Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - Achizitie servicii de curatenie si intretinere


Anunt de participare numarul 76754/06.05.2009
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
DIRECTIA GENERALA DE ASISTENTA SOCIALA SI PROTECTIA COPILULUI SECTOR 6
Adresa postala: STR. DRUMUL TABEREI, NR. 18, SECTOR 6, BUCURESTI, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 7000, Romania, Punct(e) de contact: Aurelia Plugariu, Tel.7457004, Email: [email protected], [email protected], Fax: 7457004, Adresa profilului cumparatorului: www.e-licitatie.ro
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Autoritate regionala sau locala
Activitate (activitati)
- Protectie sociala
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
Achizitie servicii de curatenie si intretinere
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Servicii
14 - Servicii de administrare, intretinere si curatenie a imobilelor
Locul principal de prestare: Sediul principal DGASPC Drumul Taberei nr.18 650 mp; Sediul Directiei Protectia Copilului Sos. Orhideelor , nr. 2D 700 mp; Sediul Directiei Persoane Adulte Drumul Sarii nr.2 250 mp; Caminul de Batrani Sf Nectarie Str. Uverturii, nr. 81 3360 mp, Centrul de Consiliere Psihosociala - B-dul Uverturii nr.89 80 mp.
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Prestarea serviciilor de curatenie si intretinere la locatiile DGASPC Sector 6.
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
90910000-9 - Servicii de curatenie (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
Prestarea serviciilor de curatenie si intretinere la locatiile DGASPC Sector 6: Sediul principal DGASPC Drumul Taberei nr.18 650 mp; Sediul Directiei Protectia Copilului Sos. Orhideelor , nr. 2D 700 mp; Sediul Directiei Persoane Adulte Drumul Sarii nr.2 250 mp; Caminul de Batrani Sf Nectarie Str. Uverturii, nr. 81 3360 mp, Centrul de Consiliere Psihosociala - B-dul Uverturii nr.89 80 mp.
Valoarea estimata fara TVA: 521, 068RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului sau termenul pentru finalizare
7 luni incepand de la data atribuirii contractului
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice i garantii solicitate
Se percepe garantie de participare de 2% din valoarea estimata - 10.421, 36 Ron.
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
Bugetul local
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Asociere
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
1.Declaratie privind eligibilitatea;2.Certificate constatatoare privind indeplinirea obligatiilor exigibile de plata a impozitelor si taxelor catre stat;3.Certificat fiscal privind impozitele si taxele locale;4.Certificat de atestare fiscala;5.Declaratie completata pe proprie rsspundere privind art. 181;6.Declaratie privind calitatea de participant la procedura.
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
1. Fisa de informatii generale2. Bilantul 31.12.2008 si balanta contabila la 30.04.2009, vizate si inregistrate de organele competente.
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
1.Declaratie privind lista principalelor prestari de servicii in ultimii 3ani -Formular 12E;
2.Experienta similara
3.Recomandari minim 4 in original.
4.Declaratie pe proprie raspundere privind dotarile tehnice specifice pe care societatea le detine.
5.Prezentare dovada detinere resurse tehnice: echipamente specializate pentru prestatiile de servicii de curatenie, mijloace de transport , cladiri, etc. Societatea ofertanta va preciza dotarile (cu mentionarea valorii totale) pe care le are referitor la echipamente specializate , mijloace de transport si cladiri.
6.Prezentarea certificatului Sistem Management al Calitatii ISO 9001 :2000 prin care sa certifice ca a implementat si mentinut un sistem de management a calitatii in activitatea de curatenie si dezinfectie, pentru institutii publice, centre medicale.
7.Prezentarea certificatului Sistem Managemental Mediului SR EN 14001 :2005 prin care sa certifice ca a implementat si mentinut un sistem de management al mediului la sediul clientilor si in unitati de asistenta medicala in activitatea de curatenie si dezinfectie.
8.Prezentarea Certificatul Sistem Management al Sanatatii si Securitatii Ocupationale OHSAS 18001 :2004 prin care sa certifice ca a implementat si mentinut un sistem de management al sanatatii si securitatii ocupationale la sediul clientilor si in unitati de asistenta medicala in activitatea de curatenie si dezinfectie.
9.Operatorul economic trebuie sa prezinte o polita de asigurare de daune pentru prestari servicii si activitati de curatenie valabila pana la 31.12.2009 si sa faca dovada platilor primelor de asigurare scadente la data deschiderii ofertelor, avand o valoare asigurata globala de minim 80.000 Euro si o valoare asigurata pe eveniment de minim 8.000 Euro.
10.Declaratie care contine informatii privind numarul mediu de angajati in ultimii trei ani - Formular 12I;
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
Nu este cazul
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 21.05.2009 09:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
21.05.2009 10:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
90zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 22.05.2009 11:00
Locul: Sediul D.G.A.S.P.C. Sector 6 din Str. Drumul Taberei nr. 18, Bucuresti
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
Reprezentanti legali ai operatorilor economici (copie carte de identitate si imputernicire)
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
VI.3) Alte informatii
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National de Solutionare a Contestatiei
Adresa postala: Str. Stavropoleos, nr 6, Sector 3, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 061418, Romania, Tel.021.310.46.41, Email: [email protected], Fax: 021.310.46.42
Organism competent pentru procedurile de mediere
Curtea de Apel
Adresa postala: Splaiul Independentei nr. 5, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 050091, Romania, Tel.021.319.16.74, Email: [email protected], Fax: 021.319.51.76
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
Serviciul Juridic si Contencios
Adresa postala: Str. Drumul Taberei nr. 18, Sector 6, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 061418, Romania, Tel.021.745.70.04, Email: [email protected], Fax: 021.745.70.04
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
05.05.2009 13:35
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer