Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - ACHIZITIE SERVICII DE EVALUARE A BUNURILOR MOBILE SI IMOBILE APARTINAND DOMENIULUI PUBLIC SI PRIVAT (CONSTRUCTII SI TERENURI) AL MUNICIPIULUI CRAIOVA


Anunt de participare numarul 63284/09.09.2008
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
Consiliu Local al Municipiului Craiova
Adresa postala: Str. A.I.Cuza nr.7 Craiovajud. Dolj, Localitatea: Craiova, Cod postal: 200585, Romania, Punct(e) de contact: sabina dumitru, Tel.0251/415907 0722382962, In atentia: Sabina Dumitru, Email: [email protected], Fax: 0251/415907, Adresa internet (URL): [email protected], Adresa profilului cumparatorului: www.primariacraiova.ro
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Autoritate regionala sau locala
Activitate (activitati)
- Servicii generale ale administratiilor publice
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
ACHIZITIE SERVICII DE EVALUARE A BUNURILOR MOBILE SI IMOBILE APARTINAND DOMENIULUI PUBLIC SI PRIVAT (CONSTRUCTII SI TERENURI) AL MUNICIPIULUI CRAIOVA
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Servicii
12 - Servicii de arhitectura, servicii de inginerie specializata si servicii de inginerie integrata, servicii deproiectare urbanistica si peisagisitica, servicii conexe de consultanta stiintifica si tehnica, servicii de testari si analize tehnice
Locul principal de prestare: Municipiul Craiova.
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
ACHIZITIE SERVICII DE EVALUARE A BUNURILOR MOBILE SI IMOBILE APARTINAND DOMENIULUI PUBLIC SI PRIVAT (CONSTRUCTII SI TERENURI) AL MUNICIPIULUI CRAIOVA.
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
74231900-6 - Servicii de expertiza (Rev.1)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
Conform Caietului de sarcini.
Valoarea estimata fara TVA: 420, 168RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului sau termenul pentru finalizare
60 zile incepand de la data atribuirii contractului
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice i garantii solicitate
Garantiei de participare: 4.300lei, garantie de buna executie 5% din valoarea contractului fara TVA
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
Bugetul local al Consiliului Local al Municipiului Craiova.
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Contract de asociere.
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Declaratie privind eligibilitatea, declaratie privind neincadrarea in prevederile art.181, declaratie privind calitatea de participant la procedura, Certificat constatator emis de Oficiul Registrului Comertului.
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
1. Ultimul bilant contabil .
2. declaratie privind cifra medie auala de afaceri pe ultimii 3 ani.
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
Nivelul minim al cifrei de afaceri medie anuala pe ultimii trei ani este de 1.260.000 lei, respectiv 349427, 33 Euro.
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
1. lista principalelor servicii de evaluare pentru raportarea financiara prestate in ultimii 3 ani.2. experienta similara: Ofertantul va face dovada incheierii, indeplinirii si finalizarii, in ultimii 3 ani, cel putin 3 contracte care au avut ca obiect servicii de evaluare in scop contabil pentru caretrebuie sa prezinte recomandari.
3. declaratie privind echipamentele tehnice.
4. declaratie privind efectivul mediu anual al personalului angajat si al cadrelor de conducere Cerinta minima: - Coordonatorul echipei sa aiba minim 3 ani de experienta in misiuni de evaluare relevante si sa fie membru ANEVAR, CECCAR si CAFR;
- Membrii de baza ai echipei sa aiba experienta in misiuni de evaluare relevante si sa fie membri ANEVAR sau CECCAR sau CAFR;
- Ofertantul trebuie sa faca dovada existentei a minim 3 angajati si /sau colaboratori contractuali membri ANEVAR.Coordonatorul echipei va prezenta legitimatie de membru ANEVAR, CECCAR si CAFR valabila pe anul 2008.Membrii de baza ai echipei vor prezenta legitimatie/autorizatie emisa de ANEVAR sau CECCAR sau CAFR, valabila pentru anul 2008.Ofertantul va prezenta:
- Certificat de membru/membru asociat ANEVAR pentru executarea lucrarilor de specialitate in domeniul evaluarii.
- Certificat/autorizatie emisa de Corpul Expertilor Contabili si Contabililor Autorizati din Romania (CECCAR) pentru activitatea de consultanta economica si monografie contabila a inregistrarii rezultatelor evaluarii.
- Certificat/autorizatie emisa de Camera Auditorilor Financiari din Romania (CAFR) pentru ofertant pentru activitatea de consultanta privind auditul financiar al conturilor.
5. Declaratie privind subcontractantii.
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
153
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 08.10.2008 16:00
Documente de plata: DA
Pretul: 20 RON
Conditii si modalitate de plata: Prin solicitare scrisa la Serviciul Achizitii Publice, str. A. I. Cuza nr. 1, cam. 112, tel/fax: 0251/415907.
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
10.10.2008 10:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
60zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 10.10.2008 11:00
Locul: PRIMARIA MUNICIPIULUI CRAIOVA STR.A.I.CUZA NR.7- SALA MICA DE SEDINTE.
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
Persoane imputernicite de catre ofertanti.
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
VI.3) Alte informatii
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala: Str. STAVROPOLEOS NR.6, SECTOR3, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030084, Romania, Tel.021/3104641, Email: [email protected], Fax: 021/3104642, Adresa internet (URL): www.cnsc.ro
Organism competent pentru procedurile de mediere
Curtea de Apel Craiova
Adresa postala: Bulevardul N.Titulescu nr.4, Localitatea: Craiova, Cod postal: 200188, Romania, Tel.0251/418568, Fax: 0251/415600
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
Primaria Municipiului Craiova - Directia Juridica, Asistenta de specialitate si Contencios Administrativ
Adresa postala: str.A.I.Cuza, nr.1, Localitatea: Craiova, Cod postal: 200585, Romania, Tel.0251/ 41 62 35, Fax: 0251 /41 15 61
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
08.09.2008 16:40
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer