Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - Achizitie servicii de intretinere spatii verzi precum si prestarea serviciilor de deszapezire la obiectivele apartinand ROMATSA RA


Anunt de participare (utilitati) numarul 141002/08.12.2012
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
R.A. ROMATSA - ADMINISTRATIA ROMANA A SERVICIILOR DE TRAFIC AERIAN
Adresa postala: Str. Ion Ionescu de la Brad nr. 10, O.P. Box 18-90, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 013813, Romania, Punct(e) de contact: ADRIAN COJOC, Tel. +40 212083528, Email: [email protected], [email protected], [email protected], [email protected], [email protected], [email protected], Fax: +40 212083564, Adresa internet (URL): www.romatsa.ro, Adresa profilului cumparatorului: www.e-licitatie.ro
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
regie autonoma
Activitate (activitati)
- Activit??i aeroportuare
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de entitatea contractanta
Achizitie servicii de intretinere spatii verzi precum si prestarea serviciilor de deszapezire la obiectivele apartinand ROMATSA RA
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Servicii
12 - Servicii de arhitectura; servicii de inginerie si servicii integrate de inginerie; servicii de amenajare urbana si servicii de arhitectura peisagistica; servicii conexe de consultanta stiintifica si tehnica; servicii de testare si analiza tehnica
Locul principal de prestare: CDZ Bucuresti - Str. Ion Ionescu de la Brad nr.10, sector 1 si sediile achizitorului conform Anexelor la Caietul de sarcini
Codul NUTS: RO321 - Bucuresti
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Achizitie servicii de intretinere spatii verzi precum si prestarea serviciilor de deszapezire la obiectivele apartinand ROMATSA RA
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
77310000-6 - Amenajare si intretinere de spatii verzi (Rev.2)
77312000-0-Servicii de inlaturare a buruienilor (Rev.2)
77312100-1-Servicii de erbicidare (Rev.2)
90620000-9-Servicii de deszapezire (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Da
Trebuie depuse oferte pentru unul sau mai multe loturi
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului/acordului cadru
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
conform caietului de sarcini
Valoarea estimata fara TVA: 5, 496, 868RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului/acordului cadru sau termenul pentru finalizare
36 luni incepand de la data atribuirii contractului
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice ?i garantii solicitate
Cuantumul garantiei de participare: lot 1 - 18.000 lei, lot 2 ? 12.500 lei, lot 3 ? 7.000 lei, lot 4 ? 6.000 lei, lot 5 ? 8.000 lei, lot 6 ? 7.000 leisi se constituie potrivit prevederilor art.86 din HG 925/2006 cu modificarile si completarile ulterioare. Data la care se face echivalena lei-euro este data publicarii anuntului de participare.Perioada de valabilitate a garantiei pentru participare trebuie sa fie cel putin egala cuperioada de valabilitate a ofertei (cel putin 90 de zile de la data limita de depunere a ofertelor).Forma de constituire a garantiei de participare: prin scrisoare de garantie emisa de o societate bancara (Formularul A) sau de o societate de asigurari sau prin OP in contul RA ROMATSA RO93 RNCB 0085 0441 8223 0013- BCR, WTC.Garantia de participare se va anexa la plicul ce contine documentele ofertei, dar neinclusa in plic.Nota: In cazul operatorilor economici care se incadreaza, conform legii, in categoria intreprinderilor mici si mijlocii, va fi admisa o garantie de participare in cuantum de 50 % fata de suma sus mentionata, conform Legii 346/2004 cu modificarile si completarile ulterioare.In cazul in care operatorul economic a constituit garantia de participare la procedura de achizitie publica in calitate de IMM (50% din valoarea garantiei de participare) si nu face dovada ca este IMM, oferta acestuia va fi respinsa, la deschidere conform art. 33, alin. 3, litera b) din HG 925/2006 cu modificarile si completarile ulterioare. ?Cuantumul garantiei de buna executie a contractului: 10% din valoarea totala a contractului de executie, fara TVA.?Modul de constituire a garantiei de buna executie: printr-un instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara sau de o societate de asigurari (Formular B)conform art. 90 alin. (1) din HG 925/ 2006Termenul de constituire a garantiei de buna executie: 5 zile de la data semnarii contractului.Conditii de constituire a garantiei de buna executie (conform art. 90 din HG 925/2006, HG 1045/2011 cu modificarile si completarile ulterioare)Garantia de buna participare se poate constitui astfel: Nota: In cazul operatorilor economici care se incadreaza, conform legii, in categoria intreprinderilor mici si mijlocii, va fi admisa o garantie de buna executie a contractului in cuantum de 50 % fata de suma sus mentionata, conform Legii 346/2004 cu modificarile si completarile ulterioare.
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
surse proprii
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Asociere conform art. 44 din O.U.G. nr. 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
- Declaratie privind neincadrarea in prevederile art.180 din OUG 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare - completare formular 1
- Declaratie privind neincadrarea in prevederile art.181 din OUG 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare - completare formular 2
- Certificat de participare cu oferta independenta- completare formular 3
- Declaratie privind neincadrarea in prevederile art.69 (1) din OUG 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare (conflict de interese)
- Persoane cu functii de decizie din cadrul RA ROMATSA sunt: Aleodor FRANCUp. Director General, Florin PETRASCUPresedintele Comisiei de evaluare, Adrian COJOC, Gheorghe PETRACHE, GabrielMUNTEANU, Cristina MONAC, Mihai DUMITRACHE, Laura RUSESCU Gabriela MEHES ? membri ai comisiei Certificat constatator emis de ONRC din care sa rezulte obiectul de activitate
Se va prezenta copia certificatului emis de Oficiul National al Registrului Comertului semnata si parafata de catre operatorul economic purtand mentiunea ?conform cu originalul? din care sa rezulte urmatoarele:
? ca obiectul de activitate al operatorului economic include activitatile ce fac obiectul achizitiei publice;
? ca nu sunt inscrise mentiuni cu privire la insolventa, faliment ori lichidare, administrarea afacerilor de catre un judecator sindic sau cu privire la declansarea unei proceduri legale pentru declararea sa in una din aceste situatii.
Operatorul economic a carui oferta va fi declarata castigatoare va prezenta certificatul constatator emis de ONRC in original.
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Informatii privindsituatia
economico-financiara.Se solicita realizarea unei cifre de afaceri globalepe ultimii 3 ani de cel putin: 3.400.000 lei pentru lotul 1; 2.400.000 lei pentru lotul 2; 1.200.000lei pentru lotul 3; 1.100.000 lei pentru lotul 4; 1.500.000 lei pentru lotul 4; 1.200.000 lei pentru lotul 6 .
Echivalentul in euro se va calcula folosind cursul mediu anual comunicat de BNR/BCE pentru anul respectiv de: ptr. 2009 ? 4, 2373 lei/euro; ptr. 2010 ? 4, 2099 lei/euro; ptr. 2011 ? 4, 2379 lei/euro
Polita de asigurare pentru eventualele daune/ pagube produse achizitorului in valoare de 200.000 euro / dauna - se va solicita doar ofertantului castigator
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Lista principalelor servicii prestate in ultimii 3 ani, continand valori, perioade de prestare, beneficiari. Modalitatea de indeplinire: ofertantul trebuie sa prezinte maximum 3 documente (contracte/procese-verbale de receptie) a caror valoare totala sa fie valoarea lotului/loturilor ofertate, al caror obiect a fost prestarea de servicii similare pentru beneficiari cu raspandire teritoriala similara. Se solicita copii dupa articolele relevante din contractul solicitat ca experienta similara sau copii ale procesului-verbal de receptie precum si recomandare/certificare de buna executie aferenta.
Informatii referitoare la utilajele/ instalatiile/ echipamentele tehnice de care poate dispune(detinute in proprietate/ inchiriate/ alte forme) careoperatorul economic pentru indeplinirea corespunzatoare a contractului de servicii
Declaratie pe propria raspundere din care reiese ca echipamentele utilizate pentru prestarea serviciilor trebuie sa fie profesionale si sa se incadreze in cele mai mici nivele de zgomot, masurate conform DIN 45635
Declaratie pe proprie raspundere a ofertantului ca personalul utilizat este specializat pentru prestarea serviciilor care fac obiectul achizitiei si are disponibilitate pentru acest contract
Avizul Ministerului Sanatatii Publice pentru substantele utilizate conform Legii 319/ 2006 si HG 1425/ 2006
Autorizarea sanitara a spatiului de depozitare a materialelor si substantelor conform Legii 319/ 2006 si HG 1425/ 2006
Autorizare de Mediu, emisa de Ministerul Mediului si Padurilor ? Agentia Nationala pentru Protectia Mediului conform OUG 195/ 2006
Informatii privind subcontractantii.Se va prezenta declaratia privind partea / partile din contract care sunt indeplinite de subcontractantii si specializarea acestora
Standarde de asigurare a calitatii.Se solicita prezentarea certificatului ISO 9001:2008 (sau echivalent), de atestare a sistemului de management de calitate al ofertantului, sau a oricarui alt document eliberat de o autoritate acreditata in domeniu, care sa confirme existenta sistemului de management al calitatii
Standarde de protectie a mediului.
1. Dovada privind implementarea/certificarea unui Sistem de Management de Mediu: se solicita prezentarea de catre producator si/sau de ofertant a certificatului ISO 14001:2004 sau certificat echivalent (orice alt document eliberat de o autoritate acreditata in domeniu), sau orice alt mijloc de proba (de exemplu: manual, politica de mediu, proceduri specifice sistemului de management de mediu, declaratie de mediu, adeverinta de la un organism de certificare ca are sistemul de management de mediu in curs de certificare, etc.) pentru a demonstra capacitatea tehnica a acestuia privind aplicarea si respectarea unor masuri de management al mediului.2. Declaratie privind respectarea legislatiei in domeniul protectiei mediului ? Se va completa Formularul 8
Standarde de sanatate si securitate. Declaratie privind respectarea legislatiei in domeniul sanatatii si securitatii in munca
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de entitatea contractanta
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 04.02.2013 10:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
04.02.2013 10:30
IV.3.5) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.6) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
90zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.7) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 04.02.2013 11:00
Locul: Sediul RA ROMATSA - CDZ Bucuresti, Str. Ion Ionescu de la Brad nr.10, sector 1
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
Reprezentantii imputerniciti ai ofertantilor
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
Tip de finantare: Alte fonduri
VI.3) Alte informatii
VI.3) ALTE INFORMATII (dupa caz)VI.3.1) Data de deschidere a ofertelor depuse se va prelua din anuntul de participare si va avea locla sediul R.A. ROMATSA, str. Ion Ionescu de la Brad, nr. 10, sector 1, Bucuresti ora 11.00.La sedinta de deschidere a ofertelor sunt admisi sa participe, pe langa membrii comisiei si reprezentantii ofertantilor, admiterea acestora urmand a se face pe baza de imputernicire scrisa din partea firmei pe care o reprezinta.VI.3.2) Posibilitatea retragerii sau modificarii ofertei: - Modificarea si/sau retragerea ofertei se poate face inainte de data limita de depunere a ofertei. Dupa aceasta data nu se admite modificarea ofertei.- Ofertele care nu vor fi insotite de garantia de participare si cele declarate intarziate vor fi respinse ca fiind inacceptabile.- Oferta este declarata intarziata daca: este depusa la alta adresa / este depusa dupa data/ora limita inscrisa la pct.V.6. Ofertele declarate intarziate se returneaza nedeschise.Departajarea ofertelor cu pret egal: In cazul in care 2 sau mai multe oferte contin in cadrul propunerii financiare acelasi pret, ofertantilor respectivi li se va solicita o noua propunere financiara in plic inchis. In acest caz, contractul va fi atribuit ofertantului a carui noua propunere financiara are pretul cel mai scazut.VI.3.3) Plata serviciilor se va face conform contractului.VI.3.4) In vederea depunerii ofertei, ofertantii au obligatia de a viziona toate locatiile la o data ce va fi stabilita ulterior de catre autoritatea contractanta, aceasta fiind o cerinta eliminatorie pentru evaluarea eligibilitatii ofertelor.
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala: Str. Stavropoleos, nr. 6, sector 3, Bucuresti, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030084, Romania, Tel. +40 213104641, Email: [email protected], Fax: +40 213104642 / +40 218900745, Adresa internet (URL): http: //www.cnsc.ro
Organism competent pentru procedurile de mediere
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
Serviciul Juridic RA ROMATSA
Adresa postala: Str. Ion Ionescu de la Brad nr.10, sector 1, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 013813, Romania, Tel. +40 212083121, Fax: +40 212083564
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
06.12.2012 16:53
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer