Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - Achizitie servicii de extindere S.E.A.P. prin trecerea la un sistem dinamic si oferirea facilitatii de interoperabilitate pentru utilizatorii sistemului


Anunt de participare numarul 139428/05.10.2012
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
CENTRUL NATIONAL DE MANAGEMENT PENTRU SOCIETATEA INFORMATIONALA
Adresa postala: str Italiana, nr 22, sector 2, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 020976, Romania, Punct(e) de contact: roxana popescu, Tel. +40 213032997, Email: [email protected], Fax: +40 213032937, Adresa internet (URL): www.cnmsi.ro, Adresa profilului cumparatorului: www.e-licitatie.ro
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Minister sauorice alta autoritate nationala sau federala, inclusiv subdiviziuni regionale sau locale ale acestora
Activitate (activitati)
Altele: operare servicii e-guvernare
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
Achizitie servicii de extindere S.E.A.P. prin trecerea la un sistem dinamic si oferirea facilitatii de interoperabilitate pentru utilizatorii sistemului
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Servicii
7 - Servicii informatice si servicii conexe
Locul principal de prestare: sediul CNMSI, strada Italiana nr. 22 sector 2 Bucuresti
Codul NUTS: RO321 - Bucuresti
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Achizitie servicii de extindere S.E.A.P. prin trecerea la un sistem dinamic si oferirea facilitatii de interoperabilitate pentru utilizatorii sistemului conform caietului de sarcini atasat la prezenta procedura.
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
72000000-5 - Servicii IT: consultanta, dezvoltare de software, internet si asistenta (Rev.2)
48000000-8-Pachete software si sisteme informatice (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Da
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului/acordului cadru
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
Achizitie servicii de extindere S.E.A.P. prin trecerea la un sistem dinamic si oferirea facilitatii de interoperabilitate pentru utilizatorii sistemului, detaliat prezentate in caietul de sarcini atasat prezenetei proceduri de achizitie publica.
Valoarea estimata fara TVA: 3, 393, 000RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului/acordului cadru sau termenul pentru finalizare
12 luni incepand de la data atribuirii contractului
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice ?i garantii solicitate
Garantia de participare va fi constituita de catre ofertant, in cuantum de 2% (valoare garantie - 67860 lei)din valoarea estimata a achizitiei.Modul de constituire a garantiei de participare (Formularul nr. 14): - Garantia de participare se constituie prin virament bancar in contul RO91TREZ7025032XXX011214 TREZORERIA STATULUI SECTOR 2 sau printr-un instrument de garantare, emis in conditiile legii de o societate bancara ori de o societate de asigurari, care seprezinta in original, in cuantumul si pentru perioada de valabilitate prevazuta in documentatia de atribuire.- Garantia trebuie sa fie irevocabila.Garantia de participare va avea ca termen de valabilitate 60 de zile de la termenul limita de primire a ofertelor.In conformitate cu prevederile Legii nr. 346/2004, art. 16 alin. (2), privind stimularea infiintarii si dezvoltarii intreprinderilor mici si mijlocii, cu modificarile si completarile ulterioare, IMM-urile pot beneficia de reducerea cu 50% a garantiei de participare prin prezentarea documentelor justificative corespunzatoare.Documentul de constituire a garantiei de participare trebuie sa fie prezentat cel mai tarziu la data si ora stabilite pentru deschiderea ofertelor. Neprezentarea documentului de constituire a garantiei de participare in original conduce la respingerea ofertei, ca fiind inacceptabila, conform art. 33 alin. (3) si art. 36 alin. (1) dinHG nr. 925/2006, cu modificarile si completarile ulterioare.Autoritatea contractanta are dreptul de a retine garantia de participare in conformitate cu prevederile art. 87 din H.G. 925/2006, cu modificarile si completarile ulterioare si cu prevederile art. 278 din O.U.G. 34/2006, cu modificarile si completarile ulterioareRestituirea garantiei de participare se realizeaza in conformitate cu prevederile art. 88 din H.G. 925/2006, cu modificarile si completarile ulterioare. Garantia de buna executie (Formular nr. 14) se va const prin orice instrument de garantare emis in cond. legii de o soc. bancara sau de o societate de asigurari, aceasta devenind anexa la contract, in cuantum de 10% din pretul total al contractului (exclusiv T.V.A.), emisa in termen de maxim 10 zile lucratoare de la data intrarii in vigoare a contractului, in conf art. 90 din H.G. 925/2006.Garantia de buna executie se poate constitui si prin retineri succesive din sumele datorate pentru facturi partiale, contractantul avand obligatia de a deschide la Trez. Statului un cont de disponibil distinct la dispozitia AC. Suma initiala care se depune de catre contractant in contul de disponibil astfel deschis nu trebuie sa fie mai mica de 0, 5% din pretul contractului. In cazul ofertantilor care se regasesc in categoria IMM conform Legii nr. 346/2004 (facand dovada in acest sens) garantia de buna executie se constituie in procent de 50% din cuantumul precizat in documentatia de atribuire.
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
Fonduri europene.
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Asociere conform art. 44 din O.U.G. nr. 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Documentele emise/redactate intr-o limba straina vor fi prezentate in limba in care au fost emise, insotite de o traducere legalizata a acestora in limba romana. Toate documentele vor avea, pe langa semnatura, mentionat in clar numele intreg al persoanei semnatare.In cazul in care oferta este depusa de o asociere, fiecare asociat (inclusiv liderul) va prezenta documentele si formularele mentionate mai jos.
Declaratie pe propria raspundere privind neincadrarea in situatiile prevazute la art. 180 din Ordonanta de urgenta a Guvernului nr. 34/2006, cu modificarile si completarile ulterioare - Ofertantii / Tertii sustinatori vor prezenta Formularul nr. 1 ? in original, semnat si stampilat.
Declaratie pe propria raspundere privind neincadrarea in situatiile prevazute la art. 181 din Ordonanta de urgenta a Guvernului nr. 34/2006, cu modificarile si completarile ulterioare ? Ofertantii / Tertii sustinatori vor prezenta Formularul nr. 2 ? in original, semnat si stampilat. Tertii sustinatori trebuie sa faca dovada neincadrarii in in prevederile art. 181 lit. a), lit. c1) si lit. d) din O.U.G. nr. 34/2006.
Declaratie privind calitatea de participant la procedura - Ofertantii / Subcontractantii vor prezenta Formularul nr. 5 ? in original, semnat si stampilat.
Certificat de participare cu oferta independenta, conform Ordinului presedintelui ANRMAP nr. 314/2010, privind punerea in aplicare a certificatului de participare la licitatii cu oferta independenta - Ofertantii vor prezenta Formularul nr. 4 ? in original, semnat si stampilat.
Declaratie pe propria raspundere privind neincadrarea in prevederile art. 69'(evitarea conflictului de interese) din Ordonanta de urgenta a Guvernului nr. 34/2006, cu modificarile si completarile ulterioare -Ofertantii / Subcontractantii / Tertii sustinatori vor prezenta Formularul nr. 3 ? in original, semnat si stampilat. Persoanele cu functii de decizie din cadrul CNMSI sunt urmatoarele: Marian Ion-presedinte, Popescu Delia-vicepresedinte, Mirela Toma-expert, Roxana Popescu-expert, Alexandra Costache-sef serviciu economic, Gabriel Dumitru-director directia operationala.
Certificat de atestare fiscala (datorii la bugetul consolidat general) din care sa reiasa ca ofertantul nu are datorii scadente in luna anterioara celei in care se depun ofertele. Documentul se va prezenta in oricare din formele: original/copie legalizata/copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul?.
Certificat de taxe si impozite locale (datorii la bugetele locale) din care sa reiasa ca ofertantul nu are datorii scadente in luna anterioara celei in care se depun ofertele. Documentul se va prezenta in oricare din formele: original/copie legalizata/copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul?.
Certificat de cazier judiciar pentru companie (pentru statele unde e aplicabil) si pentru administrator(i) asa cum sunt mentionati in Certificatul Constatator. Documentul se va prezenta in oricare din formele: original/copie legalizata/copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul?.
Cazier fiscal pentru companie. Documentul se va prezenta in oricare din formele: original/copie legalizata/copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul?.
Persoane juridice straine - Se va prezenta echivalentul documentelor de mai sus insotite detraducere autorizata si legalizata. Certificat constatator emis de ONRC din care sa rezulte obiectul de activitate al respectivului ofertant. Obiectul contractului trebuie sa aiba corespondent in codul CAEN din certificatul constatator emis de ONRC. Documentul se va prezenta in oricare din formele: original/copie legalizata/copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul?.
In etapa evaluarii ofertelor, autoritatea contractanta va solicita ofertantului clasat pe primul loc, inainte de transmiterea comunicarii privind rezultatul procedurii de atribuire, sa prezinte pentru conformitate documentul in original/copie legalizata.
Persoane juridice straine - Se va prezenta echivalentul documentului de mai sus insotit detraducere autorizata si legalizata.
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Informatii generale privind situatia economica si financiara
In cazul unei asocieri, fiecare asociat (inclusiv liderul) va prezenta formularul solicitat.Ofertantul trebuie sa faca dovada unui nivel minim al cifrei de afaceri globale pe ultimii 3 (trei) ani financiari incheiati (2009, 2010, 2011) de 6, 500, 000 lei
Bilanturile contabile aferente anilor 2009, 2010 si 2011, din care sa rezulte cifra de afaceri globala, vizate si inregistrate de organele competente, in copie certificata, conform cu originalul?, de catre reprezentantul legal (semnatura si stampila). In cazul unei asocieri, fiecare asociat (inclusiv liderul) va prezenta aceste documente. Autoritatea Contractanta isi rezerva dreptul de a solicita ofertantilor ? persoane juridice romane si persoane juridice straine ? prezentarea si a altor documente in cazul in care cele nominalizate precedent nu sunt relevante
Operatorii economici straini vor depune bilantul si un document emis de o autoritate competenta, din care sa rezulte reglementarile in vigoare cu privire la incheierea si depunerea bilantului, din tara respectiva. Documentele se vor depune in copie legalizata si vor fi insotite de traducerea autorizata si legalizata a acestora in limba romana.Pentru operatorii economici straini, in masura in care publicarea bilanturilor contabile nu este prevazuta de legislatia tarii de origine/tarii in care este stabilit operatorul economic, atunci acesta va prezenta alte documente edificatoare care sa reflecte o imagine fidela a situatiei economice si financiare a operatorului economic. Documentele se vor depune in copie legalizata si vor fi insotite de traducerea autorizata si legalizata a acestora in limba romana.
In cazul in care ofertantul isi demonstreaza situatia economica si financiara invocand si sustinerea acordata de catre o alta persoana, atunci are obligatia de a dovedi sustinerea de care beneficiaza, de regula, prin prezentarea unui angajament ferm al persoanei respective, incheiat in
forma autentica, prin care aceasta confirma faptul ca va pune la dispozitia ofertantului resursele financiare invocate.
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Experienta similara:
1.Ofertantul va prezenta o lista a principalelor prestari de servicii in ultimii 3
ani, continand valori, perioade de livrare, beneficiari (autoritati contractante
sau clienti privati).
2. Ofertantul trebuie sa demonstreze ca a prestat in ultimii 3 ani, calculati de
la data limita pentru depunerea ofertelor, servicii de
implementare/dezvoltare noi functionalitati software aferente unui sistem
electronic de achizitii in valoare de minim 3.300.000, 00 lei.Demonstrarea
experientei se va realiza prin prezentarea a minim 1 si maxim 3 documente / contracte /
procese verbale de receptie / recomandari contrasemnate de
beneficiari/clienti. Documentele/contractele/ procesele verbale de
receptie/recomandarile contrasemnate de beneficiari/clienti vor confirma - in
mod cumulativ ?indeplinirea cerintei mai sus mentionate.Documentele
solicitate care sunt emise in alta limba decat romana vor fi insotite de
traducerea autorizata.
1. Se va completa Formularul nr. 7
Convertirea in lei, pentru ofertantii romani si straini se va realiza
la cursul mediu stabilit de Banca Centrala Europeana pentru
anul prestarii serviciului.ANUL CURS leu / Euro
2009 4, 2399
2010 4, 2122
2011 4, 2391
Pentru anul in curs: transformarea in Euro, se va face la cursul
mediu stabilit de Banca Centrala Europeana pentru luna
anterioara depunerii ofertei.Ofertantii care trebuie sa efectueze conversia altor monede
decat Euro sau Lei vor utiliza ratele de schimb medii anuale
stabilite de catre Banca Centrala Europeana (www.ecb.eu).
Personal: Se va completa o declaratie referitoare la efectivele medii anuale ale
personalului angajat si al cadrelor de conducere in ultimii 3 ani completata
in original, semnata si stampilata.
se va completa o declaratie cu informatiile solicitate, semnata si
stampilata
Informatii generale despre personalul ofertantului implicat in indeplinirea
contractului
Declaratie privind personalul de specialitate, responsabil pentru indeplinirea
contractului (echipa de proiect).
Se va completa Formularul nr. 9 - in original, semnat si
stampilat.
Echipa propusa trebuie sa includa cel putin urmatorii specialisti:
MANAGER DE PROIECT:
-Absolvent de studii superioare de lunga durata in domeniul IT&C.
-detinerea de competente avansate in management obtinute prin
participarea la minim 1 curs in domeniul managementului acreditat de
Ministerul Muncii, Familiei si Egalitatii de Sanse si/sau de Min. Ed., Cerc. si
Tineretului sau echivalent.
- Competente avansate privind managementul prin obiective demonstrate
prin diplome sau certificari
- Competente avansate in rezolvarea problemelor demonstrate prin diplome
sau certificari
MANAGER ADJUNCT DE PROIECT:
-Absolvent de studii superioare de lunga durata in domeniul IT&C;
-Minim 3 ani experienta profesionala in managementul proiectelor IT.- Detinerea de competente de nivel avansat in domeniul managementului de
proiect dovedita prin prezentarea diplomei sau certificarii in management de
proiect
ARHITECT SISTEME IT&C: -Absolvent de studii sup
-Competente in domeniul arhitecturilor complexe - certificare TOGAF sau
echiv
- Competente in domeniul managementului serviciilor IT ? certificare ITIL
Foundation sau echiv- Competente avansate privind controlul si evaluarea riscurilor in sistemele
informatice - certificare Certified in Risk and Information Systems Control ?
CRISC / MOR Foundation/Practitioner sau echiv
- Cunoasterea aprofundata a unei metodologii recunoscute international de
auditare, control si evaluare a sistemelor informatice - certificare Certified
Information Systems Auditor (CISA) sau echiv
- Ccunostiinte avansate privind managementul securitatii sistemelor
informatice - certificare Certified Information Security Manager (CISM) sau echivalent
EXPERT SECURITATEA SISTEMULUI SEAP
-Absolvent de studii superioare de lunga durata in IT
-Studii postuniversitare in securitatea informatiilor
-Experienta in asigurarea securitatii pentru minim un sistem similar
-Cunostinte avansate privind controlul riscurilor ce pot afecta sistemele
informatice - certificare Certified in Risk and Information Systems Control
(CRISC) / MOR Foundation/Practitioner sau echiv
-Detinerea de cunostiinte aprofundate in managementul securitatii
sistemelor informatice - certificare Certified Information Security Manager
(CISM) sau echiv
-Detinerea de competente de nivel avansat referitoare la auditarea
sistemelor informatice de securitate - detinere diplome absolvire cursuri sau
certificari ca auditor intern BS7799 sau echivalent
RESPONSABIL TESTAREA SECURITATII IT&C
-Experienta in realizarea de teste de securitate/penetrare pentru cel putin un
sistem similar
- Certificate profesionale privind analiza si testarea securitatii sistemelor
informatice: - Licensed Penetration Tester (LPT) sau echivalent
- Certified Ethical Hacker (CEH) sau echivalent- Offensive Security Certified Professional (OSCP) sau echivalent- EC-Council Security Analyst (ECSA) sau echivalent.Se vor prez: CV,
diplome, atestate, certificari, autorizari .Declaratie de disponibilitate conform
modelului prevazut la Formular nr. 11
Toate diplomele sau certificarile vor fi emise de institutii abilitate conform
legislatiei in vigoare;
Expertii propusi vor fi vorbitori de limba romana sau vorbitor de o limba de
circulatie internationala insotiti de traducator autorizat
EXPERT TEAM LEADER DEZVOLTARE APLICATII: -Absolvent de studii superioare in domeniul IT&C
-Expunerea la tehnologii de management al continutului dovedita prin
certificare ca IBM Certified Solution Designer DB2 Content Manager sau
echivalent
- Expunerea la administrare serverelor de aplicatii dovedita prin certificare ca
IBM Certified System Administrator WebSphere Application Server sau
echivalent
- Expunerea la dezvoltarea de aplicatii in tehnologie SOA dovedita prin
certificare ca Oracle SOA Suite Architect sau echivalent
DEZVOLTATORI SOFTWARE SENIORI (minim 5 persoane): -Absolvent de studii superioare de lunga durata in domeniul IT&C-Experienta in calitate de dezvoltator software senior, in realizarea a minim
1 proiect pentru un sistem similar
RESPONSABIL ASIGURAREA CALITATII:
-Absolvent de studii superioare finalizate cu diploma de licenta
-Experienta de minim 3 ani in calitate de responsabil calitate in proiecte in
domeniul IT&C
- Participarea in calitate de responsabil calitate la cel putin 1 proiect pentru
un sistem similar
- Curs sau certificare de Auditor SR EN ISO 9001:2005 sau echivalent
- Curs sau certificare de Auditor de terta parte pentru sistemul de
management al securitatii informatiei in conformitate cu SR ISO/CEI
27001:2005 sau echivalent
- Curs pentru auditarea sistemelor de management in conformitate cu SR
EN ISO 19011:2011
Pentru personalul de specialitate propus pentru proiect mentionat mai sus se vor
prezenta urmatoarele documente:
-CV actual aferent fiecarei persoane propusa in cadrul echipei,
semnat de catre fiecare titular in parte
- Documente suport din care sa rezulte indeplinirea cerintelor:
diplome, atestate, certificari, autorizari etc.
- Declaratie de disponibilitate conform modelului prevazut la
Formular nr. 11
Toate diplomele sau certificarile vor fi emise de institutii abilitate
conform legislatiei in vigoare;
Expertii propusi vor fi vorbitori de limba romana sau vorbitor de o
limba de circulatie internationala insotiti de traducator autorizat ?
in acest caz se va prezenta CV-ul si autorizarea traducatorului
emisa de Ministerul Justitiei. Se va prezenta un numar suficient de traducatori pentru a asigura desfasurarea in bune conditii a activitatilor proiectului
Informatii privind sub-contractantii si asociatii. Se va completa declaratie
privind lista asociatilor si a subcontractorilor, completata de ofertant / liderul
asocierii ? in cazul in care ofertantul este o asociere - in original, semnat si
stampilat.
Certificat ISO 9001 (sau echivalent)
Certificat ISO 14001 (sau echivalent)
Certificat ISO 27001 (sau echivalent)
Certificat ISO 20000-1 (sau echivalent)
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Da
Pretul este obiectul procesului repetitiv de reofertare. Licitatia electronica va contine 1 runda de o zi iar informatiile despre detaliile licitatiei electronice se vor trasmite automat in momentul organizarii fazei finale pe adresele de email ale participantilor si in sectiunea "Notificari- Notificari de sistem" (sectiunea "Notificari" se afla dupa logarea in sistem)
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 19.11.2012 11:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
21.11.2012 10:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
Moneda in care se transmite oferta de pret: RON
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
60zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 21.11.2012 12:00
Locul: Sediul CNMSI, Str. Italiana, nr. 22, sector 2 Bucuresti, sala consiliu et 6
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: nu
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Da
Trimitere (trimiteri) la proiect(e) si/sau program(e): PROGRAMUL OPERATIONALSECTORIAL CRESTEREA COMPETITIVITATII ECONOMICEAxa Prioritara III "Tehnologia Informatiei si Comunicatiilor pentru sectoarele privat si public"Domeniul Major de Interventie 2 ?Dezvoltarea si cresterea eficientei serviciilor publice electronice?Operatiunea 2 ?Implementarea de sisteme TIC in scopul cresterii interoperabilitatii sistemelor informatice?
Tip de finantare: Fonduri europeneFond european: Programul Operational Sectorial Cresterea Competitivitatii Economice
VI.3) Alte informatii
Daca doua sau mai multe oferte clasate pe primul loc contin acelasi pret, autoritatea contractanta va solicita ofertantilor care au ofertat cel mai mic pret o noua propunere financiara in plic inchis.Contractul se va incheia dupa semnarea de catre CNMSI cu OIPSI a contractului de finantare prin care se vor obtine sursele financiare necesare derularii acestuia.
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala: Str. Stavropoleos, nr. 6, sector 3, Bucuresti, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030084, Romania, Tel. +40 213104641, Email: [email protected], Fax: +40 213104642 / +40 218900745, Adresa internet (URL): http: //www.cnsc.ro
Organism competent pentru procedurile de mediere
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
10 zile conform art. 256 din OUG 34/2006
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
Biroul juridic al CNMSI
Adresa postala: str. Italiana nr. 22 sector 2, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 022200, Romania, Tel. +40 0213032997
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
04.10.2012 13:11
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer