Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - Achizitie servicii de curatenie si dezinfectie


Anunt de participare numarul 109847/21.10.2010
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
DIRECTIA GENERALA DE ASISTENTA SOCIALA SI PROTECTIA COPILULUI SECTOR 6
Adresa postala:  STR. CERNISOARA, NR. 38-40, SECTOR 6, BUCURESTI, Localitatea:  Bucuresti, Cod postal:  061019, Romania, Punct(e) de contact:  GEORGIANA PREDA, Tel. 0217457004, Email:  [email protected], Fax:  0217457004, Adresa profilului cumparatorului:  www.e-licitatie.ro
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Autoritate regionala sau locala
Activitate (activitati)
- Protectie sociala
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
Achizitie servicii de curatenie si dezinfectie
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Servicii
14 - Servicii de administrare, intretinere si curatenie a imobilelor
Locul principal de prestare: Locatiile DGASPC Setor 6 Bucuresti, conform specificatiilor din documentatia de atribuire
Codul NUTS: RO321 - Bucuresti
II.1.3) Anuntul implica
Incheierea unui acord-cadru
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
Contractele subsecvente urmeaza sa se atribuie prin reluarea competitiei: Nu
Acord-cadru cu maxim 3 agenti economici
Durata acordului-cadru: 48 luni
Valoarea estimata fara TVA: 6, 887, 358.72RON
Frecventa si valoarea contractelor ce vor fi atribuite: Contractele subsecvente se vor incheia anual
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Achizitie servicii de curatenie si dezinfectie pentru locatiile DGASPC Sector 6
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
90900000-6 - Servicii de curatenie si igienizare (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
Servicii de curatenie si dezinfectie pentru locatiilespecificate in documentatia de atribuire
Valoarea estimata fara TVA: 6, 887, 358.72RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului sau termenul pentru finalizare
48 luni incepand de la data atribuirii contractului
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice ?i garantii solicitate
Se percepe gar de particip de 0, 5% din val est 34436, 79 Ron si gar de buna executie de 5% din val fara TVA a fiec cantract subsecvent incheiat
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
Bugetul local
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Asociere
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Decl eligibilitate
Decl participant la procedura
Decl pe propria raspundere cu privire la neincadrarea in prevederile art 181 din OUG 34/2006
Certif priv impozitele si taxele locale
Certif de atestare fiscala
Certif Constatator emis de ORC
Certif de inreg al firmei si statut si actele aditionale dupa caz
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Fisa de informatii gen cu privire la cifra medie de afaceri pe ultimii 3 ani-min 2000000 Ron;
Bilantul si Balanta contabila la 30.06.2010 vizate si inregistrate de organele competente;
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Lista princip prestari de serv in ultimii 3 ani;
Experienta similara - un contr similar finalizat cu val de 200000 Eu fara TVA cu recom/certific constatat cf OUG34/2006 in original, emis de catre benefic contr declarat;Decl dotari tehnice;Dov detinerii res teh: echipam spec pt prest de servicii de curatenie, mijl de transport, cladiri; Lista dortari(cu declar val totale)detinute ref la echipam specializate, mjl de transport si cladiri, regasite ca val in actele contab prezentate; Decl nr angajati in ultimii 3 ani cu oblig de a prez evid nominala a asiguratilor si a oblig de plata catre bugetul asig soc de stat depuse de ofertant la casele de pensii, cu valabilitate la data deschiderii ofertelor;CV-uri pt personal executant si personal de conducere; Acte doveditoare priv specializarea personalului, contracte de confidentialitate personal executant.ISO 9001:2000 pt curatenie s dezinfectie; SR EN 14001:2005; Polita de asig de daune pt prest serv cutatenie cu valab 31 dec 2010 cu dovada platilor primelor de asig scadente la data deschiderii ofertelor cu val asig globala de min 100000Eur si o val asig/eveniment de min 10000Eur
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 30.11.2010 14:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
07.12.2010 10:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
90zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 07.12.2010 10:30
Locul: Sediul DGASPC Sector 6 din Str Cernisoara nr 38-40 Sector 6 Bucuresti
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
Reprezentanti legali ai operatorilor economici insotiti de imputernicire si copi CI
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
Tip de finantare: Fonduri bugetare
VI.3) Alte informatii
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
CNSC
Adresa postala:  STR STAVROPOLEOS NR 6 SECTOR 3, Localitatea:  BUCURESTI, Cod postal:  061418, Romania, Tel. 0213104641, Email:  [email protected], Fax:  0213104642
Organism competent pentru procedurile de mediere
CURTEA DE APEL
Adresa postala:  STR SPALIUL INDEPENDENTEI NR 5, Localitatea:  BUCURESTI, Cod postal:  050091, Romania, Tel. 0213191674, Email:  [email protected], Fax:  0213195176
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
SERVIXIUL JURIDIC SI CONTENCIOS
Adresa postala:  STR CERNISOARA NR 38-40 SECTOR 6, Localitatea:  BUCURESTI, Cod postal:  061418, Romania, Tel. 0217457004, Fax:  0217457004
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
19.10.2010 13:28
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer