Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - Achizitie Servicii de distributie si preluare comenzi


Anunt de participare numarul 78666/30.05.2009
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
COMPANIA NATIONALA "IMPRIMERIA NATIONALA" - S.A.
Adresa postala: BD. ALEXANDRU IOAN CUZA, 56, SECTOR 1, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 011056, Romania, Punct(e) de contact: Laura Donica, Tel.021-434.88.02, Email: [email protected], Fax: 021-434.88.10, Adresa internet (URL): www.cnin.ro/, Adresa profilului cumparatorului: www.e-licitatie.ro
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Companie Nationala
Activitate (activitati)
Altele: productie poligrafica
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
Achizitie Servicii de distributie si preluare comenzi
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Servicii
27 - Alte servicii
Locul principal de prestare: Punctul de desfacere al Prestatorului
II.1.3) Anuntul implica
Incheierea unui acord-cadru
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
Contractele subsecvente urmeaza sa se atribuie prin reluarea competitiei: Nu
Acord-cadru cu maxim 80 agenti economici
Durata acordului-cadru: 42 luni
Valoarea estimata fara TVA: 16, 156, 712.67RON
Frecventa si valoarea contractelor ce vor fi atribuite: Contract subsecvent 1: de la semnarea contractului pana la 31.12.2009; Contract subsecvent 2:01.01.2010 pana la 31.12.2010; Contract subsecvent 3:01.01.2011 pana la 31.12.2011; Contract subsecvent 4:01.01.2012 pana la 31.12.2012
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Achizitie Servicii de distributie si preluare comenzi
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
79824000-6 - Servicii de tiparire si de distributie (Rev.2)
98390000-3-Alte servicii (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Da
Trebuie depuse oferte pentru unul sau mai multe loturi
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
Conform caiet de sarcini
Valoarea estimata fara TVA: 16, 156, 712.67RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului sau termenul pentru finalizare
42 luni incepand de la data atribuirii contractului
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice i garantii solicitate
Garantia de buna executie a acordului cadru va fi in cuantum de 10% din valoarea totala a fiecarui contract subsecvent, fara T.V.A..
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
Surse proprii
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Asociere conform art. 44 din O.U.G. nr. 34/2006
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
- Declaratie privind eligibilitatea
- Declaratie privind neincadrarea in situatiile prevazute la art. 181 din O.U.G. 34/2006
- Certificat de atestare fiscala pentru persoane juridice eliberat de Administratia Finantelor Publice privind obligatiile de plata la bugetul de stat si Certificat de atestare fiscala pentru persoane juridice privind impozitele si taxele locale si alte venituri ale bugetului local eliberat de primarie. - -Declaratie privind calitatea de participant la procedura- Certificat de cazier fiscal eliberat in scopul participarii la procedura de achizitie public
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
- Bilantul contabil la 31.12.2007 sau 31.12.2008 (dupa caz) vizat si inregistrat de organele competente si/sau, dupa caz rapoarte anuale, scrisori de audit financiar si contabil, precum si orice alte documente legale edificatoare prin care candidatul/ofertantul isi poate dovedi capacitatea economico-financiara
- Fisa de informatii generale
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
1. Acte care sa ateste detinerea unui spatiu comercial de depozitaresi vanzare produse in judetul respectiv de minimum 35 mp, minim pe perioada primului contract subsecvent sau a acordului (titlu de proprietate sau contract de inchiriere incheiat conform legislatiei in vigoare)2. Acte care sa ateste detinerea unui sistem de alarmare si monitorizare in spatiul comercial de vanzare si depozitare produse3. Acte doveditoare pentru detinere sisteme de calcul, imprimante, copiatoare si faxuri
4. Contractul incheiat cu un prestator de servicii internet pentru spatiul comercial de vanzare produse
5. Contractul incheiat cu o firma de paza pentru spatiul comercial de vanzare produse
6. Experienta similara: Cel putin un contract de distributie de marfa similara cu cea care face obiectul licitatiei
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Oferta cea mai avantajoasa d.p.d.v. economicin ceea ce priveste:
    - criteriile mentionate in continuare
Criterii
Pondere
1.
Comisionul procentual din valoarea vanzarilor inregistrate (fara TVA)
70%
Descriere:
2.
Amplasamentul cel mai bun (municipiu, resedinta de judet, zona centrala, comerciala)
20%
Descriere:
3.
Suprafata (m2) cea mai mare destinata depozitarii si vanzarii formularelor companiei
10%
Descriere:
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 10.07.2009 14:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
13.07.2009 09:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
60zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 13.07.2009 10:00
Locul: punctul de lucru al companiei din Bdul Iuliu Maniu, nr. 244D, sector 6, Bucuresti
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
Reprezentantii imputerniciti ai ofertantilor
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
VI.3) Alte informatii
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala: Str. Stavropoleos nr.6, Sector 3, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030084, Romania, Tel.021/310.46.41, Fax: 021/310.46.42, Adresa internet (URL): www.cnsc.ro
Organism competent pentru procedurile de mediere
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
Serviciul Juridic din cadrul companiei
Adresa postala: Bdul Iuliu Maniu nr. 244D, sector 6, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 061126, Romania, Tel.021-434.88.02, Fax: 021-434.88.10, Adresa internet (URL): www.cnin.ro
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
28.05.2009 09:48
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer