Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - Achizitie servicii de hranire efective


Anunt de participare numarul 43240/13.02.2008
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
MINISTERUL APARARII - UNITATEA MILITARA 02480 CAMPULUNG MOLDOVENESC
Adresa postala: Izvorul Malului nr 6, Localitatea: Campulung Moldovenesc, Cod postal: 725100, Romania, Punct(e) de contact: Adrian Dumitrescu, Tel.0230314931, Email: [email protected], Fax: 0230314930
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Minister sauorice alta autoritate nationala sau federala, inclusiv subdiviziuni regionale sau locale ale acestora
Activitate (activitati)
- Aparare- Educatie
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
Achizitie servicii de hranire efective
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Servicii
17 - Servicii hoteliere si restaurante
Locul principal de prestare: Sediul U.M. 02480 Campulung Moldovenesc
II.1.3) Anuntul implica
Incheierea unui acord-cadru
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
Contractele subsecvente urmeaza sa se atribuie prin reluarea competitiei: Nu
Acord-cadru cu un singur agent economic
Durata acordului-cadru: 44 luni
Valoarea estimata fara TVA: intre 5, 379, 432 si 8, 185, 918RON
Frecventa si valoarea contractelor ce vor fi atribuite: Contracte subsecvente anuale pe durata unui an calendaristic
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Hranirea , conform normelor de hrana, a efectivelor Unitatii Militare 02480 Campulung Moldovenesc
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
55510000-8 - Servicii de cantina (Rev.1)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
Conform documentatiei de atribuire
Valoarea estimata fara TVA: intre 5, 379, 432 si 8, 185, 918RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului sau termenul pentru finalizare
Incepand de la 01.05.2008 pana la 30.12.2011
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice i garantii solicitate
Garantie de participare in valoare de 55000 lei si de buna executie in cuantum de 5% din valoarea fara TVA a fiecarui contract subsecvent acordului cadru, conform documentatiei de atribuire
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
Contract finantat de la bugetul de stat. Plata prin virament in trezorerie
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Asociere
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Declaratii privind eligibilitatea: prezentarea formularului1 din Sectiunea IV, Formulare si anexe;
Declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 181 din O.U.G.34/2006: prezentarea formularului2 din Sectiunea IV, Formulare si anexe; certificate constatatoare privind indeplinirea obligatiilor exigibile de plata a impoyitelor si taxelor catre stat, in stare de valabilitate;
Prezentarea Certificatului unic de inregistrare emis de Oficiul Registrului Comertului (CUI) in copie legalizata;
- pentru persoane juridice/fizice romane: prezentarea Certificatului constatator emis de catre Oficiul Registrului Comertului de pe langa tribunalul teritorial, valabil la data deschiderii, in original, din care sa rezulte urmatoarele informatii: obiectul de activitate -servicii de cantina, cod C.P.V. 55510000-8;obiectul secundar de activitate al ofertantului; sociatul unic/asociati;administratorul/ administratorii societatii; sediul social principal/secundar; punctele de lucru;
- pentru persoane juridice/fizice straine: prezentarea documentelor care dovedesc o forma de inregistrare/atestare ori apartenenta din punct de vedere profesional.
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
1. Fisa de informatii generale, completata potrivit modelului prezentat in Sectiunea IV, Formulare si anexe, formularul nr. 3 din cadrul documentatiei de atribuire;2. Bilanturile contabile din ultimii doi ani vizate siinregistrate de organele competente (copii autentificate).
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
1. Cerinta minima - prezentarea fisei cu date complete2. Cerinta minima : Ofertantul va face dovada unei cifre medii de afaceri anuale (proprii) in valoare de minim 1500000 lei.Cifra medie de afaceri va fi aferenta ultimilor 3 ani.
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
1. Fisa/fise privind experienta similara, completata/completate potrivit modelului prezentat in Sectiunea IV, Formulare si anexe, formularul nr. 4 din cadrul documentatiei de atribuire si listaa principalelor servicii prestate in ultimii 3 ani, care va contine valori, perioade de prestare, si beneficiarii prestarilor de servicii de hranire in regim de cantina.
2. Recomandari din partea altor beneficiari.
3. Autorizatii sanitare (sanitar-veterinare) pentru punctele de lucru si mijloacele de transport mentionate in oferta, pe care declara ca le detine.
4. Asigurarea (in dotare proprie, prin contracte sau conventii de inchiriere etc.) acelor echipamente, utilaje, active fixe sidotari care sunt considerate strict necesare pentru indeplinirea contractuluide servicii, (Sectiunea IV, Formulare si anexe, formularul nr. 5) .
5. Asigurarea personalului de specialitate care este considerat strict necesar pentru indeplinirea contractului de servicii(Sectiunea IV, Formulare si anexe, formularul nr.6).
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
1. Cerintaminima: indeplinirea si finalizarea, in ultimii 3 ani, a unui contract ( mai multor contracte) care a(au) avut ca obiect prestarea unor servicii similare(aceeasi grupa CPV), in valoare cumulata de 1400000 lei.2. Cerintaminima: prezentarea a cel putin uneirecomandari din partea unui beneficiar pentru un contract similar.5. Cerinta minima - Ofertantul se angajeazaca la data inceperii activitatii sa puna la dispozitie dotarile minime solicitate si personalul de specialitate minim solicitat.
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Da
Anunt de intentie
Numarul anuntului in JO: 2008/S8-008641 din 12.01.2008
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 02.04.2008 14:30
Documente de plata: DA
Pretul: 20 RON
Conditii si modalitate de plata: Se achita la casieria unitatii
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
03.04.2008 14:30
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
90zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 04.04.2008 09:00
Locul: Sediul autoritatii contractante- UM 02480 Campulung Moldovenesc, Str. Izvorul Malului, Nr. 6,
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
Reprezentantii ofertantilor si comisia de evaluare a beneficiarului
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
VI.3) Alte informatii
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala: Str. Stavropoleus, nr. 6, sector 3, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030084, Romania, Tel.0213104641, Email: [email protected], Fax: 0213104642
Organism competent pentru procedurile de mediere
Curtea de Apel Bucuresti
Adresa postala: Splaiul Independentei, nr. 5, ,Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 7000, Romania, Tel.021332.12.40, Email: [email protected], Fax: (021)332.33.77
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
Unitatea Militara 02480, Compartimentul juritic propriu
Adresa postala: Unitatea Militara 02480, str. Izvorul Malului nr. 6, Localitatea: Cimpulung Moldovenesc, Cod postal: 725100, Romania, Tel.0230/314930, Email: [email protected], Fax: 0230/314930
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
12.02.2008 09:26
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer