Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - Achizitie servicii de formare profesionala in cadrul proiectului ?Cresterea competitivitatii capitalului uman prin programe de specializare profesionala?


Anunt de participare numarul 112907/14.12.2010
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
SC ASESOFT INTERNATIONAL SA
Adresa postala:  Str. Mihai Bravu nr.10, Localitatea:  Ploiesti, Cod postal:  100550, Romania, Punct(e) de contact:  Cristian Anastasescu, Tel. 0244.519851, Email:  [email protected], Fax:  0244.519839, Adresa profilului cumparatorului:  www.e-licitatie.ro
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
operator economic
Activitate (activitati)
Altele: Activitati de realizare a soft-ului la comanda (software orientat client)
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
Achizitie servicii de formare profesionala in cadrul proiectului ?Cresterea competitivitatii capitalului uman prin programe de specializare profesionala?
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Servicii
24 - Servicii de invatamant
Locul principal de prestare: Str. Mihai Bravunr. 10 Ploiesti, Romania
Codul NUTS: RO316 - Prahova
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Achizitie servicii de formare profesionala in cadrul proiectului ?Cresterea competitivitatii capitalului uman prin programe de specializare profesionala?
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
80511000-9 - Servicii de formare a angajatilor (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
Se solicita prestarea unor servicii de formare profesionala in conformitate cu cerintele documentatiei de atribuire atasata anuntului
Valoarea estimata fara TVA: 942, 939RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului sau termenul pentru finalizare
18 luni incepand de la data atribuirii contractului
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice ?i garantii solicitate
Cuantumul garantiei pentru participare: 18.500, 00 leiCuantumul garantiei de buna executie exprimata procentual estede 10 % din pretul contractului fara T.V.A.
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
fonduri europene
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
in nume propriu/asociere
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Declaratii privind eligibilitateaDeclaratie privind neincadrarea in prevederile art. 181 din O.U.G. nr. 34/2006
Declaratie privind calitatea de participant la procedura
Certificate constatatoare privind indeplinirea obligatiilor exigibile de plata
Documente care dovedesc forma de inregistrare
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Prezentarea informatiilor generale, cu declararea cifrei medii de afaceri pe ultimii 3 ani.Prezentarea inchiderii exercitiilor financiare aferente la 31.12.2007, 31.12.2008, 31.12.2009 vizate si inregistrat de organele competente.
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
Ofertantii trebuie sa faca dovada realizarii unei cifre medii de afaceri aferente anilor 2007, 2008 si 2009, egala sau mai mare de: 1.885.878, 00 lei.Profitul net pe ultimul an (31.12.2009) sa fie pozitiv(rezulta din bilantul contabil)
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Informatii privind experienta similara. Operatorul economic va prezenta lista principalelor prestari de servicii in ultimii 3 ani.
Fisa / fise de informatii privind exerienta similara , insotita de recomandare din partea beneficiarului.
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
Operatorii economici vor face dovada indeplinirii, in ultimii 3 ani, cel putin a unui contract ce a avut ca obiect prestarea de servicii similare, cu o valoare de minim 942.939, 00 lei.
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Oferta cea mai avantajoasa d.p.d.v. economicin ceea ce priveste:
    - criteriile mentionate in continuare
    - criteriile enuntate in caietul de sarcini, in invitatia de a prezenta o oferta sau de a participa la negociere sau in documentul descriptiv
Criterii
Pondere
1.
Pretul ofertei
20%
Descriere: Componenta financiara
2.
oferta tehnica
80%
Descriere: componenta tehnica
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 26.01.2011 18:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
27.01.2011 09:30
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
30zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 27.01.2011 12:30
Locul: Str. Mihai Bravu nr.10, Ploiesti, Romania - ASESOFT INTERNATIONAL SA
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
da, Imputernicire pentru reprezentantii ofertantilor la deschidereaofertelor
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Da
Trimitere (trimiteri) la proiect(e) si/sau program(e): POSDRU-Titlu proiect: ?Cresterea competitivitatii capitalului uman prin programe de specializare profesionala?- Cod SMIS: 52416
Tip de finantare: Fonduri europene
VI.3) Alte informatii
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National pentru Solutionarea Contestatiilor
Adresa postala:  str Stavropoleos nr.6, Sector 3, Localitatea:  Bucuresti, Cod postal:  030084, Romania, Tel. 0213104641, Email:  [email protected], Fax:  0213104642, Adresa internet (URL):  www.cnsc.ro
Organism competent pentru procedurile de mediere
Tribunalul Prahova ? Sectia contencios administrativ si fiscal
Adresa postala:  str. Gheorhe Lazar nr.6, Localitatea:  Ploiesti, Cod postal:  100031, Romania, Tel. 0244544781, Fax:  0244542408, Adresa internet (URL):  www.just.ro
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
conform art. 256^2 din OUG 34/2006 - 10 zile incepand cu ziua urmatoare luarii la cunostinta, in conditiile prezentei ordonante de urgenta, despre un act al autoritatii contractante considerat nelegal
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
ASESOFT INTERNATIONAL SA
Adresa postala:  str. Mihai Bravu nr.10, Ploiesti, romania, Localitatea:  PLOIESTI, Cod postal:  550100, Romania, Tel. 0731040878, Email:  [email protected], Adresa internet (URL):  www.asesoft.ro
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
13.12.2010 14:03
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer