Licitatie Publica - Achizitie servicii de dezvoltare si implementare sistem informatic (inclusiv licente), hardware si software necesar pentru implementarea sistemului si functionarea UIP
Anunt de participare numarul 97356/02.04.2010
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
ADMINISTRATIA REZERVATIEI BIOSFEREI DELTA DUNARII
Adresa postala: strada Portului, nr 34 A, Tulcea, cod 820243, Localitatea: Tulcea, Cod postal: 820243, Romania, Punct(e) de contact: CRISTIAN COSMA, Tel.0240518924, 0240518925, Email: [email protected], Fax: 0240518975, Adresa internet (URL): www.ddbra.ro, Adresa profilului cumparatorului: www.e-licitatie.ro
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Administratia Rezervatiei Biosferei Delta Dunarii
Activitate (activitati)
- Mediu
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
Achizitie servicii de dezvoltare si implementare sistem informatic (inclusiv licente), hardware si software necesar pentru implementarea sistemului si functionarea UIP
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Servicii
7 - Servicii informatice si servicii conexe
Locul principal de prestare: sediul autoritatii contractante
Codul NUTS: RO225 - Tulcea
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
servicii IT de consultanta, dezvoltare software, internet, asistenta programare, software educational si personalizat, intretinerea resurselor logice de tehnologie a informatiei, servicii de formare, pregatirea manualelor de formare
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
72000000-5 - Servicii IT: consultanta, dezvoltare de software, internet si asistenta (Rev.2)
72200000-7-Servicii de programare si de consultanta software (Rev.2)
72267100-0-Intretinerea resurselor logice de tehnologie a informatiei (Rev.2)
80500000-9-Servicii de formare (Rev.2)
92312212-0-Servicii privind pregatirea manualelor de formare (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
in conformitate cu Caietul de sarcini atasat la prezenta invitatie de participare la licitatie
Valoarea estimata fara TVA: 19, 276, 643RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului sau termenul pentru finalizare
16 luni incepand de la data atribuirii contractului
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice i garantii solicitate
garantie de participare in valoare de 385.500 lei in conditiile prezentate in documentatia de atribuire atasata la prezenta invitatie de participare;
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
fonduri europene de dezvoltare generala
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
asociere legalizata
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Cerinta minimaobligatorie:
Certificatul de inregistrare eliberat de Oficiul Registrului Comertului, de pe langa instanta competenta, in copie legalizata sau copie certificata pentru conformitate cu originalul cu semnatura si stampila.Certificat constatatoremis de Oficiul Registrului Comertului de pe langa Camera de Comert si Industrie nationala sau teritoriala, eliberat cu cel mult 30 de zile inaintea datei depunerii ofertelor si valabil la data depunerii in original sau copie legalizata.
In cazul unei asocieri de operatori economici, fiecare asociat este obligat sa prezinte aceste documente.
Cerinte minime obligatorii:
Documente edificatoare care sa dovedeasca o forma de inregistrare ca persoana juridica, in conformitate cu prevederile legale din tara in care candidatul/ofertantul este rezident, precum si un Certificat de Rezidenta Fiscala (evitarea dublei impuneri) valabil pentru anul calendaristic in curs in original sau copie legalizata.
In cazul unei asocieri de operatori economici, fiecare asociat este obligat sa prezinte acest formular/ document.
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Cerinta minima obligatorie:
Bilantul contabil pe ultimii trei ani financiari (2007, 2008, 2009) vizat si inregistrat de organele competente(copie certificata in conformitate cu originalul, prin semnatura si stampila).
Pentru ofertantii care pentru exercitiul financiar 2009 nu au inregistrat la organele competente bilantul si anexele, se va prezenta bilantul contabil intocmit la 30.06.2009, anexele la acesta si balanta de verificare contabila intocmita la 31.12.2009, din care sa rezulte conformitatea, sub toate aspectele semnificative, a valorilor reprezentand activele circulante, datoriile curente si veniturile din exploatare reflectate in acestea.
In cazul unei asocieri de operatori economici, fiecare asociat este obligat sa prezinte aceste documente.
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
1.trebuie sa fie minim 38.550.000 Lei.2.trebuie sa fie pozitiv
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
1. Ofertantul a finalizat in ultimii 3 ani impliniti cel putin un contract ce a inclus cel putin componente software destinate
o fluxurilor de lucru cu documente;
o managementului resurselor;
o prelucrarii si introducerii datelor geospatiale;
o prezentarii informatiilor.
2. Ofertantul a finalizat cu succes in ultimii 3 ani un contract care sa fi inclus cel putin urmatoarele componente:
o software de aplicatie;
o componente de tip portal informational;
o baza de date geo-referentiata GIS si aplicatii specifice Web GIS in domeniul mediului;
o infrastructura hardware, infrastructura software, platforma GIS de baza;
o implementarea si punerea in functiune a cel putin unui mecanism de modelare si simulare privind unul sau mai multi factori de mediu.
3. Ofertantul trebuie sa faca dovada ca utilizeaza in mod curent centrul propriu de suport tehnic. Pentru contractul/contractele de experienta similara se vor atasa documente suport (copii ale contractelor, recomandari, procese verbale de acceptanta) care vor contine obligatoriu date referitoare la:
o numele beneficiarului contractului;
o obiectul contractului si tipul serviciilor/activitatilor prestate;
o perioada in care s-a realizat contractul;
o valoarea contractului;
o modul de indeplinire a obligatiilor contractuale pe parcursul derularii contractului.
Pentru completarea capacitatii tehnice si/sau profesionale ofertantul trebuie sa faca dovada cadetine:
1. Competente in proiectarea si implementarea infrastructurilor IT complexe pentru sisteme de afaceri (dovedite prin certificari cum ar fi Advanced Infrastructure Solutions sau echivalent).
2. Competente in dezvoltarea si implementarea de aplicatii (dovedite prin certificari cum ar fi Independent Software Vendor - ISV/Software Solutions sau echivalent);Cerinte minime obligatorii
Se vor prezenta urmatoarele:
1. Ofertantul va prezenta lista cu personalul de specialitate care va fi insarcinat cu derularea contractuluio copii ale diplomelor de studii si ale certificatelor profesionale;
o copii ale recomandarilor emise de angajatori sau beneficiari si durata de lucru in domeniile cerute
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
1. contract in valoare minima de 4, 5 milioane Euro, 2.cel putin un contract de implementare/ furnizare a unui sistem informatic integrat in domeniul mediului, de minim 3 milioane Euro3.In acest sens va prezenta cel putin un contract de suport tehnic sau helpdesk din care sa reiasa cel putin 2 ani de utilizare a centrului de suport.
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Oferta cea mai avantajoasa d.p.d.v. economicin ceea ce priveste:
- criteriile enuntate in caietul de sarcini, in invitatia de a prezenta o oferta sau de a participa la negociere sau in documentul descriptiv
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 31.05.2010 10:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
31.05.2010 11:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
Pana la: 31.08.2010
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 31.05.2010 13:00
Locul: sediul autoritatii contractante ARBDD Tulcea din str Portului nr. 34 A etaj 1 sala de consiliu
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
persoane imputernicite din partea ofertantilor
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Da
Trimitere (trimiteri) la proiect(e) si/sau program(e): fonduri europene de dezvoltare generala
Tip de finantare: Fonduri europene
VI.3) Alte informatii
documentatia este publicata in totalitate ca atasament la prezentul anunt de participare la licitatie
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National de Solutionarea Contestatiilor
Adresa postala: str. Stavropoleos nr. 6, sector 3, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 010873, Romania, Tel.+40213104641, Email: [email protected], Fax: +40213104642, Adresa internet (URL): www.cnsc.ro
Organism competent pentru procedurile de mediere
Curtea de Apel Constanta - sectia comerciala
Adresa postala: str. Traian nr. 23, Localitatea: Constanta, Cod postal: 900743, Romania, Tel.0240551356, Fax: 0240551356
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
compartimentul juridic, contencios administrativ, resurse umane din cadrul A.R.B.D.D. Tulcea
Adresa postala: str. Portului nr 34 A, Localitatea: Tulcea, Cod postal: 820243, Romania, Tel.0240518924, Email: [email protected], Fax: 0240518975, Adresa internet (URL): www.ddbra.ro
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
31.03.2010 17:45