Licitatie Publica - Achizitie servicii de curatenie la O.S. Sovata si Sighisoara
Anunt de participare numarul 43016/08.02.2008
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
REGIA NATIONALA A PADURILOR - ROMSILVA
Adresa postala: B-dul Magheru nr. 31, sect. 1, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 70164, Romania, Punct(e) de contact: NICOLAE IONUT ZLOTA, Tel.021 317 10 05 int 215, Email: [email protected], Fax: 021 317 10 05 int 229, Adresa internet (URL): www.rosilva.ro
Adresa de la care se pot obtine informatii suplimentare:
DIRECTIA SILVICA TARGU-MURES
Adresa postala: str.Enescu, nr.6, ,Localitatea: Targu-Mures, Cod postal: 540052, Romania, Tel.0265/250074, In atentia: d-lui Stainbok Sorin, Email: [email protected], Fax: 0265/264447, Adresa internet (URL): www.rosilva.ro
Caietul de sarcini si documentele suplimentare (inclusiv documentele pentru dialogul competitiv si sistemul de achizitie dinamic) pot fi obtinute la:
DIRECTIA SILVICA TARGU-MURES
Adresa postala: str.Enescu, nr.6, ,Localitatea: Targu-Mures, Cod postal: 540052, Romania, Tel.0265/250074, In atentia: d-lui Stainbok Sorin, Email: [email protected], Fax: 0265/264447, Adresa internet (URL): www.rosilva.ro
Ofertele sau solicitarile de participare trebuie transmise la:
DIRECTIA SILVICA TARGU-MURES
Adresa postala: str.Enescu, nr.6, ,Localitatea: Targu-Mures, Cod postal: 540052, Romania, Tel.0265/250074, In atentia: d-lui Stainbok Sorin, Email: [email protected], Fax: 0265/264447, Adresa internet (URL): www.rosilva.ro
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Regie Autonoma
Activitate (activitati)
Altele: silvicultura
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
Achizitie servicii de curatenie la O.S. Sovata si Sighisoara
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Servicii
14 - Servicii de administrare, intretinere si curatenie a imobilelor
Locul principal de prestare: Sediul o.S. Sovata si o.S. sighisoara
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Efectuarea curateniei in birouri si exteriorul acestora, supravegherea instalatiilor de incalzire, transmiterea corespondentei intre birouri si la posta
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
74700000-6 - Servicii de curatenie (Rev.1)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Da
Trebuie depuse oferte pentru unul sau mai multe loturi
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
conform cerintelor din caietul de sarcini
Valoarea estimata fara TVA: intre 13, 770 si 16, 830RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului sau termenul pentru finalizare
Incepand de la 15.04.2008 pana la 30.01.2009
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice i garantii solicitate
garantie participare 1%Lot 1 84lei, lot 2 84 lei, garant buna executie 5% din valoarea contractului
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
Fonduri proprii, cu OP, CEC sau virament
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
asociere legalizata
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
declaratie privind eligibilitatea, declaratie privind neincadrarea in prev art 181din OUG34/2006, statutul firmei, certificat constatator emis de ORC, valabil la data deschiderii ofertei, certificat de atestare fiscala privind plata taxelor si impozitelor la bugetul general consolidat copie legalizata sau original, plata taxelor la primaria locala unde isi are sediul firma,
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
completare formular B2 informatii generale cu declarararea cifrei de afaceri pe ultimii 3 ani
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
declaratie privind lista principalelor prestari de servicii in ultimii 3 ani, lista mijlocelor si echipamentelor detinute, lista personalului de angajat si Curiculum vitae pentru pers de conducere
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
recomandare din partea unui Beneficiar al serviciilor prestate,
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 28.03.2008 15:00
Documente de plata: DA
Pretul: 20 RON
Conditii si modalitate de plata: numerar la caseria unitatii saucu O.P in cont RO 23BRDE270SV030486442700
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
03.04.2008 09:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
60zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 03.04.2008 10:00
Locul: Sediul DS Targu-Mures, Str. Enescu, nr6, loc Targu-Mures, jud Mures, cod postal 540052
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
Ofertantii sau imputernicitii acestora pe baza de imputernicire
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
VI.3) Alte informatii
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Curtea de apel Targu-Mures
Adresa postala: str, justitiei, nr1, Localitatea: Targu-Mures, Cod postal: 540065, Romania, Tel.0265/269634, Fax: 0265/169199
Organism competent pentru procedurile de mediere
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala: str. Stavropoleos, nr. 6, sector 3, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030084, Romania, Tel.021/3104641, Email: [email protected], Fax: 021/3104642
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
compartimentul juridic al DS Targu-Mures
Adresa postala: str.Enescu, nr, 6, Localitatea: Targu-Mures, Cod postal: 540052, Romania, Tel.0265/250074, Email: [email protected], Fax: 0265/264447, Adresa internet (URL): www.rosilva.ro
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
08.02.2008 11:52