Licitatie Publica - Achizitie servicii de intretinere si reparatii pentru autovehiculele din dotarea I.P.J. Arges
Anunt de participare numarul 42464/01.02.2008
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
INSPECTORATUL DE POLITIE AL JUDETULUI ARGES
Adresa postala: STR. VICTORIEI, NR.60, PITESTI, Localitatea: Pitesti, Cod postal: 110017, Romania, Punct(e) de contact: ADRIANA STANCIULESCU, Tel.0248/607000 INT.20141, Email: [email protected], Fax: 0248/607000 INT.20141, Adresa internet (URL): www.politiaarges.ro
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Minister sauorice alta autoritate nationala sau federala, inclusiv subdiviziuni regionale sau locale ale acestora
Activitate (activitati)
- Ordine si siguranta publica
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
Achizitie servicii de intretinere si reparatii pentru autovehiculele din dotarea I.P.J. Arges
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Servicii
1 - Servicii de intretinere si reparare
Locul principal de prestare: Sediul prestatorului.
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Achizitie servicii de intretinere si reparatii pentru autovehiculele din dotarea I.P.J. Arges.
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
50110000-9 - Servicii de reparare si de intretinere a autovehiculelor si a echipamentelor conexe (Rev.1)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Da
Trebuie depuse oferte pentru unul sau mai multe loturi
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
27 autovehicule marca Dacia(Pick Up 1, 9D, Solenza, Logan)
42 autovehicule marca Audi, Ford, Mercedes, Volkswagen.
Valoarea estimata fara TVA: 221, 400RON
II.2.2) Optiuni
Da
IPJ Arges va achizitiona serv.similare conf.art122lit.j din OUG34/2006 si art6(3)din HG925/2006.
II.3) Durata contractului sau termenul pentru finalizare
Incepand de la 14.03.2008 pana la 31.12.2008
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice i garantii solicitate
Se solicita garantie de buna executie in procent de 5% din valoarea fara TVA a contractului ce se va constitui cu scrisoare de garantie bancara de buna executie.
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
Bugetul de Stat.
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Asociere/subcontractare.
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
1.Declaratie privind eligibilitatea - art.180.
2. Declaratie privind neincadrarea in prev. art.181 din O.U.G. 34/2006.
3. Certificate de atestare fiscala privind plata impozitelor si taxelor catre stat, inclusiv cele locale, valabile la data deschiderii ofertelor-original sau copie legalizata.
4.Certificat constatator emis de O.R.C. - original sau copie legalizata.
5.Certificat de inregistrare - copie.
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Fisa de Informatii generale.
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
1.Lista principalelor contracte similare incheiate in ultimii 3 ani.
2.Copie dupa autorizatia tehnica de functionare eliberata de Registrul Auto Roman care atesta dreptul de a presta servicii de intretinere si reparatii valabila pentru tipurile de autovehicule cuprinse in lotul/loturile pentru care depune oferta.
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 27.02.2008 12:00
Documente de plata: DA
Pretul: 30 RON
Conditii si modalitate de plata: Contravaloarea documentatiei de atribuire se achita numerar la casieria unitatii.
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
03.03.2008 10:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
60zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 03.03.2008 10:30
Locul: Sediul I.P.J. Arges, Str. Victoriei, nr.60, Pitesti.
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
Reprezentantii agentilor economici imputerniciti.
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
VI.3) Alte informatii
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala: Str. Stravopoleos, nr.6, sect.3., Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030084, Romania, Tel.0213104641, Email: [email protected], Fax: 0213104642
Organism competent pentru procedurile de mediere
Curtea de Apel Pitesti
Adresa postala: Str. Victoriei, Localitatea: Pitesti, Cod postal: 110016, Romania
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
I.P.J. Arges - Compartiment Juridic
Adresa postala: Str. Victoriei, nr.60, Localitatea: Pitesti, Cod postal: 110017, Romania, Tel.0248607000
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
01.02.2008 14:33