Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - Achizitie servicii de paza si interventie


Anunt de participare numarul 76531/01.05.2009
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
UNITATEA MILITARA 01517
Adresa postala: com. Sihlea, Localitatea: Sihlea, Cod postal: 627300, Romania, Punct(e) de contact: Catalin Broina, Tel.0237257822, Email: [email protected], Fax: 0237257705, Adresa profilului cumparatorului: www.e-licitatie.ro
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Minister sauorice alta autoritate nationala sau federala, inclusiv subdiviziuni regionale sau locale ale acestora
Activitate (activitati)
- Aparare
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
Achizitie servicii de paza si interventie
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Servicii
23 - Servicii de investigatie si protectie, cu exceptia serviciilor de transport cu vehicule blindate
Locul principal de prestare: Loc. Ramnicu Sarat, Jud. Buzau
II.1.3) Anuntul implica
Incheierea unui acord-cadru
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
Contractele subsecvente urmeaza sa se atribuie prin reluarea competitiei: Nu
Acord-cadru cu un singur agent economic
Durata acordului-cadru: 4 ani
Valoarea estimata fara TVA: intre 252, 100 si 1, 678, 381RON
Frecventa si valoarea contractelor ce vor fi atribuite: Primul contract subsecvent se incheie pentru perioada 24.07.2009 - 31.12.2009. Durata si valoarea urmatoarelor contracte subsecvente vor fi stabilite in functie de creditele bugetare alocate.
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Prestarea serviciului de paza si interventie la obiectivele militare specificate la pct. II.1.2. cu societati specializate de paza si protectie
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
79713000-5 - Servicii de paza (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
cantitate minima pentru intregul acord cadru: 25000 ore / post
cantitate maxima pentru intregul acord cadru: 166440 ore / post
Valoarea estimata fara TVA: intre 252, 100 si 1, 678, 381RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului sau termenul pentru finalizare
Incepand de la 24.07.2009 pana la 23.07.2013
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice i garantii solicitate
a. garantia de participare: 3000 lei (numai pentru candidatii selectati pentru etapa a doua a procedurii)b. garantia de buna executie: 5% din valoarea fara TVA a contractului subsecvent.
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
Fonduri alocate de la bugetul de stat; modalitati de plata: prin Trezorerie.
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
In cazul prezentarii unei oferte comune declarate castigatoare, grupul de ofertanti isi va legaliza asocierea prin notar public pana la data deschiderii ofertelor.
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Da
Incheierea si executarea acordului cadru si a contractelor subsecvente cu ofertantul declarat castigator sunt conditionate de avizarea anexei de securitate de catre structurile specializate ale MApN
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
a. declaratie pe proprie raspundere privind eligibilitatea
b. declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 181 din OUG 34 / 2006 cu modificarile si completarile ulterioare
c. certificat de atestare fiscala
d. cerificat fiscal privind situatia achitarii impozitelor si taxelor locale
e. chestionar de securitate - se depune in original completat cu toate datele la sediul autoritatii contractante pana la data de 08.05.2009 ora 10.00
f. notificare prin care se atesta ca operatorul economic este avizat pentru relatii contractuale cu alta autoritate contractanta din MApN
g. certificat de inregistrare emis de Oficiul Registrului Comertului
g. certificat constatator emis de Oficiul Registrului Comertului
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
a. Bilanturile contabile pe ultimii 3 ani
b. Formularul de informatii generale
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
cifra de afaceri pe ultimii 3 ani sa fie in medie mai mare de 946076 lei.
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate: a. declaratie privind lista principalelor prestari de servicii in ultimii 3 ani.
b. prezentarea a doua recomandari
c. declaratie privind nerezilierea contractelor de paza a unor obiective militare din motive imputabile operatorului economic
d. copie legalizata a licentei de functionare eliberata de I.G.P.R.
e. copie legalizata a autorizatiei de asigurare a frecventelor eliberata de I.G.C.T.I.
f. certificat de implementare si mentinere a unui sistem de management al calitatii (SR-EN-ISO-9001) sau echivalent si alte dovezi
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
Indeplinirea in ultimii 3 ani a cel putin doua contracte a serviciului de paza (similar) cu o valoare cumulata mai mare 473038 lei
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Da
Personalul folosit de prestator pentru executarea serviciului de paza trebuie sa fie atestat conform legii 333 / 2003 si posesor al permisului de port arma
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Da
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie restransa accelerata
din motive de urgenta (necesitatea de a beneficia de prestarea serviciului de paza incepand cu 24.07.2009)
IV.1.2) Limitarea numarului de operatori economici invitati sa prezinte oferte sau sa participe
Numar minim preconizat: 1 ; numar maxim: 99
nu se limiteaza numarul de candidati
IV.1.3) Reducerea numarului de operatori economici in timpul negocierii sau al dialogului
Aplicarea unei licitatii care sa se deruleze in etape succesive pentru a reduce progresiv numarul solutiilor care trebuie discutate sau al ofertelor care trebuie negociate
Nu
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 05.06.2009 14:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
09.06.2009 09:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 09.06.2009 10:00
Locul: sediul U.M. 01517 loc. Sihlea, jud. Vrancea
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
Reprezentantii candidatilor pe baza de C.I. si imputernicire scrisa
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
VI.3) Alte informatii
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala: Str. Stravopoleus nr. 6, sector 3, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030084, Romania, Tel.0213104641, Email: [email protected], Fax: 0213104642, Adresa internet (URL): www.cnsc.ro
Organism competent pentru procedurile de mediere
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
conform OUG 34 / 2006 cu modificarile si completarile ulterioare
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
Biroul Achizitii al U.M. 01517 Sihlea
Adresa postala: com Sihlea, jud. Vrancea, Localitatea: Sihlea, Cod postal: 627300, Romania, Tel.0237257705, Fax: 0237257705
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
30.04.2009 11:27
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer