Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - Achizitie servicii de investigatii imagistice pentru pacientii critici din Unitatea de Primiri Urgente


Anunt de participare numarul 140808/29.11.2012
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
SPITALUL JUDETEAN DE URGENTA ALEXANDRIA
Adresa postala: str. LIBERTATII NR.1, Localitatea: Alexandria, Cod postal: 140009, Romania, Punct(e) de contact: GABRIELA APOSTOLESCU, Tel. +40 247311836, Email: [email protected], Fax: +40 247311836, Adresa profilului cumparatorului: www.e-licitatie.ro
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
SPITAL
Activitate (activitati)
- Sanatate
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
Achizitie servicii de investigatii imagistice pentru pacientii critici din Unitatea de Primiri Urgente
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Servicii
25 - Servicii de sanatate si servicii de asistenta sociala
Locul principal de prestare: Spitalul Judetean de Urgenta Alexandria
Codul NUTS: RO317 - Teleorman
II.1.3) Anuntul implica
Incheierea unui acord-cadru
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
Contractele subsecvente urmeaza sa se atribuie prin reluarea competitiei: Nu
Acord-cadru cu un singur agent economic
Durata acordului-cadru: 24 luni
Valoarea estimata fara TVA: intre 682, 200 si 1, 364, 400RON
Frecventa si valoarea contractelor ce vor fi atribuite: autoritatea contractantaurmeaza sa incheie contracte subsecvente trimestrial in functie de necesitatile autoritatii contractantesi de existenta resurselor financiare alocate cu aceasta destinatie.
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Servicii de investigatiiimagistice mentionate si detaliateinCaietul de sarcini
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
85150000-5 - Servicii de imagistica medicala (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului/acordului cadru
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
Cantitatile totale pentru tipurile de proceduri solicitate de autoritatea contractantase regasesc descrise in mod detaliat in cuprinsul Caietului de sarcini
Valoarea estimata fara TVA: intre 682, 200 si 1, 364, 400RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului/acordului cadru sau termenul pentru finalizare
24 luni incepand de la data atribuirii contractului
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice ?i garantii solicitate
Garantia de participare este de1% din valoarea maxima estimata a Acordului cadru.CUANTUMUL GARANTIEI DE PARTICIPARE ESTE DE 98.640 LEI.Garantia de participare se poate constitui prin Ordin de plata in contul autoritatii contractante RO50TREZ6065041XXX000285, deschis la Trezorerie Alexandria , sau printr-un instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara sau de o societate de asigurari, conform HG 925/2006, art 86, valabil pe toata durata de valabilitate a ofertei (90 zile de la data limita de depunere a ofertelor). ). Documentul care dovedesteconstituirea garantiei de participare se va posta in SEAP si se vatrimite si in original autoritatii contractante pana la data limita de depunere a ofertelor din Anuntul de participare, la adresa;SPITALUL JUDETEAN DE URGENTA ALEXANDRIA;STR.LIBERTATII;NR.1;ALEXANDRIA;JUD.TELEORMAN;C.P 140009. Pe plic se va mentiona ?GARANTIE DE PARTICIPARE PENTRU LICITATIE SERVICII DE IMAGISTICA MEDICALA?.In cazul in care ofertantul se incadreaza in categoria intreprinderilor mici si mijlocii, astfel cum acestea sunt definite prin Legea nr. 346/ 2004 privind stimularea infiintarii si dezvoltarii intreprinderilor mici si mijlocii, cu modificarile si completarile ulterioare, acesta beneficiaza de reducerea cu 50% prevazuta de art. 16 alin. (2) din Legea 346/ 2004. In aceste situatii, ofertantul trebuie sa completeze si sa ataseze la oferta declaratia pe propria raspundere privind incadrarea in categoria IMM (declaratia va fi intocmita in conformitate cu Anexa nr. 1 la Ordonanta Guvernului nr. 27/ 2006 pentru modificarea si completarea Legii 346/ 2004, cu modificarile si completarile ulterioare) Valabilitatea Garantiei de participare este egala cu perioada de valabilitate a ofertei .Neconstituirea garantiei de participare si neprezentarea acesteia impreuna cu oferta, atrage dupa sine respingerea ofertei.( cnf. Art.33 ? (3) din HG 925/2006 cu completarile si modificarile ulterioare. Garantia de buna executie este de 5% din valoareafara TVA a fiecarui contract subsecvent; mod deconstituire: conform prevederilor art.90 alin 1-3 din HG 925/2006 coroborate cu prevederile hotaririi 1045 din 19.10.2011. Scrisoare de garantie bancara prezentata la incheierea contractului ; - Instrument de garantare emis de o societate bancara sau ordin de plata in contul autoritatii contractanteRO50TREZ6065041XXX000285, deschis la Trezorerie Alexandria , ori de o societate de asigurari.Instrument de garantare irevocabil , care va fi prezentat in original , si va mentiona dreptul autoritatii contractante de a retine garantia de participare in cazurile prevazute la art. 87.alin.1 din HG.925/2006 conform dispozitiilor art 86 alin 3 din HG 925/2006Ofertantii din categoria Intreprinderilor Mici si Mijlocii vor beneficia de reducere de 50% conform legii.
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
Fonduri bugetare asigurate de MS pentru UPU.
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Asociere conform art. 44 din O.U.G. nr. 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Cerinta nr. 1
Declaratie privind eligibilitateaDeclaratie pe propria raspundere privind neincadrarea in dispozitiile art. 180 din Ordonanta de urgenta a Guvernului nr. 34/2006, cu modificarile si completarile ulterioare aprobata prin Legea nr. 337/2006.Se solicita prezentarea formularului nr.1 completat.
Incadrarea in situatia prevazuta la art. 180 din OUG nr.34/2006 atrage excluderea ofertantului de la procedura aplicata pentru atribuirea contractului de achizitie publica.In cazul unei asocieri aceste documente trebuie prezentate de fiecare asociat.
Cerinta nr. 2
Declaratie pe propria raspundere privind neincadrarea in dispozitiile art. 181 din Ordonanta de urgenta a Guvernului nr. 34/2006, cu modificarile si completarile ulterioare aprobata prin Legea nr. 337/2006.Se solicita formularul nr.2completat.In situatia in care documentele prezentate confirma ca ofertantul se afla intr-una din situatiile prevazute de art. 181 din O.U.G nr. 34/2006, autoritatea contractanta va exclude ofertantul de la procedura pentru atribuirea contractului de achizitie publica.
In cazul unei asocieri aceste documente trebuie prezentate de fiecare asociat.In cazul in care ofertantul beneficiaza de sustinere cnf.art.186 si 190 din OUG 34/2006, nici tertul sustinator nu trebuie sa se incadreze in situatiile prevazute de art.181 lit.a), c1) si d) din OUG 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare.
Cerinta nr. 3
Certificat de participare cu oferta independenta, conform Ordinului presedintelui Autoritatii Nationale pentru Reglementarea si Monitorizarea Achizitiilor Publice nr. 314/2010 privind punerea in aplicare a certificatului de participare la licitatii cu oferta independentaSe solicita formularulnr.3completat.
In cazul unei asocieri aceste documente trebuie prezentate de fiecare asociat.
Cerinta 4
Declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 69ยน din OUG nr.34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare
Se va completa formularul nr. 69'. Ofertantul/Candidatul/Ofertantul asociat/Subcontractantul care are drept membri in cadrul consiliului de administratie/organ de conducere sau de supervizare si/sau are actionari ori asociati persoane care sunt sot/sotie, ruda sau afin pana la gradul al patrulea inclusiv sau care se afla in relatii comerciale, astfel cum sunt acestea prevazute la art. 69 lit. a), cu persoane ce detin functii de decizie in cadrul autoritatii contractante : Manager ?Dr. Filip Valentin, Director Medical- Dr. Zahiu Ioana, Medic sef UPU: Dr.Ignat Dana;Director Financiar-Contabil: Ec.Badita Mirela; Director Ingrijiri medicale: As.Pisica Elena, Consilier Juridic: Plopeanu Ramona, Sef Serviciu Aprovizionare ? Achizitii Publice: Ec. Apostolescu Gabriela-va fi exclus din procedura de atribuire.
Se solicita formularulnr.4completat.
In cazul unei asocieri aceste documente trebuie prezentate de fiecare asociat.De asemenea, in cazul in care exista subcontractanti, fiecare subcontractant este obligat sa prezinte acest formular.In cazul in care ofertantul beneficiaza de sustinere cnf.art.186 si 190 din OUG 34/2006, nici tertul sustinator nu trebuie sa se incadreze in situatiile prevazute de art.181 lit.a), c1) si d) din OUG 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare.
Cerinta 5
Certificat de atestare fiscala eliberat de organul de administratie fiscala al unitatii administrativ teritoriale privind plata obligatiilor la bugetul general consolidat
Se prezinta Certificat de atestarefiscala eliberat de organul de administrare fiscala al unitatii teritoriale de pe raza caruia societatea are sediul social privind plata obligatiilor la bugetul general consolidat in copie lizibila cu mentiunea, ,Conform cu originalul?, certificat din care trebuie sa reiasa situatia obligatiilor scadente in luna anterioara celei care depune oferta.
In cazul unei asocieri aceste documente trebuie prezentate de fiecare asociat.
Cerinta 6
Certificat fiscal eliberat de Compartimentul Impozite si Taxe Locale al unitatii administrativ teritoriale, pe raza caruia societatea are sediul social.
Se prezinta Certificatul fiscal eliberat de Compartimentul Impozite si Taxe Locale care sa ateste ca societatea ofertanta nu se inregistreaza cu debite la bugetul local in copie lizibila cu specificatia, ,Copie conform cu originalul?, certificat care trebuie sa prezinte situatia obligatiilor scadente in luna anterioara celei in care se depune oferta.
In cazul unei asocieri aceste documente trebuie prezentate de fiecare asociat. Cerinta nr. 1
Certificat constatatoremis de ONRC
pentru persoane juridice romane: Certificat constatator emis de O.N.R.C. din care sa rezulte obiectul de activitate al respectivului operator economic. Obiectul contractului trebuie sa aiba corespondent in codul CAEN din certificatul constatator emis de O.N.R.C. cu30 de zile inainte de data depunerii ofertelor din care sa rezulte ca: - domeniul de activitate al ofertantului corespunde obiectului procedurii- nu sunt inscrise mentiuni cu privire la aplicarea Legii nr.85/2006 privind procedura insolventei, sau ca societatea se afla in incapacitate de plata
a) pentru persoane juridice /fizice straine: Documente care dovedesc o forma de inregistrare / atestare ori apartenenta din punct de vedere profesional.(in limba romana)
In cazul unei asocieri aceste documente trebuie prezentate de fiecare asociat.Cerinta nr.2
Autorizatia de functionare, emisa de Ministerul Sanatatii (inclusiv anexele).
Se va prezenta documentul care trebuie sa fie in termen de valabilitate la data limita de depunere a ofertelor.In cazul unei asocieri aceste documente trebuie prezentate de fiecare asociat.
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Informatii privind cifra de afaceri
Bilantul contabilla31.12.2011
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Cerinta 1
Autorizatia de utilizare a echipamentelor emisa de CNCAN .
Cerinta 2
Buletine de verificare tehnica a aparatelor de imagistica medicala
Cerinta 3
Declaratie pe proprie raspundere privind respectarea conditiilor de munca si de protectie a muncii conform prevederilor legii nr.319/2006 privind securitatea si sanatatea in munca.
Cerinta 4
Declaratie privind efectivul mediu al personalului angajat si al cadrelor de conducere in care se prezinta personalul si calificarea acestuia astfel incat contractul sa se deruleze in cele mai bune conditii.
Cerinta 5
Declaratie privind utilajele, instalatiile, echipamentele tehnice de care dispune ofertantul pentru indeplinirea contractului
Certificate care atesta respectarea standardelor de asigurare a calitatii ISO 9001/2008 sau echivalent.
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 10.01.2013 15:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
11.01.2013 15:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
90zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 14.01.2013 11:00
Locul: Spitalul Judetean de Urgenta Alexandria, str.Libertatii nr.1
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
Membrii Comisiei de evaluare si persoanele imputernicite ale ofertantilor
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
Tip de finantare: Fonduri bugetare
VI.3) Alte informatii
In cazul in care in urma stabilirii clasamentului final conform criteriului de atribuire, comisia de evaluare constata ca sunt doua sau mai multe oferte cu acelasi pret clasate pe primul loc, autoritatea contractanta va solicita operatorilor economici in cauza, printr-o clarificare, o noua propunere financiara pe baza careia vor fi departajati.
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala: Str. Stavropoleos, nr. 6, sector 3, Bucuresti, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030084, Romania, Tel. +40 213104641, Email: [email protected], Fax: +40 213104642 / +40 218900745, Adresa internet (URL): http: //www.cnsc.ro
Organism competent pentru procedurile de mediere
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
Serviciul juridic al Spitalului Judetean de Urgenta Alexandria
Adresa postala: Strada Libertatii nr.1, Localitatea: Alexandria, Cod postal: 140009, Romania, Tel. +40 247311836, Email: [email protected], Fax: +40 247311836
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
27.11.2012 14:52
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer