a garantiei de participare. Forma de constituire a garantiei de participare: - plata in numerar la casieria autoritatii contractante (cf. art. 86 din H.G. 925/2006). - virament bancar sau printr-un instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara ori de o societate de asigurari, care se prezinta in cuantumul si pentru perioada prevazuta in documentatia de atribuire; Cont RO17RZBR0000060001246149 ? Raiffeisen Bank sucursala Deva. - scrisoare de garantie bancara. Alte detalii referitoare la garantia de participare pentru fiecare lot sunt prezentate in ANEXA B ? INFORMATII PRIVIND LOTURILE. Indiferent de modalitatea de constituire a garantiei de participare, ofertantul va depune la sediul D.S. Hunedoara pana la data si ora limita de depunere a ofertelor dovada constituirii garantiei. In cazul in care G.P. nu este prezentata pana cel mai tarziu la deschiderea ofertelor precum si in cazul in care nu este constituita in conditiile prezentate mai sus, in cuantumul si pentru perioada de valabilitate stabilite in prezenta documentatie, respectiva oferta va fi considerata inacceptabila si va fi respinsa. A.C. are dreptul de a retine garantia de participare, ofertantul pierzand suma constituita, atunci cand acesta din urma se afla in oricare din situatiile prevazute de art. 87 din H.G. 925/2006. In termen de maxim 5 zile lucratoare de la semnarea contractului, prestatorul va fi obligat, prin contract, sa constituie garantia de buna executie a contractului conform art.90 din H.G. 925/2006, in cuantum de 5 % din valoarea contractului. Aceasta garantie se retine pentru eventuale prejudicii care ar putea fi aduse achizitorului prin nerespectarea prevederilor contractuale. Deblocarea garantiei depuse se va face conform art. 92 din H.G. 925/2006.
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
Surse proprii de finantare ale Regiei Nationale a Padurilor ? Romsilva
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Asociere conform art. 44 din O.U.G. nr. 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Pentru demonstrarea indeplinirii criteriilor de calificare si selectie ofertantul are dreptul de a prezenta initial(la deschiderea ofertelor) doar o declaratie pe propria raspundere(conform modelului din Sectiunea III FORMULARE) semnata de reprezentantul sau legal, prin care confirma ca indeplineste cerintele de calificare astfel cum sunt ele solicitate mai jos. Declaratia va fi insotita de o anexa in care ofertantul trebuie sa mentioneze succint, dar precis, modul concret de indeplinire a cerintelor de calificare si selectie, inclusiv valori (cf. art. 11, alin. (4) din H.G. 925/2006).Ofertantul care uzeaza de dreptul prevazut mai sus are obligatia de a prezenta/completa certificatele/documentele edificatoare care probeaza/confirma indeplinirea cerintelor de calificare, atunci cand primeste din partea autoritatii contractante o solicitare in acest sens, in termenul prevazut in respectiva solicitare, termen care nu va fi mai mic de 3 zile lucratoare (cf. art. 11, alin. (5) din H.G. 925/2006).In lipsa declaratiei mentionate mai sus, neprezentarea unui singur document(la deschiderea ofertelor), necesar pentru demonstrarea indeplinirii cerintelor stabilite prin criteriile de calificare si selectie sau pentru demonstrarea conformitatii ofertei cu cerintele solicitate, are ca efect descalificarea ofertantului.Cerinta nr. 1Informatii generaleModalitatea de indeplinire si aplicabilitatea in cadrul proceduriiCerinta obligatorie: - completarea si prezentarea formularului , ,Informatii generale? din Sectiunea III FORMULARENota: In cazul in care oferta este depusa de o asociere, fiecare operator economic din cadrul asocierii va completa acest formular.In cazul in care ofertantul subcontracteaza o parte din servicii, subcontractantii vor trebui sa completeze formularul , ,Informatii generale? cu propriile date, pentru recunoastere, conform art. 45, alin.(2) din OUG nr.34/2006.Cerinta nr. 2Declaratie privind eligibilitatea, inclusiv participarea la proceduraOperatorii economici participanti la procedura nu trebuie sa se incadreze in situatiile prevazute la art. 180 din OUG 34/2006, cu modificarile si completarile ulterioare (incadrarea in situatia prevazuta la art.180 din OUG nr. 34/2006 atrage excluderea ofertantului din procedura aplicata pentru atribuirea contractului de achizitie publica);Cerinte obligatorii: - completarea si prezentarea formularului , ,Declaratie privind eligibilitatea? din Sectiunea III FORMULARE- completarea si prezentarea formularului , ,Declaratie privind calitatea de participant la procedura? din Sectiunea III FORMULARE-completarea si prezentarea formularului ?Declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 69^1 din O.U.G. nr.34/2006? din Sectiunea a III-a FORMULARE;Persoanele cu functie de decizie in cadrul D.S.Hunedoara: - Director: ing. Ignat Emil- Director tehnic: ing. Pasarel Alin- Director economic: ec. Pastiu Crinela- completarea si prezentarea formularului , ,Certificat de participare la licitatie cu oferta independenta? din Sectiunea III FORMULAREIn cazul in care, in tara de origine sau in tara in care este stabilit ofertantul nu exista prevederi legale referitoare la declaratia pe propria raspundere, se accepta o declaratie autentica data in fata unui notar, a unei autoritati administrative sau judiciare sau a unei asociatii profesionale care are competente in acest sens.Cerinta nr. 3Declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 181 din O.U.G. nr.34/2006Modalitatea de indeplinire si aplicabilitatea in cadrul proceduriiCerinta obligatorie: - completarea si prezentarea formularului ?Declaratie privind neincadrarea in prevederile art.181 din O.U.G. nr.34/2006? din Sectiunea a III-a FORMULARE;In cazul in care, in tara de origine sau in tara in care este stabilit ofertantul nu exista prevederi legale referitoare la declaratia pe propria raspundere, se accepta o declaratie autentica data in fata unui notar, a unei autoritati administrative sau judiciare sau a unei asociatii profesionale care are competente in acest sens.In situatia in care din documentele solicitate reiese ca ofertantul se afla in una din situatiile prevazute de art. 181 din OUG 34/2006, acesta va fi exclus de la procedura pentru atribuirea contractului de achizitie publica.Cerinta nr. 4Certificat privind plata taxelor si impozitelor catre statModalitatea de indeplinire si aplicabilitatea in cadrul proceduriiCerinta obligatorie: - prezentare certificat privind plata taxelor si impozitelor catre stat, din care sa rezulte situatia obligatiilor scadente in luna anterioara celei in care se depun ofertele, original, copie legalizata sau copie lizibila semnata si stampilata pentru , ,conformitate cu originalul" de catre reprezentatul legal al firmei ofertante.In cazul in care in tara de origine sau in care ofertantul este rezident nu se emit documente de natura celor prevazute mai sus, se accepta doar , ,Declaratia pe propria raspundere privind neincadrarea in prevederile art.181? sau, daca in tara respectiva nu exista prevederi legale referitoare la declaratia pe propria raspundere, o declaratie autentica data in fata unui notar, a unei autoritati administrative sau judiciare sau a unei asociatii profesionale care are competente in acest sens. Cerinta nr. 1Persoane juridice / fizice romaneModalitatea de indeplinire si aplicabilitatea in cadrul proceduriiCerinta obligatorie : -prezentare certificat constatator emis de O.N.R.C. ? original, copie legalizata sau copie lizibila semnata si stampilata pentru , ,conformitate cu originalul" de catre reprezentatul legal al firmei ofertante, din care sa rezulte ca: - domeniul de activitate al ofertantului corespunde obiectului procedurii;Nota: Ofertantului clasat pe primul loc dupa evaluarea ofertelor i se va solicita certificatul constatator in original sau copie legalizata, inainte de transmiterea comunicarii privind rezultatul procedurii.Cerinta nr. 2Persoane juridice / fizice straineModalitatea de indeplinire si aplicabilitatea in cadrul proceduriiParticipantii la procedura sa fie legal inregistrati si sa aiba dreptul de a presta serviciile solicitate.Documente obligatorii: i) Se vor atasa copii legalizate sau copii lizibile, semnate si stampilate pentru , ,conformitate cu originalul" de catre reprezentatul legal al firmei ofertante, traduse in limba romana, dupa documentele care dovedesc o forma de inregistrare / atestare ori apartenenta din punct de vedere profesional.ii) Se vor atasa copii legalizate sau copii lizibile, semnate si stampilate pentru , ,conformitate cu originalul" de catre reprezentatul legal al firmei ofertante, traduse in limba romana, dupa documentele de infiintare ale operatorului economic (actul constitutiv, contractul de societate, statutul etc., dupa caz), cu toate modificarile intervenite (actele aferente modificarilor) pana la data deschiderii ofertelor.iii) Se vor atasa copii legalizate sau copii lizibile, semnate si stampilate pentru , ,conformitate cu originalul" de catre reprezentatul legal al firmei ofertante, traduse in limba romana dupa documentele relevante, emise de autoritatile competente din tara in care isi are sediul operatorul economic, faptul ca ofertantul (asociatii), au ca obiect de activitate principal sau secundar prestarea serviciilor solicitate prin prezenta documentatie de atribuire.Alte informatii: Autoritatea contractanta isi rezerva dreptul de a solicita ca documentele prezentate intr-o alta limba decat cea romana sa fie prezentate ulterior si intr-o traducere legalizata in limba romana.
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Cerinta nr. 1 Informatii privind asocierea, dupa caz.
In cazul in care oferta este depusa de o asociatie, fiecare operator economic din cadrul asocierii va trebui sa indeplineasca conditiile privind Situatia personala a ofertantului, Capacitatea de exercitare a activitatii profesionale (inregistrare). Situatia economico-financiara si Capacitatea tehnica si profesionala pot fi indeplinite prin cumul de catre membrii asociatiei respective.
Documente obligatorii: i) Acord de asociere(formularul Acord de asociere din Sectiunea III FORMULARE), in original, din care sa rezulte cine este liderul asociatiei si partea din contract pe care o va indeplini fiecare asociat (valoric si procent din valoarea contractului), inclusiv modul de utilizare a resurselor tehnice si umane, precum si imputernicirea liderului asociatiei de a semna oferta in numele asociatiei. In cazul in care acordurile de asociere sunt incheiate in alta limba decat limba romana, se va prezenta copie dupa acorduri si traducere legalizata in limba romana dupa acestea.
ii)Se vor atasa obligatoriu toate documentele solicitate la Situatia personala a ofertantului, Capacitatea de exercitare a activitatii profesionale (inregistrare), pentru fiecare operator economic asociat. In cazul in care ofertantul nu apeleaza la acociati pentru indeplinirea contractului, formularul se completeaza cu ?NU ESTE CAZUL? sau nu se prezinta. Mentiune: Daca ofertantul castigator va fi o asociatie, autoritatea contractanta solicita legalizarea asocierii conform prevederilor legale, pana la data incheierii contractului de achizitie publica.
Cerinta nr. 2 Informatii privind subcontractantii, dupa caz.
Modalitatea de indeplinire: daca este cazul, Cerinta obligatorie: - Se va completa formularul: ?Anexa nr. 18 ? Model declaratie subcontractanti? din Sectiunea III FORMULARE. - Se va completa de catre fiecare subcontractant formularul: Declaratie privind calitatea de participant la procedura din Sectiunea III FORMULARE. - In cazul in care parti din contractul ce urmeaza a fi atribuit trebuie sa se indeplineasca de unul sau mai multi subcontractanti, operatorul economic are obligatia de a preciza partea/partile din contract pe care acesta urmeaza sa le subcontracteze si datele de recunoastere ale subcontractantilor propusi.In cazul in care ofertantul nu apeleaza la subcontractanti pentru indeplinirea contractului, formularul se completeaza cu ?NU ESTE CAZUL? sau nu se prezinta.
Nota: Fiecare subcontractant va trebui sa prezinte formularul , ,Informatii generale? completat cu propriile date, pentru recunoastere, conform art. 45, alin.(2) din OUG nr.34/2006.
Cerinta nr. 3 Sustinerea invocata conform art. 186 si 190 din O.U.G. nr. 34/2006, dupa caz.
In cazul unei sustineri invocate conform art. 186 si 190 din O.U.G. nr. 34/2006, angajamentul de sustinere incheiat in forma autentica va cuprinde o clauza prin care autoritatea contractanta isi rezerva dreptul de a solicita sustinatorului indeplinirea obligatiilor contractuale neexecutate de catre persoana sustinuta. Sustinatorul raspunde pentru prejudiciile cauzate autoritatii contractante ca urmare a nerespectarii obligatiilor prevazute in angajament, aceasta din urma are posibilitatea de actiune directa impotriva sustinatorului (cf. art. 11^1 din H.G. 925/2006).
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
Nr. 4036 din 29.03.2012
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 13.06.2012 12:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
14.06.2012 11:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
90zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 14.06.2012 12:00
Locul: DIRECTIA SILVICA HUNEDOARA, Deva, str.Mihai Viteazu nr.10, cod. 330091, jud. Hunedoara
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
La deschiderea ofertelor pot participa doar reprezentantii legali ai ofertantilor sau imputerniciti ai acestora.
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
Tip de finantare: Alte fonduri
VI.3) Alte informatii
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala: Str. Stavropoleos, nr. 6, sector 3, Bucuresti, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030084, Romania, Tel. +40 213104641, Email: [email protected], Fax: +40 213104642 / +40 218900745, Adresa internet (URL): http: //www.cnsc.ro
Organism competent pentru procedurile de mediere
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
In termen de 5 zile dupa data luarii la cunostinta de catre contestator de un act al autoritatii contractante, pe care acesta il considera nelegal.
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
Compartimentul Juridic al D.S.Hunedoara
Adresa postala: str.M.Viteazu, nr.10, jud.Hunedoara, Localitatea: Deva, Cod postal: 330091, Romania, Tel. +40 254205100, Email: [email protected], Fax: +40 254205111
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
24.05.2012 10:45
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer