Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - Achizitie servicii de hranire efective


Anunt de participare numarul 109963/22.10.2010
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
Colegiul Militar Liceal "Dimitrie Cantemir" BREAZA -Unitatea Militara02525 Breaza
Adresa postala:  Str. Republicii nr.75, Localitatea:  Breaza, Cod postal:  105400, Romania, Punct(e) de contact:  Rapa Stefan - sef compartiment alimente, Tel. 0244340550, Email:  [email protected], Fax:  0244343638, Adresa profilului cumparatorului:  www.e-licitatie.ro
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Minister sauorice alta autoritate nationala sau federala, inclusiv subdiviziuni regionale sau locale ale acestora
Activitate (activitati)
- Aparare- Educatie
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
Achizitie servicii de hranire efective
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Servicii
17 - Servicii hoteliere si restaurante
Locul principal de prestare: Sediul autoritatii contractante
Codul NUTS: RO316 - Prahova
II.1.3) Anuntul implica
Incheierea unui acord-cadru
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
Contractele subsecvente urmeaza sa se atribuie prin reluarea competitiei: Nu
Acord-cadru cu un singur agent economic
Durata acordului-cadru: 4 ani
Valoarea estimata fara TVA: 13, 310, 845.5RON
Frecventa si valoarea contractelor ce vor fi atribuite: contracte subsecvente anuale
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Hranirea conform normelor de hrana specifice M.Ap.N. a efectivelor U.M. 02525 Breaza
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
55510000-8 - Servicii de cantina (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
conform estimarilor din documentatia de atribuire
Valoarea estimata fara TVA: 13, 310, 845.5RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului sau termenul pentru finalizare
Incepand de la 03.01.2011 pana la 31.12.2014
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice ?i garantii solicitate
Cuantumul garantiei de participare este de 66550 lei
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
conteract finantat dela bugetul de statplata se face prin virament in trezorerie
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
asociere
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Cerinta obligatorie
- pentru persoanele juridice / fizice straine: prezentarea documentelor care dovedesc o forma de inregistrare / aparteneta din punct de vedere profesional in conformitate cu prevederile legale
- pentru persoane fizice / juridice romane:
- prezentarea formularului1 - Declaratii privind eligibilitatea- Declaratie privind neincadrarea in prevederile: art. 181 din O.U.G. 34/2006 -completarea formularului 2
-Certificat de atestare fiscala privind indeplinirea obligatiilor de plata a impozitelor, taxelor locale, contributiilor de asigurari sociale si alte venituri la bugetul local catre bugetele componente ale bugetului general consolidat
- Certificat de atestare fiscala emis de DirectiaGenerala a Finantelor Publice valabil la data depunerii ofertei ? in original
- Certificat de Cazier fiscal emis de Directia Generala a Finantelor publice ? in original
- fisa de informatii generale
- Certificat unic de inregistrare emis de Oficiul Registrului Comertului (CUI) de pe langa Tribunalul teritorial - in fotocopie legalizata cu timbru sec, certificata prin semnatura si stampila pe fiecare pagina.
- Certificatului constatator emis de catre Oficiul Registrului Comertului de pe langa tribunalul teritorial, valabil la data deschiderii, in original
-
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
- Bilanturile contabile din ultimii trei ani (la 31.12. 2007; la 31.12. 2008; la 31.12.2009) in care sa fie inscris indicatorul economic solicitat - cifra de afaceri si din care sa rezulte ca acestea au fost avizate si inregistrate de organele competente (fotocopii legalizate cu timbru sec, certificate prin semnatura si stampila pe fiecare pagina.)
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
- Fisa/fise privind experienta similara, completata/completate potrivitdin cadrul documentatiei si listeia principalelor servicii prestate in ultimii 3 ani, ( care va contine valori, perioade de prestare, si beneficiarii prestarilor de servicii de hranire in regim de cantina
- indeplinirea si finalizarea in ultimii 3 ani a cel putin a unui contract sau mai multe contracte avand ca obiect prestarea de servicii de hranire (similare), a caror valoare cumulata sa fie de 500.000 lei
- prezentarea a cel putin una recomandare din partea unor beneficiari pentru cel putin unui contract de hranire (similare).
- Declaratie pe propria raspundere privind tehnica si materialele de resortul hranirii pe care ofertantul se obliga sa le aprovizioneze, necesare prestarii serviciului de hranire, completata conform cu solicitarile din caietul de sarcini
- Declaratie pe propria raspundere privind numarul mediu al personalului angajat in ultimele 36 luni, completata conform cu solicitarile din caietul de sarcini- Declaratie pe propria raspundere privind asigurarea cu personal de specialitate strict necesar pentru prestarea serviciului de hranire, completata conform cu solicitarile din caietul de sarcini- Declaratie pe propria raspundere privind numarul si pregatirea cadrelor de conducere
- Declaratie pe propria raspundere privind asumarea responsabilitatii obtinerii autorizatiilor sanitare (sanitar-veterinare) pentru punctele de lucru in care va presta serviciul- Lista care sa cuprinda cel putin dotarile tehnice minim necesar a fi asigurate de catre operatorul economic pentru indeplinirea contractului
- Asumarea implementarii si respectarii cerintelor impuse de sistemul de management al calitatii conform cerintelor standard SR-EN-ISO 9001/2001 sau echivalent,
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
1426
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 06.12.2010 07:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
06.12.2010 08:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
90zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 06.12.2010 10:00
Locul: Sediul U.M. 02525 Breaza, Str, Republicii, Nr. 75
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
Reprezentantii ofertantilor, Comisia U.M. 02525 Breaza
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
Tip de finantare: Fonduri bugetare
VI.3) Alte informatii
Se aplica prevederile ordinului ministrului apararii nationale L 4/1
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul Local de Solutionare al Contestatiilor
Adresa postala:  Str. Stavropoles, Nr. 6, Localitatea:  Bucuresti, Cod postal:  030084, Romania, Tel. 0213104642, Email:  [email protected], Fax:  0213104642
Organism competent pentru procedurile de mediere
CUrtea de Apel Ploiesti si Prachetul de pe langa Curtea de Apel Ploiesti
Adresa postala:  Str. Gheorghe Lazar, nr. 6, Localitatea:  Ploiesti, Cod postal:  100031, Romania, Tel. 0244544781, Fax:  0244523265
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
in termen de 10 zile incepand cu yiua urmatoare luarii la cunostinta
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
U.M. 02525
Adresa postala:  Str. Republicii, Nr. 75, Localitatea:  Breraza, Cod postal:  105400, Romania, Tel. 0244340550, Email:  [email protected], Fax:  0244343638
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
20.10.2010 16:20
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer