Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - Achizitie servicii de editare si tiparire


Anunt de participare numarul 44343/22.02.2008
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
Fundatia Nationala Humanitas Romania Filiala Suceava
Adresa postala: Str. Leca Moraru Nr. 17A, Localitatea: Suceava, Cod postal: 720176, Romania, Punct(e) de contact: Teodor Luis Constantinovici, Tel.0230524044, Email: [email protected], Fax: 0230524044
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
ONG
Activitate (activitati)
- Educatie
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
Achizitie servicii de editare si tiparire
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Servicii
15 - Servicii de publicare si tiparire contra unei taxe sau pe baza unui contract
Locul principal de prestare: Fundatia Nationala HUMANITAS Filiala Suceava
Str. Leca Morariu Nr. 17A
Suceava
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Se va realiza un ghid turistic in imagini, trilingv (romana, ucraineana si engleza).Furnizorul de servicii va fi responsabil de:
Editarea ghidului;
Tiparirea a 1500 de exemplare ale ghidului;
Realizarea a 500 suporturi electronice pe CD ale ghidului.De asemenea, furnizorul va edita si tipari materialele ce asigura publicitatea si promovarea proiectului:
200mape de prezentare realizate;
500pliante
100 afise
2bannere.
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
78100000-8 - Servicii tipografice (Rev.1)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
Tiparirea a 1500 de exemplare ale ghidului;
Realizarea a 500 suporturi electronice pe CD ale ghidului.De asemenea, furnizorul va edita si tipari materialele ce asigura publicitatea si promovarea proiectului:
200mape de prezentare realizate;
500pliante
100 afise
2bannere.
Valoarea estimata fara TVA: 84, 750EUR
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului sau termenul pentru finalizare
6 luni incepand de la data atribuirii contractului
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice i garantii solicitate
Scrisoare de garantie bancara de participare in cuantum de 4000 lei
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
PHARE CBC ROMINIA UCRAINA 2005
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
asociere legalizata
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Formularul 12A Declaratie eligibilitate
Formularul 12B Declaratie art. 181
Formularul 12C Declaratie calitate participant
Certificat constatatorCertificat fiscal privind taxele si impozitele locale
Certificat de atestare fiscala
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Formularul I - informatii generale
Rezultatul exercitiilor financiare - 3 ani;
Declararea CA - 3 ani (2004-2006).Bilantul 31.12.2006.
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
Media anuala a CA pe ultimii trei ani este mai mare sau egala cu 100.000 lei.
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Formularul 12E Lista prestari de servicii - 3 ani
Recomandari (minim 2/ maxim 3);
Formularul12 I Declaratie personalul angajat + CVMostre (minim 2/ maxim 3);
Lista echipamentelor;
Declaratie nr. 21 privind protectia muncii si mediu
Formularul 12G subcontractati
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
Recomandari - minim 2Mostre - minim 2
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Da
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Oferta cea mai avantajoasa d.p.d.v. economicin ceea ce priveste:
    - criteriile enuntate in caietul de sarcini, in invitatia de a prezenta o oferta sau de a participa la negociere sau in documentul descriptiv
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
3
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 14.03.2008 11:00
Documente de plata: DA
Pretul: 10 RON
Conditii si modalitate de plata: Documentatia se poate achizitiona de la sediul Fundatia Nationala HUMANITAS Filiala Suceava, Str. Leca Morariu Nr. 17A, Suceava
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
24.03.2008 10:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
90zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 24.03.2008 12:00
Locul: Fundatia Nationala HUMANITAS Filiala Suceava, Str. Leca Morariu Nr. 17A, Suceava
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
Reprezentantii ofertantilor, reprezentantii BRCT Suceava, alte persoane cu drept de participare
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Da
Trimitere (trimiteri) la proiect(e) si/sau program(e): PHARE CBC ROMINIA UCRAINA 2005ROUA of Bucovina (Cultural Roots, people and places, Unity by tradition, natural tourists Attractions)RO 2005/017-539.01.01.14
VI.3) Alte informatii
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor CNSC
Adresa postala: Str. Stavropoleos nr. 6, Sector 3, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030084, Romania, Tel.(+4) 021 310.46.41, Email: [email protected], Fax: (+4) 021 310.46.42, Adresa internet (URL): http: //www.cnsc.ro/
Organism competent pentru procedurile de mediere
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor CNSC
Adresa postala: Str. Stavropoleos nr. 6, Sector 3, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030084, Romania, Tel.(+4) 021 310.46.41, Email: [email protected], Fax: (+4) 021 310.46.42, Adresa internet (URL): http: //www.cnsc.ro/
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
In termen de 5 zile de la data la care a luat cunostinta de hotararea de adjudecare.
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
Fundatia Nationala HUMANITAS Filiala Suceava
Adresa postala: Str. Leca Morariu Nr. 17A, Localitatea: Suceava, Cod postal: 720176, Romania, Tel.0230/524044, Email: [email protected], Fax: 0230/524044
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
21.02.2008 16:02
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer