Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - Achizitie servicii de extindere a Sistemului de Atribuire Electronica in Transporturi (S.A.E.T.) prin asigurarea de facilitati de interoperabilitate cu unitatile administratiei publice centrale ce opereaza in coordonarea Ministerului Transporturilor si In


Anunt de participare numarul 139712/16.10.2012
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
CENTRUL NATIONAL DE MANAGEMENT PENTRU SOCIETATEA INFORMATIONALA
Adresa postala: str Italiana, nr 22, sector 2, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 020976, Romania, Punct(e) de contact: roxana popescu, Tel. +40 213032997, Email: [email protected], Fax: +40 213032937, Adresa internet (URL): www.cnmsi.ro, Adresa profilului cumparatorului: www.e-licitatie.ro
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Minister sauorice alta autoritate nationala sau federala, inclusiv subdiviziuni regionale sau locale ale acestora
Activitate (activitati)
Altele: operare servicii e-guvernare
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
Achizitie servicii de extindere a Sistemului de Atribuire Electronica in Transporturi (S.A.E.T.) prin asigurarea de facilitati de interoperabilitate cu unitatile administratiei publice centrale ce opereaza in coordonarea Ministerului Transporturilor si Infrastructurii
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Servicii
7 - Servicii informatice si servicii conexe
Locul principal de prestare: sediul CNMSI str Italiana nr.22 sector 2 Bucuresti
Codul NUTS: RO321 - Bucuresti
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Achizitie servicii de extindere S.A.E.T. prin asigurarea de facilitati de interoperabilitate cu unitatile administratiei publice centrale ce opereaza in coordonarea Ministerului Transporturilor si Infrastructurii, conform caietului se sarcini atasat la prezenta procedura
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
72000000-5 - Servicii IT: consultanta, dezvoltare de software, internet si asistenta (Rev.2)
48000000-8-Pachete software si sisteme informatice (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Da
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului/acordului cadru
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
Achizitie servicii de extindere S.A.E.T. prin asigurarea de facilitati de interoperabilitate cu unitatile administratiei publice centrale ce opereaza in coordonarea Ministerului Transporturilor si Infrastructurii, detaliat prezentate in caietul de sarcini atasat prezentei proceduri de achizitie publica
Valoarea estimata fara TVA: 1, 691, 000RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului/acordului cadru sau termenul pentru finalizare
12 luni incepand de la data atribuirii contractului
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice ?i garantii solicitate
Garantia de participare va fi constituita de catre ofertant, in cuantum de 2% (valoare garantie - 33820 lei)din valoarea estimata a achizitiei. Modul de constituire a garantiei de participare (Formularul nr. 14): - Garantia de participare se constituie prin virament bancar in contul RO91TREZ7025032XXX011214 TREZORERIA STATULUI SECTOR 2 sau printr-un instrument de garantare, emis in conditiile legii de o societate bancara ori de o societate de asigurari, care se prezinta in original, in cuantumul si pentru perioada de valabilitate prevazuta in documentatia de atribuire. - Garantia trebuie sa fie irevocabila. Instrumentul de garantare trebuie sa prevada ca plata se va executa neconditionat. Garantia de participare va avea ca termen de valabilitate minim 60 de zile de la termenul limita de primire a ofertelor. In conformitate cu prevederile Legii nr. 346/2004, art. 16 alin. (2), privind stimularea infiintarii si dezvoltarii intreprinderilor mici si mijlocii, cu modificarile si completarile ulterioare, IMM-urile pot beneficia de reducerea cu 50% a garantiei de participare prin prezentarea documentelor justificative corespunzatoare. Documentul de constituire a garantiei de participare trebuie sa fie prezentat cel mai tarziu la data si ora stabilite pentru deschiderea ofertelor. Neprezentarea documentului de constituire a garantiei de participare in original conduce la respingerea ofertei, ca fiind inacceptabila, conform art. 33 alin. (3) si art. 36 alin. (1) din HG nr. 925/2006, cu modificarile si completarile ulterioare. Autoritatea contractanta are dreptul de a retine garantia de participare in conformitate cu prevederile art. 87 din H.G. 925/2006, cu modificarile si completarile ulterioare si cu prevederile art. 278 din O.U.G. 34/2006, cu modificarile si completarile ulterioare. Restituirea garantiei de participare se realizeaza in conformitate cu prevederile art. 88 din H.G. 925/2006, cu modificarile si completarile ulterioare. Garantia de buna executie (Formular nr. 14) se va constitui prin orice instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara sau de o societate de asigurari, aceasta devenind anexa la contract, in cuantum de 10% din pretul total al contractului (exclusiv T.V.A.), emisa in termen de maxim 10 zile lucratoare de la data intrarii in vigoare a contractului, in conformitate cu prevederile art. 90 din H.G. 925/2006, cu modificarile si completarile ulterioare. Perioada de valabilitate a garantiei de buna executie va depasi cu 14 zile data limita la care contractul inceteaza sa mai produca efecte. Ofertantii cu statut de IMM vor prezenta toate documentele legale care certifica acest lucru, acestia beneficiind de Legea nr. 346/ 14.07.2004 privind stimularea infiintarii si dezvoltarii intreprinderilor mici si mijlocii.
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
fonduri europene
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Asociere conform art. 44 din O.U.G. nr. 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Documentele emise/redactate intr-o limba straina vor fi prezentate in limba in care au fost emise, insotite de o traducere legalizata a
acestora in limba romana. Toate documentele vor avea, pe langa semnatura, mentionat in clar numele intreg al persoanei semnatare. In cazul in care oferta este depusa de o asociere, fiecare asociat (inclusiv liderul) va prezenta documentele si formularele mentionate mai jos.Declaratie pe propria raspundere privind neincadrarea in situatiile prevazute la art. 180 din Ordonanta de urgenta a Guvernului nr. 34/2006,
cu modificarile si completarile ulterioare - Ofertantii / Tertii sustinatori vor prezenta Formularul nr. 1 ? in original, semnat si stampilat.Declaratie pe propria raspundere privind neincadrarea in situatiile prevazute la art. 181 din Ordonanta de urgenta a Guvernului nr. 34/2006,
cu modificarile si completarile ulterioare ? Ofertantii / Tertii sustinatori vor prezenta Formularul nr. 2 ? in original, semnat si stampilat. Tertii sustinatori trebuie sa faca dovada neincadrarii in in prevederile art. 181 lit. a), lit. c1) si lit. d) din O.U.G. nr. 34/2006.Declaratie privind calitatea de participant la procedura - Ofertantii / Subcontractantii vor prezenta Formularul nr. 5 ? in original, semnat si stampilat.Certificat de participare cu oferta independenta, conform Ordinului presedintelui ANRMAP nr. 314/2010, privind punerea in aplicare a
certificatului de participare la licitatii cu oferta independenta - Ofertantii vor prezenta Formularul nr. 4 ? in original, semnat si stampilat.Declaratie pe propria raspundere privind neincadrarea in prevederile art. 69'(evitarea conflictului de interese) din Ordonanta de urgenta a
Guvernului nr. 34/2006, cu modificarile si completarile ulterioare - Ofertantii / Subcontractantii / Tertii sustinatori vor prezenta Formularul nr.
3 ? in original, semnat si stampilat. Persoanele cu functii de decizie din cadrul CNMSI sunt urmatoarele: Marian Ion- presedinte, Popescu Delia - vicepresedinte , Mirela Toma-expert, Simona Andreea Bajanaru-inspector de specialitate, Diana Tudor-inspector de specialitate, Alexandra Costache-sef serviciu economic, Gabriel Dumitru-director directia operationala.Certificat de atestare fiscala (datorii la bugetul consolidat general) din care sa reiasa ca ofertantul nu are datorii scadente in luna anterioara celei in care se depun ofertele. Documentul se va prezenta in oricare din formele: original/copie legalizata/copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul?.Certificat de taxe si impozite locale (datorii la bugetele locale) din care sa reiasa ca ofertantul nu are datorii scadente in luna anterioara celei in care se depun ofertele. Documentul se va prezenta in oricare din formele: original/copie legalizata/copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul?.Certificat de cazier judiciar pentru companie (pentru statele unde e aplicabil) si pentru administrator(i) asa cum sunt mentionati in Certificatul Constatator. Documentul se va prezenta in oricare din formele: original/copie legalizata/copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul?.Cazier fiscal pentru companie. Documentul se va prezenta in oricare din formele: original/copie legalizata/copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul?.Persoane juridice straine - Se va prezenta echivalentul documentelor de mai sus insotite de traducere autorizata si legalizata. Certificat constatator emis de ONRC din care sa rezulte obiectul de activitate al respectivului ofertant. Obiectul contractului trebuie sa aiba corespondent in codul CAEN din certificatul constatator emis de ONRC. Documentul se va prezenta in oricare din formele: original/copie legalizata/copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul?.
In etapa evaluarii ofertelor, autoritatea contractanta va solicita ofertantului clasat pe primul loc, inainte de transmiterea comunicarii privind rezultatul procedurii de atribuire, sa prezinte pentru conformitate documentul in original/copie legalizata.
Persoane juridice straine - Se va prezenta echivalentul documentului de mai sus insotit detraducere autorizata si legalizata.
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Informatii generale privind situatia economica si financiara
In cazul unei asocieri, fiecare asociat (inclusiv liderul) va prezenta formularul solicitat.Ofertantul trebuie sa faca dovada unui nivel minim al cifrei de afaceri globale pe ultimii 3 (trei) ani financiari incheiati (2009, 2010, 2011) de 3.300.000 lei.
Operatorul economic (lider, asociat) trebuie sa completeze Fisa de Informatii generale, completata conform Formular nr. 6 (completat cu formularul nr. 8) ? in original, semnat si stampilat. Valorile vor fi exprimate in lei, la cursul lei/euro mediu comunicat de Banca Centrala Europeana pentru anul respectiv. ANUL CURS leu / Euro 2009-4, 2399; 2010- 4, 2122; 2011-4, 2391. Ofertantii care trebuie sa efectueze conversia altor monede decat Euro sau Lei vor utiliza ratele de schimb medii anuale stabilite de catre Banca Centrala Europeana (www.ecb.eu).
Bilanturile contabile aferente anilor 2009, 2010 si 2011, din care sa rezulte cifra de afaceri globala, vizate si inregistrate de organele competente, in copie certificata, conform cu originalul?, de catre reprezentantul legal (semnatura si stampila). In cazul unei asocieri, fiecare asociat (inclusiv liderul) va prezenta aceste documente. Autoritatea Contractanta isi rezerva dreptul de a solicita ofertantilor ? persoane juridice romane si persoane juridice straine ? prezentarea si a altor documente in cazul in care cele nominalizate precedent nu sunt relevante.
Se vor prezenta Bilanturile contabile aferente anilor 2009, 2010 si 2011
Operatorii economici straini vor depune bilantul si un document emis de o autoritate competenta, din care sa rezulte reglementarile in vigoare cu privire la incheierea si depunerea bilantului, din tara respectiva. Documentele se vor depune in copie legalizata si vor fi insotite de traducerea autorizata si legalizata a acestora in limba romana.Pentru operatorii economici straini, in masura in care publicarea bilanturilor contabile nu este prevazuta de legislatia tarii de origine/tarii in care este stabilit operatorul economic, atunci acesta va prezenta alte documente edificatoare care sa reflecte o imagine fidela a situatiei economice si financiare a operatorului economic. Documentele se vor depune in copie legalizata si vor fi insotite de traducerea autorizata si legalizata a acestora in limba romana.
Se vor prezenta Bilanturile contabile aferente anilor 2009, 2010 si 2011
In cazul in care ofertantul isi demonstreaza situatia economica si financiara invocand si sustinerea acordata de catre o alta persoana, atunci are obligatia de a dovedi sustinerea de care beneficiaza, de regula, prin prezentarea unui angajament ferm al persoanei respective, incheiat in forma autentica, prin care aceasta confirma faptul ca va pune la dispozitia ofertantului resursele financiare invocate.
Angajament ferm de sustinere, completat si incheiat in forma autentica.
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Ofertantul (operator economic sau asocierea de operatori economici) va prezenta informatii si documente relevante privind derularea, in ultimii 3 ani, a cel putin un contract in baza caruia a livrat si implementato aplicatie informatica similara in valoare de cel putin 800.000 RON ( fara TVA ).Demonstrarea experientei se va realiza prin prezentarea a minim 1 si maxim 3 documente /contracte /
procese verbale de receptie / recomandari contrasemnate de beneficiari/clienti. Documentele/contractele/ procesele verbale de
receptie/recomandarile contrasemnate de beneficiari/clienti vor confirma - in
mod cumulativ ?indeplinirea cerintei mai sus mentionate.Documentele solicitate care sunt emise in alta limba decat romana vor fi insotite de traducerea legalizate
Se va completa Formularul nr. 7
Serviciile prezentate ca dovada a experientei similare a ofertantului trebuie sa fi inclus cel putin urmatoarele: - analiza fluxurilor informationale ale beneficiarului
- proiectare, dezvoltare, implementare si testarea aplicatiei
- instruire pentru utilizatorii sistemului
Pentru dovedirea indeplinirii cerintei minime privind capacitatea tehnica a ofertantilor se vor prezenta documente corespunzatoare din care sa reiasa : - modul de indeplinire a obligatiilor contractuale pe parcursul derularii contractului respectiv.
- daca pe parcursul prestarii serviciilor au fost inregistrate: neconformitati care au condus la refaceri partiale sau totale a livrabilelor de contract, receptii amanate sau respinse din motive imputabile prestatorului, fapt care a produs sau este de natura sa produca grave prejudicii beneficiarilor acestuia ca urmare a neindeplinrii sau indeplinrii in mod defectuos a obligatiilor contractuale asumate de catre prestator.
Convertirea in lei, pentru ofertantii romani si straini se va realiza la cursul mediu stabilit de Banca Centrala Europeana pentru
anul prestarii serviciului.ANUL CURS leu / Euro
2009 4, 2399
2010 4, 2122
2011 4, 2391
Pentru anul in curs: transformarea in Euro, se va face la cursul mediu stabilit de Banca Centrala Europeana pentru luna anterioara depunerii ofertei.Ofertantii care trebuie sa efectueze conversia altor monede decat Euro sau Lei vor utiliza ratele de schimb medii anuale
stabilite de catre Banca Centrala Europeana (www.ecb.eu).
Ofertantul trebuie sa faca dovada indeplinirii, din punctul de vedere al capacitatii profesionale a expertilor propusi a urmatoarelor cerinte minime, completand o declaratie referitoare la personalului angajat in original, semnata si stampilata.
Se va completa o declaratie cu informatiile solicitate, semnata si stampilata.
1. Coordonator de proiectStudii absolvite si competente
-Studii universitare absolvite in domeniul tehnic, economic sau IT&C
-Certificare inmanagement de proiect conform Clasificatiei Ocupatiilor din Romania ? COR 241919 sau echivalent pentru alte tari.Se vor prezenta documente relevante in acest sens.
Participarea in cel putin un proiect de implementare a unui sistem informatic similar.
2. Expert Analiza de Business
Studii absolvite si competente
-Studii universitare absolvite in domeniul tehnic, economic sau IT&C
-Competente dovedite privind cunoasterea analizei si proiectarii sistemelor.
Se vor prezenta certificate sau diplome de absolvire, care sa ateste cunostintele detinute in domeniul analizei si proiectarii sistemelor;
Participarea in cel putin un proiect de implementare a unui sistem informatic similar.
3. Expert dezvoltare softwareStudii absolvite si competente
- Studii universitare absolvite in domeniul tehnic, economic sau IT&C- Competente certificate de specializare in dezvoltarea de software. Se vor
prezenta certificate sau diplome de absolvire, care sa ateste cunostintele
detinute privind dezvoltarea de aplicatii software in tehnologia ofertata.Participarea in cel putin un proiect de implementare a unui sistem informatic similar.
4. Expert TestareStudii absolvite si competente
-Studii universitare de lunga durata
-Certificari in domeniul testarii de tip ISTQB Certified Tester, Advanced Level, Test Analyst si ISTQB Certified Tester, Advanced Level, Test Manager sau echivalente
Participarea in cel putin un proiect de implementare a unui sistem informatic similar.
5.Expert TEHNIC implementare solutie de monitorizare .
Calificari minime:
- studii universitare tehnice sau economice sau experienta minima de 5 ani.
-Cunostinte dovedite intr-o tehnologie recunoscuta. Se va prezenta diploma/certificat de nivel avansat (MCM/MCSE sau echivalent);
-Cursuri recunoscute pentru sisteme de management al securitatii informatiei SR-ISO-CEI 27001
6.Expert instruire solutie de monitorizare :
-Studii universitare absolvite in domeniul IT&C, economic sau tehnic sau 5 ani experienta IT dovedita;
-Cunostinte dovedite intr-o tehnologie recunoscuta. Se va prezenta diploma/certificat de nivel avansat (MCM/MCSE sau echivalent);
-Certificat de instructor in tehnologia software ofertata;
-Participarea in cel putin un proiect de implementare a unui sistem informatic similar;
Pentru personalul de specialitate propus pentru proiect mentionat mai sus se vor prezenta urmatoarele documente:
-CV actual aferent fiecarei persoane propusa in cadrul echipei, semnat de catre fiecare titular in parte
- Documente suport din care sa rezulte indeplinirea cerintelor: diplome, atestate, certificari, autorizari etc.
- Declaratie de disponibilitate conform modelului prevazut la Formular nr. 11
Toate diplomele sau certificarile vor fi emise de institutii abilitate conform legislatiei in vigoare;
Expertii propusi vor fi vorbitori de limba romana sau vorbitor de o limba de circulatie internationala insotiti de traducator autorizat ?in acest caz se va prezenta CV-ul si autorizarea traducatorului emisa de Ministerul Justitiei. Se va prezenta un numar suficient de traducatori pentru a asigura desfasurarea in bune conditii a activitatilor proiectului.
Certificat ISO 9001 (sau echivalent)
Certificat ISO 14001 (sau echivalent)
Certificat ISO 27001 (sau echivalent)
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Da
Pretul este obiectul procesului repetitiv de reofertare. Licitatia electronica va contine 1 runda de o zi iar informatiile despre detaliile licitatiei electronice se vor trasmite automat in momentul organizarii fazei finale pe adresele de email ale participantilor si in sectiunea "Notificari- Notificari de sistem" (sectiunea "Notificari" se afla dupa logarea in sistem)
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 29.11.2012 12:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
04.12.2012 10:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
Moneda in care se transmite oferta de pret: RON
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
60zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 04.12.2012 12:00
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: nu
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Da
Trimitere (trimiteri) la proiect(e) si/sau program(e): PROGRAMUL OPERATIONALSECTORIAL CRESTEREA COMPETITIVITATII ECONOMICEAxa Prioritara III "Tehnologia Informatiei si Comunicatiilor pentru sectoarele privat si public"Domeniul Major de Interventie 2 ?Dezvoltarea si cresterea eficientei serviciilor publice electronice?Operatiunea 2 ?Implementarea de sisteme TIC in scopul cresterii interoperabilitatii sistemelor informatice?
Tip de finantare: Fonduri europeneFond european: Programul Operational Sectorial Cresterea Competitivitatii Economice
VI.3) Alte informatii
Daca doua sau mai multe oferte clasate pe primul loc contin acelasi pret, autoritatea contractanta va solicita ofertantilor care au ofertat cel mai mic pret o noua propunere financiara in plic inchis.Contractul se va incheia dupa semnarea de catre C.N.M.S.I. a contractului de finantare cu OIPSI prin care se vor obtine sursele financiare necesare derularii acestuia.
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala: Str. Stavropoleos, nr. 6, sector 3, Bucuresti, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030084, Romania, Tel. +40 213104641, Email: [email protected], Fax: +40 213104642 / +40 218900745, Adresa internet (URL): http: //www.cnsc.ro
Organism competent pentru procedurile de mediere
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
10 zile conform art. 256 din OUG 34/2006
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
Biroul juridic al C.N.M.S.I.
Adresa postala: str.Italiana nr 22 sector 2, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 022200, Romania, Tel. +40 213032997
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
15.10.2012 14:26
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer