Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - Achizitie servicii de curatenie si dezinfectie


Anunt de participare numarul 135907/25.05.2012
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
INSTITUTUL NATIONAL DE HEMATOLOGIETRANSFUZIONALA Prof.Dr.C.T.Nicolau
Adresa postala: Str. Constantin Caracas nr.2-8, sector 1, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 011155, Romania, Punct(e) de contact: Biroul Achizitii Publice, Tel. +40 314251231/+40 213193171, In atentia: Ec. Daniela Pana, Email: [email protected], [email protected], Fax: +40 213191779/+40 213193171, Adresa profilului cumparatorului: www.e-licitatie.ro
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Organism de drept public
Activitate (activitati)
- Sanatate
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
Achizitie servicii de curatenie si dezinfectie
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Servicii
14 - Servicii de curatenie pentru cladiri si servicii de administrare a proprietatilor
Locul principal de prestare: Sediul Institutului National de Hematologie Transfuzionala
Codul NUTS: RO321 - Bucuresti
II.1.3) Anuntul implica
Incheierea unui acord-cadru
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
Contractele subsecvente urmeaza sa se atribuie prin reluarea competitiei: Nu
Acord-cadru cu un singur agent economic
Durata acordului-cadru: 24 luni
Valoarea estimata fara TVA: intre 30, 000 si 720, 000RON
Frecventa si valoarea contractelor ce vor fi atribuite: Valoarea maxima ce va face obiectul unui contract subsecvent, in functie de prevederile bugetare aprobate, este de 360.000, 00 lei. Cantitatea minima este cea specificata in caietul de sarcini, iar cea maxima este cantitatea minima ori 12 luni. Frecventa anuala.
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Achizitie servicii de curatenie si dezinfectie
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
90900000-6 - Servicii de curatenie si igienizare (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului/acordului cadru
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
servicii de curatenie si dezinfectie pentru o suprafata totala de 6.000 mp
Valoarea estimata fara TVA: intre 30, 000 si 720, 000RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului/acordului cadru sau termenul pentru finalizare
24 luni incepand de la data atribuirii contractului
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice ?i garantii solicitate
garantie de participare in valoare de 4.500, 00 lei. Valabilitatea garantiei de participare trebuie sa fie egala cu perioada de valabilitate a ofertei. Garantia de participare poate fi constituita in urmatoarele forme: a) ordin de plata in contul RO96TREZ7005005XXX000861, deschis la ATCP-MB, cod fiscal 4602092 cu conditia confirmarii acestuia de catre banca emitenta, pana la data deschiderii ofertelor in favoarea autoritatii contractante . b)Scrisoare de garantie bancara in favoarea autoritatii contractante conform formularului anexat. c) achitarea sumei la casieria autoritatii contractante d) instrument de garantare emis in conditiile legii de o de o societate de asigurari - Orice oferta care nu este insotita de garantia de participare (in original, in cuantumul si avand perioada de valabilitate mentionata in prezenta documentatie de atribuire) va fi considerata respinsa in cadrul sedintei de deschidere conform art. 33 alin 3 din HG 925/2006 actualizata. In conformitate cu art.89 alin. (2) din HG nr.925/2006, garantie de buna executie= 5% din valoarea fara TVA a contractului subsecvent, si poate fi constituita in urmatoarele forme: a) ordin de plata in contul RO96TREZ7005005XXX000861, deschis la ATCP-MB, cod fiscal 4602092. b)Scrisoare de garantie bancara de buna executie in favoarea autoritatii contractante conform formularului anexat. c) achitarea sumei la casieria autoritatii contractante d) instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate de asigurari.
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
Fonduri bugetare
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Asociere conform art. 44 din O.U.G. nr. 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Persoanele cu functie de decizie din cadrul INHT, in ceea ce priveste organizarea, derularea si finalizarea procedurii de atribuire sunt: Dr. Aurel Marc Andrei Rosin ? Director General, Ec. Tania Balasa Mihalcia ? Director Financiar Contabil; Comisia de evaluare: Subing. Mihai Marinescu ? sef serv. tehnic CTSMB, Ec. Sabina Luciu ? sef birou admin. CTSMB, Cons. Virginia Cristea ? Director Resurse Umane INHT, Ec. Alina Baciu ? Sef serv. contabilitate INHT, Daniela Lautaru ? operator calc. birou achizitii INHTCertificat de participare la licitatie cu oferta independentaDeclaratie privind neincadrarea la prevederile art 69?1 din OUG 34/2006Declaratie privind eligibilitateaDeclaratie privind neincadrarea in prevederile art.181 din OUG nr.34/2006, cu modificarile si completarile ulterioare. Dovada platilor catre bugetul consolidat de stat, precum si a taxelor si impozitelor locale, in vederea confirmarii declaratiei pe propria raspundere privind neincadrarea in dispozitiile nr. 181 din OUG nr.34/2006. Certificat constatator emis de Oficiul Registrului Comertului de pe langa Tribunalul teritorial, eliberat cu cel mult 30 zile inainte de data limita de depunere a ofertelor, in original sau copie lizibila conform cu originalul cu semnatura si stampila ofertantului, din care sa rezulte ca ofertantul este autorizat sa desfasoare activitati in domeniul obiectului contractului.Nota: Ofertantul clasat pe primul loc, inainte de transmiterea comunicarii privind rezultatul procedurii, va prezenta pentru conformitate Certificatul constatator emis de Oficiul Registrului Comertului in original sau copie legalizata, la cererea Comisiei de evaluare a ofertelor .
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Ofertantul trebuie sa completeze Formularul Informatii Generale. (In cazul unei asocieri, fiecare asociat este obligat sa prezinte acest formular).
Bilantul contabil la 31.12.2011 sau la 31.12.2010
Cifra de afaceri pe ultimii 3 ani sa fie cel putin de 720.000 lei
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Executarea in ultimii 3 ani a unui contract care a avut ca obiect prestarea de servicii de curatenie si dezinfectie, in valoare minima 360.000 lei (fara TVA).
Declaratie pe propria raspundere care contine informatii privind dotarile specifice, pe care societatea le detine (cel putin urmatoarele echipamente: aspiratoare de praf profesionale; unelte specifice si materiale consumabile profesionale ( maturi, lavete, galeti, dispozitiv stersgeamuri, carucioaremultifunctionale, periimanuale, scari mobile, saci menajeri, saci cos gunoi si mop-uri) necesare fiecarui salariat implicat in activitatea de curatenie; echipamentul utilizat pentru efectuarea
curateniei in grupurile sanitare va fi utilizat in mod exclusiv numai in grupurile sanitare; masini profesionale de spalat gresie; masini profesionale de spalat machete.).
Se vor prezenta, in copie, certificate care atesta implementarea sistem de calitate ISO 9001:2008 sau echivalent. Nu se accepta in curs de certificare
Se vor prezenta, in copie, certificate care atesta implementarea sistem de management al mediului SR EN 14001:2005 sau echivalent.
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 29.06.2012 14:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
10.07.2012 11:30
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
60zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 10.07.2012 12:00
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
Comisia de evaluare si reprezentantii ofertantilor
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
Tip de finantare: Fonduri bugetare
VI.3) Alte informatii
Daca la sfarsitul licitatiei, doua sau mai multe oferte au preturile ofertate egale, Autoritatea Contractanta va solicita o singura reofertare in plic inchis. Daca se mentine egalitatea, lotul/loturile vor fi anulate si procedura de achizitie se va relua.
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala: Str. Stavropoleos, nr. 6, sector 3, Bucuresti, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030084, Romania, Tel. +40 213104641, Email: [email protected], Fax: +40 213104642 / +40 218900745, Adresa internet (URL): http: //www.cnsc.ro
Organism competent pentru procedurile de mediere
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
10 zile incepand cu ziua urmatoare luarii la cunostinta despre orice act considerat nelegal, conform art.256-2 din OUG 34/2006
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
Serviciul Resurse Umane
Adresa postala: Str.Constantin Caracas nr. 2-8, Sector 1, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 011155, Romania, Tel. +40 314251237, Fax: +40 213191718
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
23.05.2012 19:21
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer