Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - Achizitie servicii de management de proiect, servicii de consultanta si expertiza aferente proiectului ?Implementarea politicii de securitate IT in contextul Codului Vamal Modernizat European? finantat din Fondul Social European prin Programul Operational


Anunt de participare numarul 141250/21.12.2012
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
Autoritatea Nationala a Vamilor
Adresa postala: str. Matei Millo nr. 13 , sector 1, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 010144, Romania, Punct(e) de contact: Valentin RADU, Consilier Sup. D.T.I.C.S.V, Tel. +40 213155858/ +40 213155859, In atentia: Ancuta Anda MACOVEI, DirectorD.T.I.C.S.V., Email: [email protected], [email protected], Fax: +40 213102672, Adresa internet (URL): www.customs.ro, Adresa profilului cumparatorului: www.e-licitatie.ro
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Minister sauorice alta autoritate nationala sau federala, inclusiv subdiviziuni regionale sau locale ale acestora
Activitate (activitati)
- Servicii generale ale administratiilor publice
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
Achizitie servicii de management de proiect, servicii de consultanta si expertiza aferente proiectului ?Implementarea politicii de securitate IT in contextul Codului Vamal Modernizat European? finantat din Fondul Social European prin Programul Operational Dezvoltarea Capacitatii Administrative.
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Servicii
7 - Servicii informatice si servicii conexe
Locul principal de prestare: Sediul central al A.N.V. Adresa: Str. Matei Millo, nr. 13, sector 1, Bucuresti
Codul NUTS: RO321 - Bucuresti
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Achizitia serviciilor de consultanta si expertiza pentru implementarea sistemului informatic, pentru elaborarea Politicii de Securitate IT si a serviciilor de management, aferente proiectului?Implementarea politicii de securitate IT in contextul Codului Vamal Modernizat European? finantat din Fondul Social European prin Programul Operational Dezvoltarea Capacitatii Administrative. Proiectul presupune realizarea Politicii de Securitate IT in contextul Codului Vamal Modernizat (Regulamentul (CE) Nr. 450/2008 al Parlamentului European si al Consiliului din 23 Aprilie 2008) prin elaborarea masurilor/procedurilor de securitate IT si implementarea sistemului informatic de monitorizare a securitatii IT si implementarea semnaturii electronice pentru Declaratia Sumara de Intrare (DSI).
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
72000000-5 - Servicii IT: consultanta, dezvoltare de software, internet si asistenta (Rev.2)
72100000-6-Servicii de consultanta pentru hardware (Rev.2)
79411000-8-Servicii generale de consultanta in management (Rev.2)
80500000-9-Servicii de formare (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Da
II.1.8) Impartire in loturi
Da
Trebuie depuse oferte pentru unul sau mai multe loturi
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului/acordului cadru
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
Lotul 1 ?Servicii de consultanta si expertiza ? Conform caietului de sarcini(Valoarea fara TVA - Lotul 1 ? 8.479.800, 00 lei);Lotul 2 ?Servicii de management de proiect ? Conform caietului de sarcini(Valoarea fara TVA - Lotul 2 ? 471.200, 00 lei)
Valoarea estimata fara TVA: 8, 951, 000RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului/acordului cadru sau termenul pentru finalizare
20 luni incepand de la data atribuirii contractului
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice ?i garantii solicitate
- Garantia de participare va fi constituita de catre ofertant, in cuantum de: - Lotul 1 ? 169.596, 00 lei- Lotul 2 ? 9.424, 00lei- Perioada de valabilitate a garantiei pentru participare este cel putin egala cu perioada de valabilitate a ofertei.- Garantia trebuie sa fie irevocabila.- Garantie de participare va fi depusa in original la Registratura Autoritatii Nationale a Vamilor - Str. Matei Millo, nr. 13, sector 1, Bucuresti impreuna cu oferta. Ofertele ce nu sunt insotite de garantia de participare in cuantumul, forma si avand perioada de valabilitate solicitate vor fi respinse in cadrul sedintei de deschidere a ofertelor.Mod de constituire a garantiei pentru participare: a) Printr-un instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara ori de o societate de asigurari, de preferat din Romania, care se prezinta in original, in cuantumul si pentru perioada prevazuta in documentatia de atribuire, in conformitate cu Formularul 1 sau, b)Sub forma de ordin de plata, in contul Autoritatii Contractante nr. RO36TREZ7005005XXX000195 deschis la A.T.C.P.M.B.In cazul unei asocieri, garantia va fi depusa in numele si pentru Liderul Asocierii.Autoritatea contractanta poate solicita din motive obiective extinderea perioadei de valabilitate a ofertei. In cazul in care ofertantul isi extinde perioada de valabilitate a ofertei, perioada de valabilitate a garantiei de participare va fi prelungita in mod corespunzator. In cazul in care ofertantul refuza extinderea valabilitatii, acesta va fi exclus din procedura.IMM-urile vor face dovada constituirii a 50% din valoarea garantiei de participare, conform Legii nr. 346/2004, semnand o declaratie pe proprie raspundere in acest sens.Echivalen?a leu/alta valuta va fi calculata la cursul de schimb valutar, leu/alta valuta, mediu comunicat de BNR cu 5 zile anterior datei limita de de depunere a ofertei. Cuantumul garantiei de buna executie este de 10% din pretul contractului, fara T.V.A, pentru fiecare Lot in parte. Garantia de buna executie se va constitui conform art.90 alin (1) din HG nr.925/2006.Garantia de buna executie se prezinta Autoritatii Contractante la momentul semnarii contractului.
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
FONDURI EUROPENE NERAMBURSABILE- Fondul Social European - P.O.D.C.A.Axa Prioritara: I , Domeniul Major- 1.1 ? Imbunatatirea procesului de luare a deciziilor la nivel politico-administrativ
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Asociere conform art. 44 din O.U.G. nr. 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Cerinta nr. 1: Declaratie privind neincadrarea in prevederile art.180 din OUG nr. 34/2006Declaratie privind neincadrarea la dispozitiile art. 180 din Ordonanta de Urgenta a Guvernului nr. 34/2006, aprobata cu modificari si completari prin Legea nr. 337/2006, cu modificarile si completarile ulterioare, completata conform Formular 3 ? in original, semnat si stampilat. (In cazul in care oferta este depusa de o asociere de operatori economici, fiecare asociat va prezenta Formularul 3).
Cerinta nr.2: Declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 181 din O.U.G. nr. 34/2006Declaratie privind neincadrarea la dispozitiile art. 181 din O.U.G. nr. 34/2006 aprobata cu modificari si completari prin Legea nr. 337/2006, cu modificarile si completarile ulterioare, conform Formular 4 ? in original, semnat si stampilat. (In cazul in care oferta este depusa de o asociere de operatori economici, fiecare asociat va prezenta Formularul 4).
Cerinta nr.3: Declaratie privind calitatea de participant la procedura.Declaratie privind calitatea de participant la procedura, completata conform Formular 5 ? in original, semnat si stampilat. (In cazul in care oferta este depusa de o asociere de operatori economici, fiecare asociat va prezenta Formularul 5).
Cerinta nr.4: Certificat de participare la licitatie cu oferta independenta
Cerinta obligatorie:
1. Completarea si prezentareaFormularului 6 din Sectiunea III a Documentatiei deatribuire ??Certificat de participare la licitatie cu oferta independenta?.
NOTA ! Ofertantul nu are dreptul, in cadrul acestei proceduri:
a) sa depuna doua sau mai multe candidaturi/oferte individuale si/sau comune, sub sanctiunea excluderii din competitie a tuturor candidaturilor/ofertelor in cauza;
b) sa depuna oferta individuala/comuna si sa fie nominalizat ca subcontractant in cadrul unei alte oferte, sub sanctiunea excluderii ofertei individuale sau, dupa caz, a celei in care este ofertant asociat;
c) sa depuna oferta individuala/comuna si sa fie nominalizat ca tert sustinator in cadrul unei alte oferte, sub sanctiunea excluderii ofertei individuale sau, dupa caz, a celei in care este ofertant asociat
d) Intreprinderile afiliate au dreptul de a participa in cadrul aceleiasi proceduri de atribuire, dar numai in cazul in care participarea acestora nu este de natura sa distorsioneze concurenta.
Prin intreprindere afiliata se intelege orice subiect de drept:
1. asupra caruia un alt subiect de drept poate exercita, direct sau indirect, o influenta dominanta; sau
2. care poate exercita o influenta dominanta asupra altui subiect de drept; sau
3. care, ca urmare a asocierii cu un subiect de drept, se afla sub influenta dominanta a unui alt subiect de drept.(In cazul in care oferta este depusa de o asociere de operatori economici, fiecare asociat va prezenta Formularul 6)
Cerinta nr.5: Certificat de atestare fiscala.Certificat de atestare fiscala (datorii la bugetul consolidat general) din care sa reiasa ca au fost achitate obligatiile exigibile la plata in luna anterioara celeiin care se depun ofertele.
Certificat de taxe si impozite locale (datorii la bugetele locale) din care sa reiasa ca au fost achitate obligatiile exigibile la plata in luna anterioara celeiin care se depun ofertele.
(In cazul in care oferta este depusa de o asociere de operatori economici, fiecare asociat va prezenta Certificatul de atestare fiscala).
Cerinta nr.6: Declaratie privind conflictul de interese pentru ofertanti/ asociati/ subcontractanti conform prevederilor art. 69¹ din O.U.G.nr.34/2006
1. Dorel FRONEA ? Vicepresedinte A.N.A.F., conducator A.N.V.
2. Ancuta Anda MACOVEI ? Director, Directia Tehnologia Informatiei, Comunicatii si Statistica Vamala
3. Ioan Dumitru BOTA ? Director, Directia Economica, Investitii si Administrarea Serviciilor
4. Carmen PADURARU ? Director, Directia Juridica
5. Aurelian CONSTANTINESCU ? Director, Directia Supraveghere, Accize si Operatiuni Vamale
6. Carmen BRIAC ? Sef Birou Administrare Comunicatii si Securitatea Sistemelor InformaticeCerinta obligatorie:
Declaratie completata in conformitate cu Formularul 7din Sectiunea Formulare, datata, semnata de catre reprezentantul legal si stampilata ? in original;
Operatorii economici participanti la procedura nu trebuie sa se incadreze in situatiile prevazute la art. 69¹ din O.U.G.nr. 34/2006, cu modificarile si completarile ulterioare;
(In cazul in care oferta este depusa de o asociere de operatori economici, fiecare asociat va prezenta Formularul 7.
De asemenea Formularul 7 va fi completat si de ter?ii sus?inatori.
Persoane juridice straine: Se va prezenta echivalentul documentelor de mai sus insotite detraducere autorizata si legalizata in limba romana. Certificat constatator emis de ONRC din care sa rezulte obiectul de activitate al respectivului operator economic.
Obiectul contractului trebuie sa aiba corespondent in codul CAEN din certificatul constatator emis de ONRC.Se va accepta si copie semnata cu mentiunea ?CONFORM CU ORIGINALUL?.
In cazul in care operatorul economic, clasat pe primul loc, in urma evaluarii, a depus certificatul constatator in copie conform cu originalul, autoritatea contractanta are dreptul de a solicita acestuia, inainte de incheierea contractului de achizi?ie publica, depunerea documentului in original sau copie legalizata.
Se pot prezenta si orice alte acte doveditoare (certificate) echivalente in conditiile art.182 din OUG nr.34/2006, modificata si completata.
(In cazul in care oferta este depusa de o asociere de operatori economici, fiecare asociat va prezenta Certificatul constatator)
Persoane juridice straine: Se va prezenta echivalentul documentelor de mai sus insotite de traducere autorizata si legalizata in limba romana.
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Cerinta nr. 1: Informatii privind media Cifrei de afaceri globale a ofertantului (operator economic sau membrii asocierii de operatori economici impreuna), pe ultimii 3 ani (2009, 2010, 2011), sa fie de min. egala cu val.bugetului alocat pe fiecare Lot, astfel: Lotul 1 ? 8.479.800, 00 lei;Lotul 2 ? 471.200, 00 lei
In situatia in care op ec a fost infiintat sau si-a inceput activ.ec. de mai putin de 3 ani, cifra de afaceri va fi prezentata coresp perioadei efective de activitate.
In cazul IMM, val.cifrei de afaceri sol.mai sus, va fi redusa la jum..Pentru dem. incadrarii in categ.IMM of.va prezenta obligatoriu decl.pe propria raspundere a rep.legal al intreprinderii interesate privind incadrarea in ateg.IMM. Decl.pe propria rasp.privind incadrarea in categ.IMM va fi completata conf.modelului din Anexa 1/Legea 346/2004 privind stimularea infiintarii si dezv.IMM, cu modif. si comp.ulterioare, prez.in original. Pt.o of.depusa de o asoc., red.se aplica doar dc asoc este alc. exclusiv din IMM.
Cerinta nr.2: Bilant contabil/Bilanturile contabile aferente exercitiilor financiare pe ultimii 3 (trei) ani financiari incheiati sau un document echivalent, vizat si inregistrat de organele competente.
Toate certificatele/documentele respective trebuie sa fie prezentate in copie cu mentiunea ?conform cu originalul?.
Ofertantii nerezidenti vor prezenta traduceri autorizate in limba romana ale documentelor solicitate mai sus.
Autoritatea contractanta isi rezerva dreptul de a solicita ofertantilor ? persoane juridice romane si persoane juridice straine ? prezentarea si a altor documente in cazul in care cele nominalizate la alineatul precedent nu sunt relevante. In cazul in care oferta este depusa de o asociere, fiecare asociat (inclusiv liderul) va prezenta aceste documente.
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Cerinta nr. 1: Lotul I: Ofertantul (operator economic sau membrii asocierii impreuna) trebuie sa faca dovada prestarii de servicii similare ce au fost duse la bun sfarsit in cadrul unui sistem IT de complexitate similara prin prezentarea a maxim 3 contracte.
Lotul II: Ofertantul (operator economic sau membrii asocierii impreuna) trebuie sa faca dovada prestarii de servicii ce au fost duse la bun sfarsit prin prezentarea a maxim 3 contracte care au inclus servicii de consultanta pentru management de proiect in valoare de minim 450.000 lei.
Pentru fiecare contr. mentionat in F9 si F9A se vor atasa doc suport (ex: doc/ /procesverbal de receptie/ rec./ etc.).Doc. suport vor fi emise sau contrasemnate de o AC beneficiara a prestarilor de serv ori de catre clientul privat beneficiar al prestarilor de servicii si vor include info. care sa dov. indeplinirea cerintelor.Doc suportse vor prezenta in copie ?conform cu originalul?.Doc suportprezentate in alta lb decat lb romana vor fi prez in copie "conform cu originalul" si vor fi, insotite de o trad autoriz in limba romana.
NOTA
1.Valorile contr/serv vor fi exprimate in lei, la cursul de schimb valutar leu/euro, mediu comunicat de BNR pentru anul respectiv. Of. care trebuie sa efectueze conversia altor monede decat Euro sau Lei vor utiliza ratele de schimb medii anuale stabilite de catre BNR.
2.Prin sintagma ?servicii duse la bun sfarsit? se intelege: serv recepionate partial;serv receptionate la sf prestarii (sf. prestarii nu presup exp perioadei de garantie).
Cerinta2 ? date gen privind exp cheie si non-cheie: Info privind calif si exp prof a exp din cadrul echipei de proiect.Exp cheie sunt acei exp care au rol crucial in indeplinirea obiectivelor contractului.CV-urile altor experti decat cei cheienu trebuie sa fie incluse in oferta.Vor fi solicitate operatorului economic declarat castigator urmatoarele: copii ale diplomelor si ale certif obtinute si mentionate in CV; pt toate cerintele exp cheie, of. (op ec. sau membrii asoc impreuna) va prezenta copii ale certif si/sau referintelor emise de angajatori sau beneficiari care sa probeze exp relevanta indicata in CV.
-Declaratie de disponibilitate, conform Formularului 12, semnata in original de fiecare expert cheie propus in oferta.
Of va prezenta pentru fiecare lot in parte urmatorii experti:
Cerinta2 - Lotul I: Of. tb. sa dispuna de o echipa de 12 exp cheie care sa fie in masura sa dem ca poseda individual urmatoarele calif si abilitati: 1.Lider TehnicStudii superioare de lunga durata cu diploma de licentaDetine diploma/certificare valabila de la un organism cu recunoastere internationala in domeniu managementului de proiect (PMI-PMP, PRINCE2 sau echivalent)
Cel putin 5 ani experienta profesionala generala.
Experienta in implementarea a cel putin 1 proiect ITin care sa fi avut calitatea de Lider Tehnic/Lider Proiect/Lider Echipa/ Manager Proiectsi in cadrul carora a aplicat orice metodologie de management de proiect, cum ar fi: TEMPO/PMP/ etc. sau echivalent
Declaratie de disponibilitate, conform Formularului 12, semnata in original
2.Expert IT (Dezvoltator)
Studii superioare de lunga durata cu diploma de licenta/ absolvite in domeniul IT, tehnic sau echivalent.
Cel putin 5 ani experienta profesionala generala.
Cel putin un proiect in cadrul caruia a desfasurat activitati de dezvoltare si implementare a unui sistem IT.Declaratie de disponibilitate, Form12, semnata in original
3.Expert baze de date
Studii superioare de lunga durata cu diploma de licenta/ absolvire in domeniul IT, tehnic sau echivalent
Certificat/atestari recunoscute international de absolvire curs de specializare in administrarea de baze de date Oracle.
Cel putin 5 ani experienta profesionala generala.
Cel putin un proiect IT de dezvoltare de software, in cadrul caruia a fost administrator de baza de date/expert baze de date, si care sa fi presupus tehnologii de tip Oracle.-Declaratie de disponibilitate, conform Formularului 12, semnata in original
4.Arhitect de solutieStudii superioare de lunga durata, cu diploma de licenta/absolvire, in domeniul IT, tehnic sau echivalent
Certificari/atestari recunoscute international in domeniul securitatii IT (ex: PKI, Firewall, VPN, sisteme hardware si clustering).
Cel putin 5 ani experienta profesionala generala.
Cel putin un proiect IT, in cadrul caruia a elaborat/actualizat proceduri, politici de securitate IT si definit arhitectura de sistem informatic.
-Declaratie de disponibilitate, conform Formularului 12, semnata in original
5.Expert Aplicatie Trans ? Europeana NCTS
Studii superioare de lunga durata cu diploma de licenta/ absolvire in domeniul economic, IT, tehnic sau echivalent.
Cel putin un proiect IT, in cadrul caruia a participat la dezvoltarea si implementarea sistemului NCTS.
-Declaratie de disponibilitate, conform Formularului 12, semnata in original
6.Expert Aplicatie Trans - Europeana ECS
Studii superioare de lunga duratacu diploma de licenta/ absolvire in domeniul economic, IT, tehnic sau echivalent.
Cel putin un proiect IT, in cadrul caruia a participat la dezvoltarea si implementarea sistemului ECS.
Declaratie de disponibilitate, conform Formularului 12, semnata in original
7.Expert Aplicatie Trans - Europeana ICS
Studii superioare de lunga duratacu diploma de licenta/ absolvire in domeniul economic, IT, tehnic sau echivalent.
Cel putin un proiect IT, in cadrul caruia a participat la dezvoltarea si implementarea sistemului ICS.
Declaratie de disponibilitate, conform Formularului 12, semnata in original
8.Expert Sistem EORIStudii superioare de lunga duratacu diploma de licenta/ absolvire in domeniul economic, IT, tehnic sau echivalent.
Cel putin un proiect IT, in cadrul caruia a participat la dezvoltarea si implementarea sistemului EORI.
Declaratie de disponibilitate, conform Formularului 12, semnata in orig
9.Expert Sistem TARICStudii sup de lunga durata cu diploma de licenta/ absolvire in dom ec, IT, tehnic sau echiv.
Cel putin un proiect IT, in cadrul caruia a participat la dezvoltarea si implementarea sistemului TARIC.
Declaratie de disponibilitate, Form 12, semnata in orig
10.Expert Sisteme Relative la Tariff (QUOTA2, Surveillance 2, SMS)
Studii sup de lunga durata cu diploma de licenta/ absolvire in dom ec, IT, tehnic sau echiv.
Cel putin un proiect IT, in cadrul caruia a participat la dezvoltarea si implementarea sistemelor relative la TARIFF: QUOTA 2 si Surveillance 2 si SMS.
Declaratie de disponibilitate, Form 12, semnata in orig
11.Expert in Asigurarea Calitatii (QA)
Studii sup de lunga durata cu diploma de licenta/ absolvire in dom IT, ec, tehnic sau echiv
Certificat absolvire curs organizat de organisme acreditate conf cerintelor standard ISO 9001 sau echivalent
Experienta in cel putin un proiect IT in cadrul caruia a avut rolul de expert/responsabil in asigurarea calitatii.
Declaratie de disponibilitate, Form 12, semnata in orig
12.Expert Analist de Businesssi Coordonator Instruire
Studii sup de lunga durata cu diploma de licenta/ absolvire in dom ec, IT, tehnic sau echivalent.
Certificat de absolvire a unui curs de formator certificat CNFPA sau echivalent.
Certificat de absolvire a unui curs de Business Analist recunoscut la nivel international.
Cel putin un proiect IT de dezvoltare software care a presupus implementarea unui sistem IT, la care a participat in analiza si elaborarea specificatiilor.
Declaratie de disponibilitate, Form 12, semnata in original
Echipa expertilor, altii decat expertii cheie, va include: Analisti de Business, Administrator/proiectant de baze de date, Dezvoltatori software, Testeri, Instructori, Ingineri Suport Tehnic
Cerinta nr. 2 - Lotul II:
Ofertantul (operator economic sau membrii asocierii impreuna)trebuie sa dispuna de o echipa de 6 experti cheie care sa fie in masura sa demonstreze ca poseda individual urmatoarele calificari si abilitati:
1.Manager de Proiect
Studii superioare de lunga durata cu diploma de licenta/ absolvire.
Detine diploma/certificare valabila de la un organism cu recunoastere internationala in domeniu managementului de proiect (PMI - PMP, PRINCE2 sau echivalent).
Cel putin 5 ani experienta profesionala generala.
Experienta in implementarea a cel putin 1 proiect IT in care sa fi avut calitatea de Manager Proiect/Lider Proiect/Lider Echipa.
Declaratie de disponibilitate, conform Formularului 12, semnata in original
2.Asistent
Studii sup de lunga durata cu diploma de absolvire /licenta.Detine diploma/certificare valabila de la un organism cu recunoastere internationala in dom managementului de proiect (PMI - PMP, PRINCE2 sau echiv). Cel putin 5 ani exp profesionala gen.
Experienta in implementarea a cel putin 1 proiect IT in care sa fi derulat activitati specifice managementului de proiect si/sau de comunicare in cadrul proiectului
Declaratie de disponibilitate, Form12, semnata in orig
3.Expert financiar
Studii sup de lunga duratacu diploma de licenta/ absolvire in dom ec sau echiv.
Minim 5 ani de exp prof gen.
Minim 3 ani de exp prof specifica.
Declaratie de disponibilitate, Form12, semnata in orig
4.Expert achizitii publice
Studii sup de lunga durata cu diploma de licenta/ absolvire.
Diplome/certificari in domeniul achizitiilor publice.
Cel putin 5 ani de exp prof gen.
Minim 3 ani de exp prof specifica in dom achizitiilor publice. Decl de disponibilitate, Form12, semnata in orig
5.Expert juridic
Studii superioare de lunga durata cu diploma de licenta/absolvire in domeniul juridic.
Minim5 ani de experienta profesionala generala.
Minim 3 ani de experienta profesionala specifica.
Declaratie de disponibilitate, conform Formularului 12, semnata in original
6.Expert in securitate sisteme IT si de Comunicatii
Studii sup de lunga durata, cu diploma de licenta/absolvire, in dom IT, tehnic sau echiv.
Certificare profesionala in realizarea de arhitecturi a sistemelor de securitate IT CISSP - ISSAP sau echivalent.
Certificare profesionala pentru managementul serviciilor IT, ITIL Intermediate sau echivalent.
Certificare profesionala ca auditor in managementul securitatii Sistemelor Informatice, bazate pe standardele ISO/IEC 27001, certificare Certified ISO/IEC 27001 Lead Auditor sau echivalent.
Cel putin 5 ani exp profesionala generalaExperienta in calitate de expert in securitate sisteme IT si de Comunicatii/expert securitate informationala intr-un contract ce a presupus implementarea unui sistem informatic integrat in cadrul caruia a desfasurat activitati de proiectare (design) si implementare solutie de securitate, consultanta si suport securitate informationala, auditare securitate servere
Declaratie de disponibilitate, Form 12, sem
Echipa expertilor, altii decat expertii cheie, va include:
-Expert(i) informare si publicitate
-Expert(i) fonduri structuraleToti expertii trebuie sa fie vorbitori de limba romana (nativi sau cu diploma de studii doveditoare sau insotiti de interpreti specializati in domeniu).
Informatii privind sub-contractantii si asociatii.
Declaratie privind lista asociatilor si a subcontractorilor, completata de ofertant sau liderul asocierii - in original, semnat si stampilat.
Documente emise de organisme acreditate, care confirma certificarea sistemului de management al calitatii pentru ofertant.Se solicita prezentarea certificatului ISO9001:2008 sau echivalent pentru ofertant. Nota: nu se accepta ofertanti in curs de certificare.
Documente emise de catre organisme acreditate, care confirma certificarea Sistemului de management al securitatii informationale ISO 27001 sau certificate echivalente. Nota: nu se accepta ofertanti in curs de certificare. Sistem de management al securitatii informatiei pentru Lotul I
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Oferta cea mai avantajoasa d.p.d.v. economicin ceea ce priveste:
- criteriile mentionate in continuare
- criteriile enuntate in caietul de sarcini, in invitatia de a prezenta o oferta sau de a participa la negociere sau in documentul descriptiv
Criterii
Pondere
1.
Pretul ofertei
40%
Descriere: Detaliile referitoare la modalitatea de calcul a ?Pretului Ofertei? se regasec in Caietul de Sarcini ? Anexa 1 pentru Lotul 1 si in Anexa 2 pentru Lotul 2
2.
CRITERII TEHNICE
60%
Descriere: Criteriile tehnice ?i detaliile referitoare la modalitatea de calcul a acestora se regasec in Caietul de Sarcini ? Anexa 1 pentru Lotul I si in Anexa 2 pentru Lotul II
Punctaj maxim componenta tehnica: 60
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 04.02.2013 16:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
07.02.2013 10:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
90zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 07.02.2013 12:00
Locul: Sediul Autoritatii Nationale a Vamilor, str. Matei Millo nr. 13, sector 1, Bucuresti, sala sedinte
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
Membrii Comisiei de evaluare si reprezentantii imputerniciti ai ofertantilor.
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Da
Trimitere (trimiteri) la proiect(e) si/sau program(e): Fondul Social European Programul Operational de Dezvoltare a Capacitatii AdministrativeAxa Prioritara: I ? Imbunatatiri de structura si proces ale managementului ciclului de politici publiceDomeniul Major de Interventie - 1.1 ? Imbunatatirea procesului de luare a deciziilor la nivel politico-administrativ
Tip de finantare: Fonduri europeneFond european: Programul Operational Sectorial Dezvoltarea Capacitatii Administrative
VI.3) Alte informatii
1. Modalitatea de departajare in situatia unor oferte cu acelasi punctaj: In cazul in care, ofertele clasate pe primul loc au punctaje egale, Autoritatea Contractanta va solicita reofertarea in plic inchis, in vederea departajarii acestor oferte.2. Modalitatea de comunicareToata corespondenta legata de oferta va fi in limba romana sau insotita de traducerea autorizata in limba romana.3. Durata contractuluiReferitor la pct. II. 3)Durata in luni: 20 de luni (de la data semnarii contractului de catre toate partile si nu mai tarziu de data de finalizare a implementarii Contractului finantat din fonduri neramburasabile (15 Mai 2014), fara a include perioada de garantie a sistemului informatic)
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala: Str. Stavropoleos, nr. 6, sector 3, Bucuresti, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030084, Romania, Tel. +40 213104641, Email: [email protected], Fax: +40 213104642 / +40 218900745, Adresa internet (URL): http: //www.cnsc.ro
Organism competent pentru procedurile de mediere
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
Contestatiile se pot depune in termen de 10 zile, incepand cu ziua urmatoare luarii la cunostinta despre un act al autoritatii contractante considerat nelegal, in conditiile prezentei ordonante de urgenta, conform art. 256^2 din OUG 34/2006.
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
Autoritatea Nationala a Vamilor ? Directia Juridica
Adresa postala: Str. Matei Millo nr. 13, sector 1, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 010144, Romania, Tel. +40 213155858, Fax: +40 213158251, Adresa internet (URL): www.customs.ro
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
19.12.2012 13:34
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer