Licitatie Publica - Achizitie servicii de hranire
Anunt de participare numarul 22116/05.07.2007
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
Ministerul Apararii Unitatea Militara 02267
Adresa postala: str. Avram Iancu, nr. 1, jud. Bistrita-Nasaud, Localitatea: Bistrita, Cod postal: 420029, Romania, Punct(e) de contact: florin musceleanu, Tel.0263.235871, Email: [email protected], Fax: 0263.235871
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Minister sauorice alta autoritate nationala sau federala, inclusiv subdiviziuni regionale sau locale ale acestora
Activitate (activitati)
- Aparare
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
Achizitie servicii de hranire
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Servicii
17 - Servicii hoteliere si restaurante
Locul principal de prestare: La sediul U.M. 02267 Bistrita
II.1.3) Anuntul implica
Incheierea unui acord-cadru
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
Contractele subsecvente urmeaza sa se atribuie prin reluarea competitiei: Nu
Acord-cadru cu un singur agent economic
Durata acordului-cadru: 31 luni
Valoarea estimata fara TVA: 5, 981, 133RON
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Hranirea efectivelor de militari in garnizoana Bistrita si in garnizoana Prundu Birgaului
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
55510000-8 - Servicii de cantina (Rev.1)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
Hranirea unui efectiv mediu de 1155 militari si maxim 2000 militari in garnizoana Bistrita si a unui efectiv mediu de 250 militari si maxim 318 militari in garnizoana Prundu Birgaului
Valoarea estimata fara TVA: 1, 892, 764EUR
II.2.2) Optiuni
Da
Prelungirea contracului cu pana la 4 luni, cu conditia asigurarii fondurilor necesare
Calendarul provizoriu al contractelor ulterioare: 28 luni de la data adjudecarii contractului
II.3) Durata contractului sau termenul pentru finalizare
Incepand de la 11.09.2007 pana la 31.12.2007
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice i garantii solicitate
Solicitam depunerea unei garantii de participare de 25000 Euro prin scrisoare de garantie bancara; se va depune in lei la cursul comunicat de B.N.R. la data depunerii
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
Bugetul de stat - plata prin virament in cont de trezorerie
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Asociatie comuna, legalizata si inscrisa la Registrul Comertului
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
- Ofertantul sa nu se incadreze in prevederile art. 180 si 181 din O.U.G.-3/2006- Certificat constatator emis de Registrul Comertului, care sa dovedeasca forma de inregistrare ca persoana juridica si din care sa rezulte ca obiectul de activitate al ofertantului include prestarea de servicii de hranire- Autorizatie de functionare valabila cel putin pana la 31.12.2007
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
a) Cifra de afaceri anuala minima in domeniul de activiate aferent obiectului contractului de prestari de servicii de hranire, pe ultimii 3 ani: 1.372.000 Euro b) Lichiditatea generala sa fie mai mare de 100% pe ultimii 3 ani si sa prezinte tendinta crescatoarec) Solvabilitatea patrimoniala sa fie mai mare de 30% pe ultimii 3 ani si sa prezinte tendinta crescatoare
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
a)Conform pct. IV.4. din Fisa de date a achizitieib)Personalul de specialitate minim necesar: - administrator: 1;
- bucatar: 6;
- sef depozit: 1;
- sef bloc alimentar: 1;
- contabil: 1;
- muncitori necalificati: 3;
- ospatar: 4.
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Oferta cea mai avantajoasa d.p.d.v. economicin ceea ce priveste:
- criteriile mentionate in continuare
Criterii
Pondere
1.
Oferta financiara
90%
Descriere:
2.
Reabilitarea spatiilor
10%
Descriere:
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
A-3318 din 28.06.2007
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 17.08.2007 15:30
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
22.08.2007 15:30
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
60zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 23.08.2007 09:00
Locul: La sediul U.M. 02267 Bistrita
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
Orice ofertant sau imputernicit al acestuia, are dreptul sa asiste la deschiderea ofertelor
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
VI.3) Alte informatii
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Organism competent pentru procedurile de mediere
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala: STR. STAVROPOLEOS NR.6, Sector 3, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030084, Romania, Tel.+(4)021.310.46.41, Email: [email protected], Fax: +(4)021.310.46.42, Adresa internet (URL): www.cnsc.ro
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
In conformitate cu prevederile art. 272 din O.U.G.-34/2006
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
Unitatea Militara 01331
Adresa postala: str. Avram Iancu, nr. 1, Localitatea: Bistrita, Cod postal: 420029, Romania, Tel.+(4)0263.214.160, Fax: +(4)0263.213.756
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
04.07.2007 08:45